- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Drágább lett a Pixel 8a
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Közeledik az X Fold3 Pro
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz kk831228 #101461 üzenetére
Persze, bár én ezért veszek kintről autót mindig sose ér meglepetés azon kívül hogy tudom mivel ott is használták és azért adja el mert nem akar rá költeni így majd én fogok. De eddig 3 db -ot hoztam be magamnak saját célra ebből 2 benya egy diesel. A diesel ódira többet költöttem valamivel de nem eget verő dolgok 90% kopó alkatrész volt maradék 10% az én hülyeségem hogy azt is cseréljük ki ami jó de kétes mióta van benne
-
footy
addikt
válasz kk831228 #101524 üzenetére
Az enyemben 4ev 171ezer utan az aksi mar erezhetoen cseres. A kuplungpedalon is erezni egy kis pulzalast.
A masik dolog amit nem tartok optimalisnak, hogy akkor is leallitja a motort ha meg nem erte el az uzemi hofokot es ez plusz kopas, ezenkivul a reszesckeszuro is lassabban eri el a kivant homersekletet. -
brumi1024
veterán
válasz kk831228 #101579 üzenetére
Egyébként pont inkább nem pályán jön ki az automata kényelmi előnye, hanem városban. Pályán ritkán kell váltogatni, ha nincs komolyabb torlódás.
(#101583) footy: Az adott modellbe szerelt/gyártó által vásárolt ECU-tól és annak beállításaitól függhet, de szerintem az sem egységes egy márkán belül. Egy tuti, a konszernbeli tempomatok amikkel eddig találkoztam szeretik kihasználni a teljes gázpedál tartományt, simán lepadlózzák, ha 10-15 km/h környéki a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
válasz kk831228 #101711 üzenetére
Meg nem neztem meg...jo tudom hogy olcso es jo nincs, de nem szeretnek tul sokat kolteni ra, mivel mindennap jarok vele, gondolom emiatt nem kell nagyon draga...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Rick4
félisten
válasz kk831228 #101716 üzenetére
Akármennyi pénzt kifizethetsz drágább akksira, 50-60% ártöbbletig egészen biztosan csak a márkanevet fizeted meg, a technológia, és a garanciaidő is azonos.
elmondom miért ajánlom ezt a két akksit. Volt egy Multiplám, ami 10°C alatti hőmérsékleten nehezen indult, 0 alatt nagyon nehezen, -15 körül majdnem beindíthatatlan volt. Namost ezzel mentem minden nap, a szerelők nem tudtak vele mit kezdeni, minden ki volt cserélve, már a végén a motor is. Amikor úgy alakult, a nagy hidegben eltartott két percig is, mire betekertem, mindkét akksi volt benne, egyik egyik télen, másik másik télen. Volt mellette egy másik autóm ami csak a garázsban állt, nem használtam, amikor az akksit cseréltem, egyik rossz helyről került a másik rossz helyre, és közel 2 évesen mindkettő hibátlan állapotban volt, amit pl egy varta black-ről nem tudtam elmondani. Pedig az közel 2x annyi volt, mint ezek. Amit ezek nálam kaptak, az egy alapos nyúzópróbának, vagy esetleg szándékos gyilkolásnak is elmehetett volna, ennek ellenére kitűnően vizsgáztak. Nem vennék márkásabb/ jobbnak ígért/ drágább akksit. Soha.
Pont így volt egyszer, az indexen egy srác erőlködött, hogy a spirálcellás exide a tuti. Mondtam neki, ha 35K egy ilyen, akkor én veszek kettőt 12+12-ért, a maradékból bekábelezem a másikat hátra, és akkor is +80% teljesítményem lesz, ha olcsóbban is vettem. Lehet az papíron erősebb, de az ára miatt nincs értelme. Jó, szép, de valójában van olcsó megoldás.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz kk831228 #101718 üzenetére
2 év gari van ezekre is, meg egy vartára is. Ha a munkagépekben évente dobálták ki, akkor miért nem gariztatták, ha arra is kettő volt? Az ilyen- olyan kidobálás milyen körülmények miatt volt? Napi 200 indítózás, napi 16 óra üzem, ezek azért nem személyautóhoz hasonlatos körülmények...
Azt ugye nem tudjuk, hogy az autózási szokások akksicsere előtt meg után ugyanazok voltak-e, se a sok indítózás, se a sok állás nem használ az akksinak, de egy évek múlva gyengélkedő generátor, feszszabályzó is megmutathatja az utat az akksinak a méh felé. erre meg az idő előrehaladtával mindig nagyobb az esély..
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
K Norbi
addikt
válasz kk831228 #101716 üzenetére
A faternak is lemerült az akksi pár napja, a coopba cserélték a kirakat üvegeket, diszkóztak reggel 7 től délután 4 ig szidta a vartát mekkora szar meg miért nem indult el! há mondom mé? az lett volna csoda ha elindul vittem a legendás Ctek töltőmet ami 5Ampert tud, rámértem jó az 4 nek is. 20 percig volt rajta az opel kiröhögte na jött a B terv a biztonság kedvéért a 20 éves orosz töltőt is magammal cipeltem odavertem neki 10ampert 5 perc indult. szerencse a coop ba volt áram, mert én mondtam neki a golfról én nem bikázok.
-
Rick4
félisten
válasz kk831228 #101721 üzenetére
Ja értem, szóval a 24 hó gariból letelt 20 hó, cseréltették az akksit, és a 4 hó garis, használt akksija helyett kapott egy újra 24 hó garisat? Tehát 3.5 év múlva, mikor megint meghalt, még mindig garis volt, és azt is cserélték, ahelyett, hogy kukázta volna a gari nélküli vartát? Értem én, ez a legjobb, ami történhet..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
knuckle
aktív tag
válasz kk831228 #102147 üzenetére
bakker, megvolt a futómű beállítás, és járt hozzá egy műszeres átvizsgálás. és egy állapotfelmérés.
na már most érdekes hibát vett észre a srác, ami azért dúrva, mert a szerelőm egy nyikkot nem mondott róla, mégpedig,hogy az első fékcsövek a tövüknél ki vannak rojtolódva cseppet, tehát cserélni kell őket.
kaptam egy árajánlatot, alig29k26,5k
pofám egyből leszakadt....
ráadásul ez a medic-car, bosch műszerrel dolgozik, és semmit nem tudnak beállítani vele, a motorvezérlésen, és az olajcsere perióduson kívül...[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
-
knuckle
aktív tag
válasz kk831228 #102976 üzenetére
egyik ismerős a a suzuki glx-től van odáig fogyasztás téren
azt mondja, 5 liternél sosem eszik többet, még hegymenetben sem...
én is mondtam neki, hogy neki a legjobb, hisz akkor tuti termeli közben a motyót.és beszólt, hogy nem érti nekem mér eszik többet, hisz erősebb motor, nem kéne többet egyen....
ja hát a kettő közt a különbség az 4 deci lökettérfogat, és 2szer annyi szelep az én javamra, de ez nem győzte meg, azt mondta fasság, én meg ráhagytam"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
brumi1024
veterán
válasz kk831228 #103061 üzenetére
Az 1.2-est ugyan nem vezettem, de az 1.4-esem dinamikus közlekedéssel 6,3-7 között elvan Budapesten, tankolások alapján számolva. De az utóbbi 2 hétben egy amerikai Passat NMS-ben használtam egy 170 lovas 1.8-ast, az is elvolt 7.5-8.5-ből (4-en nyakig megpakolva), pedig a sivatagban 48 fokban ment a klíma is, és kint a 6.8-as V10-ekkel dinamikusan közlekednek az emberek. Az NMS pedig nagyobb mint az itthoni kombi Passat, és főleg nagyobb az Octi kombinál.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kk831228 #103072 üzenetére
8 liternél kulturáltan közlekedek, nincs benne nagyobb dugó (Bp.!)
11-12-vel járok munkába oda-vissza, de ez napi összesen 7 km, hegyvidéken, hideg motorral.@brumi1024: picit izgulok.
Amúgy ki sem mozdulok a 12. kerből, az meg hegyes-völgyes: Istenhegyin fel, Diós árkon le.[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
válasz kk831228 #103211 üzenetére
nekem legalább be tudták állítani a futóművet, meg kormányközepet, de azért még a művelet elkezdése előtt az ideg lebombázott...
láttam hogy a szerelő zsákkal, és a kulccsal a kezében kolbászolt a vas felé...
felálltam a székről, és odaszóltam neki, hogy vigyázzon, mert ültetve van..mondta hogy oké.
erre azon a kis padkán úgy odakúrta az orrát, hogy rendes arasznyi részen mintha gereblyével húzták volna meg az orrát alulról...
mikor mutattam neki, már emelés után, hogy ez meg mi? szóltam hogy alacsonyabb és csak odabasztad?volt arca azt mondani, hogy az már ott volt...
látszani nem látszik, de zavar, hogy ennyire nem törődöm, és hogy ott hiányzik a festék róla...én amúgy a szerelőkkel vagyok így...
már a 4-diket fogyasztom másfél év alatt, és a szokásos módon, az első egy két alkalommal minden fasza, aztán még azt sem csinálja meg amit kérsz, vagy nem rakja fel a motorvédőt rendesen...
és mikor ezt szóvá tettem, azt mondta, hogy az úgy volt, nem is kellett leszedni a toronycsapágycseréhez...
a vicc az, de ezt már nem mondtam neki, hogy akkor volt olaj, és szűrőcsere is, az olajhoz meg tuti le kell venni a motorvédőt....
úgyhogy ismét új szerelőt keresek...haver mondta van egy nagyon jó szerelő, hozott anyagból olcsó munkadíjjal dolgozik, és ő nagyon elégedett. ő lesz a következő, hátha végre beválik[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
tresh
addikt
válasz kk831228 #103211 üzenetére
Azért ehhez az is hozzá tartózik hogy ki és hogyan cseréli az alkatrészeket. Kompletten kikaptam a kormányművem felújították majd visszaraktam és elvittem a futóművesemhez első kérdése az volt a mérés után hogy minek hoztam kb semmit se kellet állítani rajta..összetartásba volt egy minimális eltérés amit ha úgy hagy akkor is hibátlan csak én maximalista vagyok szóval mondtam neki hogy az se legyen. kb 1 óra alatt kiszedtem és ennyi volt be tenni is amúgy , de én vagyok olyan hülye hogy mindent megmértem felírtam milyen beállítások voltak így visszatenni se volt nehéz. ellenben sok szerelő csak cserél és nem állít semmit.
(#103212) knuckle: bakker ezek szerint megint bérelnem kell garázst , mert van mit szerelni ?
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz kk831228 #103298 üzenetére
há' pont abba akkor szerintem elegendő lesz nekem az is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kk831228 #103314 üzenetére
EBC betétekkel régebben a szétválás volt gond. Azóta megoldották, speciális eljárással gyakorlatilag az iparág egyik legjobb kötését alkalmazzák (tépőzárszerűre alakítják ki a lemezt, majd arra öntéssel rögzül a kopóréteg). Más gondról én nem tudok, mi a helyzet az olcsóbb termékeikkel?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz kk831228 #103322 üzenetére
Nem tudom mert havernak amikor csináltam a a4 b5-t akkor ment az enyémmel és ugyanúgy fékezett és mondtam neki hogy nem krumplit viszel bazd+ majdnem kimentem a szélvédőn Nagyon elégedett vagyok a Zimmerman tárcsákkal és betétekkel. Faternak textart tettem zimmer betétekkel na az még keményebben fog bár a Lagunának alapból komolyabb fékrendszere van 312-es tárcsa van elől hátul meg 274-es. enyém csak fos 288/245
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- PlayStation 5
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kerékpárosok, bringások ide!
- matrix2012 károsultjainak megbeszélő topikja
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Politika
- NVIDIA® driverek topikja
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs