- iPhone topik
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #12571 üzenetére
A Mazdáéra nekem lenne egy másik tippem: Toyo Roki
Magyarul szerencsétlenül hangzik, de a Hondának ez az echte japán szűrőbeszállítója, akár a Mazdáé is lehet.És az M13A-s Suzukihoz osztrák Mahlét kaptam mindig.
Amúgy számít ez egyáltalán? A Hondán most USA piacos Honeywell van.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #12623 üzenetére
Két borzasztó szóvicc jutott eszembe:
- Mert az marad on the shelf;
- Mert a zwölf jobb.Elnézést!
-
tboldi
nagyúr
Korábban azt írtam, hogy kevésbé eszi az 1.4 T-Jet a csoda Ravenol RUP-ot, ez most megdőlni látszik. Az imént töltöttem rá 4 decit ~1500 km után, vagyis az ezrenként ≤3 decis átlagfogyasztás változatlanul megmaradt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz erik365 #12677 üzenetére
Meg kellett most néznem, hogy mim is van, sokszor keverem a 36-ost és a 38-ast, úgyhogy korábban lefotóztam a sajátom plakettjét, így már nem tévesztem el.
Nem is találtam infót arról, hogy mi a különbség köztük, csak a 37-esről tudom, hogy en bloc kisebb a páros számúaknál.Amúgy épp most írtam az autós topikban, hogy
Gyanítom, az elődeim is rúgták neki, ha már performance-orientált jármű, illetve a legelején még be is tartották a 30k-es periódust, szóval annyira nem meglepő, ha eszegeti. Valszeg a turbó sem 100%-os már.
szerk.: Na, mégis találtam:
it seems that the only difference between the VL36/VL38 is the wastegate actuator. The spring fitted inside the factory VL36 actuator is apparently stiffer than that fitted to the VL38 and this accounts for the difference in boost characteristics.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Oké, a Suzuki és a Honda között én is tudnék párhuzamot vonni valami modernebb API szabványú 5W30-cal, de a Jazz-be szívesebben öntök 0-s nedűt.
Meg talán a két digó között is lehetne, mindkettő 5W40 és ACEA C3, de a DPF nélküli dízelhez mégis más Fiat szabványt írtak elő, mint a turbóbenyához, igazából nem tudom, mi a különbség köztük.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #12777 üzenetére
AZ Meisterteile az Unixtól? Ebből is létezik polifenolos, de talán a Bárdi Würtembergjéből is találhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen