Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Har_melin

    Topikgazda

    válasz Nordic #6237 üzenetére

    Erről más a véleményem, szerintem általánosságban erősen vissza fogja vetni a buildekkel való kísérletezést.

    Egyrészt eddig a buildek nagy részét több class-ból is lehetett indítani. Hiába volt a vége közel azonos, voltak eltérések, az egyik általában offenzívebb, a másik defenzívebb volt, az egyiknél gyorsan lehetett tápolni az elején, a másiknál maradtak tartalékok a végjátékra, stb. A subclassok ezt az opciót radikálisan le fogják szűkíteni, hiszen ha valaki pl. elemental castert csinál, az nem lesz hülye, hogy kidobja a csak witch által felvehető Elementalist buffjait.

    A másik terület, ahol alá fog vágni az eddigieknek, az pont az ötletes, amorf buildek. Az íjász marauder és a többiek. Megint csak az a helyzet, hogy a GGG-t ismerve, a subclassok buffjait ellensúlyozni fogják a játékmenetben. Vagy a monsztákat erősítik, vagy a meglévő skilleket nerfelik majd, hogy az új képességek ne tegyék teljesen OP-vé a játékost. Innen kezdve viszont subclass nélkül irgalmatlan szívatós lesz játszani, vagyis az olyan buildek, amelyek másik class specializációját kellene használják, szépen ki fognak szorulni.

    Védd a fákat - egyél hódot!

Új hozzászólás Aktív témák