- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Nekem ne mondd. Nem csak az okmányiroda ilyen minden hivatalos szervnél más munkára alkalmatlan fél-analfabéta emberek ülnek. Tavasszal csináltam minősítő vizsgámat. Először a nevet baszták el a papíromon azt jeleztem mire közölték, hogy kijavítják és postai úton megküldik. Három hétre rá jön a postás. Hurrá. Kibontom a borítékot a név ugyan stimmelt de azon meg a személyi igazolvány számomat qrták el. Mondom oké... Harmadjára azért csak sikerült nekik.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem a legkellemetlenebb az volt, amikor az autóm forgalmiján a facelift előtti, még katalizátor és injektor nélküli változat környezetvédelmi besorolása volt, holott az enyémben láthatóan benne volt mindkettő. Szmogriadónál rendesen megszívhattam volna. A mostani kocsimnak meg a súlya van elírva 60 kilóval, a gyári adathoz képest. Mondjuk honosításnál állítólag lemérték, de gondolom a pótkereket, emelőt, kerékkulcsot, KRESZ tartozékokat nem vették ki, meg nem engedték le a folyadékokat, abból nagyjából ki is jön az eltérés.
A 0-100 érték városi üzemben lámpától gyorsulásnál nem feltétlenül releváns, mert az egyáltalán nem egyértelmű, hogy a jobb 0-100-at futó autó jobb 0-60-at is fut. Sokat számít a motor karakterisztikája, és a váltó áttételezése.
-
Doze
aktív tag
Nem volt valami nyugje?... map, lamda... nekunk is kellett vele foglalkozni... dadogott, zörgött a lánc, hengerfej tömitést kellett cserélni. Most olyan 280e km van benne. Pontositok:6,4.. város, 6 környéke országút, autopálya 6,8... a város haladós forgalom. Mondjuk lusta dög, marhára nem megy
Egyébként itt a sok 100 lóerős, járgányok tulajdonosainak.. swift 1.0 14mp a azáz, nekem a 86lovas régiswift 10 alatt százon van, de még az sx4 nem tul combos 99lovával is 11mp... a 10,12mp elég átlag.. mondjuk jappánéknál foleg suzukinál az első 3 fokozat rövidke, gondolom a városi forgalomra... mondjuk aki városba S Mercivel, meg szuperb a6al járkál az meg is érdemli... parkolni szar, szarul fordul, 12x belenyitják az ajtót... sajnálnám.. akkor 2 autó legalább
[ Szerkesztve ]
-
kovy79
őstag
Biztosan NEM, mivel az első szerkesztéskor ezt adtam hozzá:
"p.s.: Az autód 85KW-os, ami ~114 lóerő, amit kb mindenhol 116-nak tüntetnek fel."
Másodjára ezt:
"Egyébként jó kis cikk, jó autóról, jó fogyasztásról, de ez a "lámpánálmindenkire50m" kicsit erős."
Harmadjára ezt:
"Az én Octim átlaga 9,1l, de ha az etetett lovak számát nézzük, jobb is a fogyasztásom, mint a tiéd."
"Lassan a szembesáv is kell nekik, annyira balra tartanak..."
Az első 5 sorhoz nem nyúltam.
Egyébként pedig teljesen irreleváns, hogy bent ragadt e (a szó nem azon értelmében, hogy a külsőben haladóktól nem tud kisorolni), vagy csak elfelejtett kisorolni!
Az ilyenekre szoktam mondani, hogy remélem hozzájuk siet a tűzoltó, aki szlalomozni kényszerül a magafajta figyelmetlen, közlekedni nem tudók miatt...[ Szerkesztve ]
''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
-
-
Kleroo
veterán
Ez már nálam is az a tudatossági szint, amit nem szabad elérni. Be se indítanám a motort, hisz ami az első 4-5mp-ben történik vele , az maga a pokol
Illetve ha a kátyukat kerülgetve belemegyek egybe , akkor a lengőkar, gömbcsuklók, stabpálca, szilentek, kerékagy, féltengely-ért külön külön aggódnom kéne, nem beszélve kb a kocsi összes porcikájáról, ami egy nagy ütést kap. Még az izzókban lévő szálnak is fáj.Szóval jah, igen fáj a kettőstömegűnek, de ez már túl tudatos szint. nem szabad 1500alatt terhelni, alapjáraton sebességet tartani (úgyis gyorsítgat az ember dombon, stb, pláne az érzéktlen tempomattal, gyilkos), kikuplungolva indítani/leállítani. A többit illik bírnia amíg csak lehet.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
Igen kicseréltetem. De nem ezirányba ment a gondolatom, hanem hogy ez már az a szint, hogy egyszerűbb nem autózni, hisz minden egy folyamtos gyalázásnak van kitéve , még maximális megkímélés mellett is.
De ha már fillértoszás: Édemes grafikont csinálni, hogy vajon a kuplungtárcsa, kinyómócspágy, stb hogyan kopik ,illetve a kettőstömegű hogyan rongálódik akkor ha mindig minden fokozatot használva városozol, avagy ha ésszel fokozatokat kihagyva. Ezáltal jobban terhelődik(???) a kettőstömegű, de kevesebbszer váltassz,
Mindehze be lehet venni a lassítást, hogy motorféket használsz-e. Ha igen, akkor rev-matchel váltogatsz-e, vagy nem. Illetve milyen gyorsan váltassz. beszúrod erőből, vagy finoman beklattyintod. Ez egyrettentős sok ismeretlenes egyenlet, amivel már nincs oly sok értelme ennyire részeleteiben fogallkozni, mert overkill. Te egy ilyen ismeretlent villantottál meg. Én meg erre világítottam vissza, hogy ez overkill topic, ilyesmit illik bírnia a technikának, és idő előtt nem kéne tönkremennie.[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
8th
addikt
No várj, TC háza táján azon sírnak, hogy nincs ember aki hozzá nyúlna egy 20év feletti autóhoz. Pedig van. Csak nem ismerik. Arról meg nem én tehetek. Ha visszaolvasol láthatod, hogy modern autókról szó sem volt a beszélgetésben. PoHu-ba még akkor sem mennék ha garanciavesztéssel járna, hogy másnál szervizeltetem az autómat. Hihetetlen egy banda.
-
plömplöm
őstag
szerintem pont az számolgat értékvesztést is, akinek munkaeszköze ez is.
abban igazad van, hogy nem szeretem az autómat. az asszonyt pld pont szeretem, de ő nem munkaeszköz. az autó az egy tárgy, ráadásul használati tárgy, nem dísz, amivel dicsekedni lehet pld a haveroknak vagy felvágni a szomszédnak. azt sem számoltam ki egyébként, hogy a fiaimnak mekkora az értékvesztése, pedig van kettő, az dupla összegha ironizáltál, akkor nem volt egyértelmű, sorry
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
semmi másról nem akartam szólni, mint arról, hogy pusztán a fogyasztáson kattogni csacsiság, mert egy ilyen eszköz birtoklása és mindennapi használata a fogyasztásból adódó költség többszöröse. meglehetősen messzire keveredtünk egyébként a témaindító 1000km/egytankolás felvetéstől, de az a lényeg, hogy ez egyáltalán nem egy nagy truváj, és pláne nem <kell> ehhez egy turbódízel.
písz
#422:
ha én letenném a cigit, akkor se lenne évvégén több péézem, ha érted a hasonlatha a mazda úgy tudja elérni az euro6-ot, hogy leviszi a dízeleiben a kompressziót 14:1-re, akkor ott szerinted mennyire vannak kiszámolva a dolgok, és ezek az embertelenül precízre kitalált és legyártott motorok mennyire lesznek költségmentesen sokszázezerkm-barátok?
písz2
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Mesterséges Intelligencia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- LG LCD és LED TV-k
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Dell asztali gépek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- További aktív témák...