Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
Én nem így gondolom
De nem akarlak meggyőzni, mert nem tudhatom hogy igazam van-e.
Viszont amiért nem így gondolom:- az 5 percenként ki-be az dugóban normális, lévén nem az a venti célja hogy üzemire hűtse, csak a határérték alá pár fokkal. Onnan meg hamar visszamegy a bekepcsolási határig dugóban, menetszél-hűtés nélkül.
Nekem is így csinálta a Kadett is, így csinálja az Astra is, teljesen normális.- az hogy vezérel a műszerfal gombája vagy sem, nem mérvadó, az csak mutat valamit - a leírások alapján sokszor alacsonyabbat, pont mint nálad
- de ez érthető is, ott nem kell annyira precíz érzékelő, mint a ventihez, előbbi max. megtéveszt, míg utóbbi a motort védi a megfőzéstőlDe tény, lehet bármelyik hibás, sőt, mindkettő is - csak a logika mondatja velem hogy a műszerfalé a bűnös.
Postázást nem vállalok.