- Redmi 9 - sok bába közt elvész a gyerek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Android szakmai topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
ph A kilencedik születésnapját ünneplő rendezvény kétnapos lesz, és június 29-én nyitja meg kapuit.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz Luck Dragon #78551 üzenetére
A TS860 volt még a másik amit néztem, kizárólag azért lett az UG9 mert az elődje is bevált
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #78546 üzenetére
Erről nem is beszélve. Ez a legfontosabb kérdés!! Az ott dolgozó emberek, családok a Magyar gazdaság....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #78568 üzenetére
Benzinesben nem AGR van
-
válasz Luck Dragon #78722 üzenetére
Nos Seth kollégával diskuráltunk a téli gumikról, tudom már lerágott csont stb, de azért mégis engedjétek meg pár szösszenetet leírjam a dolgot.
Ő írt a Goodyear UG9-ről ami nagyon megtetszett,. és magam is az néztem ki, közben jelentek meg sorra a téli gumi tesztek, mint kis hazánkban ,mint külföldön és ott a táblázatokon nem szerepelt valami jól.
Viszont feltűnt egy jó ár/érték arányú gummancs ami az UG9 is pórba alázta és szinte minden top 3-ban vagy 5 ben benne volt,így le is csaptam rá. ((Hankook Winter I*Cept RS2 W452))Innen is köszönöm a munkáját llwynog kollégának.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
_seth_
veterán
válasz Luck Dragon #78723 üzenetére
Én csak a hazai teszten láttam azt a hankook gumit jó helyen szerepelni ami egy hazai gyártású gumiabroncsnál kb pontosan azt is jelentheti...
Milyen teszteket találtál? Itthon ha jól látom csak egyetlen tesztet csináltak, hideg, hó és jég nélkül
A hazai teszten a külföldön nem is jegyzett laufenn is jól szerepel, valószínűleg mellékes ott is, hogy a hankook hazai gyáraiban készül Az szintén említésre méltó, hogy a 4 évszakos gumik több téligumit is megelőztek.Még a német adac tesztekben sem lehet 100%-osan bízni, de ott pl az ug9 épp kicsivel a hankook előtt van, jah, ők téli körülmények között tesztelnek téligumit
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
odorgg
addikt
válasz Luck Dragon #78723 üzenetére
Nekem is ilyen van, remélem bevállik.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Luck Dragon #78723 üzenetére
Hát... sok közöm nem volt hozzá Csak ugyanott dolgozom, mint akik készítették
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #78728 üzenetére
Ha van rajta gumi, felfújod 3 bar-ra, kavicsokat kipiszkálod. Felnitisztítóval rámész az alura, ha kell akár kétszer is. Ha a belső felén nagyon makacs a fékpor, esetleg ráégett, akkor 60/40 víz-sósav löttyel fogod tudni leszedni róla. Mindent IS lehoz.
#perverz rész: Lakktisztító gyurma+folyadék kombóval átmész rajtuk mindkét oldalon.#
Ezt követően jöhet 2-3 réteg wax a felnire, glicerin-víz 1.1 higítva a gumikra (igen, futófelületre is)Gumi nélkül
+5000értelemszerűen annyival kevesebb a lépés.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #78733 üzenetére
Leírta.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #78737 üzenetére
Full mindegy.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #78733 üzenetére
Az a sósav-víz kombó elég gyilok, nincs ami ellenáll.
A mivel ne égessem ki a szemem véletlenül kategória győztese nálam a SONAX XTREME Wheel cleaner PLUS.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Chiftain
aktív tag
válasz Luck Dragon #78921 üzenetére
Szerintem is a J a legszebb, de a K se marad el sokkal. De csak a kombi, saját használatra csak olyat vennék. Főleg mert az tetszik, illetve a legpraktikusabb is.
-
farkas-j
őstag
válasz Luck Dragon #78921 üzenetére
Nekem az új Opel belső desing nem jön be. Én a régebbi sokgombos verziót preferálom. Az olyan profibb megjelenést ad. Ráadásul utálom kocsiban a taperolós képernyőket. De mindez egyéni ízlés.
[ Szerkesztve ]
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #78919 üzenetére
Saját magához képest. Kb. mint a RAM árak.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Imy
veterán
válasz Luck Dragon #79011 üzenetére
Igen, oda is írtam tegnap, de nem túl nagy a lelkesedés, pedig korábban többen is írták, hogy ilyen nekik. Ahogy járok a városban 5-ből 3-4 kocsi ilyen.... És Opel-t nem érdekli.
-
Imy
veterán
válasz Luck Dragon #79014 üzenetére
Én is abban reménykedek, és azért írom be mindenhova, hogy ha több visszajelzést kapnak, akkor foglalkoznak vele...
Kb 1 hónapja felhívtam a budaörsi ügyfél-szolgálatot, de ott nagyon leráztak. 5 éves kocsival mit akarok? Másnak is rozsdásodik? Ők nem tudnak róla, fórumokon meg hogy ki mit ír nem érdekli őket. Mondtam, hogy több kocsin is láttam, mondta okés, de őt nem érdekli...
Ezért most írásban megkeresem őket, és ha tényleg több levelet kapnak, talán visszajeleznek.
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #79065 üzenetére
En is agyaltam ilyen motormelegitön, mert baromi jo cucc szvsz. Telen nyaron kimeled a motort meg a környezetet is, telen raadasul baromi komfortos is
PAAAAKSS 2 aztan még egy két titkos szerzödes Paks 3,4,5,6,7,8,9 re aztan meg is vagyunk
-
trassher
addikt
válasz Luck Dragon #79070 üzenetére
Akkor lehet csak az én környezetemben jellemző ez vagy az ország ezen részén, lehet megcsömörlöttem a sok "Ez dízel te k.rva!" matricától.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Luck Dragon #79072 üzenetére
Kollégád a tipikus esete az okos magyarnak. Ki sem megyünk a városból de kell a dízel autó mert azt mondták az a jó. Nem véletlenül szippantották fel a fiatalok a sok e46 320d-t amit az éles szemű kereskedők behoztak. Látták, hogy erre van igény hát hozták tucatszám a német meg örült, hogy a náluk leselejtezett autókat tréler számra hordják.
A céges autók megint egy külön kategóriába esnek. Új autókat használnak lízing keretén belül, abba nagyon nem lehet belebukni. Aki még vigyáz is a sajátjára az a szerződés lejárta után megveheti mert tudja, hogy ő vigyázott rá, a bérbeadó meg rendesen szervizelte amikor kell.
Elektromos autók használtként lesznek érdekesek amikor legrosszabb esetben az akkucsomagot cserélni kell hisz az is ugyanúgy használódik mint bármely más cella. Erről még senkinek sincs szerintem tapasztalata annyira új a dolog, majd idővel elválik.Redmi Note 7
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #79136 üzenetére
Úgy tűnik D-be is rakták még. Motorkódra azonos, szóval nagyon apró dolgok lehetnek máshogy, különben kapna újat.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #79138 üzenetére
Passz, én csak egy felqrt informatikus vagyok némi autós családi vénával, ennyire nem mentem bele az Opel világba, lélekben én régi Alfás vagyok Meg Trabantos. Meg Ladás meg van egy veterán Honda robesz is, japán belpiacos Szóval ja, azért vannak bajok.
Láncosnak az is láncos, ennyit tudok, kb. ugyanaz kívülről is, gondolom némi hengerfejben tér el és ennyi. Utca végén volt egy C Corsa ilyennel de eladták. Így nyomoromban ha otthon vagyok csak a manualok segítenek
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Chiftain
aktív tag
válasz Luck Dragon #79216 üzenetére
köszi, kipróbálom mindenképpen! Ha nem jó akkor gondolom marad a motor.
-
odorgg
addikt
válasz Luck Dragon #79289 üzenetére
+ lsebestyen
Mp3 nálam jó, és külön erősítő sincs. 3 fejegységgel próbáltam, mindnél ugyan az. Ha rajt a gyújtás, és még a motor sem jár, már is zavarja valami a rádiót, mihelyst leveszem a gyújtást, megjavul, megszűnik a zavarás.
Vettem külön zavar szűrőt is, de az sem oldotta meg a gondot.Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #79319 üzenetére
Yep, ez lenne az.
Szigorúan ´nyóccelep, nyomokban nem gyári komponensekkel. -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #79323 üzenetére
A 16 szelepes mindig is sokkal kényesebb volt a megfelelö használatra/karbantartásra, amit a sokadik tulajos ´bézbózsapkás telepi gyerekek alatt nem igen kapott meg sajnos, ezért ha tényleg jó motort akarsz, akkor garantált a generállal való indítás.
Egyébként nem véletlenül híres a C20XE, penge kis motor, és elég brutál potenciál van benne - elég csak pl. az SBD Motorsport oldalát megnézni, egészen 300 szívó lóeröig kínálnak csomagokat hozzá.
Csak valami defektem folytán én a 8 szelepes reszelésbe buzulódtam bele, sokkal ritkább - ergo a sportértéke is komolyabb - egy épített C20NE, meg a meglepetés faktor is priceless, amikor kiderül, hogy egy 8 szelepes motor tud ilyet is.
Messze még a vége, egyelöre egy elég lightos összeállítás van most, de apránként készülnek bele a nyalánkságok majd. -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #79327 üzenetére
Így van, alapvetöen egy jó konstrukció, csak vagy egy tényleg megkímélt jó alapot kell találni, vagy rászánni a némi plusz kavicsot, és felújíttatni, utána ha vigyázol rá, akkor sokáig jó örömforrás tud lenni.
Nekem az NE-nél 320.000 km-nél jött el a generál ideje, már fordulaton váltáskor jött pici pamacs, így akkor már szét lett húzva a blokk is, minden el lett mosva, új csapágyak, új csavarok mindenhova, és akkor kerültek be az egyebek is.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #79340 üzenetére
Pedig -szerintem- ha ilyesmin töröd a fejed, akkor még most lehet érdemes belevágni, donort is lehet találni még elrakosgatni fontos dolgokat, alkatrészeket (lökhárítók, kasztnielemek, felnik, stb.), illetve a komplett autók ára is már csak felfelé fog bandukolni, késöbb még kevésbé lelkesen fizet majd ki az ember egy még nagyobb összeget.
-
Gergőke88
addikt
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #79349 üzenetére
Ez ugyanaz a 2.2 mint ami azokban van.
-
válasz Luck Dragon #79351 üzenetére
UI: igazad van tényleg az (Z22SE) is benne van a felsoroltak között.
Hiba:
A legkomolyabb gondot itt is a vezérmű okozza. Elkopik, vagy egyszerűen leszakad az egész feszítősín. Visszatérő probléma az örvénykeltő csappantyúk megszorulása a szívóágban és főleg a befecskendezőrendszer: a nyomásszabályzó szelep hibája gyakran egybeesik a szivattyúéval. Ráadásul magas fogyasztásával a motor meg sem szolgálja a karbantartása árát, ellentétben a korabeli 2.2DTI-vel, amelynél viszont a hírhedt VP44-es Bosch-adagolót használják, ráadásul nehezen javítható, PSG16-os változatában.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
qdak
addikt
válasz Luck Dragon #79352 üzenetére
PSG16 van a zafiban is, de orulok
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
trassher
addikt
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #79390 üzenetére
Dti, de az is! Láncos motorok nem erőgèpek, de bírják, pechjükre az isuzu motor jobban fogyaszt ès èrzèsre nem lomhább így nem lettek legendák! De így is egy egyszerűbb konstrukciók, nem egy minden szarral teletömött modern dízel!
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #79392 üzenetére
Astra, vectra, omega....
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #79396 üzenetére
Fogalmam nincs.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #79396 üzenetére
Csak a motorháztető felnyitásával látod, egyébként sehogy.
De nem kell ezektől félni, jó helyen 100 körül felújítják az adagolót. -
Kokkantas
aktív tag
válasz Luck Dragon #79399 üzenetére
A PSG-5 az egy csatlakozós, a PSG-16 meg két csatlakozós.
-
farkas-j
őstag
válasz Luck Dragon #79457 üzenetére
Ezek értik a dolgukat. Nekem nagyon bevált amit csináltak!
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
farkas-j
őstag
válasz Luck Dragon #79461 üzenetére
Azért ezzel a 130 pacival vigyázni kell! Ez már erősen ronthatja a motor élettartamát. Ezt csak versenycélokra ajánlják, erre külön felhívják a figyelmet!
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #79461 üzenetére
Rigotech-et hagyjuk, aki kicsit mozog ebben a korben tudja hogy milyen szinvonaluak....
2 literes dizel vectrabol kb 101 LE-bol lehet kihozni 125 LE-t es 280-300 nm-t.
Egyetlen egy ceg van akik profin es tenyleg hozzaeertoen dolgoznak elotte utana dyno paddal ok pedig a ProTechnic.
Minden mast el lehet felejteni. -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #79466 üzenetére
Az a fajta chiptuning, ami arrol szol hogybodamesz, laptop elo es feltoltik a szoftvert el lehet nagyivben felejteni. Ez ciganymunka.
A chiptuning ott kezdodik, hogy beallsz autoval egy meropadra, ott megneznek minden letezo adatot es aszerint irnak egy programot.
A jo chiptuning nem tucat, hogy bejon egy 101 LE dizel vectra leveszem a polcrol a megfelelo pendrive-ot es feltoltom, orulj neki paraszt.
Nem, rohadtul nem errol szol. Marpedig a rigotech is ilyen mint az osszes tobbi. A protechnic meg barmit le tud gyartani, leomlotol kezdve a turboig akarmit, mert ok erre vannak szakosodva. -
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #79466 üzenetére
Volt olyan csopitársam aki egyetem után autókat akart programozni (nem tudom honnan jött a dolog, de hát végül is programozás az is) és hát versenysportban van, szóval valamit elért már
A titok: ha az autó előtte és utána nincs padon, az az első hiba. Ez az alap. Pénzvissza gari nélkül pedig sehova.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #79470 üzenetére
Földim mondotta volt, aki a Williamsnél villanyozik, hogy ez az a szakma, amiben tényleg baromi nehéz kideríteni ki a valóban jó szaki. És ha az F1-ben csinálod úgy, hogy végigmászod itthon meg kint is a szamárlétrát, akkor gyanúsan neki igaza lesz.
Ami betonfix: pados mérés nélkül lecsó. Aki 10-15 lovakat megérez és gyomorból rajzol jelleggörbéket hozzá, azzal orvos beszélgessen. Magánvéleményem: akinek valóban kellene ez a szolgáltatás, ő már eléggé benne van a dolgokban vagy komoly a kocsi eleve. Ezek a kicsi szívótuningok 5-6 lóval vagy 15-el, hááát, nehezen értem meg, na. Akkor már az árából pár évig inkább prémium benzin, jobb olaj, gumi és időben cserélt futómű alkatrészek meg fékek
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Luck Dragon #79504 üzenetére
Engem meg fogott.
Igaz van egy két dolog ami nem tetszik de az apróság. Ideértve az első lököst és az ajtókon azokat a matricákat.
De ahogy látom az első lökösön, a hátsó dobon és a felnin kívül gyári állapotú kívülről.
Smoke some weed nigga!
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #79588 üzenetére
Néztem az Insignia kombikat, de nem különösebben vonz, ráadásul egy 4350mm-nél hosszabb autó egy komplett garázs és udvar cserét is vonna magával, ami legalább 500k extra költség. Pont ezt nem döntöttem még el, mert három út van.
1. veszek valami egyterűt, pl Corolla Verso, Verso, C3 Picasso, A osztály
2. veszek valami kompaktot, pl Auris, Golf6, J Astra, C4, Focus2 facelift, Ceed
3. veszek valami felsőbb közepet, pl Accord, T25/T27 Avensis, C5, 508A lényeg nekem az, hogy én elől kényelmesen elférjek és mögöttem a gyerekek is, legyen ~350+ liter csomagtér és 10 évnél fiatalabb minél kevesebb km-el, mert nem akarok mostanában cserélni.
Nekem is egyszerű technika kellene, lehetőleg szívó benzinnel. Engem a J-től csak az tántorít el, hogy fél füllel hallottam ismerősöm (autószerelő műhely tulaj és maga is autószerelő) és egy másik arc beszélgetését és éppen a K Astra-t beszélgették (amikor megjelent) és azt mondta neki ismerősöm, hogy várjon még, mert ha az is úgy lesz összerakva, mint a J, akkor gyorsan felejste el. Nem kérdeztem rá, hogy mi a gond a J-vel, de majd megteszem, ha arra járok. A lényeg, hogy én is ilyen 2010-13 közötti 100k km alatti egyszerű autót szeretnék kb 2.5M környékén, de ez még változhat.
-
Wiz Khalifa
addikt
-
Sanki
addikt
válasz Luck Dragon #79704 üzenetére
Használtam a keresőt, de most látom, hogy elírtam a szót így emiatt nem volt jó a keresés.. Most helyesen beírva már van találat.
Na munka után elolvasom.[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #79707 üzenetére
Ha izzó cserére gondolsz, annyira nem nehéz. Attól függ kinek mekkora keze van. Nincs túl sok hely egy lapát kézzel, de megoldható. Nyilván egyszerűbb ha leugrik a lökhárító és a lámpák is.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #79707 üzenetére
A G-nél semmilyen izzót nem kellett cseréljek (volt helyette sok más, amit igen ), szóval erröl sajnos nem tudok nyilatkozni.
-
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #79795 üzenetére
Az meg csak euro3 2008as auto nem.lehet.
Most latom a 12es kategoria mar euro5.
Ehhh bakker[ Szerkesztve ]