Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wlac

    Ármester

    Kösz a tippeket, nem a golyós shrine-nal szenvedtem (éppen), hanem egy lépcsőssel. Egyébként nem csak a Zeldában nem az igazi a mozgásérzékelés, hanem rendszer szinten eléggé kuka szerintem. A Boom Ball élvezhetetlen a számomra, mert percenként arra leszek figyelmes, hogy egyre jobban "elmászik" a csuklóm lekövetése, pedig jól indul minden kör, és a Surgeon Simulator is teljesen rossz volt, kicsavart csuklókkal kell játszani, mert valamiért azt érzékeli normális tartásnak. Értem én, hogy az a játék nem a precizitásról szól, de közel sem azt csinálja a kar a játékban, amit én a Joyconnal próbálok. Mintha a gép azt érzékelné, hogy mozog a joy, illetve nagy vonalakban belő egy irányt, és ennél többet nem hajlandó tenni az élvezetes játékért. Biztos vagyok benne, hogy a Zelda esetében sem az a normális, hogy háromszor pörgetem át a kontrollert maga körül egyenesen, mire féloldalasan, teljesen más tengelyek mentén forog a 3D-s objektum a képben.

    Lehet, hogy csak nekem voltak nagy elvárásaim a mozgáskövetéssel szemben (sose volt Wii-m), de ennél azért precízebb dolognak hittem. Bár így belegondolva, valószínűleg nem viccből van kamera a PS Move-nál. Viszont az baj, hogyha nem az én gépemben van a hiba, hanem ez csak ilyen, mivel a kelleténél kicsit jobban erőltetik az ezzel való játékot. Pedig nem ellene vagyok, célzásrásegítésnél például imádom, és sajnálom, hogy a PS4-en nem igazán alkalmazzák.

    “A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur

Új hozzászólás Aktív témák