- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Mobilarena
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
veterán
válasz #58000384 #70350 üzenetére
Bocs, baromságot írtam, valóban volt egy kép arról hogy épp 256 -ot eszik a játék, de az nem a max. állapot volt, a régebbi cikkek szerint 2GB volt a max használat, és 6GB volt a követelmény, csak a felháborodás után vették le 4 -re. Nem látok bele a kódba, egyenlőre nem is értek hozzá úgy mint egy fejlesztő, de az viszont egyértelmű hogy nem igényel ilyen korlátozásokat az új CoD. Egyszerűen csak kisebb textúrákkal, butított vagy elvett effektekkel kéne dolgozni, mert az alap még mindig ugyanaz: 12 játékos, ugyanakkora mapok kb. évről évre, szóval nem értem a problémát. Közbe ott egy csomó ellenpélda: (BF: Hardline (24 -fős multi asszem) Destiny, MGS5, GTA5) Csak üzletileg nem éri meg. Értem én, csak akkor mondják meg, ne hazudozzanak.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun