- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #1631 üzenetére
Majd idővel meglátjuk, hogy volt-e értelme. Úgy vagyok vele, hogy ha nem próbálom ki, akkor soha nem tudom meg, hogy milyen.
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #1635 üzenetére
Nem vagyok az, vagy csak nem tudok róla.
Igazából sima aktív szeneset akartam eredetileg, de ez csak egy ezressel volt drágább, úgyhogy inkább ez lett. Előtte sima papírszűrő volt csak, ami 7 hónap után elkezdett egy kicsit büdösödni, ezért cseréltem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #1638 üzenetére
A nekem való biztos azért olyan drága, mert ugyanez kell a Toyobaru BRZ86-ba is. Nem viccelek.
--------------------------------
Amúgy így néz ki egy olajcsere az általam preferált dolgokból és webshopokból:
- Motul 8100 Eco-nergy 0W30 - 4x1 liter
- Mann W610/6 olajszűrő
- Mann C1724 légszűrő
- és a sokat emlegetett Mann FP1827 pollenszűrő (de ezt lehet, hogy inkább a tavaszi klímatisztítás alkalmával cserélgetem majd)
- ja, meg alátét a leeresztő csavar alá, de egyelőre még van itthon pár darab[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #1651 üzenetére
"Suitable for most modern petrol engines"
Amúgy azt hiszem, a régi Ladákba való ilyen viszkozitás.
(#1652) bul07: Azért van rajtad gázmaszk, mi?
Komolyra fordítva:
Mint írtam, ha soha nem próbálom ki, akkor nem is fogom megtudni, hogy jobb-e az egyszerűbbeknél. És mivel alig drágább csak a sima aktív szenesnél, gondoltam, miért ne.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én Motul 8100 Eco-nergy 0W30-cal használom (szinte) ugyanazt a motort.
Többek között ez az az ábra, ami miatt ezt választottam. -
tboldi
nagyúr
Ja, néztem én is anno. De ha már 0W a gyári ajánlás, inkább maradtam annál. És az árban sincs eget rengető különbség, a kedvenc olajcentrum.hu-n csak literenként 400 Ft.
-----------------------------------------
K Norbi örömére lementem és lőttem egy fotót.Így néz ki az olaj ~4500 km után, a szint még mindig a maximum közelében van. Alapvetően városon belül rohangálok vele, de időnként meghajtom a pályán is, úgyhogy nem gondolnám, hogy számottevően növelné az olaj térfogatát a benzin.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz speedernet #1719 üzenetére
Egyikkel sem nyúlsz mellé.
Én az Olajcentrumot preferálom. Nem feltétlenül a legolcsóbb, de jó a kiszolgálás, és itt van a közelemben.
-
tboldi
nagyúr
Most írt anyum, hogy megjött a Filtronos oklevelem.
-
tboldi
nagyúr
Vajon mennyire működik jól egy ilyen?
[link] -
tboldi
nagyúr
Nem gondoltam komolyan, hogy vásárolnék ilyet, szimplán csak szembejött velem az Instagramon a hirdetés.
De igazából érdekelne, hogy jelenleg milyen állapotban van az olaj. Főként városban használom az autót, ami egy 2006-os Honda Jazz 1.4, és időnként ugyan meghajtom pályán is (M1, Mosonmagyaróvár-Győr-Mosonmagyaróvár), de erre nincs mindig kapacitásom.
Utoljára januárban volt olajcsere (Motul 8100 Eco-nergy 0W30 került bele), azóta kb. 5000 km-t futott, és következő januárban tervezem az újabb cserét. Viszont ami elgondolkodtatott, hogy az efféle felhasználási módra a periódus megfelezését javasolja a Honda, tehát 20k km/1 év helyett 10k km/6 hónap. Igaz, a km-nek csak a fele van meg, de a 6 hónapon már jócskán túl vagyunk. Kíváncsi lennék, hogy a sok rövidtáv és hidegindítás, illetve a belekerülő benzin mennyire "tette tönkre" az olajat, és ebből kifolyólag érdemesebb-e tartani a fél éves periódust, vagy annyira nem számít, és maradhat az 1 év...[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #2006 üzenetére
és Qru:
Én is így gondoltam, csak megerősítést akartam kapni.
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #2009 üzenetére
Neked is köszi!
Mostanság reggel megyek vele 5-6 km-t 10-12 perc alatt, meg ugyanaz útvonal van visszafele is. Reggel nem igazán szoktam dugóba keveredni, de du., amikor éppen hozzák haza a suliból a kölyköket, akkor nagyon. Olyankor 20 perc is lehet a menetidő.
Pont a legrosszabb a motorra/olajra nézve.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #2011 üzenetére
De, és szeretném is, hogy az maradjon.
-
tboldi
nagyúr
Olajcsere pipa. K Norbi bánatára nem lőttem egy képet sem, de ugyanaz került bele, mint januárban, úgyhogy visszakeresheti az akkorit, ha akarja.
Amúgy elég benzinszaga volt a réginek.
-
tboldi
nagyúr
válasz Roxbury #2085 üzenetére
Mellesleg én nem találtam eddig ennél jobb 0W30-as olajat hidegfolyósság szempontjából. Nem védem a Shellt, de 40 fokon az összes többi márka sűrűbb.
Akkor nem jól kerestél, a Motul 8100 Eco-nergy 0W30 hígabb 40 fokon.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tibbike01 #2835 üzenetére
Amúgy is 16 éve összerakott (20éve tervezett) morotba miért öntenél ilyen vékony olajat.
Ha teljesen jó állapotban van a motor, akkor miért ne? Attól, hogy nem túl fiatal, még lehet jó.
Már az én 2002-ben piacra dobott (amúgy 2006-os) Jazzemben is 0W20 volt a gyári olaj. Mondjuk én sem azzal használom, hanem 0W30-cal.(#2834) Hondacco: Szerintem nyugodtan tegyél vele egy próbát!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Csabroncka #2903 üzenetére
Ne félj, nem lesz baja a 0W20-tól.
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #3186 üzenetére
Múltkor végiglapoztam a WagonR számláit, új kora óta (vagyis 2004 óta) gyűjtögeti apum őket, 95%-ban márkaszervizesek. Többször volt benne 10W40, mint a belevaló 5W30.
Plusz váltóolajat is én cseréltem benne először, azelőtt 2x kifizetteték velünk a semmit.szerk.: Mondjuk én meg 0W30-at öntöttem most bele, egyelőre még megy.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest