- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
nVidia GeForce GTX 950 / 960 (GM206) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SSJPeter
őstag
Ez tényleg nagyon érdekes, szerintem 2 Ti variánst biztos nem fognak kihozni és a 1536sp-s már-már a 970 szintjét hozza, úgyhogy szerintem a gyengébbik Ti lesz a befutó.
Ha tényleg igaz a hír persze, de elég hihetőnek tűnik, így a benchmarkok alapján.
[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
blu79
addikt
...hát igen kicsit nagy a távolság a 970-hez , az ára nagyon sok a teljesítménye alapján ha valóban ez a teljesítménye és ha ez az ár marad , őszintén én olyan 65k környékére vártam....
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
lowzor
veterán
Az FPS értékeken kívül azért azt is megnézném, mit csinál mai, komolyabb játékok alatt.
A 770-et úgy dobtam ki 2 nap után a gépből, mert sok játékban elfogyott a 2 giga VRAM és később töltögette be a textúrákat. De azon legalább 256 bites memóriabusz volt. El nem tudom képzelni, hogy mit művel ez 128 bitessel, de inkább nem is lennék rá kíváncsi. -
titán
válasz Tomekk. #1945 üzenetére
A maxwelles delta color compression miatt a játéknak halványlila segédfogalma sincs arról, hogy a beállítások mekkora memóriaigénnyel rendelkeznek. A dcc 15-20% megtakarítást jelent, tehát amikor 2500M a játék által adott sacc, akkor vagy 2GB körül.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
GEIL
addikt
válasz Tomekk. #1960 üzenetére
lehethogy igazad van...de valakinek a framerate fontosabb mint egy kis "rece-fice"......bár bennem lehet a hiba, de én nem állok meg nézelődni egy játékban....meg shootokat lőni és hasonlítgatni....én egy olyan letűnt kor játékosa vagyok aki még c64-el kezdte...aztán 386SX....486DX2....PPGA-s CeleronA366 slot1-ben húzva 550-en Voodoo 3 2000-el...FCPGA CeleronII 633 húzva 965-ön GeF4 TI4200-zal....PIII 933 húzva 1150-en....aztán A64 2800+ húzva ramokkal szinkronban 250-es fsb-n...stb stb.....és már a voodoo3 2000-es korszaktól játszok fps játékokkal meg autós játékokkal, szóval ismerem a kártyákat.....a GeF3-tól megjelent bennük lévő pixel/vertex shaderektől kezdve....sok óra tesztelés, húzás nyúzás, 3Dmarkozás van mögöttem is és gondolom az itt fórumon lévő legtöbb emberkénél.....de komolyan mondom ha valami már fut fullHD-ben, azért az az átlag embernek elég szokott lenni..AA nélkül is.....haverok régebben inkább erőltették 800x600-at 4XAA val és 8X AF-el.....én inkább vígan 1024x768-at toltam 0xAA val de 16XAF-el és stabilabb volt az fps-em,,kevésbé ment le a minimum és az átlag fps is jobbra jött ki.....és annak idején az egy 15"-ös CRT-n isten volt 100HZ-en.....szóval semmi gondom az AA-val...de az ilyen középkategóriás VGA-kat megfekteti, főleg ha relatív kicsi a memória sávszélessége.
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------
-
pcguru23
aktív tag
válasz Tomekk. #2335 üzenetére
Szerintem már genyóság lenne az nvidia-tól kihozni a 960ti-t, miután már a "kicsit gyenge, de nincs más" alapon mindenki bevásárolt 960-ból Megcsinálták már ezt a 6xx szériánál is.Akkor miért ne csinálnák meg most is.Kidobták a 660-at és 670-et, közé pedig bedobták a 660ti-t amiből a custom hűtéses verziók beérték a sima 670-et.
-
Bjørgersson
félisten
válasz Tomekk. #2335 üzenetére
Szerintem meg nem lenne. Senki nem kényszerített senkit a 960 megvételére, aki pedig nincs más alapon megvette, az így járt. Semmi nem akadályozza meg abban, hogy eladja, és vegyen helyette egy 960Ti-t.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
mcs
veterán
válasz Tomekk. #8919 üzenetére
Látványra nekem Project Carsban és Dirt Rallyban adott nagy löketet. Ezek olyan játékok, hogy az élesebb textúráik miatt jobban veszed észre a recésebb éleket, és kifejezetten napsütéses pályákon. A Project bár tartalmaz beállítható fxaa-t és smaa-t ennek kiküszöbölésére, de mindkettőnek vannak feltűnő ,,mellékhatásai" az mfaa-hoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- MSI GTX 1080 OC AERO