- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Íme az új Android Auto!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
Jim Tonic #12441 üzenetére
Egyébként ebben sok igazság van. Egy jó 600-as (most négyhengeres sportmotorokról beszélünk) mindenre elég, onnantól már pöcsnövelésbe csap át a dolog.
tsigalko87: Mellesleg szerintem az R6 is szép gép és hidd el...most, hogy jön a teljesítmény alapú adózás, az R1-et nehéz lesz fizetni. Én is rettegek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
_seth_
veterán
válasz
Jim Tonic #12444 üzenetére
Mi lett a vége? Versenyez még?...........
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#TOTTI
őstag
válasz
Jim Tonic #12442 üzenetére
Jah komolytalan.. tény és való.. de valahogy a többi nem annyira jön be vagy jóval drágább.. maximum 1M párszázezer a keret rá.. de inkább 1 környéke..
Ami tetszene még.:
De a többi 600-as nem annyira tetszik max a CBR RR..
Folytani nem lehet ezeket..? Ma voltam sisakot nézni, mert az én 20 ezres sisakom az édes kevés lesz.. Na meg az a furcsa hogy 160 felett még nem jártam motorral tudom jól hogy minden 10km/h meg kell szokni mert nagyon nagyot gyorsul érzésre..
Jah ma iratkoztam be a jogsira itt vidéken 106e de állitólag városi vezetéssel meglesz 1 hónap alatt... Jún. 9.-n indult a kressz.. még beslisszantam..
-
válasz
Jim Tonic #12447 üzenetére
800-ban nagyon rossz csapatnál volt, a csapattársa se volt előrébb. Ő nem kezdő, mivel a való életben is van jogsija és tapasztalata. Azt hiszem még mindig 600-as CBR-je van és övé a körrekord a hungaroringen, szóval tud motorozni csak a team volt gagyi, ahogy most sem a legjobb.
-
_seth_
veterán
válasz
Jim Tonic #12470 üzenetére
Nekem az alapjárat esni szokott
Mivel az alapjárati tartja fixen csak a klíma nehezít rajta legalábbis nálam (96 b1 veki). Nem is emiatt melegszik igazán a motor hanem a klíma működési elve miatt.... lakásban ugye van a split klíma a szobában ami csak fújja be a hideg levegőt, kint pedig a kültéri ami termeli a hőt, ez ugye a motortérben van az autóknál és oda termeli a sok hőt, nyáron alapból meleg van ráadásul ha csak éppen gurul az autó a menetszél sem hűti sem a hűtőket sem a motorházból nem húzza ki a forró levegőt.
Klímaventi fokozatai: nem tudom
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz
Jim Tonic #12478 üzenetére
Igen
Jó a motor de kell neki egy kis idő meg visszaemeli ugyanarra a szintre és talán kicsivel alatta is marad de a lényeg igazad van az, hogy terheli és plusz hőt termel ezzel is.
És megint csak igen ahogy írtam is a legnagyobb baj a hűtők szendvics elhelyezkedése.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
csaresz002
aktív tag
válasz
Jim Tonic #12885 üzenetére
társas-kertes házba lakok. 1 udvarba 4en.én, 2nyugdijas, 1 biró
a kapu be volt zárva,reggel párommal mentünk dolgozni akkor nyitottuk... most mondjam azt a rendőrségem hogy nézzenek szét az udvarba?lehet hogy valamelyik nyugdíjas 7-8 éves unokája játszott rajta?voltam rendőrségen,azt mondták gondolkodjak,mert 30nap mulva ugyis ejtik az ügyet...
tsigalko87 na még az is f@sza
az ilyen embereket kéne villamosszékbe tenni. más ember dolgozik éjjel nappal hogy tudjon venni egy autot,ezek meg jönnek és 10perc alatt haza vágják....
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
Csakénvagyok
őstag
válasz
Jim Tonic #13014 üzenetére
Akar a t*köm, nem ment egy porlasztóm, ki lett csrélve, de csak így mechanikailag, állítólag valami softot is resetelni kel. Még azt sem akarom megsinálni, csak egy esetleges hibakódot megnézni. Természetesen a kábelt akarom csak megcsinálni, (egyszerű sosros kábel?) a szoftot pedig letölteni, de úgy , hogy az se kerüljön pénzbe.
Ha ez neked így megfelel.
-
Henk
veterán
válasz
Jim Tonic #13038 üzenetére
A betét egyforma a kicsiknél is, a 236-os meg a 256-os tárcsához is ugyanaz a betét megy, sőt még a hűtött tárcsához is. De mind a 3-nál más a nyereg meg a kengyel is, a hűtöttnél szélesebb, a nagyobb átmérőjűnél meg értelemszerűen távolabb vannak a felfogató furatok. Én lecseréltem a sima tárcsát hűtöttre de cseréltem kengyelt meg nyerget is. Nagyobb átmérőre meg nem mertem mert attól tartottam, hogy nem megy fel a 13-as felni és a téli gumi nekem azon van, nyárival nem lett volna gond. Gondolkodtam a hátsó tárcsán is de az nagyon macerás mert B Corsa-ban gyárilag nincs tárcsás hátsó híd.
-
Henk
veterán
válasz
Jim Tonic #13040 üzenetére
Attól, hogy a teljes átmérő nagyobb még az a része lehet azonos szélességű ahol a betét felfekszik csak ebben az esetben az agyrész nagyobb átmérőjű. Bár sosem mértem de gondolom így lehet.
A hátsó tárcsa csak egy ötlet volt de mivel nincs gyárilag tárcsás hátsóhíd így el is vetettem a dolgot, ha lenne akkor komplett hídat cseréltem volna. -
k.
őstag
-
k.
őstag
válasz
Jim Tonic #13232 üzenetére
Hát igen, ezen gondolkodtam én is. Plusz ne felejtsük el, hogy sokan nem értenek hozzá, azthiszik hülye gazdag kis izé vagyok, és irigységból pár gyöngyszem még bánthatná is. Az meg nem hiányzik.
Agila
Akkor inkább ez. Klimás, dízel, felszerelt-bár a km órát cserélném fordulatszám mérősre-, és a kutya észre sem veszi. -
k.
őstag
válasz
Jim Tonic #13235 üzenetére
Csak azért néztem, mert egy jóbarátom egy WagonR+-al jár ami ugye ugyanez csak suzuki logóval. Namost ő mondta, hogy érdemesebb dízelt nézni, mert azok jobban felszereltek. És tényleg, a kárpit a drágább-nem a sima fekete, bár ez végülis mindegy-, 4 légzsák, komolyabb fedélzeti számítógép(Astrákon van ilyen kb ha jóltudom), és persze a klíma ami a benzineseknél sokból hiányzik. Tehát gyakorlatilag ha én felszereltséghez kötöm a vásárlást-a 4 légzsák jó lenne!- akkor igyis-úgyis dízelt kell venni.
Pl itt egy benzines fapad:
[link]
Olcsobb saccra 300k-val cserébe semmi sincs benne. Tudom első autó, de azért ha ott a lehetőség akkor inkább a komolyabbat. Meghát ennek aztán még főleg esik majd az ára, és 800k körül tuti vétel lesz szerintem. -
k.
őstag
válasz
Jim Tonic #13249 üzenetére
Igazából csak azt nem értem, hogy sok embernek itt a fórumon 16-20 év körüli kocsija van, mondjuk neked pont nem. Miért gondoljátok, hogy egy olyan autó biztonságosabb mint egy Agila, ami fiatalabb konstrukció? Persze lehet jönni a vékony lemezekkel, de láttam már nem egy videót, ahol a nagy v8as amcsi dög hülyére tört, szemben a modern mai autoval-negyed olyan vastag lemezekkel- ami meg fele annyira. Persze nem egy Insignia szintű biztonságot várok el az Agilától sem, de azért nemhiszem hogy teszemazt egy F astránál sokkal rosszabb lenne a töréstesztje.
Az hogy ronda az tény, de ez már más téma. -
k.
őstag
válasz
Jim Tonic #13251 üzenetére
A nagyobb gumikat mások is mondták, hogy esetleg érdemes rá.
Neten láttam egy wagon töréstesztet-asszem indiai verzió, de lényegében ugyanaz- és nem tört nagyon vészesen. Az orra persze eltünt, de az utascella ép maradt.
Nekem egyébként alapvetően arra kellene, hogy be a fősulira, haza a fösuliból, max 2-3 hetente egyszer le a telekre az autópályán-az még elviselhető-. Másra nem annyira. Persze a nyár az más tészta, akkor nyaralás is lenne vele, de azon kivül inkább város. -
k.
őstag
válasz
Jim Tonic #13253 üzenetére
Én is igy vélekednék, de hát a pénz. Szal ugyértem, nekem ez lenne az első kocsi. Akármi is lenne feltehetően 2-3 évnél tovább nem használnám. Illetve ha igen, akkor olyan szintűnek kell lennie. Tehát az a lényeg, hogy én a suli melletti munkámból fenn tudjam tartani. Ez pedig egy vectra-nál nem férne bele. Sajnos.
-
Henk
veterán
válasz
Jim Tonic #13285 üzenetére
Tehát elképzelhető, hogy a műszer adta meg magát és keressek másikat? Amúgy az izzó cserét egyik ismerősöm csinálta.
Még ablakemelőt is alig tudtam szerezni, itt a környéken nincs a bontókban ilyesmi, ezért gondoltam, hogy megoldom a vezetékelést én. Az Opel szervízben csak van egy leírásuk hozzá, legfeljebb megkérdem ott vagy megnézem egy másik Corsa-ban mivel gyári gondolom a színkiosztása egyforma.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Futás, futópályák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ford topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- LEGO klub
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!