- Okosóra és okoskiegészítő topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Milyen okostelefont vegyek?
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
gp A teljes leleplezésre a jövő hónapban esedékes Xbox Showcase után kerül sor.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #41941 üzenetére
Egy kis tanácsot szeretnék kérni tőled. Beszéltünk már róla hogy novemberben fékolaj csere után megváltozott a fékpedál keménysége. Nézte egy szerelő, de azt mondta nem levegős a fék. A tanácsodra a hóban párszor megtapostam hogy működjön az ABS , de nem lett jobb a fék. Később vettem gyári fékolajat és lecseréltük arra haverral, de a légtelenítésnél csak a jobb hátsó féknél volt egy nagyon pici levegő. A csere után megint csak nem javult a helyzet Sőt, hogy feltettem a 16-os kerekeket a fékhatás csökkent, már azon gondolkodtam hogy szétcseszték a főfék munkahengert a szervizben. Most hétvégén öt személlyel mentünk és érezhető volt a gyenge fékhatás. Az egyik kanyarban viszont nagyot kellett fékeznem, csak úgy dolgozott az ABS. Ezek után keményebb lett a pedál és jobb lett a fékhatás, van is boldogság hogy nem a főfékhenger a ludas. A kérdésem az lenne hogy ezek szerint az ABS pumpánál lehetett levegős a rendszer, illetve az ott lévő levegő most hova kerülhetett? Elvigyem az autót egy olyan helyre ahol tudják működtetni az ABS-t és úgy tudnak légteleníteni? Nem tudom hogy maradhatott e még levegő a rendszerben, de jobban érezném magam ha tutira tudnám hogy tökéletes a fékem....
-
Jaded
senior tag
válasz Mágus2 #41939 üzenetére
Gyárilag is gombos a kulcs,de az nem működik. Állítólag annyira szét van esve, hogy nem lehet megcsinálni. Ezért gondoltam az utólagos távirányítóra mint lehetséges megoldás. Valamivel talán kényelmesebb is és nem kell a zárat babrálni, vagy ha babrálva is lett volna nem menne ùjra tönkre.
Renault Megane IV Limited
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #41945 üzenetére
Nem voltam ott amikor a szervizben csinálták a fékolaj cserét, de előtte nem volt baja a féknek. Nem vettem észre hogy szorulna valamelyik hátsó fék, illetve volt fékpadon is az autó. A kézifékkel sincs baj, ugyanott fog mint eddig, azon nem vettem észre eltérést. Egyébként az ABS pumpából hova kerül a levegő? Fékezgessek még párat, ez megoldja a problémámat, vagy elvigyem egy olyan szervizbe ahol normálisan meg tudják csinálni?
-
-
-
-
-
válasz Mágus2 #41984 üzenetére
A saját hasadra gondolj! A többiek meg eldöntik hogy akarnak-é balcsizni
Ide fogsz jönni zabálni És olyasmit amit az utolsó képeken látsz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #42116 üzenetére
Hát kevesebb a baja és arról is tudni.
Szívótorok a típushiba meg még?
Elektromos fűtéscsap ő most más nem jut eszembe.Minden motornak van baja nem arról van szó.. hanem arról hogy a 2.0 egy Anomália, pont. (persze ki kell fogni a ritka szart is. stbstb)
narancsnn : tapasztalatokat osztok meg ami bárki segítségére , tájékozódására lehet....
Illetve Buster17 kollegának ugyan az az avatarja... nem kavarodtál bele véletlenül....
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Jim-X
őstag
válasz Mágus2 #42287 üzenetére
Köszi!
Azért akarom, mert van egy nagyon fasza szett bagóért egy cimbitől, a mostani Fulda meg már egy kalap sz@r... Amúgy GPS-el lemértem és a jelen állapotban kb. 10km/h-t csal a kilóméteróra felfele. Javíts ki ha tévedek, de ha nagyobb átmérőjű gumit pakolok alá, akkor ugyanannál a kilóméteróra állásnál közelebb leszek a valósághoz, tehát éppen kevesebbet fog csalni...
A játék az nem játék!
-
Octi
aktív tag
válasz Mágus2 #42352 üzenetére
Üdv Uram
Csak vissza jelzés képpen, sikerült kinyitni a kombi Octáv hátulját.
Sajna az a narancs sárga rész, ahol a pöcök van, nem elérhető csukott ajtónál, így a pöcök eltolás sem játszott.
Viszont a műanyag takaró valóban leszedhető csukott ajtónál is, így manuálisan már nyitható volt a csomiajtó.
Egyébként a motor szorult meg valamiért. Szétkaptam, kipucoltam, és tökéletesen működik.Még egyszer köszönöm az ötleteket mindenkinek
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
varsam
őstag
válasz Mágus2 #42407 üzenetére
De csak próbálok valahol a szív,ész illetve a pénztárca háromszögben dűlőre jutni és közben véleményeket kérni.
Ami már biztosnak tűnik, hogy VW konszern autót szeretnék (hasonló kat japánok rondák belül, franciát/olaszt pedig nem), a már említett Passat, Bora, Golf IV és A3 négyesből. -
Ferdzsoo
addikt
válasz Mágus2 #42373 üzenetére
Igen ez egy ideig igaz. De turbós gépeknél kevésbé érvényes...
Soha nem hoznál ki egy 1.8-as TSI ből olyan alacsony fogyasztást mint egy 1.2-es vagy 1.4-es TSI ből. Ez tutti. Mint ahogy a gyár által adott értékek is folyamatosan nőnek a köbcenti méretével... értem én hogy gyári érték elérhetetlen, de mindegyikhez hozzá kell adni 2 litert és tessék kb. ott a valós...Szívó más téma. Ott egy 1.6 os tényleg kevesebbet ehet mint az 1.2 es...
Azt meg te sem gondolod komolyan hogy egy 1200 kilós kasztnira erőlködik az 1.4TSI...
No offrnse term..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
bajnokpityu
félisten
-
válasz Mágus2 #42441 üzenetére
Milyen az a kemény igénybevétel?
Nálunk kb. egy évet bírnak ki a 4x4 fél-terep, 4 évszak gumik a terepjárón (régen Conti, most Yoko), de az utóbbi 5 évben nem volt még defekt. Egy gyári alu keréktárcsa repült szét közúton ~80 km/h-nál (ennek más baja nem lett, de a szilánk belefúródott a szembejövő autóba), de azon nyilván nem segített volna semmi hab. Sokat jár elhanyagolt földúton, sokszor szépen megpakolt platóval (pár száz liter gázolaj és több száz kilónyi vetőmag/műtrágya utánpótlás a gépeknek, napi több körben a földekhez közeli városokból).
A defektjavító habot pedig nem lenne késő befújni akkor sem, ha mégis defekt van.A motorja szerintem jobban megsínyli az "ipari jellegű" használatot. Mikor megvettük kb. 5 évesen ~100k km-el, még a hangja is szép volt, és viszonylag fürgén mozgott a 2.5-ös turbó dízellel. Most másik 5 év és további majd ~200k km után kezd fura lenni. A hangja sem szép dízeles (hogy is mondjam, talán "reszelős") és teher nélkül, egy ember alatt is lomha már ahhoz képest, amilyen volt. Bár a gyártó szerinti megengedett szintig megpakolva is gond nélkül elgurul még, csak a dinamikussága veszett el, szóval gondolom a turbó nem csinálja azt kisebb fordulatokon, amit kéne.
Pedig amúgy karban volt tartva. Friss olajat is sűrűn kapott, és a szokásos csereintervallumon felül néha ki volt fújatva kompresszorral a levegőszűrő amiért sok port lát. Az adagolója is fel lett újítva, mikor az egyik henger nyomása rosszalkodni kezdett. De egyszerűen szétnyíródik a motor is, ha tényleg használják. (Ugyan úgy, ahogy a gumik is kopnak, mikor terepen járnak.)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs