- Magyarított Android alkalmazások
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Újabb Play mobil a Honortól
ma Kínában bemutatta a Honor a Play 60 Plus készüléket, mely felénk később Lite vagy X-szériás telefonként jelenhet meg.
-
Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
ph A C27G2Z3 egy 27”-es és ívelt VA panelt használ Full HD felbontással, és tudásából nem hiányzik az Adaptive Sync sem.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pubszon
veterán
válasz Mágus2 #58923 üzenetére
Szia.
Régi komment, de nekem is ez a gond van most.
Nekem a küszöb gumija is vizes meg alatta a kárpit is, sőt még az ajtó alja is, de csak az anyós ülés felőli oldalon.
Az ülés előtt vastagon áll a víz, de a műszerfalnál sehol nem érzem hogy vizes lenne.
Az ajtón mit kell kitakarítani?ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
zsolt19900
őstag
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #126648 üzenetére
Újra itt.
Le kell szednem a hengerfejet. Folyik az olaj a hengerfej tömítésnél a tandempumpa alatt hátul.
Mit érdemes ilyenkor cserélni? (Nem akarok egy vagyont beleölni.) Síkolás lesz + szelep fészkek újramarása + szimering + szelepvezetők cseréjét tervezem. Új tömítés (fej, kipufogó, szelepfedél), PD elemek alá új karika, illetve a hengerfej csavarok lesznek még újak. Van ezen kívül még valami ami "filléres" és érdemes cserélni?ui.: Van a tankban elég cucc. Öntsem?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #126655 üzenetére
Ez biztos? Mert tegnap néztünk egy blokkot amiről le volt szedve a fej. Akkor a szerelő azt mondta, hogy az olaj itt megy. (Képen pirossal)
Innen látjuk a folyást is.Hopp ellenkező felén, mert ez pont a vezérlés oldalon van.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #126657 üzenetére
Akkor ez lesz a ludas. A lemosás megtörtént tegnap, ma reggel melóba érés után csekkoltam. Meg is jelent az olaj. Csak azt nem értem, mitől? A tömítés csak úgy elfárad? (Van olyan érzésem, hogy lehet az előéletében már le volt szedve a fej, és akkor nem rendesen került vissza.)
Szerk.:
Sorry akkor rosszul fogalmaztam. Megpróbálok délután csinálni róla egy képet.Szerk2.:
A kis Mágus már ismerkedik az autókkal?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #126655 üzenetére
Az enyém már nincs szétkapva, de ha már szóba került, épp meg van akadva a gyógyulási folyamat. És szívesen venném a véleményed, merre tovább.
Ami eddig volt:
-Turbó felújítás: comp kerék csere, összes csapágy tömítés csere-Hengerfej felújítás: alapból egy másik fej, aminek a pd fészkei és veztengelye jobb állapotban voltak, kapott új veztengely csapágysort, hidrotőkéket, szelepszár szimeringet, veztengely tömítést, pd elemek új tömítést, tandem tömítés, ahova kellett mindenhova új csavar.
Amikor ez elkészült lett ellenőrizve, amit te is javasoltál a szelepfedél membrán, de jónak ítélték (nem köpte az olajat), de a füstölés nem szűnt meg. Ekkor jött a kompresszió mérés, aminek eredménye minden hengerben 22bar. Ezen felbuzdúlva kapott egy gyűrű szettet (gyűrű hézag 0,7mm volt).
-Gyűrűzés: gyűrű szett (ezzel a gyűrű hézag 0,2mm lett), főtengely szimeringek, (dugók műhelyben le lettek mérve nem hordó egyik se, átmérőjük is okés volt, a gyűrű nútok is hibátlanok, hengerfal sértetlen, nincs válla, gyári hónolás benne), hajtókar csapágyak is rendben voltak, hajtókar csavarok csere, dugó kiállást lemérve táblázat szerinti 2 ékes hengerfejtömítés lett feltéve ismét új ARL csavarokkal.
Most ott tartunk, hogy indul -3-ba is fél fordulatra, jár mint az óra, de a füstöt még mindig eregeti, hol jobban hol kevésbé. (főleg állóhelyből indulásnál hagyok pamacsot) Pd korrekció, bip ugyan az tizedre mint tavaly novemberben, olaj/víz fogyás eddig nem mutatkozott (mentem vele kb 300km-t mióta össze lett rakva). Annyit csináltam még hogy visszament egy gyári prog, amiben egr off lévén, hogy nincs is benne fizikailag.
Akikkel eddig konzultáltam, szerintünk PD elem lesz a ludas (30k-val ezelőtt kivettem és ultrahangos tisztításon járt egy cinkotai műhelyben).
Szerinted mi okozhatja? (ha segít van videó is a füstölgésről) Előre is köszönöm. -
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #126699 üzenetére
Csak itt ez a rész olajos. Meg a motorblokk innen lefelé... EGR nem.
Ez ugye a kipufogó csonk csavarja. Onnan folyhat bármilyen olaj? Mert ugye a turbó volt lent nyáron. Lehetséges, hogy nem jól rakták vissza a csonkot?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
Danex
addikt
válasz Mágus2 #126763 üzenetére
Kezdődik a tél, vele kezdődik az újabb dízelek lassú bemelegedése.
Gondoltam rá, hogy az elülső szellőzőrácsokra csőszigetelő szivacsot rakni, mire érdemes figyelni, hol maradjon ki hely, hogy ne főjön meg a rendszer belül? (CAYC motor, 2011 Jetta)
Illetve a 2K-s fordulat rendben van hidegen vagy inkább valami 1600-1800 körül tartsam?
Előre is kösz!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #126763 üzenetére
Na ne már!
Én ha jól emlékszem volt egy x70-90 lassulásom (megláttam egy trafinak tűnő objektumot). kb 25-30m féknyom volt, az alatt a 0.5sec alatt nem hiszem hogy benyomtam volna a kuplungot, semmi nem történik, pd meg így elugrál egy izmosabb fékezéstől?!vészfék témára én azt tudom mondani, hogy (főleg abs nélküli) kocsiban érdemes kicsivel késöbb nyomni a kuplungot, mert nehezebben blokkolnak a kerekek szerintem.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #126776 üzenetére
pfejj, még se kell
pedig elkezdtem nézegetni valami nagyobbat, ha ne adj isten elvinnék a polotegy dolog biztos felírható a polo-nak így télen is max 6litert eszik... helybe 3-4km-kre 6,5.... 7.3-nál meg többet nem tudtam meg etetni vele.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
veterán
válasz Mágus2 #126802 üzenetére
Tavaly amikor autót kerestem, az első amit élőben megnéztem egy A4 kombi TDI volt (Avant, hogy Munez ne stresszeljen ), belga import flottás autó - abba se volt hátsó légbefúvó; amiket a hahun nézegettem, jellemzően azokban se volt. Nem mintha sokat ülnék hátul a saját autómban, de akkor is legyen már benne. Amúgy egy alap Golfban széria.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #126807 üzenetére
Pont most teszem be a nagyboardos órát . De előtte megnéztük a vezérlőt hogy minden oké lesz e, és fullos a vezérlője 2 szálat kell behúzni pluszba minden meg van amúgy. Na most ehhez képest kérte a full alap óra csoportot emberünk bele. Úgy hogy az olajgomba bent van stb. Akkor kompresszort cserélhetem ki okosabbra mert a mostani a full alap..és így tovább. Mondjuk addig fogom csinálni míg elgurul a gyógyszer és veszek egy 1.9 pd superb-t
-
atos19881101
senior tag
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #126807 üzenetére
Igen, lábtérben vannak befúvok de az édes kevés.
Nyáron 40 fokban mentünk pályán, elől kellemes 21 fok működött, de hátul alig volt levegő, általában 4-5 személlyel megyek hosszabb utakat, szóval szar Audi hogy nem tudtak 2 rostélyt és egy műanyag csövet berakni, hogy több levegőt fújjon a klíma kompresszor hátra.
Jó, hogy a szar A6-ban 4x klíma van
Ha lehetne upgrade-olni az autót olyan egyszerűen mint egy PC-t akkor ez volna az.
Utána a hátsóülésfűtés tenné fel az ire a pontot.Ajtózárásra:
15km kapcsol be. Én kikapcsoltam VCDS-sel. Engem zavart.Novum Forum Siculorum
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #126829 üzenetére
Igen ezzel nem számoltam. Lehet vissza is kapcsolom ... Asszonynak nem gyere be.
Meg ha netán csattanok, akkor kívülről nem lehet majd kinyitni az ajtót?A hátsó futómű nyikorgásra van valami ötleted? Csak akkor csinálja, ha terhelve van. Ha 2en utazunk, akkor nem nyikorog.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #126846 üzenetére
Meglepő, nálam is elsőre old és nyílik. Viszont a BMW pl mindenhol kétszer huzatja a kilincset, meg a Kia is. Alapvető autókezelési tanácsokat én is szoktam adni az utasoknak, ha olyanok. A szőnyeg nem lábtörlő, az ajtó pedig a saját súlyától becsukódik, nem kell megpróbálni keresztülhúzni a kasztnin.
(#126848) harcikoca: 20 lóerő.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Magyarított Android alkalmazások
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Tesla topik
- Orion, Videoton erősítők, hangsugárzók
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...