- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Két új Motorola fülhallgató is készült a három Edge 50 mellé
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új HMD modell bukant fel
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #59875 üzenetére
az a baj hogy a 6.5k-s bosch is ugyan úgy szétmegy egy év után... Én gyárit vettem eddig (3500 huf), nagyon megvoltam vele elégedve majdnem 2 évet kibírt, hangtalan, nem csíkoz, hibátlan. A bosokoval nem vagyok elégedett, de hátra most kell lapát relatíve gyorsan, igy kipróbálom ezt a bosokót hátul mit produkál...
-
h3lios
addikt
válasz Petyyyyy #59908 üzenetére
Sérült a fényezés sajna, apró pici pöttyök csak, meg van ahol kicsit nagyobb is. Nem lehet vízzel sem leszedni. Egyébként annyiból para nálam a dolog, hogy szerintem ilyen színre 1 vagyon lehet fényezni. Mert metál kék a cucc, de van benne lila is. Attól függ, hogy merről süt rá a nap, vagy telibe kék, mint ahogy a képeken is látszik, vagy pedig lila.
Nagyobb sérülés csak az első lökösön van, ebből én okoztam 1-et, amikor megnyomtam a garázs végében a szekrényt, de ez csak felületi. 1 nyomódás meg festék folyás van az elején, ami már a vásárláskor rajta volt, de nekem nem ér 100 ezret, hogy lefújassam.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #59965 üzenetére
15 ezer???
én 500 ft-ért vettem darabját.... Volt belőle egy marékkal csak már elajándékoztam őket, mindig kellett valakinek 1-2 darab.Ja de várjá neked másfajta van mint a vectrában... Az mondjuk elég ritka, igazából annyiért adja amennyiért nem sajnálja, pont azért mert marha ritka.
-
h3lios
addikt
válasz Petyyyyy #60008 üzenetére
Nagyon szépek ezek a coupe-k és ha kicsit több pénzem lett volna valszeg 1,2-3 Misi körül inkább ilyet vettem volna, mint sima G astra-t. Viszont sokkal nagyobb, ami 1 tanuló fázisban nem biztos, hogy jót tesz a lökösnek parkoláskor, illetve tanuló autóra annyi pénzt kiadni szerintem felesleges, arról már nem is beszélve, hogy ha valami gáz van vele cserealkatrészt sokkal nehezebb ezekhez találni.
B-tag: H3lios#2825
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Petyyyyy #60020 üzenetére
"de minden sokkal drágább, mint az amúgy is horror árú alkatrészek"
Én többnyire csak read-only vagyok a topikban (hiszen még vásárlás előtt vagyok), de ezt többször is olvastam az utóbbi napokban. Mit értetek azon, hogy az Astra G-hez horror árban vannak az alkatrészek? Csak mert eddig többségében olyan véleményeket olvastam és hallottam (nem csak itt), hogy az Astra G olcsón szervizelhető, olcsón van hozzá minden.
Most akkor hol az igazság? Mert BMW, Audi, Volkswagen közösségekben is ez van, mindenki mondja a magáét, hogy mennyire olcsón fenntartható az autója, de mindig van egy-két hang aki a horror költségekre panaszkodik.
-
#81556480
törölt tag
válasz Petyyyyy #60055 üzenetére
vanak fülek amiket be kellene nyomnod, és egyben húzni is ki a rádiót. én csináltam ilyen spec szerszámot, hót egyszerű De ha mind a 4 lyukba csak valami nagyon vékony csavarhúzót dugsz, hogy benyomja a kampókat, akkor is ki tudod venni sérülés nélkül, csak ugye úgy nincs amit megfogj.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #60026 üzenetére
A válasz szerintem nagyon egyszerü, ´" slágertermékekröl " beszélünk...
Rengeteg G Astrás szeretne turbós / OPC elsö lökhárítót, a piacon viszont kevés van, emiatt simán bepróbálhatja az eladó a szemtelen 150 ezres árat, hátha lesz olyan, aki megadja.
Más kérdés, hogy valóban nem feltétlen ér ennyit, bár az efféle alkatrészek egyre ritkábbak, és például ebay-en sem állnak halomban, de tény, hogy 2 - 300€ közötti árakon szoktak menni, amire még rárakja emberünk a hazaszállítás / Profit szeletet is, és máris megvan a fenti összeg.OPC hütörács szintén, bár ennél érdekes módon, az ebay-en is 70 - 90€ között hírdetnek, szóval az még annyira nincs is elrugaszkodva a valóságtól.
Fenntartásnál egyetértek Veled, a szokásos szervízelés alapvetöen nem drága dolog ( olajcsere, és egyéb kopó dolgok ), bár ez természetesen motorvariáns függö, Nekem a Z20LET-tel némiképp húzósabb némely mutatvány, bár ebben szerepet játszik a német szervízek munkadíja is , a csinosítgatás pedig mindig is költséges extra volt, legyen szó akár komolyabb kerék, akár optikai módosításról.
-
Fkris
őstag
válasz Petyyyyy #60219 üzenetére
Ugyan olyan jól világítanak, megnézte apum.
Viszont beszerelni mennyire bonyolult gastrába?
Lassan sort kéne rá keríteni mert csak a pincében porosodik...Az autó egész elejét meg kell hozzá bontani?
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Fkris
őstag
válasz Petyyyyy #60228 üzenetére
Van valami leírás, vagy adja magát?
F_gergely
Dupla rétegű, ha csak a külső repedt simán bírja, a fólia egyben tartja, illetve a belső is.
Nézz videót, ahol székeket k.rnak a szélvédöhöz, simán bírja, nem szakad be egyből, még csupa pókhálósan is tartja a fólia!
De mivel nálad "csak" végigrepedt, az utazotempót kb 99% h bírni fogja.
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #60332 üzenetére
Ez jól hangzik de aki dolgozik az nem fog kimenni autót venni. Plusz akkor még kell valaki aki perfekt németből ha a vásárló nem tud. Ehhez számold ki az üzemanyagot de visszafelé már 2 autóra, matrica 2 autóra, piros rendszám, enni-inni-kávézni-kisnyúl. Pont múltkor számolgattam a signumra amit linkeltem, 5.400 euro. 1300 km innen, visszafelé 2 kocsival akkor 3*1300=3.900 km. Számoljunk 8 literes fogyasztással átlagban a 2 autóra. Benzin mai átlagára 345 forint. 39*8*345=107.640. Matrica kint nem tudom mennyi, 2 emberre legyen a kaja-innivaló 30K. Az autóra a regadó 144.000. A költségek összege durván 281.640. Ebben nincs benne se a matricák, se a piros rendszám ára. Innentől mindenki eldöntheti, hogy megéri e neki kimenni avagy sem. Én ha tehetném kimennék de más nem biztos.
Redmi Note 7
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #60427 üzenetére
Remek kezdés, bár bíztam benne, hogy ennél nehezebb lesz magam megutáltatni, de hat elég egy komorfekete sebes hullaszállító, és kész is
Ezek után örömmel csinálok még képet, hiszen már hova fajulhatna a közutálat
Élöben egyébként nem annyira komor, nekem például kimondottan tetszett/tetszik fekete kerékkel.
Ami nem gyári extra rajta, az egy KW gewinde, egy komplett kipu-rendszer, és ezek a fekete 18"-os kerekek, azonban már nem ezeken gurulok, ugyanis a rajta levö nagyon peres gumik nem annyira szeretik a mindennapos használattal ( még az agyonhypeolt babapopsi német utakon is ) járó stresszt, így egyel visszább léptem, és maradok a gyári méretü 17-es görgöknél.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Petyyyyy #60436 üzenetére
Múltkor egy haverommal pont láttunk egy eredeti M3 E46-ot, rögtön le is szólta, hogy milyen suttyó dolog telefosni egy autót ilyen beavatkozásokkal, attól még nem megy majd jobban. Aztán felvilágosítottam, hogy itt most éppen nem a ratyi optikai tuning esete áll fenn, hanem ez egy teljesen gyári M3-as. Na most ehhez képest egy eredeti OPC G Astra még ennél is ritkább, avatatlan szemnek rögtön az jön le ilyet látva, hogy biztosan bontott-utángyártott elemekkel van kidekorálva az anyutól örökölt széria 1.2-es kávédaráló.
Van az utcánkban egy G Astra, aminél az OPC felszereltség megállt az első lökös kicserélésében, kapott egy hangos kipufogót meg tele van ragasztva Aliexpresses OPC matricákkal.
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #60436 üzenetére
Dehogy, van már otthon is legalább 5-6 darab Caravan OPC, az utóbbi évben többet is importáltak, legalább 3 kékröl, 1 ezüströl és egy pirosról tudok ( ez utóbbi aztán a ritkaságok ritkaságja ), persze jogos, hogy ettöl még ritkábban elöforduló autó, mint a többi G Astra variáns.
Bár egyre több felOPCoptikázott hagyományos G astra szaladgál otthon is, a múltkori hazaútkor is megkérdezte egy kedves kutas srác, hogy
- " Jól néz ki, Te raktál rá teljes OPC optikát? ", majd a " Nem, ez gyári OPC. " választ nem tudta nagyon elhelyezni térben és idöben.Igen, jogos, volt/van vele meló azért, bár szerencsére nem a födarabokkal, inkább csak az elözö tulaj ízlésficamainak nyomait tüntetem el, illetve a hanyagságából adódó dolgokat csinálom meg. ( van pár, viva la gondos német tulajok ugye )
De, hogy tényleg kicsit próbáljak javítani a helyzetemen/irigyeltségemen/utáltságomon, nem csak fenékig tejfel az OPC-zés, ugyanis, mint már két szervíz által is megerösített tény, hogy OPC-hez nem tudsz önmagában féltengely-csuklót venni ha eldobja a haját, utángyári sincs, gyári Opel darab rendelhetö ( itthon 270e, Németben 330e Ft-nak megfelelö összegért ). Fórumokon is folyamatos téma, hogy ki milyen hibrid megoldásokkal próbálkozik, és melyik meddig húzza.
Nyilván, tudom, kellett nekem ilyen ritka hollóDe, hogy kérdezzek is, van esetleg valamelyikötöknek tapasztalata utólagos BT-s, telefonkihangosítós rendszerröl?
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #60439 üzenetére
Személyesen én Sem ismerem öket, de Facebook-on, illetve Opel Családi Nap képgalériáiban is lehet találni róluk képeket, jellemzöen aki korábban Gsi-zett, Ök vettek utána OPC-t, akár 3 ajtós, akár Caravan verziót.
Persze, végülis lehet mondani, hogy "ha van pénz majomra, legyen pénz banánra is", magam is ezt a szemléletet vallom, illetve tisztában vagyok azzal is, hogy a használt autóra igenis kell költeni, ilyen végett sosem zavart, ha ezt, vagy azt ki kell cserélni, de ezen alkatrész árának aránytalansága miatt most én is valami hibrid megoldást fogok építtetni, mert egyszerüen ennyit nem ér egy féltengely, ami aztán majd X Km alatt megint elhagyja magát
Engem igazából nem zavar, ha mindenki OPC optikára építi az autóját, ez minden egyéb márkánál megvan, legyen az M-es BMW, S-es Audi, vagy akár korábban ugyanígy a Gsi optika is népszerü Volt, söt engem pont megmosolyogtat az ilyen helyzet, mint amit meséltem, amikor megdöbbenti a laikust, hogy jahogyezegyigaziii . Az pedig tagadhatatlan, hogy jól áll az Astrának az OPC design, persze ha ízléssel és nem Aliexpressz OPC matricával van füszerezve
-
máyköl
veterán
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #60537 üzenetére
Tudom-tudom, szintén csak vicc volt.
Egyébként sem fog az átok, raktak már rám annyitÉn nagyon imádtam a Trabit, elsö saját szekérnek tökéletes Volt, könnyen szerelhetö, rengeteg alkatrész Volt hozzá, akkoriban kezdték az út szélén sorsukra hagyni ezeket, szóval rogyásig volt minden dolgokkal hozzá.
Trabizni sosem késö, bár azok ára is szépen emelkedik, ahogy egyre inkább kultikus státuszba kerül. -
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #60531 üzenetére
Nekem is ez az első autó a nevemen, mondjuk te a nagyfaluban élsz. Az azért botrány, hogy ott fiatal első autósnak horror a kötelező. Aki meg 70 és a halál között lebeg annak meg fagyipénzből megvan.
Szada85: Na ez a felni már nagyon jól mutat.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
h3lios
addikt
válasz Petyyyyy #60702 üzenetére
Én is ezért megyek vonakodva mosóba.. Rögtön előjön a sok kis karc, hiba... Illetve az első esőig lesz csak szép a verda, utána olyan, mintha telibe fosták volna. Csupa pötty az egész, nem ér annyit az egész, hogy költsek rá. Ellenben most, hogy új kúton (Auchannál nálunk) tankoltam nem szarakszik a motor alapjárat mellett. Legalább is azóta nem jelentkezett a probléma. Lehet, hogy fog, mert nem mentem sokat vele azóta, de lehet, hogy csak a Shellnek volt szemét és drága a 95-ös benyája.
Szerk.: Amióta megvan a rádióm az autóban folyamatosan vezethetnékem van. Itthon régen sokat online rádióztam, de leszoktam róla, mert zavart a sok pofázás. De amióta az autóban is van rádió egyszerűen nincs szívem kiszállni. 1-1 jobb zenénél meg valahogy nehéz az ember lába, egyszerűen kívánod a jó zene mellé a sebességet...
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #60800 üzenetére
Lehet ha felmész az opelforum.hu/gsi club hungary-OPC club hungary oldalra, ott elöbb meglesz a tulaj, ott írtak erröl az autóról, akkor Voszi nevü tagnál volt, régóta OPC-zik, és amíg rendberakja az övét addig vette.
Ha nem csalnak információim akkor ez egy Caravan OSV ( Opel Special Vehicle vagy mi a szösz rövidítése), azaz OPC optikás, de nem Turbómotoros, de ettöl még írtak kiadású paripa. Mintha azt olvastam volna róla, hogy 2.2-es motoros -
Szada85
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest