- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi A3 – egy csepp ellentmondás
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Def26 #179933 üzenetére
Nekem nem volt Q5-öm. Szüleimé volt. Nem olyan jó kocsi az. A Golfom jobb, nem hogy egy Passat. (saját vélemény) Szerettem, de magamnak soha nem kellene. Outlandert is csak 2 hónapig bírtam elviselni.
(#179934)atos19881101: Azt írta saját céges autóját tudja megvenni. Ebből én arra gondoltam, hogy ő hajtotta korábban is. Amúgy az egygazdás kocsikra vigyázni szoktak az értelmesebb emberek. Érdeke, hogy az az autó mindig elvigye ahova kell.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kiskokó #179938 üzenetére
Az autó szokásos Audi minőség. 9 évesen is nagyon patent volt, semmi nem zörgött. Nagyon egyben volt. 2006-os A6 C6 után vette Apukám, de nem volt ez a huh de szuper milyen király érzés. Mai napig bánom, hogy nem vettem át, pedig megkaptam volna annyiért annyiért megvettem nem sokkal utána a Meganeomat. Főnököm vett az FL-es Q5-ből. Ültem benne, de attól sem voltam elájulva. A 2013-as B7 Passatom jobbnak hatott. Már akkor elavult volt amikor megjelent. A régi MMI-t kapta az első generációs.
Pár hónapja vett főnököm egy Q3 S-Line-t. Rámelegítettem egy jó hülyén extrázott példányt. 1.5tsi van benne De az a kocsi nagyon bejön kívül belül.Félreértés ne essék, jó kocsi a Q5 és ahogy írtam szerettem is vezetni, mert azért jó példány volt a váltó és a motor is. Igazi chill a 177 lóerővel. De valamiért ez egy kényszer SUV lett anno 2008-ban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
MIB 2 rendszer képes csak Android Auto-ra és Carplay-re. A mirrorlinket hanyagold, semmire nem jó már manapság és a Samsung mobilokon kívül alig támogatja valami, meg a hivatalos támogatást sem túl erős. [link]
És az sem biztos, hogy ha MIB2 van a kocsiban működni fog az appconnect (smart link). Külön extraként volt kérhető. Mondjuk manapság már utólag tudják aktiválni. FB-n meglehet találni a megfelelő embert.Jah még valami, vezeték nélkül nem fog menni egyik se. Az csak a legújabb VAG autók tudják.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kiskokó #179967 üzenetére
Ha nem akarod "elcsúfítani" a telefonnal a műszerfalat akkor megérheti. Nekem nem ér ennyit az biztos. Felcsapom a szellőzőbe a telefonom a mágneses tartóba és majdnem akkorába, de jobb felbontáson látok mindent.
Jó cucc ha gyárilag benne van, de én egy forintot sem adnék érte. De én nem megyek sokat. Egy dolgot szeretek nagyon benne és az pedig a kormányról indítható hangalapu keresés. De nálam jó 150k Ft lenne belerakni, mert kesztyűtartóban kellene egységet cserélni MIB2-re.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #179981 üzenetére
Ilyenek az autógyártók. Mindenért pénzt kérnek még pluszba. A távoli mobilos elérésért is fizetnem kell. És nem az a baj, hogy pénzt kérnek érte hanem, hogy sokat. 20k egy évre és annyit látok, hogy hol a kocsi és mennyi a töltöttség. Csak azért fizettem elő, hogy tudjam indítani mobilról a fűtést. De ha már azt akarnám, hogy működjön a Guide & Inform Plus , amiben annyi van, hogy hol vannak benzinkutak, közlekedési infók, időjárás. Na ez 25k Ft. És persze a netet is még nekem kell biztosítani hozzá.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ha veszel egy új Audit akkor ez fog tudni így működni. Más esetben ez gyárilag nem fog működni.
Ha veszel bele Andoridos fejegységet akkor direktben elérhető lesz rajta a waze meg a többi. Ha jobb félélt választasz, akkor a canbus része is működni fog. A kormányról vezérlés is programozható, mert canbuson ki tudja elvileg olvasni. Ezt neked kell eldönteni, hogy megér-e 100k Ft körüli összeget egy ilyen mutatvány.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Csaby25 #180013 üzenetére
Csak hülyeség volt, mert amikor megnéztem a hozzászólásod, csak ennyi látszott:
"Sziasztok!
Touareg 2006, 3.0 TDI, V6, BKS"De most már látom, hogy szerkesztetted utólag.
Mit értesz az alatt, hogy nullázódik a műszerfal?[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Csaby25 #180022 üzenetére
Ott lesz a 01-engine modulban és azon belül measure blockban. Addig kell lépkedni amíg nem találod. Régebben néztem, de olyan 40 felett van azt hiszem valahol. De nem akarok hülyeséget mondani szépen végig kell lépkedni. Ha ott nem találod akkor még van esélyed az adv. meas. value-ben.
Bocsánat akkor rosszul értettem az órás részt Bitpork jól leírtak, ellenőrizz minden kábelt, már tized voltokra is baromira érzékeny. Can-Busba nem lehet csak úgy bekötni semmit meg áramokat levenni innen onnan.
(#180020) gyenesmartin: Kell neki egy reset, lehet rosszul tanult be. Ezt otthon is megtudod csinálni, pár másodperc az egész. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Speeedfire #180045 üzenetére
Lehet más is. ELM327 nem biztos, hogy jól mutatja. VCDS kell azzal hibát olvasni és élő adatot olvasni a szenzorokra. De lehet akár csak sima kábel szakadás is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
5 év vagy 210k km. Cseréld le most már mindenképpen. Még annyira félni valód nincs, de jelentkezz be valahova mostanában.
Ha meg lesz a csere jelezz vissza légy szíves. Kíváncsi vagyok, hogy milyen állapotban lehet a szíj pont határidősen Ha esetleg tudsz képet róla az lenne a legjobb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #180149 üzenetére
Itt van egy egész jó lista. A Tükörbehajtásról meg már írtam a topikban itt: [link]
De jó, hogy betageltem.De ahogy látom akkor is neked írtam, azóta elfelejtetted?Jah most olvastam amit írtál, pont azt akarod csinálni akkor emlékszel rá
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #180159 üzenetére
Nincs ilyen megkötés Passatnál. Az enyém comfortline volt és nem volt benne elektromos ülés. De bármit csinálsz. Mindig mentsd le a komplett modult. Egy ilyen admap mentést kell csinálni. [link] Ez az én autómnak a központi elektronika modulja. Mert ha egy érték is elmegy amit nem te állítottál akkor ebből a 2000 értékből nehéz rájönni, hogy mi a baj. Itt van, hogy kell csinálni: [link] És neked a 42-es modult kell majd lementened minimum ha a tükörbecsukást akarod csinálni. Vagy mentsd le az egész kocsit az a legbiztosabb. Eltart egy jó darabig, sok tízezres nagyságban ment le értékeket.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
B8-at ajánlom mindenképpen. A Leon is jó, de azért nagyon nem egy kategória :)
Külön Passat B8 csoport egyébként van is Facebookon. A 2.0 150 lóerős TDI-vel éri megvenni. Veheted a 7 sebességes DQ381-el is, az is olajos ha jól tudom. De ami még ajánlott és ha belefér a keretbe akkor az a GTE. Már eleve egy jó magas felszereltség és úgy szintén olajos a váltó. Ha sima passatot nézel érdemes 2016 utanit nézni, azoknál elvileg javítva van a műszerfal zörgés. GTE-nel tuti.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Gondolom az is jó lehet. Nagyon új motorok ezek még. Itt a fórumon Qru használ ilyen motorral szerelt Superb-et. De ő is alig pár hónapja hajtja.
Az, hogy mi mikor adja meg magát megmondhatatlan pontosan. Egyik miatt sem kell annyira aggódni ha rendesen használták a kocsit. Városban lehet kinyírják 150k km alatt, de ha csak pályán használták 300k is meglehet. A DPF egyébként ellenőrizhető számítógéppel vásárláskor. A kettőstömegű meg már rég nem a legvészesebb dolog Azok jól bírják, persze ez akkor igaz csak ha nem folyton mélygarázsból álltak ki vele és folyamatosan dugóztak. De az, hogy hogyan használták látszódni fog nagyjából a DPF regen értékeiből.Ha kijön a pénzedből és tudod tölteni akkor a GTE jó vétel lehet. 40-50 km között elmegy egy töltéssel. Városba a legideálisabb és a pályát is könnyen bírja. De ha folyamatosan pályáznál csak akkor a dízel a legjobb választás. Dinamikában jobb a hibrid változat a villanymotor miatt nagyon harap
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Munkahelyen tölteni nem tudnád?
Amúgy táblázat szerint egy másodperc különbség van kb. köztük. Nem kell a 150 lovastól sem tartani, hogy gyenge lenne. Itt van még kicsit számokban. Én a 140 lovas elődjét hajtottam azzal teljesen meg voltam elégedve.
Most egy Golf GTE-m van, az jobban megy mint a 190 lovas dízel Passat. Max ezt tudnám megmutatni, de nem járok Pesten. Ettől egy kicsit de tényleg csak egy lehelettel gyengébb a Passat GTE.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Jól írja bitmalac. DSG-t csak akkor vegyél ha nem fáj egy esetleges fél milliós kiadás az extra kényelemért. Sanszos, hogy nem lesz baja, de ne egzakt számokkal indulj neki. Ha beleraktak 3 év alatt 150k-t akkor egyértelműen nem városban hajtották.
Mindig nézd meg a szervizkönyvet, hogy 60000 kilométerenként be legyen legalább pipálva a DSG Ölwechsel Vagy ha nagyon pro akarsz lenni, akkor mintát kell venni az olajból, de ezt kb. senki se fogja engedni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz KaiotEch #180246 üzenetére
Egyikhez sem kell VCDS. Mindent lehet állítani a menüben. Megnyomod a car gombot és jobb alsó sarokban settings. Ott keresgélj. Ha nem találod akkor szólj és levideozom neked
Mit akarsz állítani a lámpánál? A magasságát? Ha igen akkor azt a műanyag imbusz csavarokkal lehet. De csak óvatosan, mert könnyen vakitasra tudod állítani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #180257 üzenetére
B8-ban nem volt már xenon. Csak LED vagy halogén. Kollégának az előbbi van. Igen lehet állítani a magasságukat kézzel is. A szintező egy fix beállítást vesz alapul és ahhoz képest korrigál. Tehát ha jó eredményt akarunk akkor először terheletlenül be kell állítani rendesen és után majd állítja a szintező ahogy kell. A B8-nál is állítanunk kellett és a Golfomnál is ami minden irányban adaptív csoda xenon. Mindegyik lefele világított. Be lett állítva vonalra ahogy azt kell szabályosan és már jó is.
Szerencsére Golf 7-ben és Passat B8-ban állítható kézzel is B8-ban mondjuk csak a LED1 van azt tudom biztosra mondani, hogy állítható.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #180263 üzenetére
Értelek így már más. Én amit tudok a B8-nál, hogy működik így az biztos. Megmaradt az a szint amit beállítottam. A Golfnál is megmaradt az általam állított szint. Feltűnt volna ha visszaállítja magát, mert eléggé lefele világított. Mondjuk most így ahogy mondod érdekes, hogy a GTE-ben lévő lámpa nem kért semmi számítógépes állítást. Pedig ez a legkomolyabb ami volt 2012-ben a VW-nél. [link]
Amúgy nem kizárt, hogy a komolyabb LED2 kéri a beállítást a Passatban.De jó tudni amit írtál, ma is tanultam valamit
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz kleinguru #180408 üzenetére
Jó pár másodpercig kell nyomni a zárás gombot mire elindul az ablakfelhúzás.
Nézd ezt meg, hogy itt a menüben egyáltalán be van-e kapcsolva. [link]Még két eshetőség lehet akkor. Tudja a komfortelektronika csak trendline a kocsi és nem aktiválták a gyárban. Vagy egyáltalán nem tudja a komfortelektronika. Meg kell nézni VCDS-el az a biztos. Autónként eltérő lehet. Én még olyan VAG autóval nem találkoztam ami ne tudná ezt gyárilag.
(#180422) TayRol: Még régebben néztem videót ott simán csak rádugja a csávó felprogramozza és megy. Nem szól érte, hogy ledes. Izzót akarsz csak benne cserélni vagy komplett házat?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #180445 üzenetére
Akkor az nem olyan egyszerű. Le kell szedni a komplett ajtópanelt és be kell kötni az ajtóelektronikába a világítást. A linkelt oldalon kábelt is mellékelik. Kell hozzá 10-20 db ajtópatent mert valószínűleg törni fog. De mielőtt nekiállnál ennek meg kell nézni VCDS-el az ajtó elektorinkákat egyesével, hogy tudják-e a door warning lights kódolást.
Itt részletesen bemutatja. Itt is lehet valamennyire látni, hogy mit hova köt. Én majdnem nekiálltam megcsinálni, csak mire eljött volna a nyár eladtam a kocsit
Ha mégis nekivágsz akkor már a footlightot is csináld meg ha így belekezdtél, az is hasonló metódus.
Amúgy én abból, hogy egy ajtóban cserélni kell, ebből én arra következtettem, hogy van benne világítás csak ledesre akarod cserélni. Highline alatt csak prizma van benne és mögötte nincs semmi, be kell kábelezni és programozni minden esetben.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz -=Vacsek=- #180469 üzenetére
Milyen autóról van szó? Nem kell hozzá kiszedő, ahogy írták 4db csavar tartja. A körülötte lévő műanyag keretet kell leszedni. Egy ilyen jól tud jönni hozzá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zsolt19900 #180486 üzenetére
140 lovas lesz az. De hidd el nem az okosítás a legjobb megoldás. Érdemesebb már akkor eleve a 170 lovas verziót választani belőle. Nekem 1.4 TSI van 154 loval a Passatban és elég jól viszi hidd el. Pedig ez még nehezebb is a sok akkumulátor miatt.
De bátran veheted a B7 140 lovas CFFB-t. Egy számítógépes vizsgálat kell neki VCDS-el és jól megállapítható, hogy mi mennyire van benne elhasználódva.
(#180478) -=Vacsek=-: Ha rám hallgatsz ne csak egy csomaggal vegyél ebből a sárgából. Nagyon rugalmas és nem túl jó feszegetésre, de cserébe nem is sérti fel a műanyagokat. Keress rá még alin a Pry Tool kifejezésre. Amúgy nem kell hozzá szerszám: [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zsolt19900 #180489 üzenetére
Igen jogos, a B7-ben a CAXA 122 lovas 1.4 TSI van. Itt a fórumban havri1-nek van/volt ilyen motorral Passat. Ha csörög zörög akkor cserélni kell jól tudod. Én árat nem tudok pontosan. Olyan 250-300k munkadíjjal együtt, de erre nem veszek most mérget. TSI-ben nincs GPF, de a dízelnél mindegyikben van DPF. Észre veszed majd egy idő után már a jelekből ha hosszabb idő óta birtokolod. Meg lehet figyelni programból is. Szerintem a B7 a 140 és 170 lovas dízellel a legjobb. Most már azért koros autó ezért úgy kell vele kalkulálni, hogy legyen zsebben pénz ha valami elmegy benne. De alapvetően a CFFB egy megbízható motor ha odafigyeltek rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #180494 üzenetére
Nekem a Passatnál nyáron pályázáskor ennyi volt mindig sőt valamikor felment 116-ig is. [kép] Ahogy írták előttem is 120-ig semmi gond. GTI-k is megkergetve azon a szinten állnak be. A mostani kocsimnál 90-nél többet még nem láttam, de itt keveset terhelődik a belső égésű.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #180498 üzenetére
Hasznos funkció a VAG autókban. Ezt nézd mindig inkább, mert a vízhőfokmérő hazudik. Főleg nálad ahol csak pár vonal van Az én kocsimban már nincs is mutató a víznek. Az olajat nézem én is ha GTE módra szeretnék váltani
(#180499) kleinguru: Alvázszám alapján tudnak neked rendelni a márkaszervizek. Én kérdeztem 3 évvel ezelőtt és akkor mondtak 20k Ft-ot érte. Nem ér az ennyit, ha valamit akarsz tudni akkor kérdezz nyugodtan. B7-ben otthon vagyok egész jól
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zsolt19900 #180507 üzenetére
Az 1.4 TSI nem fogja úgy vinni mint a 2.0 CRTDI. A VR6-ot javaslom az feltépi majd az aszfaltot Jó kis szívóbenzin.
Melyikre gondolsz? Benzin vagy dízel? Amúgy tök mindegy melyiket veszed. Ez egy Passat, tehát sokat mentek már vele, nem hétvégi járatra vették őket. Az saját példányomban már 3 évesen volt benne 145k km. 165 körül adtam el akkor a DPF még félig volt csak. Az EGR már adta jelét annak, hogy kezdi megadni magát. De 200 felett már bármi bejöhet. Teljesen megjósolhatatlan az a baj. Egy a lényeg, hogy legyen tartalék pénz. Tényleg lehet, hogy elmegy hiba nélkül 350-et. Minden felhasználás és karbantartás kérdése. Egy ismerősöm pályázós Passatja 370-nél lett DPF cserés. Nem az évek száma fog nálad sem számítani hanem a felhasználás jellege és, hogy ledobáld max 15k km után az olajat. Ha van több város is akkor 10k.
Amúgy ritka Passatból a benzines, ezeket hosszú útra vették és azért van belőlük sok dízel. B7 egy jó kocsi a CAXA és a CFFB ajánlott belőle. De jósgömb hiányában nem lehet megmondani, hogy nem lesz-e gond vele 5 év múlva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #180510 üzenetére
Passat B7-ben volt. Valószínűleg a CC is tudja mert ugyanazt az óracsoportot kapta. VCDS kell hozzá és meg lehet nézni, hogy be lehet-e aktiválni.
Bár furcsa, hogy nincs gyárilag benne. A kis kijelző a beállításokban ki lehet választani, hogy a jármű adatoknál mi jelenjen meg. Nézzél be oda lehet csak nincs bepipalva.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #180513 üzenetére
Először is élő adatból ki kell olvasni, hogy van-e benne olajhms. szenzor.
Ha benne van akkor a 17-Instruments modulban kell az adaption menüt választani. Ott kell kikeresni valamilyen Oil temperature szöveget.
Itt egy videó. [link] Mondjuk ez MIB2 és hosszúkódolást használ, de ehhez hasonlót kell keresni adaptációbanJah és szigorúan csak saját felelősségre. Nem láttam az adott autót és csak nagyon hobbista vagyok :)
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Szada85 #180534 üzenetére
Ne mán, GTI után GTD. Szomorú vagyok
Nem hiszem, hogy gond lenne velük, jól bírják. 170-el adtam el a Passatot, gyönyörű szépen váltott. 220-al adtuk el az Audit, az még szebben váltott mint a VW. Most a GTE Passatban 166 van és semmit nem érezni a váltásból (DQ400e). A Golfban 163 van és az viszont rángat, vált ahogy kell csak néha ránt néha nem. Valami lesz majd vele előbb utóbb. Én nem féltem DSG-t venni, mert van annyira jó és kényelemes, hogy megérje a kockázatot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #180569 üzenetére
Nyugodtan nézz be az adaptáció menübe és nézd meg mik vannak ott. Azzal semmi kárt nem tudsz tenni. És Oil temperature szöveget keress, vagy egyes moduloknál németül van és akkor öltemperatur a cél. Minden ilyen menüben felül van egy kereső és írd be, hogy Oil vagy Öl.
Ha találsz valamit akkor fényképezd le és megszakértjük
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #180571 üzenetére
Az az érték valószínűleg nem lett magyarítva. Az adaptáció menüben kevés dolgot magyarítottak le. Amúgy még olyat is lehet aktiválni benne, hogy 5 literes ugrásokkal mutatja menni üzemanyag van a tankban. Ezt is aktiváltam a Passat B7-ben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Drughi #180575 üzenetére
1.4 TSI CAXA jó motor bele. Én nem venném szívóval, lomha és sokat fog enni. Viszonylag jól sikerült motor. A lánccsörgést kell hallgatni, meg olyan 150 körül már kelleni fog neki egy dióhéj. Persze ez nem törvényszerű csak ha már érezhetően lomhább.
De ha tartasz a turbótól akkor az 1.6MPI jó választás lehet még.
Az 1.2 tsi-t és az 1.4 szívót inkább hanyagold.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Drughi #180582 üzenetére
Lekérdezed JSZP-n a rendszámot távolról. Helyszínen felcsapod a szervizkönyvet és benne van az első oldalon. Vagy ami nem biztos mert én egy hirdetőben sem bízok meg, csak a saját szemeben, ami 122 lovas az CAXA lesz. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz troland26 #180658 üzenetére
Ha benne van a fullos MIB2 rendszer már a kocsiban akkor kijelző csere is elég lesz. Itt az a lényeg, hogy maga az infotainment rendszer hajtja meg a kormány mögötti kijelzőt is és ezért szorosan összefüggenek. Mivel 2016-os ezért már csak mib2 lehet, csak az a kérdés, hogy benne van-e.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Atomgeszi #180954 üzenetére
CFFB-t érdemes venni. DSG állóhelyzetben ne rántson ha sebességbe rakod és meglegyen a 60k-s olajcsere. Menet közben sem szabad rántania. DPF-et géppel érdemes kiolvasni, mert lehet drága lesz a csere, főleg a csalószoft upgrade miatt hamarabb halhat a DPF. Nagyon jobban nem látsz bele, csak az általános dolgokra figyelj mint minden más kocsinál. Alapvetően egy jó megbízható konstrukció. Ha HAHU-t nézel inkább okosítsd ki magad a felszereltségekről már ránézésre mert nagyon sok a kamu.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz syIex #180970 üzenetére
Ne vedd meg, ritka típus. Szinte senki nem fog hozzányúlni, ha csak nem képzed ki magad. Még a szakszerviz se akarja normálisan leszervizelni a hibrideket. Simán az volt a POHU válasza, hogy a DSG-ben soha nem kell olajszűrőt cserélni. Egyik srác elment a szervizbe és megkérdezte, hogy ez tényleg igaz-e és azt mondták, hogy ez a gyári utasítás, mert macerás szerelni. Mondjuk ez DQ400e volt, de a Jetta hybrid még ritkább modell. Amúgy jó típus, bátran veheted, meglepően jól sikerült elsőre a VW-nek. Alapból mindegyik Highline modell, de vigyázz mert könnyen bele lehet futni amerika modellbe amit itthon nem lehet szinte sehol gépre kötni vagy csak szervizelni.
Vegyél egy jó kis CFFB 2.0 crtdi-t és amikor vége lesz a pályázós korszakodnak akkor eladod. Majd veszel egy offos hibridet amikvel sokkal jobban jársz. Autópályára teljesen felesleges a hibrid autó a GTE kivételével. Az is csak akkor ha mindenáron benzines kell, de taposni akarod neki.
(#180960)Atomgeszi: Ez a konkrét típus nekem furcsa. Elvileg R-line, de belül nem látszik. Se kormány se az ülés nem az. Ez nem Highline hanem Comfortline. Amúgy valóban egy nagyon jól felszerelt példány, alig pár extra hiányzik belőle. Mondjuk a Full extra duma itt is full kamu
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Atomgeszi #180990 üzenetére
140 lovas és nem cffb? CBAB volt akkor? Amúgy azt is veheted. Annyi a lényeg, hogy azért ne kiszámolja legyen éppen rá a pénzed. Bármi bejöhet ezeknél már, főleg ha kifejezetten dsg-t keresel. Golf kombi nem játszik? Abban is volt 2.0 crtdi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Atomgeszi #181005 üzenetére
Az akkor CFFB lesz, csak nem mindig írják végig
Nem azért van kevés benzines mert mindenki a dízeltől szabadulna, hanem alapból nem sokan vették a Passatot benzinmotorral. Egyszerűen nincs értelme újként egy ilyen igazi hosszútávú pályázós autót benzines meghajtással venni.
(#181010) Richard: Igen az lesz. Akárhol nézem a neten 7 sebességes DSG van írva az 1.8 mellé.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs