- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18948 üzenetére
azok az utak, ahol a tábornok járt, frissen aszfaltozott német autópályák azokhoz képest, amerre meló miatt járni szoktam...
szerk: egyébként nagyon bírom azokat, akiknek a hat liter körüli motor még small block
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18988 üzenetére
Egy "globálisan utálom a füstokádó csodákat" félmondat után nehéz másra gondolni.
persze, a formáját mindenki saját szája íze szerint ítéli meg, nem is mondtam mást.arról, hogy az enyém mennyit szennyez, lehet így is meg úgy is nyilatkozni. Ha azt nézem, hogy mennyi kipufogó megy ki belőle a legutolsó 100 kilométeren, akkor sokat szennyez. Ha azt nézem, hogy ennek a legyártása kevesebb nyersanyagot, bányászatot, energiát igényelt és közben kevesebb károsanyagot toltak ki a gyárak, mint az apmeráé, akkor már összességében jobb vagyok. Ha azt is nézem, hogy az enyém motorját nem fogja kinyírni egy-egy sietősebb előzés és nem fog 150 ezer kilométer után darabjaira hullani az egész, mint a mostani downsizing mániás autók, vagyis az enyém 2-3x annyi ideig fog szolgálni, mint a mostani modern cuccok, akkor magasan nagyon sokkal környezetbarátabb, mint ezek a kacatok.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18990 üzenetére
a családodnak kevesebb kárt okoz egy általad kormozónak titulált autó, mint a mostani csúcs cdti dízelek.
itt nem arról van szó, hogy az én autóm mennyit ér, itt arról van szó, hogy ideje lenne pár közkeletű tévedést lerombolni az autókkal és a környezetvédelemmel kapcsolatban.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18996 üzenetére
a régi dízelekből nagyobb méretű koromszemcsék jönnek ki, mint az újabbakból. a régire fel van készülve a tüdőd meg az orrod, az újra nincs. az rák.
"A hátsó ülések közé pl. minek az a műanyag csomag?": egy akkumulátornak nevezett dolog van benne
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #19008 üzenetére
de, igaz. olvasgass újságokat, tele volt vele a net.
"szerintem felfogtam amit bambano írt": ezt az állításodat a hsz későbbi részei cáfolják.
"troli egyáltalán nem környezetbarátabb globális értelemben": de ilyen alapon akkor a hibrid vagy a tisztán villanyautó se környezetbarát, max. azt hozhatod fel előnynek, hogy máshol koszos. Ez utóbbi viszont ellentétben áll azzal, hogy a föld megfulladásáról beszéltél (#18951)-ben, tehát valahol ellentmondásba keveredtél (t.i.: csak a saját városod megfulladása izgat, nem a Földé).
Miért ne menjenek a füstokádók évtizedekig, ha az a tisztább megoldás? Példa: választhatsz két jármű közül.
A: előállítása 500 kiló szeméttel terheli a bolygót, 32 évig üzemel, évi 50 kiló szemetet termel, a káros anyagait képes szűrni az orrod és a tüdőd
B: előállítása 700 kiló szeméttel terheli a bolygót, 8 évig üzemel, évi 35 kiló szemetet termel, a káros anyagai záros határidőn belül kifektetnek téged.melyik járművet választod?
fentiek miatt Jim Tonic a józan ész oldalán áll. és te?
ps: szerinted mi történne, ha megszüntetnénk pl. a széndioxid kibocsátást? hint: például éhen halnál.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz pempellini #19060 üzenetére
lehet, nekem anno a vekim kifelé tolta a vizet és csak úgy bírtak rájönni, hogy felpumpálták az egészet. vidd el rendes szerelőhöz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz fero02 #19118 üzenetére
hdi-ben alacsony fordulaton nyomaték... főleg a kisebbikben... közkeletű tévedés. a totalcarosok is mindig szidják, hogy a dízelekkel könnyű lefulladni.
ráadásul ha felfelé kapcsolgat, a keréken leadott nyomaték folyamatosan kisebb lesz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz fero02 #19123 üzenetére
ne tedd nevetségessé magad, végülis kik azok, akik mindig tesztautóval járnak... lehet, hogy egy konkrét autót három napig tesztelnek (nem, minimum egy hétig), de egy technológiát (hdi, tdci) évekig hajtanak, több tapasztalatuk van benne, mint annak, aki megvett egy autót és utána azzal jár.
Másrészt meg minden turbós autó gyenge alacsony fordulatszámon, ez a turbó, ezen nincs mit vitatkozni. végülis ha elfogadjuk a maga módján kitételt, akkor igazad van. a magad módján...
"Meg amúgy is, kik azok, hogy el kellene fogadnom a véleményüket?": lol. made my day.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #19127 üzenetére
PontoNNNN. van ott még patikára restaurált állólámpás merci, meg még egy, amivel Csikósné jár.
Karottáéknál van egy toyota corolla ae86 pályagép, most épít egy drift autót és köznapi használatra van egy priusuk.
Az a fordnak látszó tárgy Winklernél egy Toyota 4runner. Nála van a cougar, meg vespa, meg valami nagyobb motor.
van a flottában toyota avensis, bmw, opel, turbó mazda, csomó motor.
szóval nem találtad el.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz fero02 #19125 üzenetére
mondom, hogy nem pár hetet használja, hanem évekig.
"Azért megnézném, hogy milyen privát autóik vannak.": nyugodtan nézd meg, elég részletesen megírják a flottájukat."Semmi köze ennek a turbóhoz.": nem, persze, biztos nincs köze, hogy amíg fel nem épül a turbónyomás, addig halott mind. Nyilván a bmw se ezért rak 2-3 turbót egy rendesebb motorba, mert anélkül is elég nyomatékos alul...
Oké, tegyél egymás mellé két összehasonlítható motorú kocsiról grafikont. Tehát ne az 1.2-es szabadszívású benzinest mérd össze a 2.0 cdti-vel vagy a 2.0 hdi-vel, mert az nem egy kategória.
"A dízel alacsony fordulaton nyomatékosabb, mint a benzin.": ez még akkor se biztos, hogy igaz lenne, ha nem lenne benne túlzó általánosítás. De van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz fero02 #19132 üzenetére
"Ha mérőpadon egymás mellé tennél két egyforma ccm-es motort": de ilyet te emlegetsz először, én nem ezt mondtam. Én két összehasonlítható motorról beszéltem. Ha velem akarsz vitatkozni, akkor arra válaszolj, amit én írtam. Tehát oké, legyen 1.4-es, de a benzinesen is legyen ugyanakkora túlnyomást produkáló turbó. Na ezek már talán összehasonlíthatók.
Az pedig, hogy alacsonyabb fordulatszámon éri el a maximumát, kb. semmit nem jelent, mert a dízel addigra nagyjából le is pörög, a benzinest meg még lehet forgatni. Ez max. annyit jelent, hogy gyorsulási versenyen az első 10-20 méteren szerez a dízel valamennyi előnyt, de utána jön a habverés, és szépen lemarad, mint a borravaló. És megint csak hangsúlyoznám, hogy összehasonlítható autókról beszélek, nem 2 literes cdti vs. 1.2-es htp.
"A dízel alacsony fordulaton nyomatékosabb, mint a benzin": ebben az a túlzó általánosítás, hogy ebben a formában minden autóra vonatkozik. Mivel a ma kapható autók gyakorlatilag vagy dízelek vagy benzinesek, és semmi kikötést vagy megszorítást nem tettél, ezért minden autóra vonatkozik. Következmény: elég egy ellenpélda és az állításod hamis. Engedjünk már össze egy 1.6 hdi pözsót meg az új m5-ös bmw-t...
Ha már karcolgatjuk a matematikát, statisztikai szempontból semmit nem jelent, hogy neked sikerült olyan autót venni, amivel 260 Mm alatt nem volt semmi gond. A szórásba belefér.
Igen, a dízel kb. 1800-nál eléri a maximális nyomatékát, utána 2700-2800 környékén már el is hagyja azt. Kénytelen vagy váltani. A benzines ezzel szemben 1800-on még inkább döglött, mint nyomatékos, viszont ha átlépte a 2500-3000 közötti tartományt, akkor megindul, mint a barom, és húz 6500-ig. Szóval neked legalább kétszer kell váltanod, míg a benzinesnek egyszer sem.
""mondom, hogy nem pár hetet használja, hanem évekig." Ezt nem vagyok hajlandó elhinni.": ezt nem is kell elhinni, legalábbis nekem nem, mert én ilyet nem állítottam, csak nem tudsz olvasni. Én azt állítottam, hogy hasonló vagy azonos technológiájú autókkal járnak évekig, nem pedig azt, hogy ugyanazzal a példánnyal, mivelhogy itt motorokról van szó. A kétliteres opel dízel akkor is két literes opel dízel, ha más-más autókban kapják meg. Például az insigniának is vezették gyakorlatilag az összes változatát, erről ők is írnak. Tehát van alkalmuk megítélni a motort.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
bambano
titán
no, megtaláltam a következő autómat: [link]
ez a piros szín tök király[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
azért ez elég sok ahhoz képest, hogy van olyan ismerősöm, aki autópályázik 5.2-5.5-ös átlagfogyasztással, 1.2-es benzines corsával. meg ahhoz képest, hogy 5.0-5.5 között én is jártam 1.6-os g astrával.
szóval valami bazi nagy madarad van
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
persze, elégedettnek lenni minden okod megvan, csak az ujjongás kicsit indokolatlan
főleg, hogy 5 alatti dízel fogyasztást 1.9 cdti vectrával is ért már el egy ismerősöm a tengerpartra menet. nyilván ott sem schumacher vezetett.az 1.2-es benzinessel nem 130-nál volt meg 5.5 alatt, hanem 110-120 között, de te is ilyen sebességeket írtál, dízellel.
"Akkor tojás volt a lábad alatt": nem, a muterom ült a hátsó ülésen
Nemrég a fateromat vittem orvoshoz, az első rendesebb gyorsításkor kresz tanfolyamot tartott, hogy mennyi autópályán a limit pedig nem is mentem gyorsan.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
bambano
titán
semennyire, mert az olajnyomás szabályzó gomba ott van valahol a motor oldalán, relatíve hozzáférhető helyen, abban akadhatott meg a szmötyi és csak azt kell takarítani.
a motor belső olajozó járatait mosóolajjal elvileg lehet takarítani, tapasztalatom szerint nem szokták. másképp meg nem, ahhoz vágni kellene a blokkot.
szóval az olajgomba tisztítása nem egy nagy durranás, ha szerencsés vagy, és megúszod ennyivel, akkor kár rágódni rajta.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #19355 üzenetére
Mindig gyári opel olaj van az autómban, amit a márkaszerviz önt bele.
Ha olyan rossz lenne, 170 ezer km alatt kiderült volna.(#19356) Pitu: nekem is mobil olaj volt, ami kimosta a trutyit és a fent jelzett problémát okozta. nem is vettem többet olyat.
(#19359) Pitu: nekem semmit nem vibrált, ha lement alapjáratra a fordulat, kigyulladt a lámpa, ha gázt adtam, elaludt.
Ezt azért csinálta, mert az olajgomba nem tudott zárni a trutyi miatt, mindig nyitva maradt. Ha nem volt meg a kellő fordulat, akkor azon a lyukon már nem tudta felépíteni a nyomást.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- BMW topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alkoholista nevelde
- Háztartási gépek
- Milyen okostelefont vegyek?
- YouTube
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest