- Netfone
- Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi Mi A3 – egy csepp ellentmondás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #181249 üzenetére
Golfnál egységesen 2.4 előre hátra. Nincs megszabva már, hogy hány személlyel meg mennyi csomag csak ennyi, hogy 2.4.
(De lehet 2.6, nem emlékszem már pontosan, majd meglesem.)[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #182020 üzenetére
Tőled az biztos, hogy megéri majd megvenni a kocsit. Szoktad írni valahova a karbantartásokat?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #182032 üzenetére
De, mostanában lesz valami Golf találkozó a velencei tónál. GolfFamilia a neve. Nem tudom linkelni, mert itt nincs facebook itt. Kint lesz a GTE csoport.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #182313 üzenetére
Nekem Golf GTE van. Írtam már róla sokat az Autós topicba és a Milyen autót vegyek? topic a is. Ott tudsz róla olvasni bőven. De holnap megválaszolom minden kérdésed, de akár privatba is írhatsz :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #182313 üzenetére
Klasszisokkal jobb az utastere egy GTE-nek a Swifthez képest. Eleve highline szintet képvisel kívül-belül és jó anyagokból építkezik. Ha tudod tölteni akkor jó vétel lehet egy phev.
Nem csak elektromosan indul el, hanem úgy is tud haladni egészen 130-ig. A megtehető táv 30-40 km körül van. Ha új az akkumulátor akkor 45-50 is meglehet tojáshéjon.
Akku degradálódás szempontjából jól áll, mert vízhűtéses és nem is lehet olyan nagy árammal tölteni. Nem nagyon hallani problémákról, még az öt éves (165k km) kocsim is 39-et ír ki feltöltés után.
A hideg járat meg pont nem lesz soha ha jól használod. Ameddig nem merül le addig be se indul a benzinmotor. Gyakorlatilag csak hosszútávokra megy a belső égésű ami a legoptimálisabb üzem neki. Kokszosodás is sokkal kevésbé van jelen a GTE-nél.
A klíma és a fűtés is elektromos, nagy ritkaság, de kapható volt benzinkályhával is. Telefonról indítható a klíma, de autóból is programozható időpontra.5 millió körül már jól felszerelt példányokat lehet kapni. Innentől már a km az ártényező lényegében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #182346 üzenetére
Volt is visszahívás a beázásra. Akinek belesett az autója a rossz szériába az nagyon jól járt, mert cserélték neki a komplett akkupakkot.
Az a hms szenzor nem is emlékszem már pontosan, hogy hol volt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #182353 üzenetére
Nem melegít elő olajat semennyire. Annyit tesz meg legfeljebb, hogy finoman indítja a motort ha mondjuk 130-nál fogyna ki valakinek az áram. Nem tudod úgy intézni, hogy a 10 km-es szakasz előtt töltsél rajta egy kicsit? Amúgy meg nyugodtan járhat az a motor azért van benne 10 km-es szakasz már nem számít olyan nagyon kevésnek.
Ha jövőre keresel kocsit akkor addigra már tuti eladó lesz az enyém
Fejegység csak nagy kijelzővel volt már. Műszerfalban csak a színes kijelzővel volt már kapható. Ha ettől is jobb kell az csak a ráncfelvarott verzióban kapható. Nem volt halogénnel szerelve, csak LED vagy über brutál mega hiper xenonnal Igen olajos hat sebességes DQ400e DSG váltó van benne. Nem hajlamos elromlani (persze ez is tönkre mehet) ez a legüzembiztosabb DSG kb.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182472 üzenetére
Minek az a sok lóerő?
Nekem a Golf 203 paci, de csak szórakozásból használtam és akkor is demoból, hogy milyen a gyorsulás. A felhasználás 99%-ban kb 50 lóerőt ha kihasználok.
De nincs gond a részedről, mert összkerekesben nem volt 190 lóerősnél gyengébb (wikipédia szerint volt 150 lóerősben is, de nem látni eladóban ilyet) Mondjuk a 4motion jól lefogja szűkíteni a keresést amúgy is. Viszont rakd még akkor hozzá a listádhoz a LED2 fényszórót és a szélvédő mögötti kamerát is[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182514 üzenetére
Nekem az 1.4tsi lemerülve hibridben és még a benzinest töltésre is használva olyan 5 liter körül jön ki városban és országúton. Pályán dinamikusan 140-180 között 6,5 körül fogyaszt. Jelenlegi nagy átlag 6000km alatt 1,7 és 11kwh/100km. Mivel az áramért még egy forintot sem fizettem így a km költsége a kocsinak 636,56 HUF/100km.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182516 üzenetére
Úgy már nekem nem olyan jó Teljes mindennel 3840ft/100km. De ebben minden benne a távirányító elemétől a szervizig. Az összes létező költséget írom ami a kocsihoz tartozik. Úgyhogy összességében rövid távon teljesen mindegy milyen a kocsi. Lehet 5 év múlva már látszódna valami különbség vagy ha többet mennék, de most a nagyobb költségek elviszik a számolást (gumi-feln, kötelező, online szolgáltatás stb.)
(#182517)kleinguru: Az én felhasználásomnál soha nem térül meg, de nem is ezért vettem. Egyszerűen szeretem a VW-t és élvezem az elektromos suhanást. Ebben érzem magam jól. Simán maradhattam volna a Passat B7-nél még akkor is maradt volna másfél millióm minden kopó elöregedő alkatrészre.
(#182519)molnarpeter: Nekem nincs benne, sajnos ezzel a Golffal megjártam. Alig, hogy megvettem brutál bezuhant az áruk
(#182520)6030D: Nem tudod visszaállítani, amit a menüben láttál az a nullázás.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182522 üzenetére
Itt kb látod a számokat, hogy azért elég jól alázza
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182527 üzenetére
Rengeteg számít. Nekem a Golf 204 lóerő és 400Nm. És mindez első keréken sima ecogumikkal. Konkrétan 60-70-ig végig villog a kipörgésgátló. Ide nagyon kellene a jó gumi, de most azért az évi egy két elrúgásért nem éri meg
Szerintem elégedett lennél a 240 lovassal is Abból is ott a 4 motion.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz papg79 #182603 üzenetére
Megtudod hozzávetőlegesen. Az a lényeg, hogy a szenzor közvetlenül a kiáramló levegő útjában legyen. Legjobb egy olyan hőmérő lenne ami vezetékes külső szenzorral rendelkezik és azt kell beletolni a szellőzőbe. Vagy még egy infra hőmérő amivel belemérsz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182602 üzenetére
A Golfnak meg 40 literes a tankja. Legjobb esetben is 650 km-t ír ki megtehető távnak. Bezzeg a Passat B7 1200 km-t is kiírt.
Múltkor a benzinkutas megkérdezte, hogy minek kell benzin egy elektromos Golfba Nagy kerek szemekkel nézett, hogy hova tankoltam 30 litert. Azt hitte, hogy ez egy e-Golf, mert zöld a rendszám.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
Nem lenne szabad kifogyasztani a tankot ennyire. Jobb lenne ha mindig megállnál tankolni. Érdemes benne hagyni negyed üzemanyagot a megfelelő kenés és hűtés érdekében. 10 litert ezért hagyok mindig a tankban és akkor tankolok rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Hát te tudod, de a folyamatos üzem pont, hogy nem jobb. Nem a kosz miatt lényeges, hanem a benzinpumpa miatt, na meg a TSI is tele van már minden drága magasnyomású cuccal is.
Passatot kellett volna venned a csempésztankkal
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #182648 üzenetére
Ezek a defektjavítók csak arra jók, hogy a szögek, csavarok, stb által okozott lyukakat befoltozzák. Egy kicsípést vagy szakadást már nem lehet vele orvosolni, ahogy egy szelep problémát se. Az Audi helytakarékos kereke egy jó megoldás szerintem, ha már semmiképpen nem akarnak rendes kereket berakni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #182652 üzenetére
Sokkal kisebb, mert nincs felfújva. A gyári 235/55R17-es méretre tud felfújódni, de a képen látható állapotban kevesebb helyet foglal. [link]
A közepén a gyári mélynyomó van.
Adnak a defektjavítóhoz pumpát is. Magán a pumpán van egy menet és oda lehet rátekerni a folyadék tartályát.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz djherby #182691 üzenetére
Semmi extrát. Fékolajat, nem kilométerre kell, hanem két évente ajánlott. Ha akarsz cserélhetsz gyertyát az ilyen 90k körül szokás. Ha láncos akkor azt érdemes meghallgatni ha pedig szíjas, akkor az még ráér. Ha nagyon percíz akarsz lenni akkor klímatöltetet szokás cserélni 4 évente. (sok a "ha" )
Manuál vagy DSG?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz djherby #182693 üzenetére
Még olajos a szervó a Jettaban? Tényleg nem tudom azért kérdem
Váltóolaj a kézinél nem olyan sarkos pont, de ha olcsó és könnyű cserélni akkor mehet, amúgy ráér majd nagy szervizkor. Ahogy nézem a benzinszűrő sem drága, ártani biztos nem fog.
A legfontosabb egyébként a fékolaj, lánc és gyertya. (nem fontossági sorrend)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #182791 üzenetére
Igen ennyi az egész. Jó drága márkás elemet vegyél. Nekem már kétszer merült le úgy egyszer csak, hogy nem nyitotta ki és nem otthon voltam
Nagyon szívás kulccsal kinyitni meg zárni. Ráadásul a riasztó miatt ha kinyitod akkor azonnal vinnyog amíg nem érzékeli kulcsot az immobiliser.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #182821 üzenetére
Én egyszer láttam működni a Golfban. Bekapcsoltam, mert szabadegyházánál mindig büdös van. Esett az eső és mondom most már kinyomom, mert éppen lekezdett párásodni bent a szélvédő. És láss csodát magától kinyomta mert érzékelte a párásodást
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Eagl3 #182831 üzenetére
VW topic révén mást én itt nem fogok ajánlani
A GTE-t megcéloznám helyedben, Már rendes DSG van hozzá és az erősebbik 150 lovas TSI van benne a legjobb fajtából. Az a 204 összteljesítmény meg sok mindenre elég. Már 4,5-ért vannak példányok, de 5-ből egészen korrekt példányok kijönnek.
Vagy még egy Passat B7 2.0 CRTDI, annak is jobb a DSG-je. CFFB motorkód bátran vehető.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Eagl3 #182836 üzenetére
Ha már mindenképpen váltanál a Jetta-ról, akkor maradj inkább a Passatnál. Az Audi A4 nem lesz olyan jól felszerelt, ha csak nem 3xSline. Bár ahogy előttem is írták, nem lesz nagy különbség a Jetta és a Passat között. Akkor már inkább egy Passat B8. A GTI/GTE meg jó élmény fog adni. Viszont én átgondolnám, hogy ha sokat mész városban, akkor nagyon jó választás lehet a PHEV. Ha tudsz tölteni, sokkal jobban jársz vele mint egy dízellel és dinamikában simán lenyomja a 2.0 CRTDI-t. Na meg MQB platformra válthatsz ami modernebb minden szempontból.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #183251 üzenetére
Nem, akkor tudod csak feltanítani ha van ilyen kód (nem a cikkszám a lényeg hanem a QR kód feletti rész)
Tehát mindenképpen ilyen akkumulátor kell. És ezt a számsort kell megadni a VCDS-nek. Vartát ajánlom, mert azt tutira ismeri a kocsi.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Richard #183268 üzenetére
Hülyeség is volt ez a mód a VW-től régen, hogy külön kellett megvenni az amúgy is benne lévő funkciókat. De legalább egyedülállóan 2015-től az összes VW ingyen kapja a térképfrissítéseket. Tehát csináltok jót meg hülyeséget is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Story time következik.
Történt egyszer csak, hogy a Passat B8 (GTE) vezetőoldali ablakemelő kapcsolója megadta magát. Először csak az elsők aztán a hátsók. A tünet az volt, hogy nem volt nyomáspontja a gomboknak. Arra gondoltam, hogy valami műanyag kipattant és azért van ilyen beesett érzése az egész modulnak. Utánajártam a dolgoknak és kiderült, hogy gyári hibáról van szó. Az egész kartámasz műanyagja [kép] [kép] egy gagyi vacak az ablakemelő kapcsoló műanyag füleivel együtt. [kép]
Az egész probléma abból adódik, hogy a kapcsoló modul két részből áll és nagyon vékony beakadó pöckök akadnak be egy még vékonyabb perembe. [kép]
Ezért ezek idővel elfáradnak és kiszakadnak. Na most vagy vesz az ember sok Ft-ért vadonat újat vagy minden mindegy alapon kiönti epoxival és többet nem lehet szétszedni magát a kapcsolót. Én az utóbbit választottam, rosszabb már úgysem lesz alapon. [kép][ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Doki16 #183272 üzenetére
Mivel véletlenül az elküldés gombra nyomtam és már lejárt a szerkesztési idő ezért itt folytatom.
Bevált a tervem mert jó erősen megkötött az epoxi és masszívan összefogta a két részből álló gombok műanyagházát. A lényeg a lényeg, hogy összeszerelve hibátlanul működött a dolog és így kis gányolással, de spóroltam egy jó 80-100e Ft-ot.
Persze ehhez az egész cucchoz elég nehezen lehetett hozzáférni. A komplett ajtókárpitot le kellett venni és arról is minden létező dolgot leszerelni. Ugyanis ez a kapcsoló van a legutolsó helyen a beszerelt alkatrészek közül, ha szétszedés sorrendjét nézzük. Nem nagyon vannak leírások a neten erről a műveletről ezért kellett agyalnom rajta rendesen.
Lényegében így néz ki belülről egy Highline ajtó. [kép] Bazi sok kábel, led, gomb. Sajnos az ajtóról elfelejtettem képet csinálni, de abban még több kábel és érzékelő van az ajtómodullal együtt.
Miután mindennel végeztem, leellenőriztem és helyére raktam következett még egy fontos dolog. Mivel ezek a kocsik már minden létező dolgot figyelnek CANBUS-on, ezért telenyomta hibaokoddal a vezetőoldali ajtóelektronika modult. VCDS-el kitöröltem és nem is dobott vissza semmit. Sikeres volt ez a jó pár órás művelet
Egyébként ha valakit érdekel, akkor szívesen leírom részletesen az ajtókárpit leszedést. Hátha másnak is szükséges lesz rá. Mert amúgy a behúzókar is hibás, szinte alig van olyan pár éves B8 amin ne lenne végig kitörve egy jókora rész belőle. [kép] Ez az összes ajtót érinti amelyiket rendszeres használják.(#183273)bitpork: Nálunk nem régóta van, valószínűleg az előző tulaj volt a tehénkedős fajta Meg különben is, nekem Golfom van, én nem nyomkodtam azt a gombot
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #183284 üzenetére
Esélytelennek láttam. A legkisebb kötöző se fért volna el annyira passzentos a bölcső amibe beleül a kapcsoló modul. Csavart meg nem tudsz hova beletekerni, mert az egész belső rész egy nagy nyák. Azt meg nem szívesen fúrnám át Legjobb megoldás ez tűnt, hogy körbeöntöm epoxival és így egy egység lett. Tuti nem fog már szétesni
(#183283)Reggie0: Egy vacak Type2 fali tartót csináltak meg nekem 3000-ért, ez a tok tervezéssel együtt majdnem annyi lenne mint egy új komplett elektronikával.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #183292 üzenetére
Nem hirdetik így, de ameddig itt megtalálható a kocsi addig tutira frissíthető. Sőt innen még a rádió logókat is le lehet tölteni, én be is állítottam, mert a MIB1 még nem tudja leszedni online. Nekem mind a kettő sikerül egy 2015-ös Golfon. Az már más kérdés, hogy soha nem használom a navit, mert sokkal jobb a Waze nekem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #183308 üzenetére
Csak trollkodik a malac
Arra gondolt, hogy füledbe fújodA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest