Hirdetés
- Mobil flották
- iPhone topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus 8T – fazonigazítás
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt írtam, hogy az asztali Mec-ekből dobta őket. Az iMac-hez jelenleg Radeon rendelhető. Jövőre mindenhonnan kidobja, mert jön a Sandy Bridge és a Fusion. Ezután mindent meg tud oldani az Apple egyetlen IGP-s processzorral, aminek a fogyasztása messze alatta van az NV chipsetek+proci kombónak.
Az iMac-ban azért cseréltek, mert az NV a CUDA-ra épít, míg az Apple az OpenCL-re. Ez egy olyan ellentét, amit nem lehet megoldani. Az NV számár az OpenCL nagy fenyegetés, ezért nem is éreznek késztetést a fejlesztésére. Támogatják annyira amennyire kell, de a CUDA-t tolják.Felőlem fogalmazhatunk úgy is, hogy a miniatürizálás folyamán nincs hely a nyomtatott áramkörön egy külön GPU-nak, ha így jobban tetszik. De várjuk az NV x86-os APU-ját.
(#7693) Bici: A prof piac megmarad az NV-nek. Annyira más tervezésű GPU kell ide, hogy az AMD is hozhatná az 500 mm^2-es szörnyeket, amiből nem tud két GPU-s kártyát csinálni. Annyit tud tenni az AMD, hogy gyártja a pluginokat, amiket épít be az OpenCL-es FirePro driverbe. Ezek durva gyorsulást hoztak, ellenben az architektúrát továbbra is gamingre építik.
A szoftver render egyelőre csak Sweeney fantáziáját mozgatja. Neki is csak egy rendszer erejéig (Larrabee), ami már nem létezik. A szoftver renderrel az a gond, hogy minden architektúrára külön meg kell írni a futószalagot, ami hatványozottan megnöveli a fejlesztési időt. Ha van három architektúrád, akkor a mostani befektetés háromszorosa kell, időben, pénzben, erőforrásban. Ezt csak úgy tudod lecsökkenteni, hogy ha az egyik architektúrát kiveszed a szorítóból, és akkor azon nem fut a kód. Sweeney erre konkrétan azt mondta, hogy mindig lesz egy nyerő architektúra, ami letarolja a piacot, és a többivel nem is kell foglalkozni. Persze ez a piacon most nem nagyon látszik.
Ami lesz az a következő DX-ekben a futószalag egyes részeinek cseréje. Erre alkalmas a DirectCompute, csak ki kell némileg egészíteni. Az biztos, hogy ray-tracinget senki sem fog használni, mert nem akarnak egy képkocka számításával egy másodpercet eltölteni, nem is lenne praktikus, mert legalább 25x gyorsabb render kell. Ami lehetőség, az a geometrikus transzformációk lecserélése voxelesre, de ott meg az a gond, hogy a raszterizálás háromszögeken működik, vagyis mindenképpen kell egy transzformáció, ami a voxeles felületet poliginokra bontja. Itt majd jó hasznát lehet venni a tesszellátornak. Ebből tovább lehet menni a mikropoligon renderig, ahol egy háromszög egy pixel nagyságú. Persze itt majd át kell alakítani a VGA-k 2x2 grid feldolgozását is, mert nem jó ha a raszterizálás hatásfoka 90% alatt van. Márpedig a jelenlegi hardvereken 1 pixel/háromszöggel kb. 6-8%-os a hatásfok, ami nagyon alatta van. Nagyon sok még a nyitott kérdés, így sok reális alternatívát lehet felvázolni. Ami biztos, az az, hogy a geometrikus transzformáció elérte a határait. Az egész technológiában nincs több. Nyilván amíg a pixel a kép legkisebb eleme, addig felesleges a pixelnél kisebb háromszögek kialakítása.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T1000 - Low profile (LP) + P2000 5Gb, RTX 4000 8Gb
- MSI GTX 1050 TI OC 4 GB GDDR5 PCI-E videokártya
- Intel Arc580 Asrock Challenger
- AMD RX 6700 XT 12GB GDDR6 Reference Eladó! 92.000.-
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen