- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Ilyen hidegben gondolod hogy eléri azt a hőfokot hogy jelezzen is a mutató? Nem emlékszem már nekem hogyan is volt amikor rossz volt benne.
Amúgy meg kell nézni kézzel, ha együtt melegszik a hűtő és a motor hideg indításnál akkor rossz a termosztát. Ennél egyszerűbben szerintem nem lehet tesztelni.[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
Jaja, ezek nekem is eszembe jutottak
Már ott tartok (fejben), h összekötöm a kapcsoló érintkezőjét a relével.
Nem egy űrtechnika: 1.-es érintkezőn bejön a delej, a 2-eseken meg elmegy attól függően, h melyik gombot nyomom.Miközben írom a posztot kimentem méricskélni és valami nem kerek (nekem):
A középső fém érintkezőhőz mérve minden lábon (vagy mik azok) 12 V-ot mértem (gyújtáson of course), kivéve a 2 jelöltet (azokon nincs áram)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Ja, h a világításkapcsoló része nem kapcsol oda (nem zárja azt a részt) ahova kéne és ezért nem megy? Ehhez tudnom kellene, h egy jól működő melyik állásban hova kapcsol. Nekem így kapcsol most:
A fehérrel jelölt lábhoz mértem. A piros karika jelöli, h melyik lábakat zárja a kapcsoló.
Egyébként a kapcsoló kizárása miatt akarnám közvetlen a csatlakozót (ahova megy ez a kapcsoló) összekötni a relé megfelelő lábával
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
mephi666
nagyúr
...ja, csak a zöld lámpa világított végig (tompított visszajelzője) holnap is tervben van egy 70km-es karika... ha pár hasonló után se jön vissza a köcsög lámpa, akkor megnyugszom teljesen
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
master90
aktív tag
Gyújtás trafon csatlakozója van eltörve amit bele kel dugni a trafóban , 6 kábelből áll csatlakozó és az egyik oldala el van törve arra irtam csak 5 juk van .
Kicsit össze csaptam az írást elnézestMemphi666: most már amikor be inditom hibakód és dadog
Drága egy ilyen gyújtás trafó, inkabb keresek valami jó opel
Szakít hátha tudja vagy találkozott mar ilyen hibávalne csak nézz láss is
-
rumos XIII
aktív tag
Köszi nektek, akkor azt elengedtem!
Olyan az autó, mintha ültetve lenne. Ha már hárman ülünk benne, körforgalomnál már bele is ér valamibe a kerék.
2019-ben volt már futómű felújításom, rugók, lengéscsillapítók, toronycsapágyat cserélték, jobb volt, nem az igazi, de igen hamar visszaállt az "ültetés". -
rumos XIII
aktív tag
Megnéztem, fotóztam amit tudtam, ami nem sok minden sajnos.
gumi:175/65R14
Elől kb esélyem nem volt fotózni, mert nem férek hozzá az "ültetés" miatt. Ezt a kettőt sikerült lőni elől, vakon. [kép1] [kép2]
A hátsók így néznek ki: [bal hátsó] [jobb hátsó] Mintha aszimmetrikus lenne.
Itt meg látszik, hogy mennyire alacsonyan fekszik: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
-
Tikakukac
titán
Én is rájöttem mitől eszik sokat: qrva sok rövid járat, sok dugó.
A gyorsan menés, mármint amennyire értelmezni lehet ezt egy ilyen kocsinál a kisebbik gond. 1l, látod, az semmi. Hidegindítások és erős dugós város, simán 9l.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
OPiiPO
addikt
1.4T 140LE
#104959 Petyyyy: alapjárat atomstabil, csak a kasztni remeg. Kedden megyek egy másik szervízbe, remélem lesz ötletük, mindenesetre a motor/váltó tartó bakokra ránézetek. Az alapjárati fogyasztást miért említetted, az minek lehet a jele?
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Pityu.
nagyúr
Általánosságban corsáknak mindenhol itt körül kezdődnek 50EFt ért is láttam gyári kulcsot. De szerintem vitatkozhatunk napestig maga az opel sokszor egy vastagabb tollal ír de ez mindig így volt ha egyenesen a márkától vetted meg.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
HdRew
őstag
Igaz.
Persze, bár ahogy most lecsekkoltam, akik aláírták, a hivatalos weboldalon is ott vannak a csapatukban, és az írásminta sem egyezik a különböző neveknél.
Na de majd személyesen eldől úgy is, hogy milyen a kocsi.
Egyébként az 1.6-os turbó motorral van különösebb probléma? Az egyik oldalon írnak pár dolgot, mint például:
- Olajhűtő tömítései fáradhatnak el
- Karter szellőző membrán eldugulása
- Manuális váltó csapágyai hajlamosak a fáradásraBármi extra esetleg?
Köszi szépen előre is a segítséget
-
vzsryl
nagyúr
A saját tapasztalom is az, hogy az elvileg gyengébben ugró autó jobban megy. Nem volt semmilyen turbó benzin a képletben.
Btw. az ilyen teljesítmény/tömegű autóknál még nem láttam 10mp feletti gyári 0-100-at. Ezért sem értem. De ha ez így normális, akkor oké.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Arra próbálok kilyukadni, hogy egy kis hatchback egy 140 lovas motorral jobban kell menjen, mint a 140 lovas közép kategóriás verda, és jobban is megy.
F_Zolee:
Volt lehetőségem párszor pályázni a Superb-bel, és nem értem mi szükség van a 130 feletti alakításra (140 tempomattal utaztam 99%-ban). Volt pár gyenge, szívó benzines verdám, és azok pont 130 felett voltak olyan fordulatszámon, ahol megjött az erejük. Gondolom az erősebb szívó sem kivétel. Szvsz. a TDI-nek országúton jön ki legjobban az ereje. Amikor előzni kell, és váltogatás nélkül is könnyedén robban előre.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mephi666
nagyúr
...amikor vettük a kocsit, első meglepetés volt, hogy a bicskakulcs nem működik... raktam bele másik elemet, azóta is tökéletesen jó ahogy a videó mutatja: ennyi
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
OPiiPO
addikt
Ez pedig egy teljesen más kulcs mint ami nekem van - az enyémnél a komplett hátfal egyben jön ki, és ha nem vagy eléggé ügyes akkor az egész szétugrik és rakhatod össze apró darabokból. Úgy szoktam hogy megkérek valaki hogy tartson ellent amíg cserélem az elemet, úgy egy perc az egész.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
mephi666
nagyúr
5.: sz*rni a környezetvédelembe és falazni egr-t, majd kiíratni minden dpf+egr hókuszpókot szoftveresen is
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Tikakukac
titán
Zsigulin kötni utánfutót és modern autón azért messze nem 1 kalap
peet137: Mivel utánfutó jelző is van a kijelzőben ezért biztos lehetsz benne, hogy a kocsinak is tudnia kell a dologról. Hogy ez hogyan fut le, nos, erre van a szerelőd.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mephi666
nagyúr
-
bozont
veterán
Szerintem modellfüggő. Mikor vettem a gyári elufelni szettet a Corsa E-hez, nem találtam különböző típusù csavarokat. Kézikönyv sem említi. Mikor megérkezett, megnéztem is ugyanolyan 60°-os kialakításnak tűnik mint a lemezfelni. Most lesz a szett hatodik szezonja, eddig még nem esett le egyik kerék sem.
-
csoszogi
tag
Ez jogos. Megnézem, de úgy rémlik, mivel pár hete volt egy defektem, hogy nem fér be egy normál kerék. Eléggé kompaktra össze van ott minden hajtogatva/pakolva. De hogy amit adtak vele kocsiemelő alkalmatosságot az mennyivel silányabb, nem kézre állóbb, mint ami az F-hez volt...brr...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest