- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hege21
aktív tag
Az alábbi levelet kaptam a PayPal-tól
Visszaküldtem egy telefont mert nem működött,megadtam a nyomkövetési számot ahogy kérte a paypal!
A nyomkövetési szám él,de azt még az eladó nem kapta meg "célországba elküldve" státuszú....
Erre most lezárta az ügyet milyen védelem ez????
Mit lehet tenni,az eladó nem válaszolt az email-re?Hello **********************
We have concluded our investigation into the following claim:
Seller's Name: TOMTOP TECHNOLOGY LIMITED
Seller's Email: wholesale@tomtop.com
Seller's Transaction ID:***********************
Transaction Date: May 4, 2016
Transaction Amount: -101.19 EUR
Invoice ID: *************************
Your Transaction ID: ***********************
Case Number: *****************************
Buyer's Transaction ID:******************************
The tracking information you provided was invalid and we were unable to
confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the
case is now considered closed and we are unable to process a refund.
We encourage you to work directly with the seller to find a resolution.
Thank you for your cooperation.
Sincerely,
Protection Services Department -
peestike
őstag
válasz hege21 #24854 üzenetére
Na ez elég kemény! A visszaposta árát nem fizetted vissza paypal-éktól? Meg mikortól van a posta oldalán a célországba elküldve? Nem lehet, hogy eltűnt a csomag? Ha régen így áll a postánál lehet érdemes lenne a kerestetés... Meg ha eltűnt legalább a posta fizet kárpótlást, ha jól gondolom.
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
Topikgazda
válasz hege21 #24854 üzenetére
Az országba megérkezés lényegtelen, akkor jár vissza valami, ha átvette, a státusz kézbesítve kell hogy legyen, ezért célszerű tértivevényesen küldeni, értesíteni a címzettet, hogy megérkezett és legyen szíves vegye át.
Ez a bejegyzés szükséges: Item delivered vagy Delivery at post office registered, nem az Arrived in the destination countryA visszaposta árának visszatérítése a feladástól számított 15 napon belül lehetséges a PP-től kérni, ha rajtuk keresztül lett fizetve
[ Szerkesztve ]
-
Teodor52
senior tag
Sziasztok!
Internetbankról szerettem volna feltölteni a paypal egyenlegem, de a apu paypal egyenlegére indítottam a tranzakciót.
Nos tudom nem lesz névegyezés milyen költséget számít fel ilyenkor a PayPal,és a pontatlan adatok ellenére megkapja azért a pénzt?
-
Topikgazda
válasz hege21 #24857 üzenetére
Valójában 10-17 napon belül megérkezik Kínába is, ha a címzett nem veszi át ők mit tehetnek?
Tényleg mennyi idő volt a szállítás? Mikor érkezett meg?
De egyébként ez a TOMTOP TECHNOLOGY LIMITED webshop volt, eBay fiók?
Ha az első, akkor él a cég saját vásárlói védelme, így nekik vissza kell adniuk a pénzed, vagy amiben megegyeztetek.
Ha van védelem a Paypal-nél ilyen esetben azt tekintik elsődlegesnek, ha itt nem sikerül egyezségre jutni akkor kell a PP-hez fordulni.
Ezt írja a Tomtop.com: Please contact our customer service via email to wholesale@tomtop.com to help if we can solve the problem together first. If not, please mark our order number, phone number and "Return" on the package, and let us know the tracking number when you send it out.
We will arrange reshipment or refund after receiving your returned items. -
Topikgazda
válasz Teodor52 #24858 üzenetére
Az automata rendszer majd kezelőhöz adja, az látja hogy a családi név (last name) egyezik és lekönyveli, eddig ez volt a tapasztalat. Gondolom az egyezik.
Egyébként ha más személy utal pénzt, nem a fiók tulajdonosa, akkor az általában 14 napon belül visszakerül a küldő számlájára, nincs bünti, +költség, csak időbe telik.[ Szerkesztve ]
-
őstag
A bankszámla hozzáadása (CIB) most valamiért nem megy. Pedig követtem a leírást.
Hibaüzenetet kapok: "Sorry, we are not able to process your request. Please try again later." -
senior tag
Hali!
Tudtok olyan magyar webshopokat, ahol lehet PayPal-el fizetni? -
vzsryl
nagyúr
válasz Ron Swanson #24869 üzenetére
Hali!
Ipon, Extreme Digital.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Topikgazda
válasz hege21 #24871 üzenetére
Probléma az, hogy nem a Paypal-el volt vitád, konkrétan a webshop által megadott címre kell küldeni, mert az lehet hogy egy szervizpont lesz, nem pedig a Paypal-re felrakott címe, előszeretettel elfelejtik változás esetén átírni.
Nézd, azért nekem gyanús lenne, ha július 11-én ott az országban és 5 napon belül nem veszi át senki sem.
Már július közepén elkezdtem volna őket megkeresésekkel bombázni, mivel a dispute ideje nem a te előnyödre ketyeg.
A honlapjukon mindenhol azt írják hogy ezen az e-mailen vegye fel a kapcsolatot velük akinek problémája van, és én innen kértem volna a visszaküldési címet: Please contact our customer service via email to wholesale@tomtop.com .....[ Szerkesztve ]
-
KeFe
tag
Üdv
1-2 hónapja az ebayen történő paypal fizetés esetén nem tudok az listázás szerinti eredeti devizában fizetni semmiért, mindenképp forintra konvertáljak a paypal ultraszar árfolyamán.
Valami ötlet hogy miként tudnék visszatérni a régi módszerhez? -
Teodor52
senior tag
Szia!
30 perce néztem meg a paypal számlám és megjött a pénz.
Tegnap délután 14:00 körül utaltam már a pontos adatokkal és ma ugye 12:30-kor már rajta volt.De már szerintem korábban is rajta lehetett.
Így azt mondom kevesebb mint egy nap a tranzakció ideje Unicredit bank esetében. -
Teodor52
senior tag
-
Topikgazda
válasz Sanyi.mTs #24879 üzenetére
Úgy 2 hete frissitve az Összefoglaló, mint írtam akkor az aktuális helyzetnek megfelelően, biztonság kedvéért megnéztem, mind a leírás, mind ez Kérdés: Az új felületen hol tudom beállítani, ellenőrizni a kártya konvertálást? az mostani, így azért ez nem igazán jó megfogalmazás: mivel az összefoglalóban még a régi kinézet van
-
Topikgazda
Köszönöm az Unicredites Top Up információkat, így banki munkanapokon indított Top Up utalásokra nyugodtan írhatjuk, hogy 24 órán belül teljesülnek.
-
Teodor52
senior tag
Szívesen!
Ma is utaltam 14:22-kor kíváncsi vagyok hogy holnap meg-e kapom!
Természetesen megírom azt is így lesz egy munka/munkaszüneti napra vetített utalási időnk is.
Szombaton meg gondolom végképp nem kéne utalnom mert, akkor biztos nem dolgoznak így még van esélyem, hogy holnap megkapjam azt az összeget is. -
BRIKLY
veterán
Sziasztok!
Nem igazán találtam az összefoglalóban választ,és kereséssel sem.
Lejárt a bankkártyám, kaptam újat,ennek viszont más a száma. Hogy frissíthetem PayPal-on? küldtek email-t is,de a kártyaszámot sehol nem engedi változtatni.
Kénytelen leszek törölni a kártyát,és az új kártyát hozzáadni a szokásos több napos várással,mire a netbankban megjelenik a kód hozzá?Köszi előre is
-
Topikgazda
válasz BRIKLY #24887 üzenetére
Ez új kártya, add hozzá.
A régit csak azután töröld, ha már emez elsődleges.
És véletlenül az Összefoglaló
Kártya hozzáadás a Paypal fiókhoz
Letöltési link.
Frissíteni meg szerintem egyértelmű a megfogalmazás:
Kérdés: Ebben a hónapban lejár a Paypalhoz adott hitelkártyám érvényessége. Mit tegyek?
Válasz:
Ha nem változik a kártya száma - folyamatos frissítés -, akkor csak a dátumot kell módosítani.Miután beírod a kártya adatokat és az 1 $-os terhelés rendben megtörténik, kb 2 mp, onnantól vásárolhatsz a kártyával, a kód a pénzküldési limited eltörléséhez szükséges, gondolom most hirtelen nem akarsz 21000 Ft-nál többet küldeni?
Minek töröm magam ezzel az Összefoglalóval, nem is értem.[ Szerkesztve ]
-
BRIKLY
veterán
"Kérdés: Ebben a hónapban lejár a Paypalhoz adott hitelkártyám érvényessége. Mit tegyek?
Válasz:
Ha nem változik a kártya száma - folyamatos frissítés -, akkor csak a dátumot kell módosítani."
Rész egyértelmű volt,csak az nem,hogy ha viszont változik a kártyaszám,akkor mit tegyek.Sikerült,köszönöm szépen! És bocsánat,ha átsiklottam a lényeg felett az összefoglalóban!
-
GAbre
veterán
Sziasztok!
A mai nap folyamán elegem lett a paypalból.
Vettem 1 micro sd kártyát,ami nem is volt valós méretű,ráadásul hamisított volt.
Persze az eladó már le is törölte magát azóta.
Semmi gond nyitottam 1 ügyet ebay,nagy nehezen leírta a címét kinaiul.
Többször ráirtam,hogy angolul küldje már el semmi.
Kénytelen voltam trackel küldeni,majdnem annyiba került,mint amiért vettem az árut.
Az 1 dolog,hogy semmit nem lehetett csinálni ebayen.(Csak az az opció volt,hogy ráirok az eladóra)
Ráirtam supporta,és közölték velem,hogy nincs joguk információt kiadni.
Nyitottam paypal ügyet,elküldtem nekik a képet a blokkról,a levelezésről,hogy nem válaszolt.
És közölték velem,hogy nem tudják nyomon követni,és ennyi.
(B)Nesze neked paypal védelem.(/B)Avatar
-
Topikgazda
És közölték velem,hogy nem tudják nyomon követni,és ennyi.
Valami sántít, mit kell követniük? Konkrétan ezt írták?Az eBay mit reagált a case indításodra? Meg van a folyamat írsz az eladónak, ha az nem reagál x idő múlva viszed tovább az ügyet. Azt ott nem vitted eBay döntésére? Ott vásároltad, ott az elsődleges vásárlói védelmed, a Paypal csak a második vonal. Az eBay-n nem sikerült a pénzed visszaszerezni és utána mentél a PP-re? Az eBay- aki nem "biztosította" neked a megígért vásárlói védelmet az nem hibás? Csak a PP? Na ne fárasszál már.
[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
A return request is already open for this item.
Ebayen előtte is csak ez a kék opció volt,mint a képen,hogy nézem a paypal ügyet,csak előtte az volt,h irok az eladónak.Junius 3-án inditottam a returnt.Paypal:
The tracking information you provided was invalid and we were unable to
confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the
case is now considered closed and we are unable to process a refund.Nem tudják nyomon követni,hogy megérkezett-e,és nem kapok refundot,vagy tévedek?
És igen fárasztalak...
Avatar
-
Teodor52
senior tag
Ahogy ígértem megírom az utalás idejét mit tegnap indítottam 14:22-kor és ma 0:59 perckor jóvá is írták a paypal egyenlegemen.
De ha már eddig kiteszteltem elindítok egy utalást ma hogy holnapra meg-e kapom,illetve holnap is egyet hogy hétfőre meg-e kapom.
Így teljes lesz a kör munkanapokon, munkanapból munkaszüneti napra és munkaszüneti napról munkanapra történő utalásoknak.
-
Topikgazda
Most komolyan, azt nem tudtad, hogy csak az egyik helyen indíthatsz case-t, dispute-t a kettőn egyszerre nem? Egy időben egy nyitott ügyed lehet.
The tracking information you provided was invalid and we were unable to
confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the
case is now considered closed and we are unable to process a refund.Ezt írják annak aki mondjuk vissza küldött egy terméket és akkor kapná meg a refundot, ha visszaérkezik az eldóhoz aki azt kézhez kapja.
Te mit küldtél vissza az eladónak? Vagy ő kért visszaküldést?
Milyen dispute lett indítva? Nem felel meg a leírásnak?
Az első képen teljes visszatérítés alul,a másodikon a bekeretezett Escalate.. volt neked?
[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Nem először töltöm már ki ezt.
Tudom,hogy kell.
Kértem visszaküldést én,csak nem hittem,hogy olyan drága lesz,de nem érdekelt volna,korrektül visszaküldtem.
Nem lényeg kb,h mit jelöltem ki.(Megvettem,ha nem is kell,visszaküldtem a vételárat vissza kell kapnom)
Kértem vissza a teljes pénzem,visszaküldtem ahogy kell track number,fényképes bizonyiték.
Ráadásul hiába irtam,oda,hogy nem válaszolt az eladó a kinai "hibás" cimén kivül,még a dispute-be se irt semmit.
Mégis "ő nyert".
Ezt nevezem védelemnek,már nem sokat vásárolok paypallal,de ennyit a buyer protectionról...[ Szerkesztve ]
Avatar
-
Topikgazda
Nézd már írtam másnak is, ha megérkezne az adott országba, a szabályok szerint az sem alapozza meg a refund megkapását, csak ha kézbesítve van a csomag, átvette a címzett.
we were unable to confirm delivery of the item associated with this claim.
A nyomkövetési szám egyébként mit mutat?
Én ilyen esetben mindig küldeném nem csak a nyomkövetési számot, hanem azt hogy hol tudják megnézni és az a képernyő ahol látszik hogy hol tart.
Egyértelmű a vásárlói védelem leírásában ez a rész. A szabályokat készítők a Paypal-nél azt feltételezik hogy mind a vevő és mind az eladó betartja azokat. A te esetedben az eladó nem tartotta be, nem pedig a Paypal.
Nem teljesült a szabály, kérd a döntés felülvizsgálatát.
Valahol egyensúlyban kell lenni a vásárlói és eladói védelemnek, persze az lenne a jó a vevőknek, hogy már akkor visszakapja a pénzt, ha már feladta, de ezt még a vonatkozó Fogyasztóvédelmi törvények sem teszik lehetővé, a vevőnek akkor jár vissza a pénz, ha az árút az eladó visszakapta.
Ez független a Paypal-től, ők csak beépítették a jogszabályt a szerződési feltételekbe. Rossz a törvény.[ Szerkesztve ]
-
madle
őstag
Sziasztok,
van egy Paypal fiókom, amit nagyon régen csináltam a fő email címemmel, viszont elfelejtettem a jelszavam hozzá. Szeretném visszaállítani, de valamiért nem fogadja el a biztonsági kérdésekre a válaszokat. Talán az is lehet, hogy már arra sem emlékszem teljesen és helytelün írom be. Ilyenkor mit tudok tenni? Az ügyfélszolgálatot lehetne felhívni gondolom, de mivel nem tudok 100%-osan tárgyalóképesen angolul, így nem mertem bepróbálkozni, nehogy valami csalónak nézzenek aztán letiltsák...
Esetleg van megoldás, hogy emailen keresztül vagy egyéb módon kommunikáljak velük?
-
Botigta
aktív tag
Üdv ismét,
Ha a PayPal dispute lehetőség idején belül kiderül, hogy a termék hibás, és visszaküldés leigazolása kell a refundhoz, ebben az esetben lehet kérni a visszaposta költségét?
Köszönöm a választ -
Topikgazda
válasz Botigta #24899 üzenetére
A dispute időtartama 20 nap, ami a vásárlói védelem időtartama -180 nap- alatt indítható
Az Összefoglalóban is írtam, hogy a visszaküldési költség térítése az alábbi időtartam figyelembevételével lehetséges: Csak az eladó által vállalt visszaküldési időtartam alatt. Az eladó Return megjegyzés napjai amire figyelni kell.
Az Összefoglalóban az erről szóló leírásban egyértelmű példát írtam bele, hogy miként számolandó.
A garanciális visszaküldést nem finanszírozzák.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs