Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz bazsimano #93875 üzenetére

    Üdv.

    Ne várj pontos választ, ha pontatlanul, felületesen kérdezel. "...Opel astra h 1161 hibakod..."
    Erre kaptál válaszként egy linket, ahol írtam is, és vártam, hogy "...Ha tévedek, majd a hozzáérők kiigazítanak. :B.." nem szólt senki.
    Később nézegettem a hibakódokat, és láttam, hogy van ahol 1 bank-ot emleget. Ekkor eset csak le, hogy a bank magyarul hengersort jelenthet.

    P1161 = fűtött oxigénérzékelő (HO2S) fűtésszabályozó áramkör 2 bank 2 érzékelő.
    Ezért neked se lehet P1161 hibakódod, mert csak 1 hengersorod van.

    Erre most azt írod, hogy a hibakód: ECN001161 ez pedig:
    P0011= Vezérműtengely-állító, /szolenoid szelep/ szívó oldal / hengersor 1 - vezérlés túl előre állítva/működési hiba
    Ez már lehet, és a kissebbik rossz, ha csak valóban a szolenoid szelep ragadt be, és ezért nem működik megfelelően az okoskerék.

    - Én elsőre ellenőrizném, hogy a szolenoid szelep működőképes e. Lehúznám az elektomos csatit, autó beindít, ha semmi változás továbbra is csak az ECN001161 hibakódot fogja dobni.
    - Ezután a két szolenoid szelepet megcserélném. Nem nehéz kiszerelni, csak egy csavar fogja.
    Megnézném, hogy a szelepen lévő szűrők épek, tiszták e.


    - Ha a két szolenoid szelepet megcserélted, és ha rossz, nem megfelően működik, akkor az
    ECN001463 hibakódot kell dobnia. ( ez lenne a logikus. )

    Ha nem történik semmi, és továbbra is ECN001161 hibakódot dob, valszeg az okoskerékkel van gubanc. Ennek ellenőrzéséhez meg kell bontani a vezérlést.[kép]

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák