- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz insyde5 #14907 üzenetére
kijárod majdnem üresre a tankot, utána bemész a kagylós kútra és telerakod kék benzinnel.
majd autópálya, harmadik, padló.
legalább 5, de inkább 10 percig toljad neki úgy, hogy végig 5000 fölött van a fordulatszám.
meg felfújod rendesen a gumikat.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz tomyoy #14934 üzenetére
amikor nekem kikészült a talpascsapszegem, csak úgy tudták kideríteni, hogy a felemelt autó alá beállt a szerelő, vállal felnyomta a lengőkart és közben rángatták, hogy a teló ne feszítse be az összes alkatrészt. akkor derült ez ki.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #14964 üzenetére
A talpas csapszeg az első futóműben a legőkar külső végébe egy gumiszilenttel bepréselt fém csonk, amire rácsavarozod a futómű alsó rögzítési pontját. Úgy értem, a kerék forgó részének az alját. A kormánymozdulatokra gyakorlatilag a talpas körül fordul el a kerék.
Azért nem kezeskedem, hogy a vectrában is így hívják, a ladában ez volt a neve
Szerk: szerintem ha kikészül, zörgési problémát nem fog okozni, kormányzási és stabilitási problémát okoz. Gyakorlatilag az első kerék alsó bekötési pontja mozog +- fél centit miatta és ettől kóvályogni fog az autó.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #15033 üzenetére
Nem tudom, hogy ő miért vette.
Azt tudom, hogy nekem még tojás sincs a cipőm meg a gáz között, mert viszi a tempomat az autót.Egész egyszerűen az idő zömében nincs hova sietni. Elindulok anyámékhoz, kb 55-60 perc az út, mi is autópálya mellett lakunk gyakorlatilag, ők is. Most ha elkezdenék száguldozni, akkor nem 55 perc lenne, hanem 45. 10 percért minek?
persze, oda lehet érni fél óra alatt is, de az már másik történet
bátyámék nemrég vettek 1.6-os benzines h astra karavánt. az ő lábával nagyjából annyit, vagy kicsit többet eszik a karaván, mint az én vectrám tempomattal. Apám 1.8-as benzines vectrával jár. Egy tank benzinnel 30-40 kilométerrel megy többet, mint én. Na akkor most mi van.. Ráadásul nekem teljesen más a stílusom, mint nekik, a különbség mégsem akkora, hogy nagyon vekengeni kellene miatta.
Azt már csak könnyesre röhögés közben szoktam emlegetni, hogy *ehhez* képest az 1.6-os borám, na az benzintemető volt. Volt olyan kollégám, aki ugyanilyennel járt, határeset volt Fittipaldi meg Schumacher között, neki jóval 14 fölött zabált városban a borája. A vectrám ember módjára vezetve literekkel kevesebbet fogyasztott.
Szóval az, hogy sokat eszik, mítosz. két liternél kisebb motor továbbra is csak az ablakmosó tartályában legyen
Úgy látom, egyébként is az a sanszos, hogy olyanért fognak megmázsálni, amiért 1.2-es corsával is megmázsálnának... .kintfelejtett 30-as tábla mellett 32-vel.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Napfénysüti #15036 üzenetére
valami hondád van? vagy 1.6 turbós?
Szerk: közben látom, hogy hondád van. Nekem valahogy nem jött be az a motorépítési filozófia, üveghangon nyígatott benzintemetőket láttam csak eddig.nem tudom, mit mondhatnék a "nyomatékos dízelre" (azon kívül, hogy lol )
Az 1.9 cdti 300 nm-es volt anno, az enyém is 300nm-es. A cdti-nek 1700-tól indult a rendesebb nyomatéka, és pörgetni lehetett vagy 3000-ig, 3200-ig... az enyémnek 1000-nél már annyi nyomatéka van, mint egy rendes astrának és 6500 fölé lehet pörgetni.
Szóval mitől nyomatékos a dízel?
A váltogatásról meg annyit, 30-nál berakhatom 3.-ba, forog 1000-et a motor. 6000-nél ha felváltok, pont 180-at megy, ergo 3-ban minden olyan sebességtartományban közlekedhetek, ami legális
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Napfénysüti #15042 üzenetére
8.5-ből a vectra is megvan, még talán autópályán is, de sima országúton biztosan.
a dízel meg csak addig nyomatékosabb, amíg nem neki megfelelő paraméterű benzinessel veted össze. amint olyan motort teszel mellé, ami egy szinten van vele menetteljesítményben, mindjárt nem is lesz olyan nyomatékos az a dízel.
egyébként meg hiába nyomatékosabb a főtengelyen, ha közben 3x sebességet kell váltanod.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Így van, szoktam is nézni őket a tükörben... a 60-100 simán megvan nekem 2-ben váltás nélkül, a 80-120 majdnem.
Más kérdés, hogy erre a hozzászólásra is vonatkozik, hogy a dízelt a vele egy szinten levő benzineshez kellene hasonlítani. Tehát egy 1.6-os benzines mondjuk astrát egy 1.6D szabadszívású golfhoz.
Vagy legyen 1.9 cdti, de akkor 1.6T benzines. Más kérdés, hogy ha elhangzott, hogy két motor forgatónyomatéka ugyanannyi, akkor a 60-100-at mire méred?
(#15046) Napfénysüti: de, konkrétan úgy, mert a dízel nagyon hamar kifut az általa használható fordulatszám tartományból, váltani kell, és ha váltasz, a keréken mérhető nyomaték csökken. Sokat. Ergo hiába van viszonylag nagy nyomaték a dízel főtengelyén, azt nagyon hamar leosztod a sorozatos váltásokkal.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz insyde5 #15047 üzenetére
de én nem arról beszéltem, hogy mennyit eszik a szekér, amikor nem alapjáraton megyek, hanem arról, hogy ha normálisan jár vele az ember, akkor nem eszik lényegesen többet, mint egy normális, átlagosnak gondolt autó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
de ki a bánat akarna a valódi életben egy dízellel 5.-ben versenyezni?
ez egy teljesen értelmetlen teszt. Ha le akarok lépni egy másik autót, visszakapcsolok.annál is inkább értelmetlen teszt, mert a dízelt egy neki kedvező fordulaton járatod, a benzinest meg egy nem kedvezőn. marhaság.
a dízel akkor gyorsabb, ha lehetetlen és értelmetlen feltételeket támasztasz. ha életszerű feltételeket, akkor meg a fasorban sincs.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
egy dologra adj már magyarázatot: miért 6.-ban előzöl kamiont, amikor azt írod a hsz-ed végén, hogy sokat kell váltogatni???
Ha nekem kamiont kell előznöm országúton, biztosan visszarakom minimum 3-ba, de ha éppen viháncolós kedvemben vagyok, akkor 2-be. Eszembe nem jutna 5-ben erőltetni az előzést, az erőátvitelt, a motort, meg minden mást is.
Ez egy életszerűtlen teszt. Csak a falábúak állnak neki egy 70-nel döcögő kamiont legfelső fokozatban előzni.
"Ez hibás, mivel direkt turbós Insigniát kerestem, aminek 2200-tól 5500-ig rendelkezésre áll a nyomaték maximum.": nekem 3100 körül forog 140-nél 5-ben a főtengely. Ha lenne 6. fokozatom, akkor kevesebbet forogna. Ha mondjuk egy 70-nel döcögő kamion mögé ragadtam be, akkor 1550-et vagy kevesebbet forog a főtengely. Vagyis ha 2200-tól jó a fordulat a turbónak, akkor az 1550 még bőven kevés neki, tehát az állítás, miszerint a benzinest nem a neki kedvező tartományban járattad, igaz.
Hogyne gyorsulna jobban a dízel, mikor annak 1500-1700 körül már bőven jó, a benzinest ha megpadlózod 1500-nál, csak fuldoklik a betolt üzemanyagtól, és a turbó se forog. Az a pár tizedmásodperc, amire észhez tér és elkezd valamennyire tölteni, sokat számít egy ilyen gyorsulási versenyben.
Fussunk egy 60-100-at úgy, hogy nekem 2-ben van, a dízel meg 6-ban. bye-bye.
maradjunk annyiban, hogy a 60-100 meg a 80-120 egy olyan helyzetben méri az autókat, amiket normális sofőr soha nem követ el az életben. Ha igen, adja vissza a jogsiját.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Hidd el nekem, én tökéletesen értem, amit írtál, csak nem értek vele egyet.
Ezt írod: "Egyszerűen csak a dízel előnyeit akartam felhozni,": ezzel az a gond, hogy nincs előnye. Tehát amit fel akartál hozni, az szerintem nem létezik. Ennyi.Szereztél katalógusokból két adatot, ami szerint a dízel jobb. Szerintem meg az a helyzet, amit az a katalógus leír, normális életben nem fordul elő. Ha hoznál egy katalógusadatot, miszerint 40 centis mélyszántásban, 8 ekevassal a John Deere 8000-es sorozatú traktora gyorsabb, mint egy 3.2-es benzines vectra, akkor ezek után mondhatnád, hogy a JD sokkal jobb *autó*, mint a vectra. CSAKHOGY normális életben nem állok be az autómmal mélyszántani, 8 ekevassal meg pláne.
Tehát egy olyan katalógusadattal akarod bizonyítani, hogy a dízel jobb, ami a normális életben marhaság. Következésképpen a te hsz-ed nem bizonyít semmit a benzin-dízel kérdésben. Az én véleményem meg az, hogy minden mérési metódus szerint a sok köbcentis benzines a jó autó.
Az én kocsim 40-től megy 5-ben. Minden további nélkül gurul 5-ben 40-255 között tetszőleges sebességgel. Csak nem őrültem meg, hogy olyan terhelési viszonyok között csapjam szét a főtengelyt, amit a 40@5. okoz.
A dízelnek nagyobb a hatásfoka rigmust meg el kellene felejteni minden olyan esetben, amikor nem közel azonos technikai szinten álló autókról van szó. Az én autóm motorja nem sokkal korszerűbb, ha egyáltalán korszerűbb, mint egy jó 80-as évekbeli benzines. A cdti opelek meg alsó hangon 15 évvel korszerűbbek. Ha cr turbódízelt akarsz hasonlítani, hasonlítsuk valami dupla turbós bmw benzines motorhoz. mindjárt lőttek is egy pukkantósat a dízel jobb című mítosznak.
A dízelnek nagyobb a nyomatéka, mint a ...? Írtál egy összehasonlítást úgy, hogy a hasonlítás másik lába üres. A dízelnek nagyobb a nyomatéka, mint az 1.2-es corsának? vagy a 2 literes insigniának nagyobb a nyomatéka, mint a 8.1 literes motornak a JD traktorban? vagy minél nagyobb a nyomatéka? Valami pontosítás ráférne a mondatra.
"Insignia eco verzióját is nehéz lenne mérni mert 80-nál valami 1200-at forog, ": ahham, tehát egy benzines autó 1200-nál még halott, de azért csak erőlteted ezt a 80-120@5 kérdéskört úgy, hogy szerinted az már jó tartomány a benzinesnek... Ne haragudj, de amikor egyik hsz-ed cáfolja a másikat, akkor mi a vita tárgya?
/set mode offtopic
ez az egész vita kicsit arra emlékeztet engem, mikor a microsoftnak kezdett erősen fájni a linux és sok-sok hónap kitartó munkájával megkeresték azt az egyetlen konfigurációt, amiben az iis jobb eredményt produkált, mint az apache. utána nagy arccal közölték is a "független" mérési eredményeket. Persze a dolog csúnyán visszafelé sült el, de ez már egy másik tészta...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Nem hiszem, hogy kritika nélkül el kell fogadni mindent, amit az újságokban írnak... Ja, a 80-120 az kb. annyira mérvadó mérés, mint a hifi cuccokra ráírt 120 wattos teljesítmény. A hondák pl. a 80-120-as meccsen gyakorlatilag mind elvéreznek, mégis úgy tartja a köznép és az autós újságírók is, hogy jó motorokat gyártanak és jó autókat (pl. s2000). Nézd már, csak nem ellentmondásosak az autós lapok is? De ugyanezt el lehetne mondani a "szabványos ciklusban mért" fogyasztásról meg az ncap törésteszt végeredményekről is. Mint ahogy azok az újságok, amelyeket nem teljesen vettek meg a gyártók, el is mondják.
Elég gyakran jönnek ezekkel a hamis teszteredményekkel meg gyorstöltő matricákkal feltuningolt dízelek, kekeckednek, izmolnak, hogy mutassák, jobbak, de valahogy mindegyik a hátsó rendszámomat bámulja az okoskodása végén. És akkor jön a magyarázkodás, hogy dehát jobb... csak én utolsó előtti lettem, ő meg második.
Igen, dízel motort az én szemléletem szerint erőgépbe rakjanak, max. kamionba. Autóba nem való, büdös, koszos, lomha és drága. meg kerreg...
Szerintem szakítsuk itt félbe ezt a dolgot, mert arról megy a győzködés, hogy ki mit látott ilyen-olyan "mértékadó" újságokban azzal szemben, hogy mit látok meg érzek, ha a saját 46-os cipőtalpamat eltolom a hűtő felé. Nem fogsz meggyőzni, hogy amit látok meg amikről számláim vannak, az nem igaz, szemben azzal, amit az újság ír.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #15082 üzenetére
Ki is mondta nemrég, hogy legközelebb benzinest vesz?
másrészt még mindig arról beszélünk, hogy a te motorod meg az én motorom között alsó hangon 15 év technológiai fejlettségbeli különbség van.
"Negyedikben előzök, ha gyorsan kell, de általában csak ötödikben.": ahham. tehát te, akinek irtózatos nyomatéktemető van az autójában, *VISSZAVÁLTASZ* legalább egyet, de néha kettőt is előzéskor. Ezzel szépen be is borítottad a 80-120-as teszt fontosságáról szóló elméletet.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #15085 üzenetére
majd mindjárt kiderül az is, hogy olyan haverod is van, aki buzukit vett 120 hónapra 0% indulóval és akkor mindjárt helyén is fogjuk kezelni a haverjaid véleményét
dízelt kb. annak érdemes venni, aki meg tudja venni újonnan és olyan a habitusa, hogy az első zakkanásnál egy lendületből el is adja.
nekem a dízellel az is a személyes privát problémám, hogy amíg nem találok hozzá lelkiismeretes megbízható szerelőt, addig a dízel az utolsó, amit venni akarok.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #15094 üzenetére
Na jó, akkor tegyük tisztába ezt a kérdést:
A fogyasztást nézni, mint a gazdaságosság fokmérőjét, ugyanolyan butaság, mint a 80-120-as gyorsulás. Csak ezt a jóemberek mindig szeretik elfelejteni. A magyar vásárló olyan, hogyha megvette a lomját, akkor önigazolást akar mindenáron, még azon az áron is, hogy saját magának is hazudik.A közgazdaságilag helyes paraméter a tco, vagyis a birtoklás teljes költsége. Ebbe a fogyasztáson túl beletartoznak a szervizek, karbantartás, biztosítás, gumicsere, stb. stb. Ez, szerintem, még mindig nem a legjobb paraméter, mert ez egy időben visszamutató szám, konkrétan ennyit költöttél az autó megvásárlása óta. De autót ez alapján nem lehet venni, mert amikor eldöntöd, még nem költöttél rá semmit. A legjobb paraméter az élettartam alatti tco statisztikailag várható összege lenne, amibe beletartozik a benzintől kezdve a javítások várható költsége a bekövetkezésük valószínűségével súlyozva. Na ezen a ponton vérzik el a dízel.
Azt írtad, a kint dolgozó haverjaid mind dízelt vettek. Ez egy vélemény, figyelembe akkor tudjuk venni, ha valahonnan megtudnánk azt is, hogy a haverjaid általában mennyire megalapozottan döntenek és a döntéseik később milyen százalékban igazolódnak be. Erre írtam, hogy majd kiderül a 120 hónapos hiteles buzuki is, ami közgazdaságilag egy teljesen nonszensz baromság, és akkor a haveri vélemények hitelessége rögtön megbukik.
Nyilván nem én vagyok az egyetlen, aki a fogyasztásokhoz ért, nem is mondtam ilyet. Nekem úgy tűnik, hogy jelenleg én vagyok az egyetlen ezen a fórumon, akinek első kézből vannak adatai a sok köbcentis benzines opelről, neked van a sok köbcentis dízelről, a többieknek nincsenek hosszú távú tapasztalatai, csak ilyen apróságokkal.
Én pedig továbbra is azt mondom, hogy a tapasztalatom szerint a sok köbcentis benzines fogyasztása és költségei igen messze vannak attól a horrorisztikus szinttől, amit általában a laikus köznép elképzel róla.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
bedöglött a távirányítóm egyik gombja a kulcsban.
van tapasztalata valakinek, hogy konkrétan hogy lehet cseréltetni?Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #15352 üzenetére
kösz a felajánlást, lehet, hogy igénybe veszem
az érdekelne, hogy az, hogy le akarta másolni a márkaszervizes a forgalmit, a személyimet meg a kulcskódot, az normál eljárás vagy okkal csapott be a paranoiám?Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #15361 üzenetére
egyrészt nem értem, miért nem tartanak távirányítót kulcs nélkül.
másrészt akárhogy kotorászok, a kulcskód sem a forgalmimban, sem a személyimben nincs benne... a kocsi security kódja sem ott van...a lényeg, hogy azt mondta a fickó, hogy azonosítaniuk kell azt, akinek kiadják a kulcsot. ezzel két gondom van:
- ott van velem az autó. az miért nem azonosít? sőt, ott van velem a tartalék kulcs is, mert most azzal jár a szekér. az miért nem azonosít?
- ha azt akarják azonosítani, akinek kiadták a kulcsot, azt a személyi azonosítja, nem a forgalmi.másrészt meg az azonosítás úgy történik, hogy odaadom, meglámolja, visszaadja. az ismereteim szerint a fénymásolók nagyságrendekkel hülyébbek, mint a munkafelvevő ember (bár most meginogtam kicsit), úgyhogy nem látom be, minek mutogatja a fénymásolónak az adataimat. ja, és ez a cég volt az, ahol már próbáltak trükközni az időszaki szervizkor az alkatrészekkel.
úgyhogy ezeknek biztosan nem adom, ha mindenáron kulcs kell, akkor elmegyek világvégére abba a szervizbe, akikben eddig is bíztam. másrészt meg a csomagtartó nyitó gombját alig használtam, szóval ha nem kerül 5 perc alatt gomb, akkor át lehet rakni azt és halleluja.
de kösz a felajánlást.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz _seth_ #15364 üzenetére
ott van a kezemben mind a két kulcs, a törzskönyv, az összes egyéb papír, meg évekre visszamenőleg az összes számla benne a komputerükben. ha ez nem elég, akkor nem megyek oda többet.
és igen, amikor olyan pletykákat hall az ember, hogy a tükör dobozába kerül a másolt forgalmi meg a másolt kulcs, akkor nem hagyok ott papírt fénymásolni.
de ha ezt úgy tudta volna előadni a fickó, hogy ne legyen rögtön kamuzás szaga, lehet, hogy hagytam volna. de nem úgy adta elő.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Yushchenko #15418 üzenetére
Én biztos nem vennék fóbiát, egyszer tesztvezettem egy olyat, a frissen gyalult deszka fullextrás volt ahhoz képest.
A másik, amit nem vennék, 1.2-es astra.
A h astra szűkösebb, kényelmetlenebb szerintem, mint a g.A g astráknál egy típushibáról tudok, hogy rohad a benzin betöltő mellett a fém.
Ha g astrát veszel, tudj róla, hogy a második kilométerórát a középkonzol műszeréből lehet előcsalni, a két gomb hosszasabb egyidejű megnyomásával. Kezdő óravisszatekergetők ellen jó lehet. nem hiszek én ezekben a 80 meg 120 ezret futott autókban.
Ha javasolhatom szabálynak: olyan kocsit vegyél, amihez van megbízható szerelőd.
Nekem van 1.6-os g astrám, én szerettem, amíg jártam vele. A legmegbízhatóbb autó, amivel valaha is találkoztam.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Borokafa #15435 üzenetére
benzinest nemigen lehet tuningolni nagyobb átépítés nélkül.
szerintem ha több lóerőt akarsz, cseréld le az autót.(#15434) Yushchenko? 182 ezer igazi, karbantartott kilométer szerintem jobb, mint kétszer visszatekert 95k. Faterom f astrájában több, mint a duplája van. Az opel újságban meg egy 700k-t futott astrával reklámozták a szervizcsomagjukat...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Yushchenko #15441 üzenetére
az upc-s autó nagy lutri, van ott olyan, aki foglalkozik az autójával, meg van, aki nem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Yushchenko #15443 üzenetére
valójában senki sem tudja, hogy milyen autó. nem feltétlenül széthajtott. csak lutri.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Mennyi időnként illik gyertyát cserélni egy vectrában ? mezei gyári gyertyát feltételezve...
(bocs, nincs kéznél a szervizkönyv...)Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz kisspista #15476 üzenetére
Engem egy dolog érdekelne, de az iszonyatosan: hogy szereled be azt a mágnest?
Állításod szerint 50 kG erősségű a mágnes. Az a tetű motortér tele van mágnesezhető fémmel. Ha véletlenül odatapasztod a motorhoz, azt onnan atomrobbantással se szeded le többet.Ha mégis be tudnád szerelni, akkor az a mágnes nem 50 ezer gaussos. Amit írtál, HAZUGSÁG. Egyébként meg olvasgass wikipédiát, itt le van írva, hogy melyik mágnes milyen erős. Egy mri, amit nem sufniban állítanak elő és nem permanens mágnes, az csak 200 kG, egy mezei hűtőmágnes meg 35-200 G.
Teljesen kizárt, hogy neked adnak 4000 forintért 50 kG-t.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs