- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SamuraiKenji
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #1947 üzenetére
Azt hiszem én mondtam neked , hogy 50 kiló felett elég halál menni , ill elmegy az autó balansza, nem azt mondom, hogy lehetetlen, mert teszteltem neked 100/150 kilót is egy kört lehet menni, kb kalkulálható veszteséggel, de a verseny rohadtul más tészta.
Értem, hogy kell balanszolni a mezőnyt , de tényleg ne essetek át a másik oldalra , mert avval is elmegy ember , ha folyton ölve van a verseny, persze úgy is hogy valakinek nem jön az eredmény..szóval kétoldalú ez az érme is.
Én személy szerint mentem eleget súllyal pont elég volt, én 50 kilóba tartanám azt a maxot ahogy kezdted , mondjuk én már nem annyira kedvelek súllyal menni , de ami a szabály aszerint kell menni ahogy az előbb írtam.
Lehet érdemes más fajta büntetéseket kitalálni a gyors versenyzőknek ..utolsó rajthely , boxáthajtás , stb.....nekem jobb kihívás az , hogy tudom a tempómat futni vmi nehezítéssel , mint hogy a tempóm van megölve ...de ez az én személyes meglátásom egynek@Törés
Hát ha máshol is 50-100% töréssel megyünk akkor itt is , hát legfeljebb itt szelektálódik a mezőny ....azért kb ez az egy ilyen pálya van meg Macau ..szóval nem nyírja ki az egész évadot , itt meg megtapasztalják az emberek , hogy azért lehet lassabban érdemes menni , a jó eredményhez!
[ Szerkesztve ]
http://oakleyparadise.tumblr.com/
-
Kommy
veterán
válasz SamuraiKenji #1951 üzenetére
ez nekem is eszembe jutott, hogy mondjuk kötelező bokszkiállás a túl gyors versenyzőknek, ezzel mondjuk veszítenek 20 másodpercet, és mondjuk meg lenne szabva, hogy első 4 kör valamelyikében kell kimennie, ezzel nem tudnak annyira elszakadni a mezőnytől, hogy visszajöjjenek az élre, hogy egy kicsit harcosabb legyen a verseny.
-
negro
őstag
válasz SamuraiKenji #1945 üzenetére
Ez egy tok jo dolog, hogy itt a PH -en elindult ez a fun bajnoksag es en bar irtam csak nehany futamra megyek de igy hogy nincs serules el van rontva. Amivel sokan egyett ertenek tobbek kozt Te is.
A masik az, hogy esetelg ezen a palyan nincs full zaszlos szabaly filgyelembe veve az elso sikant es ezt felhozva ellene ok, legyen de a tobbin mindkeppen azt is teljesre kene allitani.Azon nem kell gondolkodnom en barmit is bekapcsoljak mert nem egy ilyen pro (ami azt jelenti nem lehet segitseget bekapcsolni csak az automata kuplongot vagy meg azt se) severen az elso helyekert kuzdok es legjobb idoket futom. Ez azert rossz, hogy mas bekapcsolhatja, hogy igy nem tudja elkoptatni a gumit pl nem tud hibazni fektavon ergo nem blokkolja le mert ott az ABS. Kigyorsitasnal ha tul durvan teszi ezt nem all keresztbe ha bimmerel megy, elsokerekes nem daralja le a gumit szint ugy es stb.
Ha vki mar ugyahogy tud vezetni de valamit ezek kozul azert bekapcsol az elony es tudd gyorsabb lenni plane versenyen meg ha tudasban meg sincs ott mint en! Ahogy Te is ha bekcsolnad teszem azt Valencian az abs-t gyorsabb lennel az adott palyan ne gondold hogy nem mert jo pelda erre az utolso celegyenesre rafordito lejtos kanyar ahol a legnehezebb jo fektavot venni. Szoval ezt a reszet rosszul latod nem azert hozom fel mert en nem tudok segitseg nelkul menni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
SamuraiKenji
aktív tag
Hát azért so-so
Nagy része segítség lassít, vagy valamit nem jól csinálsz.
Esetleg a minimal abs ami előny lehet....de pl ha be van kapcsolva az ABS nem tudsz olyan féktávot venni , mert nem engedi , hogy blokkolás határra pakold vissza a sebességeket , de ezzel még egyetértek minimál szinten talán több előny.
De kipörgésgátló az nagyon sokat nyúl bele a kigyorsitáson, pl ezt múltkor néztük Hartge-vel parabolica kijáraton....
Automata váltót meg nem is említem, mert az valami botrány ...az 1mp mínuszba körönként.
Kuplung az meg külön téma vegyük is ki ebből.De azért súly nélkül ha pro vagy , kéne verni azt aki segítségekkel megy....azért van difi.
Zászló szabályt azt meg erre az egy futamra beszéljük , mert szarul van a pálya megírva , és ezt valahogy orvosolni kéne , hogy legyen valamilyen verseny....a többien rendes zászló és vágás szabály természetesen.
@Kommy
Jaja abba szerintem is több a kihívás , mert lehet nyomni mint a tök aztán majd kiderül ki hova ér vissza , nem a semmiből hoztam a dolgot , olyan bajnokságból ahol nincsenek súlyok , de ilyen büntik vannak , igaz arra ha vki rosszalkodik , és mint tudjuk mindig van aki rosszalkodik
Utolsó rajthely se rossz , így hogy itt race1 az eredetivel azonosan repülőrajt , azaz a BMW-k se tudnak egyből visszaszedni egy fél rajtrácsothttp://oakleyparadise.tumblr.com/
-
SamuraiKenji
aktív tag
Na mindegy nem akarok én ezen vitatkozni , engem nem érdekel , hogy ki mivel megy , én kikapcsolom mert úgy szoktam aztán legyen harc...én funnak veszem a dolgot , jó hogy ez szerveződik , vannak lelkes emberek akik csinálják , persze ha jövök szeretnék nyerni , tempót már tettem le az asztalra , de ha nem vagyok dobogón nem pánik egy fun az egész nekem. Itt inkább a lényeg szerintem a kellemes kikapcsolódás , és inkább egy fair , jó hangulatú verseny! (persze ezt valahogy be kell szabályozni , hogy mindenkinek jó legyen, ez nem olyan egyszerű)
Van szerver (bajnokság) ahol oda kell tennem magam, és nem nagyon viccelődök, és ott azért szeretem ha egál a feltételek, de az nem ez, ott kell letennem standard a tempót.
Neked is azt mondom ott vannak azok a bizonyos pro szerverek , menj és ott verj el mindenkit és vidd a magyar nevet a köztudatba , ide meg jöjjünk funolni és faireket csatázni....http://oakleyparadise.tumblr.com/
-
negro
őstag
válasz SamuraiKenji #1954 üzenetére
Nem erted... 1 koron lehetsz te gyorsabb az ellen aki segitsegel megy de versenyen fel tav utan a gumikopas meg nem lete nagy elony annak aki abs es kiporges gatloval megy. Itt meg most 75 kilo plusszal nagyon nem ereztem mi merre.
Ismernek mar ott azok a servereken szerecsere
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
SamuraiKenji
aktív tag
De értem!
Valóban ebbe van igazság , mondjuk ez engem nem zavar annyira mert én egész gumikímélően megyek, így általában 7-8 kör után is marad tempóm és nem kell vergődnöm, de ez vezetés függő valóban, itt kijöhet amit mondasz.
De viszont mivel kb x kör után a segítséggel menőnek is kopott a gumija hasonló százalékba , neki is kevesebbet enged az ABS vagy a kipörgésgátló ,, ergo ő is lassul.
Inkább azt mondanám nagyobb stabilitást adnak ezek a cuccok, még ha gyors is az ember velük....
75 kilót meg ne is vedd figyelembe , mert az aztán mindent szétbasz és teljesen más lesz autó viselkedése , sajnos
De hát ez itt egy ilyen világ a pro szerver az meg egy másik a liga meg egy harmadik , kinek mi , nem vagyunk egyformák!Régen nekem is volt arrafelé nevem, 100mbiten még talán most is van, de már nem nagyon járok arra "sok a köcsög"
[ Szerkesztve ]
http://oakleyparadise.tumblr.com/
-
holodp
aktív tag
válasz SamuraiKenji #1955 üzenetére
egy fair , jó hangulatú verseny
Így van, nekem is ez a lényeg. Már korábban mondtam, hogy engem az sem zavar, ha utolsó helyeken kell csatáznom a jó helyekért. Tudom jól, hogy nem vagyok profi, nem várom el, hogy a jobbak büntetései miatt legyek dobogó közelében.
Azt várom el, hogy ne legyen az, mint a pub szervereken, hogy sok majom csak lökdösődni, meg mások futamát tönkre tenni megy fel. Legyen mindenki fair, ne lökjenek ki a rajt utáni első kanyarban, és én is erre törekszem. Pontosan ezért nem igazán támogatom a 100% sérülést (persze ha ez lesz, elfogadom), mert egy fun versenyt szeretnék menni, ha hibázok egyet, és koccolom a falat, ne legyen vége az egésznek, csak essek vissza szépen. -
werszomjas
őstag
Igen, elnézést érte, csak előtte ugye követtelek már jó ideje és a megszokott féktávokat vettem, ahogyan te is, aztán hirtelen elkezdtél előttem szokatlanul hamar fékezni, így kétszer meglöktelek, de szerencsére nem pörögtél ki
Én az első futamon 11 kör helyett 11 liter benzint tettem az autóba, így azt a versenyt nem sikerült befejezni,a benya pont a box bejárat előtt fogyott ki
2. verseny jól indult, de sokat hibáztam most, próbálgattam határon autózni, megforgás lett a vége, elnézést aki elé szerencsétlenül forogtam be.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Kommy
veterán
Ötlet a súlyozásra, hogy ne futamok eredménye után kapjanak büntetést, az emberek hanem a ponttáblázatba levő helyezésük után és ez a súly az elsőnek mondjuk 60Kg mivel ezzel azért még lehet menni, és mondjuk az első 8 helyezett kap így súlyt. Amit mint írtam a pontverseny állása szerint lennének a súlyok.
mondjuk: 60,50,40,30, 20,15,10, 5 felállásban.
-
negro
őstag
Ha jovok nekem 75kg -ot de adjal Hartge mert tenyleg lehetetlenseg igy jol menni. 1,5mp-el lassab voltam idomeron a versenyen meg 2-2,5. A vege fele meg aztan... Egy 20-ast talan 30-at el tudok viselni plane ha a tegnapi osszetett helyezesem nezzuk ami 5. vagy 6. lett mar nem is emlekszem de az 50 is sok.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Kroni1
veterán
Ez nagyon jó ötlet szerintem is! Sajnos a hétvégén nem voltam itthon, így csak a topicból tudom mi volt, de úgy néz ki jhét szombaton itthon leszek!
Viszont amit már mások is mondtak, én is elég durvának érzem, hogy a zöldkártyás újoncok 50kg-ot kapnak!!! A legtöbb sportban a zöldkártyások inkább lemaradásban szoktak lenni, ezért kedvezményt kapnak. Itt se hiszem hogy nagyon el tudná verni bárki aki beesik a mezőny (már felsúlyozott) első felét még súlyok nélkül sem, ha meg mégis akkor következőre megy neki a súly. Szerintem ez ilyen egyszerű kéne, h legyen. Amúgy mi volt a koncepció ami alapján ezt így találtad ki Hartge?
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
Tamogatom. Ha megyek majd a versenyre semmi sulyal es azt ne adj isten megnyerem osszetettben akkor ok ha kovetkezo versenyre majd megyek akkor kapjak sulyt. De eleve ahogy a valosagban is, ket helyszin es negy futam utan kene sulyokat kiosztani ergo itt meg mindenkinek handicap nelkul kene menni.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
HartgeH3-2.8
addikt
Kommy Elküldtem a szokásos mappát! A súlyozásos ötleted nagyon jó! Szerintem.
SamuraiKenji Igen teljesen igazad van, kicsit bánom, hogy eltértem a korábbi 50kg-os maximálástól.
negro Nincs több 75 Kommy féle tökéletesnek tűnő megoldást modellezzük le ma.
Kroni1 Igazából bárki csatlakozhat, lehet űber prő meg nagyon kezdő. Olyat nem szeretnék, hogy a messziről jött ismeretlen Schumacher bejön szerverre majd jól beteszi mert ő a nagy király és nagyon tudja. Van mindenkiben egy kitalált koreográfia egy fejben végigvezetett stratégia. Ha csak a semmiből előbukkan valaki és futamra jelentkezik (szabad kártyával) az egy teljesen más kategória én úgy látom.
Igen Petrov is egyszer elvette Alonso bajnoki címét ezt tudjuk ..de teszem föl Motion vagy Steady gondol egyet és eljön egy hétvégére rommá verni az egész mezőnyt. Ez alapjában tök jó és érdekes csak amikor én pl súly előnyben vagyok az ellenfeleimhez képest és nagy esélyem van jó eredményre, nem szeretném ha ebbe külsős szabad kártyás beleszólna. Mindenki ebbe a kategóriába esik aki kihagyott versenyt.Nem szeretnék egy versenyes Emerson Fittipaldi-kat látni a pályán. Ez mindenki érdeke.
(Még 50kg-al is nagyon csúnyán meg tud lepni minket bárki) Monzában úgy nyúlt el tőlem Yaka a hosszú egyenesben 50kg-al, mint a rágógumi.Csináljuk meg szavazásba a törést én azt mondom. Előre szólok viszont, hogy ez nem csak azt fogja eredményezni, hogy óvatosabban megy az illető, hanem azt is hogy 200-al beléd rongyol mert nem képes féktávot venni és jó helyről hazavágja az egész futamod.
Ma este teszteljük a törést is és a Kommy féle ötlet szerint osztom ki a súlyokat. Kérném szépen akkor belinkelni a jelenlegi állást, mert ugye volt a Race 07-es eredmény meg egy teljesen más felállás is. Nem emlékszem melyiket követjük most. Próbaképp vissza tehetem a vágást is. Csúnya végeredmény lesz.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Ma este ismét tesztelünk. Elég kemény lesz, törést fogok berakni és lehetséges a vágást is vissza teszem. Súlyok a bajnoki helyezések alapján az első nyolc kapja 60,50,40,30, 20,15,10, 5 felállásban. Zárt Qual lesz és nagyon szigorú CHAT STOP! Aki ezt meg fogja szegni kapja az 50kg-ot kérdés nélkül.
18.00 FREE PRACTICE
19.00 QUAL (30min) CHAT STOP!!
15 Min Warm Up (Chat ON)Race: 11 kör - CHAT STOP
Első verseny: Repülő
Második verseny: ÁllóAz OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
hermanyi
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #1964 üzenetére
Marracesh ben a 11 kör alatt szerintem 5 stop &go megvan a mezőny 3/4-ének az első-második lassítónál , Törést nem 100% ra de 50 re mindenféle kép be kellene állítani szerintem .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
negro
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #1967 üzenetére
Azert ez csak idomeron lesz kellemetlen igazabol parszor mert el vesz majd 1-2 kor. De legalabb elethubb korok 1:40 es 1:41 ek lesznek majd a legjobbak.
Amugy versenyen ha csak ott ad be "levagast" a sikannal vkinek akkor csak figyelmeztet a jatek es ezt jo parszor meg lehet csinalni csak a 4. 5. alkalom utan utal ki a jatek a boxba. Viszont ha 1 koron belul csinalsz ilyet teszem azt az elso balos kanyarnal is majd a sikannal is akkor rogton fogsz stop n got kapni. A masik meg lehet kapsz majd egy stop n got de mas is fog kapni hidd el igy meg egal lesz a dolog de legalabb ha vki atugrat a zold reszen es ugy eloz es nem engedi vissza a masikat megint csak kapja majd a buntit az meg jogos.
Aki meg volt olyan ugyes es 1x se vagott es nem kellett bemennie a boxba es ezert nyeri a verseny hiaba, hogy alapvetoen lasabb volt az meg ugy hiszem megerdemli. Amugy is a tores miatt kiszalt roncsok miatt lesz nagyobb gond itt majd es boritekolom, hogy race1 kaotikus lesz es utana a race2 ben senki nem lesz majd olyan tokos
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
HartgeH3-2.8
addikt
Skinekkel kapcsolatos döntés: Lehet festést gyártani adott esetben, de kizárólag a jelenlegi festést csinálhatjátok meg. Aki van annyira ügyes, hogy ezt meg tudja valósítani azt örömmel fogadjunk. Nekem könnyű dolgom van az Engstler Molly-val. Hivatalos WTCC rajongó csoport vagyunk, tehát maradunk is ezen a vonalon! Köszönöm a megértést! - Hartge
Hatalmas nagy előny, hogy mi a hivatalos WTCC futamokat futjuk le a hivatalos autókkal és festésekkel. Más ligákat látva, nekem személy szerint nem jönnek be ezek az agyon matricázott túl csicsázott autófestések. Van ahol olyan autókkal mennek aminek a hivatalos WTCC-hez köze nincs.Pedig ezen a néven fut.. Szerintem egyedi dolgot képviselünk ebben a műfajban - Hartge
További előnyünk, hogy olyan játék a partnerünk ebben ami az OFFICIAL WTCC GAME nevet viseli.
Nagyon nagy reményeket fűzök ezekhez a tényekhez.Felvettem a SimSport TV egyik kommentátorával Tábori Andrással a kapcsolatot. Nem merném teljesen kizárni, hogy rosszul emlélkszem az egyik teszt futamon részt vett Elmeséltem neki mi a helyzet, remélem eredményesek lesznek a tárgyalások, drukkoljatok.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
hermanyi
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #1972 üzenetére
Én meg ott hátul valahol
annyit tudok BMW vel voltam
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
HartgeH3-2.8
addikt
Bátran kijelenthetem mi vagyunk az egyetlen WTCC közösség ami megpróbál teljesen valósághűen az IGAZI hivatalos World Touring Car Championship nyomába szegődni eredeti autókkal/festésekkel, és lebonyolítással (amiben még van faragni való), de ezt nézzétek még el nekünk.
Erre én most nagyon büszke vagyok.
Szerk: LegalBeku, kettő darab 46-os rajtszámú sárga BMW volt, tehát két Yakamoto Kérlek majd válassz másikat
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
hermanyi
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #1974 üzenetére
Rendben választok másikat . A 21 es rajtszámú Wiechers sport BMW ha megfelel És persze ha nem foglalt .
De mondhatod te is ,hogy melyik szabad .Most mentem egy laza 11 körös gyakorlást Marraches-ben zászlószabály és 100% os törés bekapcsolva . Legjobb időm 1:41 8 a legrosszabb amikor a boxban voltam új jobb első gumiért mert defekt pedig épphogy megcsíptem a falat . A lényeg lehet így is menni de körönként 1-1,5 mp tuti lassabb mert vigyázkodás van a vonalakkal és a fallal
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
zodo
nagyúr
válasz Steady74 #1976 üzenetére
Jó ha 44-es köröket tudok menni és ez nem vicc persze tudom hogy nem csak ezen dől egy egy futam végeredménye.
Olvasgatom a topikot és egy kérdés merült fel bennem, hogy ez most egy Fun vagy amolyan liga formáció akar lenni? mert valahogy kuszák a szálak akárhonnét közelítek a kérdéshez.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Korábban egy rajongói csoport aminek indult a dolog WTCC rajongói.. Viszont egyre jobban bajnokság jellegű a dolog. Roland már csinálja Michelisz Norbi mostani festését a Hondára
Mármint úgy értitek hogy ha óvatosabban mentek akkor ilyen idők születnek?
Hamarosan szerver ON
Szolgálati közlemény: (Idézem) "Tábori András Így van!! Megkezdtük a tárgyalásokat én pedig az SSTV Főszerkesztőjéhez továbbítom a Műsor-kérést és megpróbáljuk lefixálni atovábbiakat a vezetőség fogja megadni nektek!! (Nagyon köszönöm hogy rám gondolt a vezetőség! Ez megtisztelő!!) "
Na azért ez nem lenne gyenge..
Hartge Out
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Szerver ON! Race 07 Series PH! WTCC / Game2
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
zodo
nagyúr
válasz HartgeH3-2.8 #1978 üzenetére
Értem akkor most alakul az irányvonal és a szabályzat.
Nálam az idő nem az óvatoskodás végett annyi, súly nélkül, megfeszülve annyi ha összeáll a kör. -
kovi831
aktív tag
Srácok megpróbálnék csatlakozni versenyhez.
Csak a Race07 és WTCC 2010-es és STCC2-es pakkot teszem fel.
Akkor ezek kellenek? -
negro
őstag
Nem tudom velem mi lett de eltunt nekem mindenki a palyarol egy lagg utan. De le se dobott, tudtam tovabb menni egyedul. Azt hittem a server allt meg de ezek szerint csak nalam volt ez.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
SamuraiKenji
aktív tag
válasz hermanyi #1982 üzenetére
@ Negro
Ez azért tévedés a rendes VB-n se súly nélkül kezdték meg a szezont, mivel a bivaly erős Chevy-k alapból kaptak +40 kilót a többiek egyenlőre alapsúlyon vannak.
Azért ott most teljesen más handicap rendszer van mivel a típusonként vannak súlyozva és az aktuális futamokon jó pár dolgot néznek, ami alapján osztják a súlyokat , ott az szív aki nem olyan top versenyző de pl egy jó autóba ül mert a top pilóták jól fognak teljesíteni vele , így kap súlyt mint állat és neki is annyival kell menni@Hartge
Ha ez valóban ilyen komolyságokba akar menni a fun jelleg ellenére, akkor azért javaslom, hogy minimál szabályokat le kéne fektetni , handicap , chatstop, festések , stb stb, és ahhoz konstansan tartani a dolgokat a szezonba.
Mondjuk a festések meg szerintem meg azért tök mindegy , mert ott bukuk az egész , hogy azért ez 3 difi azt is eredményezni 2010 vs 2013 , hogy tök más típusú autók mennek a rendes bajnokságba , arról nem is beszélve , hogy motor meg nagyon más Így a festés se lehet túl autentikus , de ez csak az én véleményem.
Én pártolom az egyedi festés, ha nem WTCC-s még jobb
Amúgy ilyen rendes WTCC bajnokság azt hiszem talán volt magyar bajnokságba is valamelyik ligába de most valóban nem fut ilyen , mindenki próbál valamit , de azért mindhárom más irány.
Külföldibe pedig tuti volt , pl Simracingpro - Virtual WTCC bajnokság.@Hermanyi
Hopp tényleg a Yanagida-s BMW-vel én szoktam menni , azt nem is néztem, hogy 46 , hoppá Véletlenek De tőlem lehetsz a csapattársam )) Úgyse le annyi különböző BMW....
http://oakleyparadise.tumblr.com/
-
hermanyi
őstag
válasz SamuraiKenji #1984 üzenetére
"De tőlem lehetsz a csapattársam " És majd igazolódik a dolog amit írtál mégpedig ,hogy "Azért ott most teljesen más handicap rendszer van mivel a típusonként vannak súlyozva és az aktuális futamokon jó pár dolgot néznek, ami alapján osztják a súlyokat , ott az szív aki nem olyan top versenyző de pl egy jó autóba ül mert a top pilóták jól fognak teljesíteni vele , így kap súlyt mint állat és neki is annyival kell menni " Remélem itt majd csak te kapsz súlyt én nem hiába ugyanaz a típus
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
HartgeH3-2.8
addikt
Első benyomás: Áldja meg az isten aki elsőre felvetette a törés lehetőségét. Végre vigyáznak az emberek az autójukra és figyelnek! Ha hibázol megkapod ami jár és ez így van rendjén. Van akinek így most elment a hajó, de ez benne van.
Nagyon szeretném ha tényleg WTCC hű lenne a dolog...
Bréking Nyúz!
Súly szabályozás a következő 3 futamig befagyasztva! Pont úgy mint a nagyok ahogy a nesquick nyuszi is megmondta! - Hartge Out![ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
SamuraiKenji
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #1987 üzenetére
Ühhhüm és melyik verzió van be téve abba fagyasztóba ?
Amúgy azt hiszem negro vetette fel helyesen a törést , én csak támogattam...na ezt pozitív hallani!
http://oakleyparadise.tumblr.com/
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz SamuraiKenji #1988 üzenetére
Az összes létező Tisztán mentek 4 futamon keresztül
Megcsináltuk az anyagot, hamarosan toljuk fel. Most konvertáljuk le az elsőt és megy fel - Hartge out
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
Christopulos
csendes tag
válasz SamuraiKenji #1988 üzenetére
Már 1 hónappal a mostani teszt előtt írogattam a teljes törés minden Off-ot,meg folyamatosan,tegnap is Hartgének privátban,de senkit ne zavarjon ez meg..
-
Kroni1
veterán
Grat mindenkinek a mai tesztversenyhez.. Nem értem, de az este során egyre szarabbul mentem: A practice alatt 1:42.2-t mentem, utána már csak 1:44 lett a qual, és versenyek alatt meg még ennél is szarabbul, 1:47 felett, pedig érzésre ugyanugy nyomtam...
OFF: Sziasztok! Nem tudja valaki h mi van a Logitechnél a G27-el? Európában már egyik országban sem rendelhető a hivatalos honlap szerint, USA-ban pl. viszont igen.. Ez most átmeneti hiány, és később lesz megint ugye?
[ Szerkesztve ]
-
HartgeH3-2.8
addikt
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
SamuraiKenji
aktív tag
válasz Christopulos #1990 üzenetére
Oks, csak itt a nyilvános részen Negro javasolta , ha jól rémlik , ill én is támogattam...Hartge-vel levelezek azért , de nem tudom mi zajlik a háttérbe. Szóval egy a lényeg egyetértünk , hogy legyen legalább 50% törés , még ha 1-2 ember el is vész , mégis más a verseny .
De én kifejtettem neki , hogy nektek kell kitalálni mit szeretnétek (és az rögzíteni valahova , és tartani hozzá magatok a egész szezonba, ne változzon versenyről versenyre ) én nem szeretnék beleszólni mi legyen, max segítek....@Hartge , ez azért így nem teljesen fair , hogy egy kört mentünk vegyesen súlyokkal most meg súly nélkül...de mondjuk én nem sírok azt hiszem, főleg az eredmény után.
De jó lesz ez így ...nem is jövök a köv futamokra , hogy utána tudjak darálni súly nélkül ...de már van egy kis hendikepem ehhez a művelethez (max pont...grrrr)http://oakleyparadise.tumblr.com/
-
negro
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #1995 üzenetére
Kar ezert a 2. futamert nalam. Startnal feljottem 2. helyre 6. rol moged Hartge aztan ledobott a server...
A kozvetitesert meg nagy rispekt, hogy igy meg csinaljatok.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kovi831
aktív tag
Gratula, jó futamk voltak.
De nekem még mindig problémám, hogy tudok-e csatlakozni hozzátok vagy sem.
Újra lett téve a r07 és wtcc2010,stcc2 pack Race On nélkül hátha utóbbi kavar be, ahogy láttam steadynek is a Race On van meg(és neki is probléma volt vele).De addig nem tudom le tesztelni míg nem lesz teszt szerver.
Mikorra várható szerver?szerk.
Mekkora különbség van a wtcc 2010 és az stcc 2 autói között?.Eddig úgy gondoltam Hondát választanék, de mintja Chevyvel nem ment senki, lehet jó lesz nekem az.szerk2.
Egyedik festést én sem támogatom, én nem akarom összekuszálni a játékot miatta.(elég volt a mod)[ Szerkesztve ]
-
Zahi
aktív tag
Jó videók lettek, Gratula.. Remélem lesz még sok ilyen!
De azért szeretnék Én is hozzá szólni a videóhoz-versenyhez..Utólag is bocsi Kommy, nem volt szándékos...
Hartge.. "Kemény belépő"-re a válaszom: Ha megvan a videó, akkor nézd vissza, akár az Én nézetemből(hood)is
Sok esélyem nem volt...Én próbáltam kikerülni, de nem hagyott helyet jobb oldalon,és az Ő fékje sajna jobb volt...Féktávon belül, ha valaki beesik eléd és nincs helyed, a padló féken kívül sok mindent nem tudsz csinálni....Imádkozol, hogy nem legyen kocc.:S
"Ha ennyire vezethetetlen ez a Volvo, akkor ki kell állni" Ezt Te sem gondoltad komolyan Pár perccel előtte mondtad el, hogy amíg 4 kerék van az autó alatt, addig menni kell...Nekem miért kellene kiállni, Én nem akarok pontot szerezni szted?
"Ezt még gyakorolni kell".. Mit? a szétment futóművel való versenyzést? Örültem hogy úton tudtam tartani... És nem odacsaptam megint, csak 'érintőre vettem'..
A rajtnál meg nem tudtam mit kezdeni, nem tudtam megfogni az autót, lökdöstek jobbról-balról...Ha vissza nézed Te is láthatod.Ebből következik, hogy nem tehettem róla,tehát nem értem, mit kéne gyakorolnom..?!
Mindegy mennyit gyakorolsz,ha egyszer kilöknek, akkor ki vagy lökve Egyébiránt ez a 2 koccom volt egész verseny alatt!!! Mások sokkal többet "találkoztak", nekik miért nem mondod, hogy ezt még gyakorolni kell? És ráadásként, ha megnézed, azért elsőre, még ilyen körülmények közt is, ebben a mezőnyben, ilyen ellenfelek mellett, van egy 6. és egy 7. helyem!!!!
De azért köszi mindent, jó lesz ez,csak "gyakorolni kell" !!!!(nem csak nekem)Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!