Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Locsi

    senior tag

    Sziasztok. Régebben írtam, hogy volt az Ebay-en egy ügyem, hogy nem jött meg a cucc, természetesen, az eladó, addig húzta az időt, hogy kifutottam a harminc napból, de a PP-n is majdnem a 180-ból, mert már lesz@rtam. A PP-n nyitottam egy case-t, ahol az eladó visszainvitált az Ebay-re. Ott el kezdtünk kommunikálni, de már nem válaszol. A PP-n szerencsére nyitva hagytam az ügyet, onnan jött ma ez az üzenet.

    "Hello ,
    Your case regarding the payment you sent to 深圳市易佰贸易有限公司 will automatically close on 06 April 2017.
    If you are still trying to resolve this problem with your seller, but can’t reach an agreement, you will need to escalate it to a PayPal claim before 06 April 2017.
    By escalating to a claim, you would be asking PayPal to review the case and decide the outcome.
    We will automatically close the case unless you log in to the Resolution Center and escalate it before 06 April 2017. Once a case has been closed, it cannot be reopened or escalated to a PayPal claim."

    Kicsit homályos, hogy mit is kell csinálni. Meg tudnátok írni. Köszi.

Új hozzászólás Aktív témák