Hirdetés
- iPhone topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Megérkezett a Crucial P310 SSD M.2 2280-as kiadása
ph A PlayStation 5-tel is kompatibilis, költséghatékonyságra fókuszáló tároló olvasásban hozza a 7 GB/s körüli szintet.
-
Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
gp Kratos legutóbbi kalandja a mai naptól Steamen és Epic Games Store-ban lesz elérhető.
-
Nyugodtan viheti az AI-szakembereket a Microsoft
it A Microsoft átvette az Inflection embereinek zömét, valamint a társalapítókat – de az EU trösztellenes hatósága nem piszkál bele a folyamatba. A hollandok elégedetlenek.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #64669 üzenetére
Szerintem ez valami zár hiba lesz. Ha a kulcs nem lenne a megfelelö frekvenian, nem zarna az auton semmit. Illetve az hogy manualisan is csak a vezetöoldali ajtot zarja ez is annak a jele, hogy a központi zar hibasodott meg.
Sajna szvsz ezen csak szerviz segithet
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #64669 üzenetére
Rádiófrekvenciás távirányító szinkronizálása (manual szerint) (ez nálam működött)
Elemcsere után a kulcsot a vezetőoldali ajtó zárjába helyezve nyissa ki az ajtózárat.
A rádiófrekvenciás távirányító a gyújtás bekapcsolásakor szinkronizálódik.Ezt találtamn még
Tedd gyújtásra az Opel gyújtáskapcsolóját
Becsukott ajtókkal gyújtáson működtest a távirányítót.
Nyomd meg a zárás, majd a nyitás gombot, és ismét zárás és nyitás.
Vedd le a gyújtást és vedd ki a kulcsot az Opel gyújtáskapcsolóból.
Próbáld újra: zárás és nyitás a távirányítóddal.Zárás
llessze be a kulcsot vagy a vészkulcsot az ajtó belső felén, a zárszerkezet fölött lévő nyílásba, és
kattanásig benyomva hozza működésbe a zárat. Ezután csukja beaz ajtót.
Ismételje ezt meg minden ajtón. A vezetőoldali ajtó kívülről is zárható a kulccsal.
Az üzemanyag betöltő nyílást és a csomagtérfedelet nem lehet bezárni. -
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #64669 üzenetére
látom sikerült meggyógyítani,ezért töröltem utólag amit írtam.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #64678 üzenetére
Most a "gyógyítás" után is csak a a vezető oldali ajtót lehet nyitni,zárni? (vagy csak a Tiéd működik így?)Nekem mindet nyitja,zárja,mert van benne központi zár,ami az utastér 4 ajtóját érinti.(pedig ez nem mai gép )
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Willie
őstag
válasz Luck Dragon #64680 üzenetére
Ha jól gondolom akkor Astra H-ról beszélünk. Minden ajtót bezársz, valamelyik hátsó ajtót kinyitod, behajolsz, aztán megnyomod a középkonzolon az ajtózáró gombot, kiszállsz, bezárod az ajtót és le van zárva minden ajtó.
-
#TOTTI
őstag
válasz Luck Dragon #64680 üzenetére
Vezetőoldali ajtót be kell csukni és a jobb elsőt kinyitva kell lezárni a gombbal. Utána becsukni és le van zárva.
-
Willie
őstag
válasz Luck Dragon #64695 üzenetére
Tényleg baromság, de sajnos ez van, nincs mit tenni.
-
w333
félisten
válasz Luck Dragon #64741 üzenetére
Valami nem stimmel ... ezen nincs de ezen miért van ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Luck Dragon #64745 üzenetére
Autópályán kombi vagy nagyon csapott autóknál jól jön ... ennek szerintem semmi értelme nincs, túl hosszú a hátulja, biztosan nem veri fel a vizet !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #64793 üzenetére
Annyit azert hozzatennek, hogy az itthoni auto ugyanugy lehet tekert, lopott, mint a külföldi behozatalut. Nem 2-3 eves autokrol beszelünk, ugyan ugy eselytelen kb egy biztos infot szerezni az auto elöeleteröl.
Kint viszont jobb minösegü az üzemanyag, jobb allapotuak az utak es kevesbe van az hogy van valakinek egy autoja, de azt fenntartani, mar nincs penze. Otthon azert ez sokkal jellemzöbb.
Nyilvan körültekintöbbnek kell lenni, de en pl hasznaltauto.hu rol mar nem neznek autot magamnak/ismerösömnek. A nemeteknel sokkal több van, jobb minösegben, kedvezöbb aron. Nyilvan viszont több macera, utannajarast igenyel a dolog. Viszont ha valaki ennek utannajar, akkor latszik, hogy nem egy nagy kaland ez a külföldi autovasarlas.
Szvsz
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #64796 üzenetére
Nyilvan, csak ezrt irtam, mert ahogy elolvastam, amit irtal, ugy jött le, hogy van a hazai hasznaltauto piac, a biztos, a tuti, meg a behozott, ketes elöeletö, lopott, tekert szarok
Lenyeg az, ha valaki nem tud kintröl maganak autot hozni, azert az nem jelenti azt, hogy nem talalhat olyan neppertöl/maganszemelytöl, kintröl behozott autot, ami nem tekert, lopott, sz@r
Sajnos teny, hogy sok a tetü szemetlada, akik verik at nagyüzemben az embereket a svindlis autokkal ovatosank kell lenni mindennel....legyen az hazai vagy import.
-
Pitterix
őstag
válasz Luck Dragon #64793 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
Ezeknek alaposan utánajárok.
A mostani kocsimat 232000km-el vettem 2011-ben. Egy 98-as Corolláról van szó. Ott rákérdeztem mindenre, meg is mondták kerek perec, hogy pl egyszer koccantak vele előröl,m eg sosem cserélték a vezérm. szíjat. Fehérváron vettem egy használt autó kereskedőtől.
Akkor vittem magammal egy ismerős szerelő srácot is. Azóta is ez a gép van, de kicsi nagyon.
Ez a "rendőr" Astra meg nagyon tetszik, mióta kijött, meg talán elég strapabíró is lenne."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #64826 üzenetére
Tegyük hozza hogy az újabb prémiumok már jelentősen jobbak.
Nekem Michelin CC van és teljesen jó. Télen síelni is voltam vele. -
diablo1984
addikt
válasz Luck Dragon #64912 üzenetére
g-nél biztosan volt 4 és 5 csavaros változat is, nem kizárt, hogy ezt a h vonalon is vitték tovább!
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #64912 üzenetére
Igen
2004-2007 között 1,4-sek és 1,6-sok (Essentia, Enjoy) 4 csavaros felnikkel is jöttek ki, illetve hátul dobfékkel.
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #64948 üzenetére
Halkan megjegyzem, de gondolom ezzel sem fognak sokan egyetérteni, de itthon egy új Astra elérhetőbb mint a Mondeno/Insigna/Passat stb, trió egy családnak.
-
Zsolt!!
aktív tag
válasz Luck Dragon #65037 üzenetére
CLA
-
Zsolt!!
aktív tag
válasz Luck Dragon #65040 üzenetére
Szép is még a németek is néztek de lehet csak a magyar rendszám miatt de nem egy praktikus autó.
-
Zsolt!!
aktív tag
válasz Luck Dragon #65042 üzenetére
Az volt élveztem. Na de már off itt az opel topikban szeretem az astrámat is
-
Petyyyyy
addikt
-
becsitibi
senior tag
válasz Luck Dragon #65048 üzenetére
A pénztemetőm,G astra,bár nem vicces számomra mert az 1 év alatt amióta nálam van,sok minden elromlott rajta.Amúgy ez egy 2 hónapos sztori,csak ritkán tudok feljönni ide.Van egy 4 hónappal ezelőtti sztorim is,Lampdaszonda+légtömegmérő+felső kábelköteg+computer,ez így egyszerre.
És most a napokban hengerfejes lett az autó,már a szerelőnél van -
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #65064 üzenetére
Luck Dragon: Rákeresve ilyenek jók bele
Ferike81: Jó ha nincs meg az ok adom el...
Petyyyyy: De ha az lenne a baja csak rájöttek már volna, ilyenkor felemelik, padra minden sz@rra felteszik.
Mondjuk engem az is meglepett egy szakszervizben csak ennyit írtak rá hogy aksi, ezek szerint csak nem akarnak behúzni, mert bármit ráírhatnának ilyenkor, kis fék ez az...
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #65069 üzenetére
Nekem az elektronikával teletűzdelt astrát 44-sel (GM) adták ki,nem is bírta sokáig (2 év).....7-8 nap állás után (bekapcsolt riasztóval) már nehezen ment az indítás.
Lecseréltem egy ilyenre és el is felejthettem az akksi töltőt.
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #65072 üzenetére
Azaz összeolvadt beltér (hamutartó helyénél) nem egészen bizalom keltő, biztos nem a nap okozta...
Kicsit el van állítódva a dátum a BC-beAz 1,6-sokba már nagyobb akksit raktak.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #65074 üzenetére
Nagyíts a váltóra... baloldali kör nem éppen szabályos, bár lehet hogy a szemem csal, és tényleg csak kosz...
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #65081 üzenetére
Normál közlekedéshez városba jó lehet.
Autópályára nem erőltetnem, főleg kombiban. -
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #65087 üzenetére
Nekem is, simán átülnék míg szervízben van a sajátom.
Szerk: Ilyen felszereltséggel biztos hogy külföldről van.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
zolikaDB
veterán
válasz Luck Dragon #65103 üzenetére
Mert pl trassher kollega autója hozza a 90 fok körüli hőmérsékletet. Mindketten debreceniek vagyunk, neki Z16XE, nekem Z14XE.
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #65112 üzenetére
-
pistike666
csendes tag
válasz Luck Dragon #65121 üzenetére
De az nincs annyira az ember szeme előtt. Vagy az digitálisan már pontos értéket mutat. De g-nél nagyon sok embertől hallottam, hogy a 90-et nem éri el a mutató.
-
Doggy dog
senior tag
válasz Luck Dragon #65121 üzenetére
Mire gondolsz? Setting/Bc kombósra?Vagy valamit nem vettem eddig észre??
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Doggy dog
senior tag
válasz Luck Dragon #65124 üzenetére
Egyre gondolunk!
Nagyon tuti kis "menü"! Köszönet érte a fórumtársak,aki beírta ide!APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #65124 üzenetére
Test mode-ba, 4 dolgot néztem: aktuális sebesség, üzemanyag mennyiség, víz hőfok, akku feszültség.
HW:- Version / Date of manufacture
SW:- Software Freeze Date / VersionCode:= Code Index No.
Ver:= Code Index Version
LCD Temp:- Temperature of DIS unit
SCL LS - ?
Heat St:- ?
SCL MS - ?Mode: PWM (Pulse Width Modulation)
U-Term 30:Voltage at permanent live supply to screen
Input: Dimming set-point from CIM
U-Reference:13.5V Value of reference voltage
Chart:100% Dimming value for display
LED:100% Dimming value for LEDs
LED / LCD Temp: Temperature of display
Brightness: ? Stays on 0000
Delay A/B: ? Stays on 0000Dist-RC: 0.0m/s - Vehicle velocity in metres / second
Speed: 0 km/h - Vehicle speed in kilometers per hour
Coolant: 65.C - Coolant temperature
Sensor: 1.5.C - Uncorrected temperature from outside temp sensor
Display: 1.0.C - Corrected temperature value for display on screen
ICE-Enable: ON - Ice warning activated in display
ICE-Active: ON - Ice warning active - outside temp <3.5.C
ICE-Ack: ON - Ice warning acknowledged by driverInj-RC: 0.0 ml/s - actual fuel consumption in millilitres per second
Range: 93km - Calculated range remaining (this is displayed in KM even though it shows as miles on the main BC screen)
TC Inst: Tank instantaneous measurement
TC-Time: Tank averaged
TC-Dist: Tank further averaged
RC Inst: Current consumption (as in BC displayed)
RC Time: average consumption (last minute (?))
RC-Dist: average consumption (last 50km (?))
FCO: OFF - Fuel cut-off mode (ON=active)
RFC: OFF - ?
CSD: OFF - ?Számítások:
TC-Dist / RC-Dist = Range
Inj RC: instantaneous consumption [ml / s] (* = 3.6 l / h)[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #65134 üzenetére
A Test mode-be nem lehet állítani semmit. (vagy csak nem tudok róla)
Azt a funkciót régen külön extraként kellett kérni, Emlékeztető csomag néven futott és 10 000 Ft volt.
Facelift után (2008) ha kértél BC-t akkor már ezt a csomagot is megkaptad alapból.
Ekkor az autó figyeli a folyadék szinteket, izzókat, illetve ha 3,5 foknál hidegebb van kint akkor üzen hogy jeges lehet az út.Utólag TECH2-lehetet programozni, ha az érzékelők be lettek szerelve.
Gergőke88: Neked 130-nál mennyit pörög a benzines?
[ Szerkesztve ]
-
Doggy dog
senior tag
válasz Luck Dragon #65134 üzenetére
Nálam múlthéten hogy kiégett a bal első H7es,akkor minden indítás után kiírta a kijelzőre,hogy ellenőrizzem a bal izzót.Képen is mutatta.Akkor ez is extra lenne?
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
nagyúr
válasz Luck Dragon #65150 üzenetére
Ouch, az se olcso mulatsag.
-
Markizmark
addikt
válasz Luck Dragon #65150 üzenetére
Miket produkál a váltó?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Luck Dragon #65157 üzenetére
Nyeles tengely üresben, felengedett kuplunggal is forog, akkor is adna hangot, ha tényleg ő lenne a hibás.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #65192 üzenetére
A Gsi-hez csináltattam korábban, de ott ugye se központi, se immó, ott még egyszerü Volt a történet, az valami párezer Ft volt
A G-hez részben saját magam megnyugtatására ( van második kulcs, ha az elsö lemerül/elromlik ) szereztem, plusz annyiszor olvastam már ilyet, hogy új tulaj megvette az autót, majd pár napra rá lába kelt az autónak, sokszor "gyári kulccsal"... Lehet ezt mondani túlkombinálásnak, vállalom.
Másrészt pedig eladáskor a két gyári kulcs is pozitív képet sugall - ez már önmagában borzasztóan tud zavarni, mikor csak 1 kulcs árválkodik az autóhoz, hogy a manóba lehet eltüntetni egy kulcsot " véletlenül ". Èn is alkudtam emiatt ( is ), és biztos vagyok benne, hogy a tüchtig kis németek is azonnal ugranának egy ilyen hiányosságra, már lélekben sodrom az idegrostjaimat egyébként is, hogy bírják a kiképzést ha egyszer meghírdetem, lesz kabaré, abban biztos vagyok.
-
beg
veterán
válasz Luck Dragon #65214 üzenetére
Öööö mert esik?
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
zolikaDB
veterán
válasz Luck Dragon #65216 üzenetére
Nevetni fogtok!
Konyhai kisszonyeget sterimoztam ma, aztan nekiugrottam a kocsinak is, nem birtam elviselni a sarat, ami ra volt rakodva... -
zolikaDB
veterán
válasz Luck Dragon #65218 üzenetére
Esoben... Nem mutatok kepet, h reggel hogy nezett ki a kocsi... Majd holnap
Nem talaltam a levelektol a vasat...[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz Luck Dragon #65244 üzenetére
Cascoról beszéltünk, kötelező kevesebb jóval nekem, 46 egy évre.
Postázást nem vállalok.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #65244 üzenetére
De ez a kötelező, nem casco...A kötelező nekem 60-ba jött, de Aegon-nál volt egy akció most, ha kötsz bármilyen lakás biztosítást akkor 50%-át elengedik, így köttetem egy 9 ezrest, így 30-ba volt csak.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #65244 üzenetére
Én is pont most kaptam meg az Allianztól a Gsi-re a biztit, nekem is emeltek kemény 200 Ft-tal.
Így mostmár kökemény 17300 Ft az éves biztosítás. ( éljen a Hobbibiztosítás, még mielött nagy csalást gondolnátok mögötte ).
Cserébe az OPC-re idekint 800€ egy évre mindenféle kedvezmény kategória nélkül, csak a kötelezö. -
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #65323 üzenetére
Vagy olaj.
Múltkor a kúton fél füllel hallom ahogy a srác meséli, 200km ment olaj nélkül, mert elfelejtett ránézni.Pár napja volt egy bejegyzés, mikor a srác panaszkodott az 1.9 H-ra, mert elment az ereje. Kerek perec leírta, hogy hidegen is tapossa, kétszázkodik meg stb. Vigyázni kell na.
Ma reggel is majd' 10 percet hagytam járni indulás előtt a gépet.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #65351 üzenetére
Én a gyertyákat 3 évente cseréltettem a verdába.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #65351 üzenetére
Én is jövőhéten viszem futómű beállításra, igaz nekem nincs semmi baja, de minden gumicserénél elfogom vinni, azt a 6-8 ezer már nem pénz érte hogy tudjam rendben legyen.
Te mennyit költöttél már a kocsira mióta megvan? Én már lassan 500 ezret, és még semmit se csináltam vele szinte...
Átírás: 105e
Kötelező+Casco 30+105e
Gumiszőnyegek: 23e
Takarítás: 25e
Használt téli gumi 60e
Állapotfelmérés 5e
Még kell bele egy aksi majd +6 futoműbeállítás: 30e + 8e
---------------
391eÉs még szerencse úgy vettem előtte volt nagy szervizelve...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #65356 üzenetére
Szép, akkor átírással, kötelező + cascoval (úgy tudom te is köttettél rá) neked is már szép összeg jön ki. Mondjuk ez ilyen, szóval nincs rajta semmi meglepő, csak 400-500 ezret tényleg úgy rámegy ezekre hogy semmit nem csináltál szinte, és ezeket eladáskor nem kapod vissza ugye.
-
_q
addikt
válasz Luck Dragon #65351 üzenetére
Nekem kb 3 hónapja ment tönkre a trafó G astrán. 33 volt szereléssel együtt. Nem feltétlen kell a legdrágább trafó bele, nekem azóta megy szépen, illetve gyertya csere nem árt, ilyenkor szokták javasolni trafóval együtt a gyertya cserét is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen