- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SityiSXT
őstag
Folytatva akkor a gondolatmenetedet, vagyis hogy az igazság valahol félúton van:
Itt van két videó, az egyikben a Williams szimulátoráról beszélnek pár percet, a másikban a McLarenéről. Lehet az én fantáziám szegényes, de elnézve a környezetet itt nem egy házi PC szolgálja ezt ki, hanem több (noha kétségkívül jó eséllyel PC alapú) célhardver. Emiatt nagyon kétlem, hogy az LFS-AC-iR-rF-RBR-PCars-Race-GTR-stb. szimulátorok képesek lennének arra a teljesítményre szimuláció terén, mint amit a két videóban láthattunk. De! A kihívás szerintem a fejlesztőknek is adott, így ha pontatlanabbul is, de közeledhetnek a "nagy" szimulátorok felé. A pontatlanságból adódóan lesz más az egyes szimek vezethetősége, és fordulhat elő, hogy késhegyre menő viták születnek egy-egy cím valóssághűségét illetően.
A Project Carsra konkétan rátérve: Korábban már linkeltem egy belsősöknek látható topikot, amiben a realizmust firató kérdésekre szedik össze a válaszokat. Noha még jelenleg ez erősen kidolgozás alatt van, de egy példát hadd ragadjak ki: a pálya tengerszint feletti elhelyezkedése. A Project Carsban a szívómotorok bizony gyengébben muzsikálnak a magasabb fekvésű pályákon, mivel ott ugyebár kevesebb az oxigén a levegőben. Dubai pl. olyan 30 m-rel van a tengerszint fölött, a Nürburgring meg olyan 620 m-rel, Bathurst legmagasabb pontja 862 m és 174 m-es tartományban változik a pálya magassága.