- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gban
Közösségépítő
válasz user2 #104852 üzenetére
De miért nem jó webshopban motor alapján kiválasztani, vagy boltban katalógusból az eladó által?
Eleve 2009-ben tuti volt már ez a motor, azóta kijöhettek új cikkszámok, stb., vagyis egy akkor kiadott leírás adatai közel sem biztos hogy helytállóak már.
Specifikációk alapján meg tuti hogy nem tudsz gyertyát venni.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
vzsryl
nagyúr
válasz user2 #104909 üzenetére
Az F Astra után G-t szerettem volna, mert ésszerű választás lett volna. Olcsó lett volna megvenni és fenntartani is. Illetve minden lényeges extrát tudott volna, amire akkor szükségem lett volna, főleg kombi verzióban.
De közbe szólt egy vékony női hang: “Nem akarok megint Astra-t, már unalmas.”
Oké. Lett helyette egy Almera mk2 facelift N16. Ennek 3.5 év után a folyton növekvő olajfogyasztás után meghalt a motorja (1 henger off stb…). Ekkor már fél éve csak 2. autóként volt használva a Superb mellett. Sosem szerettem igazán, mert egyrészt nem tetszett, másrészt olyan kemény volt a futóműve, mint egy hothatchnek, de teljesen alaptalanul. Eladtam egy kereskedőnek 150k-ért, mert neki volt hozzá egy rendes motorja.
Ezután továbbra is szükség volt egy 2. autóra, de abba már nem szólhatott bele a vékony női hang. Ő a babákkal elmászkál a nagy autóval, én meg végre Astra-ra vetődhettem. Akkora mákom volt, hogy egy külsőre ronda, de műszakilag egész jó G Astra-t tudtam venni F Astra áron. 2002-es, 1.4-es, első gazdás (nem hirdette a bácsi) G Astra 370k-ért 2021.09.14-én, amikor már nagyon el voltak szállva a használt árak is.
Azóta is elégedett vagyok, de most foglalkoznom kell vele, mert a ház vásárlás-felújítás miatt elmaradt ez-az.
Amúgy egy gagyi szekér a Superb-hez képest, de legalább annyira szeretem, sőt vezetni még jobb is.ncc1701: Lejöttél a nagy hegyről 90% motorfékkel?
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mephi666
nagyúr
válasz user2 #105056 üzenetére
szervo nélküli F-nél is kellemesebb volt a kisebb kerék nagyobb átmérővel lehet jól izmosodni
#105058: ja igen, de az átmérővel megy felfelé (általában) a szélesség is
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Tikakukac
titán
válasz user2 #106862 üzenetére
A H és korosztálya Opelben tényleg egy pusztulat design kintről még emészhető, de bent KO. Azért nem vettünk anno újonnan H-t se, hanem G-t, mert a csomagtartó nyílása 30cm-el lett szűkebb. Plusz a jó kis CAN rendszer, itt forrasztok, ott pittyogok, fórumokon nem gyenge vajákolások mennek mindig, áldom az eszét az öregnek emiatt.
H-ban már csak valamilyen okoskereskes, szívósor hibás, szelepfedeles, rottyos váltós téma volt, G-ben nem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mephi666
nagyúr
válasz user2 #106876 üzenetére
bárdiból rendeltem motorkód alapján... kb 500ft ha nem jó a méret, akkor se nagy pénzkidobás
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
mephi666
nagyúr
válasz user2 #106905 üzenetére
H-ból a sedan tényleg úgy nézett ki, mintha suta óvodások megpróbáltak volna szépre rajzolni egy első generációs dacia logan-t ...a hatchback viszont nekem tetszett és szerintem még mindig szép
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
válasz user2 #106905 üzenetére
A dizájnnak van praktikum része is. Én anno kiakadtam azon, hogy a H Astra belterében egyetlen pohártartó sincs.
Anno amikor kijött a H Astra, akkor Opel-fanatikusként nekem a kedvenc autóm volt minden szempontból, imádtam a dizájnt. Aztán amikor a családban lett ilyen, s beleültem, akkor csak arra tudtam gondolni, hogy mi ez a szar. Focus MK1 után.
De anno az A Zafira is hasonló csalódás volt, de azzal úgy voltam, hogy biztos csak az az egy rossz. Viszont H Astrából HÁROM is van, két 1.4 twinport meg egy 1.6 VVT, számomra mindegyiket borzalom vezetni az 1-es Focusomhoz képest. Najó az 1.6-os az jó, van benne egy kis dinamika a 75 lovas Focusomhoz képest. Ja és anno Opel-fanatikusként Ford-hater voltam, egészen addig amíg megörököltem a Focust.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Tikakukac
titán
válasz user2 #106905 üzenetére
- A design-t hagyjuk, kinek a pap esete.
Amikor majd' 30cm-el beszűkül egy csomagtartó nyílás, szerintem meg ne hagyjuk, mert oltári szopó.az XER motorokban van okoskerék (illetve kerekek) tudomásom szerint
Ez megerősít pont abban amit írtam
A szívósor hiba nem pont a twinport motorok jellemzője, amik a csodás műanyag mechanikával megáldott Z14XEP és Z16XEP, amik G-ben és a H-ban is voltak?
Jep. De a H-ban már nem kaptál csakis ilyen kis benzineseket a G-ben pedig volt ezek nélküli is.- "Szelepfedeles": szelepfedél mindegyiken van, nem? Ráadásul az ilyen-olyan XE és XEP-ken is műanyag, mint az XER-eken.
Membránnal szopós verzió itt az érdekes, nem az, hogy műanyag vagy fém.
- "Rottyos váltó": ehhez műveletlen vagyok, nem tudom, milyen a "rottyos". Az M32 váltó problémáiról olvastam, de azok a J-ben vannak, nem?Nem. H Astra, B Zafira, D Corsa, C Vectra is.
- Mi köze mindennek az eredeti, totalcar cikkel kapcsolatban írottakhoz?A fentiek tükrében duplán javaslom a threadet követni akkor.
De elengedtem. Nem volt rossz autó a G a maga módján, szerettem mindkettőt, amíg megvoltak.
De bazz, most akkor cáfolni vagy erősíteni akarod amit írtam?A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mephi666
nagyúr
válasz user2 #106880 üzenetére
előbb ki is cseréltem a régit... tuti itt szivárgott át picit az olaj, mert a rugalmassága kb annyi volt a réginek, mint egy jéggé fagyott krumplinak ...meg az újhoz képest vékonyabbnak is tűnt... (lapos csavarhúzó legyen nálad a levételhez... az új kézzel felrakható egy mozdulattal)
ui: a lámpabúra mögötti tömítést szerintem hétvégén intézem el
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris