- Google Pixel topik
- Android szakmai topik
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #155654 üzenetére
Sajnos nem az izzó volt nálam a baj, de villamos szaki megoldotta.
Kialakításából adódóan +, hogy a fehér izzót betették egy piros műanyag mögé elég gyeszura a fénye a tolatólámpának. Lehet ide tenni valami nagyobb fényerejűt vagy ledet? Index-en dereng valami ebay-es link, majd holnap feltúrom.
Izzítógyertyákat is kicserélte a szerelőm, Beru lett. Múltkor mutatta, hogy "valami(nememlékszem,hogymiésnemakarokhülyeséget írni" útban van, és lehet az is venni kell, mondtam neki, hogy bontsd le azt is és kapjon új tömítést, de megoldotta szép célszerszámmal a cserét, csak lestem. Az 1-es, amit kivettünk példának az rossz állapotban van, oxidált, 2-3 még ok, de a 4-es meg kicsit rozsdás.
Sípolt a szegénységjelző, de mivel jól viselkedett az autó, így most kap egy tank 100 benyát.Elvileg minden ok az autón, a héten még megy műszakira.
-
-
-
turbuczn
tag
válasz Mágus2 #155879 üzenetére
Azonnal, tehát a csere után jelentkezett egyből. Azért nem gondolom, hogy váltó, mert ilyenkor a teljesen benyomott kuplungpedálnál a motoron is hallatszodik, hogy nem oldott el a tárcsa, és a váltó is ezért feszül be, ráadásul ilyenkor még a pedál apró felengedése is elindítja az autót, nem ott fog a kuplung, mint normál esetben.
-
turbuczn
tag
válasz Mágus2 #155883 üzenetére
5ös fokozatban nagyobb fordulatnál mikor ráengedem a hajtást van egy fura hangja, de utána semmi rendellenes. Ez a hang megvan már 5 éve, amióta nálam az autó, de a fent vázolt probléma csak a kuplung csere után jött elő. Hatosban akkor sincs hang, amikor a hajtást raengedem a kuplunggal.
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #155914 üzenetére
Ez csak leírva tűnik úgy.
Igazából ez a gyújtógyertya se volt betervezve, csak az Autós topikból kaptam a ihletet.
Holnap megkapja a műszakit, utána csak olajcserekor szeretnék találkozni a szerelővel.Szerintem nem véletlen lett eladó az autó, mert körvonalazódtak ezek a javítások az autón, és ezt már nem akarták rákölteni vagy nem tudom, de az a vicc, hogy pont a fék/futómű javításokra nem vezette/kötelezte a szerviz a tulajt. Leszűrtem a tanulságot, hogy kövi autóvásárlásnál elindulok a szerelővel és addig megyünk, míg nem találok valamit.
-
turbuczn
tag
válasz Mágus2 #155879 üzenetére
Tegnap beszéltük a 6 sebességes váltót, biztosan emlékszel még.
Megmutattam egy szerelőnek, aki cserélte a kuplungot, és először légtelenítést tippelt, utána megemlítettem az általad felvázolt váltó hibát, és utána azt mondta, hogy ez is lehetséges.
De a váltó nem zúg, és hidegen semmi jele a problémának, és csak csúsztatáskor jelentkezik melegen 1-esben is hátramenetben. Szerinted lehet kezdődő jele a csapágysor elmozdulásának, és lehetséges, hogy hidegen semmi baja, valamint sosem hallani a zúgás, mégis ez a baja? -
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #155857 üzenetére
Az a matrica hol kell legyen? A hűtők takaró műanyag lemezén csak egy kis matrica van amin azt írja, hogy járó motorhoz ne nyúljuk és a ventilátorok bármikor bekapcsolhatnak járómotornál.
Nem találtam semmi egyéb matricát amivel információt adhat klíma ügyben. Máshova is szokták rakni?Novum Forum Siculorum
-
bendikeee11
tag
válasz Mágus2 #155940 üzenetére
Mondom majd ma felveszem videóra felteszem youtube-ra, hát ma (eddig) érdekes módon nem csinálta, míg beértem melóba....Lehet hogy csak hosszabb táv után kezdi el? Tuti valami vákumos baja lesz...vagy kifúj valahol...
Holnap mennék Debrecenbe, neki lehet így indulni?
[ Szerkesztve ]
Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery.
-
csababarca
őstag
válasz Mágus2 #155966 üzenetére
értem, csak fura, hogy a helye ott van.
másik kérdés:
iphone-m BT-n keresztül csatlakozik. azt be tudtam állítani, hogy ne adja át a hangot BT-n keresztül, így a rádió tud menni folyamatosan, az értesítések hangjai nem zavarnak be.
viszont emellett a telón ahogy csatlakozik az autóhoz (Bolero rendszer), egyből elindul a Podcast, valamelyik adás. Némán, de fut a telón.
Ezt hogy lehetne kilóni? Valszeg telóban kell állítani valamit.iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #155971 üzenetére
Hehe.
Más:
Megvolt a műszaki minden fasza csak(igazad volt Mágus) mérések szerint a kelleténél gazdagabb a keverék, és hamarosan lambdaszonda csere lesz szükséges. Hibakód még nincs, szerelőm szerint pár k vagy 20k km között panaszkodni fog rá. Azt mondta, hogy az után gyártottal nem érdemes vesződni, mert ideig óráig jó, de a csatlakozó meg valami feszültség miatt nem lesz az igazi, így csak a gyári.Talált valami ismerősön keresztül tolatólámpa burkolatot, áttetszőt Lengyelországból, 7k Huf-ért és holnap itt is lesz.
(#155950) kazsolt: itt van (katt) Sokallom, így inkább állítottam az ülésen és már elérem.
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #155994 üzenetére
Nincs nivo pálcám, csak ez a digitalis merő fos... aki kitalalta az szűljön sünt.
Leállìtás után 5p mérem azt jelzi hogy max. Azt hiszem 5l ìrtál, hogy annyi kell bele, kb fél órát hagytam kifolyni olajcserénél és feltöltöttem 5l er kb 8e km lehet az olajban. De láttam már hogy indításnál kiírta hogy a szint megfelelo es kb 85% on állt a csík az animáción.Hidegen mikor betöltöm az olajat akkor nem is lehet szintet nézni.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155955 üzenetére
Mágus, belenéztem a kormányelektronikába és ezt találtam benne. Itt van egy Bit 4. Jól gondolom hogy ez azt jelenti, hogy támogatja a vezérlő.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #156001 üzenetére
Köszönöm
Akkor megveszem ezt a kormányt. [link] Gondolom a légzsák mindenképpen maradjon az ami most bent van. Már csak azért gondolom, mert az lehet ráprogramozvaHelyenként elég érdekes dolgokat ír ki magyarul, de jobb mint a semmi. Meg van amúgy az angol verzió is.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
lsebestyen
addikt
válasz Mágus2 #156004 üzenetére
Szia Mágus! Mi is ezzel az olajnyomással küzdünk, már van időpont szerelőhöz, de érdekelne, hogy szerinted miért lehet. 2005-ös Octavia MK1 1.6 BFQ motorkódú. Az elmúlt ~2,5 évben 2x lett cserélve az olajgomba, másodjára már lett nyomás próbázva is, elvileg 45 percet járatták, 4.5 bar volt a nyomás. Aztán eltelt most több mint egy év és megint elkezdte villogtatni a piros kannát.
Az olajat nem eszi amúgy, max ha sokat pályázunk vele, de legutóbb két olajcsere között (7000km) 1L fogyott (bár ez nem tudom sok vagy kevés, szerintem nem vészes, a fele pálya volt).
Ha itt is az lenne, hogy nagy a hézag, akkor annak mik a jelei? Fogyna az olaj? De akkor jelzett volna az új kapcsolóval is rögtön, nem? Egyébként csak melegen jelez be (ez gyanús szerintem a hézag javára..) alapjárat közelében. 10W40 van benne amúgy, Castrol, az olajszűrő pedig MANN. Köszi ha van ötlet. -
lsebestyen
addikt
válasz Mágus2 #156007 üzenetére
Köszönöm a választ! Hát ahol 45 percig járatták az ilyen kényszer megoldásos szerviz volt, mert akihez vinni szoktuk akkor nem tudott fogadni. Igen ezt olvastam már máshol is, hogy gyárit érdemes belerakni (bár a fő-fő szerelő gyári(val megegyező) cuccokat rakott eddig bele, ami ilyen nagyobb dolog volt, lambda, vezérlés, kuplung...), de azért majd megemlítem neki, h inkább kerüljön többe, mint h évente ezért kelljen visszamenni. A szívókosarat is megemlítem.
[ Szerkesztve ]
-
Ákos007
csendes tag
válasz Mágus2 #156004 üzenetére
szia! Az az érdekes, hogy a régi csapágyak sem voltak megkopva, megégve az illesztések feszesek! Miden egyes csapágy azonos felületű nincs nagy kopás sem égés ! egyedül a kuplung felőli támcsapágy ami kopott volt ! főtegely lógása oldal irányban 3-4 mm kb ..nem értem mi lehet A túlnyomás szelep nekem be van építve a szivattyúba így az is új
Hideg motornál alapjáraton 1,3 bár és szépen esik vissza 0,5 0,6 ig ahogyan melegsik
[ Szerkesztve ]