- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #2572 üzenetére
Jó, hát a varió is 52K... Annyit meg nem adok érte. (Mégegyszer nem.)
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2576 üzenetére
Én szereltem a Maja kuplungját. Nem volt vele gond. De kcsa azt mondja, hogy
a Kymco kontrasztrugója valami olyan bika, hogy... Talán ahhoz kell a satu?!Mondjuk a 46-os dugókulcs, ami az anya lelazításához + meghúzásához kellett
nem volt olcsó (3,3K), ráadásul kellett hozzá a 1/2" adapter (1,7K), mert 3/4"-os.
Madisonba persze más méret jó. Lehet, el kéne adni huszinak a célszerszámot.
Igen, ez is célszerszám kategória szvsz. Otthonra amúgy minek 46-os kulcs? -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2579 üzenetére
Ne aggódj, nem most kell kuplungot szerelni: 1 éves. Malossi kontraszttal.
Igen, Gergő sajnos nem "olcsó", és ha meg tudod csinálni, az a legjobb."A gond elszáll, a szerszám megmarad."
A karbipucolást viszont jobb rábízni, hogy utána ismét ~3,5 év után kelljen,
ne másnap. Persze, ha már lenne szerviz, akkreditált szerelővel, akkor...
(Ha én csinálnám, az tuti, hogy elb*sznék valamit elsőre, de hát ismersz...)kcsa: hát 87 kg-ot kézzel már nem nyomogatsz össze könnyen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2584 üzenetére
Igen, mindenkinek vannak otthon tehergépkocsijai (?) és kulcsai elfekvőben.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2587 üzenetére
Olvastam... Nem értem: igen, szerelni akartam, megvettem a szerszámot.
Azonban ha elmegy a Maja, akkor a 46-os kulcs, mint célszerszám, nem
nagyon fog kelleni. Ellenben huszinak jól fog jönni, akár a szervizébe is.
Szóval majd "elboltolom" vele. Nincs tehergépkocsim/műhelyem otthon:
előbbit nem is tervezem, utóbbi is max. hobbi szinten. Mint pl. a garázs...Nyilván a 87 kg nyomkodását az ember már nem kézzel csinálja, tehát a
satu erre jól jöhet; vagy valami befogó "célszerszám", mint ahogy itt írják.
Üssünk össze egy egyszerű rúgólazító készüléket a garázsban kéznél
levő "amit éppen találtam” készletből. Szerk: lehet, hogy hatékony, meg
olcsó, de a kalapáccsal történő csavarmeghúzásnál jobb a célszerszám.Szerk: sokszor nem értem amúgy, hogy ha írok akármit, akkor abba miért
kell elkezdeni látszólag értelmetlenül belekötni: mintha kicsit elbeszélnénk
egymás mellett. (Persze, ha csak a szokásos vérszívás, akkor nem gond.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2589 üzenetére
Nem, annál egy picit komolyabb végzettségem van. Bár: rosszabbul keresek.
Igaz, ha engem teljesítményarányosan fizetnének, akkor biztosan nem érnék
rá veled "chatelni". De valószínűleg nem is egy 10 éves Madisonnal járnék.Igazából nem is értem, mi a f*sz bajod van... Kell-e "célszerszám" a kuplung
szereléshez, vagy sem: tényleg nagyon fontos! És leírod, hogy NEM kell, "te
hülye", aztán leírod, hogy CSAK AZ kell, ami nyilván mindenkinek van otthon.
Tehát satu, 46+-os dugókulcs, mindenféle adapterek, esetleg menetes szár...Igen, múltkor besértődtem a Majának "koszos a tankja" állításon, hiszen én a
konkrét MOL 95-öt tartottam alapvetően okozónak. De később azt is beláttam,
hogy van abban vmi, amit mondasz, mert ahogy csak jöttek a további infók, az
körvonalazódott, hogy dugulás lesz. Függetlenül az eredeti okától. (S mivel az
utolsó karbipucolás mintegy 3,5 éve + 15000 km-rel ezelőtt volt, hát kifizetem.)
De ugye nem fogjuk minden egyes esetnél ezeket a köröket végigjátszani?
Tegyük fel, hogy kell légkulcs a szereléshez: kcsa még nem rendelkezik vele.
Ha azt mondom, hogy célszerszám a légkulcs, akkor be fogod nyögni, hogy
"de hát az nem az, hiszen az mindenkinek van otthon a műhelyben hátul?"Szerk: a kép illusztrációnak (huszival megbeszéltük). És megyek gyertyákért.
(Tudom, mindjárt jön, hogy EGY hengerbe többet? Igen, mert 2 motorom van.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2592 üzenetére
Hát ezt keményen odamondtad! Tudod hol melózom: gyere el, és mondd
el, mi a probléma. Ha már írásban (nyilván telefonról bepötyögve) nem megy.
Élőben legalább érvényesül a tekintélyed. Amit írásban egyre inkább kezdek
leszarni. Nem tudom, hogy ki az az xxxx és mit mondott, de pont leszarom.Hozhatsz lófejet is. Vagy jófejet, ahogy szoktál. Ahogy gondolod. Rajtad áll.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2594 üzenetére
Azt mondod túlreagálom? Lehet. Amúgy nem szó szerint értendő.
Ez ilyen mondás: ha TÉNYLEG leszarnám, akkor nem írnék. Azt sem.Csak néha már sok, és akkor felidegesít a dolog. Mintha folyamat
hülyeségeket írnék, amit ki kell javítani/od. Előfordulhat. De: mindig? -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #2606 üzenetére
Tuti a szíj miatt? Majában van ilyen, és megy, mint a golyó.
Na jó, ment. Amíg kehes nem lett, most szerelőnél van... Elég
randa hangja lett, nem mondom... Alapjárat nuku stb. De talán
ma kész lesz rendben (jövő héten vihetem a műszaki vizsgára).ON: sajnos ez a Malossi szíjtárcsa fél egy "picit" túlárazott.
Szerk: bocs, tévedésben vagyok, ez nem is az, amit keresek![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
5200 Nm... -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #2609 üzenetére
Okés, nincs azzal bajom, sőt: kb. 20-ból itt lenne Győrből... (1590 PK)
Viszont ha összeadogatom, hogy Multivar + szíj + külső tárcsa: ~83K
Szerintem most még kihagyom: nincs különösebb gondom a hajtással.
Az a kis "torpanás" 90-nél már fel se tűnik, és lehet, hogy még nagyon
sokat elmegy a szíj. (Nem mértem még meg. De majd idővel rámérek.)Erre a hónapra elég lesz a két hátsó teleszkóp (72+10), és a "kisplexi".
Aztán az üléssel kell kezdenem valamit... és csak utána. De, ha ismét
szíjszakadásom lesz, akkor meg nem lesz hirtelen cseredarab.Hm. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #2626 üzenetére
Vagy épp powertape-pel, mert az mindig volt nála. Nade légkulcs?
Oké, az enyém elektromos ütvecsavarozó: 12V-ról elketyeg, csak
a szivargyújtóba ne dugjam, mert kicsit több Ampert vesz fel. Kár.Még szerencse, hogy van krokodilcsipeszes adaptere! Szóval, így
megnyugodtam! Egy szíjszakadás NEM komoly baj, csak mindig
legyen nálad 1) tartalék szíj, esetleg női harisnya, vagy powertape
2) célszerszám 3) tartalék biztosíték, ha mégis kiégett volna, LOL. -
DigitXT
félisten
Megérdemelte. Viszont szerintem nem a tulaj karatézta le, mert akkor nem
hagyja a motort a földön feküdni, neadjisten még járó motorral, olaj nélkül... -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #2712 üzenetére
Egy bizonyos helyen, egy bizonyos földön fekvő motort én állítottam le:
nem mindegyikben van ilyen "gyorsulásmérős" megoldás. Bár lehet.Ettől függetlenül (beleolvasva a kommentekbe a cikk alatt) "agyonverni"
azért tényleg nem kell, de egy két "tockost" megérdemel, meg utána a
börtönt, ha egyáltalán kap: nem kell önbíráskodni, ha működik az igazi!Sajnos nem igazán. (Kirámolták a lakást, hárman. Szépen elszaladtak.
Hiába voltak a rendőrök "forró nyomon", sajnos semmit nem értek el.
Ha történetesen tudom, hogy az a 3 köcsög éppen ott viszi édesanyám
összes ékszerét (jegygyűrű, pl.) párszázezer forint ill. felbecsülhetetlen
eszmei értékben, és ÉN szállok ki a kocsiból abban a percben, amikor
az erkélyünkről kiugrálnak, és nem a nővérem, lehet, hogy gyorsan lett
volna egy szerencsétlen (három döccenős*) közúti baleset a nevemen.)*: mint a viccben. Felmentünk a járdára, elütöttük..., lejöttünk a járdáról.
elmagyarázod neki, hogy nem szabad ilyeneket csinálni
Eeegen, egy "ejnyebejnyéig" azért eljuthatnánk hirtelen felindulásból.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
"Hurrá! Levizsgázott Dajcs Tamás..." Tűzkarika nélkül is: legközelebb azért
nem felejtem ki belőle, mert ennyi erővel mehetett volna a 4Roaddal tompító
nélkül... Teszem hozzá, nem indították volna be, ha nem lusta az illető tolni
rajta 1 métert a műhelyig. Mondjuk ez is egyfajta ellenőrzés. Durogott, mint
egy bohócautó. (Bár ott pont annyira nem, de motorféken, hajjaj. Ez van.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2718 üzenetére
Én is örülök neki. Amúgy kb. minden papíron felvésték az óraállást: 52052
Szóval gyanítom, hogy egy magyarországi motort kevésbé tudnak tekergetni,
mint egy friss importot. (Amúgy elég siralmas a felhozatal most a típusból...)Erős, megbízható, de ha mégis elromlana, van hozzá alkatrész! Kicsit törött,
kicsit beteg a hangja, külföldi papírjai vannak még, de azért a "drágaszágom".Idővel azért a Special Edition is rájött, hogy 450K-ért a kutyának se -> 300?
Amúgy olyan szépre políroztad a 4Road-ot, hogy szinte újnak el lehetne sütni.
(Rögtön megduplázva az értékét... Na jó nem. De tényleg jól néz ki.)SirKero: az igen. Képzelem, ha mind autóban ülnének, mekkora dugó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2722 üzenetére
Kb eladhatatlan ez a kategória
Az. Te sem vetted még meg. Trololo. Amúgy azért, mert 180-as: A1-gyel már nem, viszont ha már A2, akkor lehet 400 is. Igaz, nem ebben a méretben*, nem ebben az árban, nem erre a felhasználásra. (De az emberek általában így gondolkodnak.)4Road-ba a hangtompító kéne, és simán el lehetne adni 40-45-ért. Viszont nem fogok 18-20K-t elkölteni egy hangtompítóra, mert teljesen értelmetlen. Városba jó a hang, "túrára" meg nem ez a gép való, vagy ha mégis, hát a szélzaj rosszabb. (Füldugó.)
*: gondolok itt a keskeny, fürge, "városi gép" mivoltára.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #2730 üzenetére
Eddig úgy tudtam, hogy ő az, de ezek után elbizonytalanodtam.
Apróságok voltak eddig is, de... Na jó, kevésbé apróságok is.
Csak az ember szemet huny, ha amúgy jól dolgozik. Mindegy...
1K egy ilyen tömítés. Vizsga megvan. Mindenki boldog.Andrew: én huszit vittem ma. Nem kíméltem a gépet, de amikor
egyszer-kétszer majdnem eldobtam az autók közt "bebillegve",
rájöttem, hogy utassal nem kéne jaszkarizni. Fos puha telókkal.
Ha minden jól megy, hétvégén megkapja hátra a vacsiújakat. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #2733 üzenetére
Velem lehet beszélni. Annyi, hogy fent már sehol nem vagyok,
mert elfúj a menetszél... Szóval vissza kéne raknom a túraplexit,
HA tesztelni akarunk. (Kisplexivel 130 fölött még nem mentem.)
Meg légszűrőt is cserélnék, mert elérte a fogyim a 6 lityit nemég.
Persze sorakozik a polcon még pár cumó. Benzinszűrő, gyertya,
olajszűrő, féklámpa lol. A teló kellett: iszonyat elöregedett a régi.
Ilyen értelemben megérte... Hogy megduplázza a motor értékét?
Úgy nem. (Persze ismerjük a Trabantos viccet a teletankolásról.) -
DigitXT
félisten
Volt egy kis időm délután: olajcsere, telócsere, légszűrő csere.
Gyertyát/benzinszűrőt kihagytam egyelőre: hülye helyen vannak.A legizgalmasabb a teleszkóp. Legpuhább állásban van, de már
így is sokkal keményebb a réginél, nem ül úgy össze, nem is lóg
úgy, s nem lengedezik, mint fűszál a tavaszi szélben. Egyszóval
teszi a dolgát. Sokkal stabilabb, élvezetesebb a gép... Még csak
2-3 km tesztkört nyomtam, de érzem a különbséget: NEM ladik!
Őrnaszád! Ha még az első telót felújítom+új kormánycsapágy...
De ez még a jövő zenéje. (Ami késik, maga bele jeligére.) -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2748 üzenetére
Amúgy ötletesek az olaszok: az olajleeresztő csavar mágneses... Tök sok
kis fémreszeléket gyűjtött össze. Olyan volt, mint egy sündisznó. De hogy
ez nekem jó, vagy rossz, azt nem tudom. Mindenesetre: olajcsere letudva!
(Jó, hogy összegyűjtötte, de rossz, hogy voltak: miből származnak?!) -
-
DigitXT
félisten
Sün sün sün... Amúgy azt mondja a szerelő, hogy használjam. Szét kéne dönteni,
hogy kiderüljön, hogy mitől van, de amíg nem füstöl/pöcc-röff/jó erőben van, addig...
Netán mindenre ezt mondja? Mindenesetre téli projektnek fogja fel a blokkfelújítást.
Ha nagyon enné az olajat, és/vagy a fentiek kombinációját adja elő, akkor persze...
Mindenesetre jól megy a masina. Az új teleszkóppal sokkal szórakoztatóbb is lett:[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2770 üzenetére
Van olajszűrő. De gondolom a mágnes direkt van ott. Szerelőt te is ismered.
Ez az olajcsere volt az első, úgy vettem, hogy friss olajcserével; és elhittem.bogyó: nyugtalankodok is, azért álltam meg a szerelőnél + (kvázi)leb*sztam,
hogy lehagyta a Maja kipufogó csavarjait, de ezen csak mosolygott: érdekes.
Mondjuk alapból olyan mosolygós "jófej" gyerek. Meg amit megcsinál azt jól
is csinálja. Csak ne lenne néha ilyen trehány, egy-két lemaradt csavarral, lol.Ha már arra jártam, gyorsan segítettem neki (mert én is jófej vagyok), volt
nála éppen egy gyújtáshibás Madison. Kipróbálta a gyújtáselektronikát az én
gépemen, és mivel azzal b*szott röffenni, megállapíthatta, hogy az a rossz...Szerk: Önindító fogaskereke vagy szabadonfutója, vezérmű-lánckerék....
Mondjuk a kereskedő azt is mondta, hogy a vezérlés fel volt újítva...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2772 üzenetére
Hát jah, ha nem cserélték, akkor enyhén túlhasználtam. Mondjuk nem vagyok
egy nagy járművásárlós szaki. Bizonyos esetekben naiv vagyok, na. Tanulópénz.Szerk: amúgy nem sokat kajált le belőle 5500 km alatt, ez legalább a jó hír.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2774 üzenetére
Nívópálca nincs, kémlelőablak van. Most cseréltem olajat: ami múlt, elmúlt.
Ezen a fotón, a vásárlás másnapján bár nem sok látszik, de... (Tele + fekete.)
Jövőre nézve persze észben tartom.Bár nem tudom, mi lesz a következő gép.Most Motul 15W50 került bele, előírás szerint. Megjáratás után a szint látszik,
ami jó, mert nincs tökig, és ha csökken, akkor lehet látni, hogy fogyasztja. Az
előzőről tavasszal készült egy jobb kép amin látszik, hogy fogyott valamelyest
az őszi állapothoz képest. A színét megmondani mondjuk ebből is kérdéses...
(Amikor leengedtem, akkor viszont eléggé fekete volt. Erősen elhasznált, na...) -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2777 üzenetére
Qrvanehéz értelmesen lefotózni, mert félig a kipufogócső mögött van.
A motoröblítő az mifán terem? Gyertyát is kéne* cserélnem, de "macera".*: pontosabban 6000 km a csereperiódusa, és ki tudja, mikor volt cserélve.
Szerk: azért a két képet összevetve, a friss olaj még nem annyira fekete.
Szerk2: de jobban megnézve a vásárlás utáni képet, nem tök fekete az egész,
szépen kirajzolódik a harapott alma, tehát lehet, hogy tényleg friss volt az olaj!
Akkor viszont nagyon faja, hogy laza 5500 km alatt annyi reszelék jött össze...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ezzel kapcsolatban már kérdeztem, hogy a marketingen kívül gyakorlatban
is van értelme? Nem csak "tüneti kezelés"? Aztán azt hiszi az ember, hogy
minden rendben -> most voltál hosszú túrán, voltak gondjaid. Célozgattál rá,
bár nem tudom, hogy pontosan milyen gondok voltak, de majd kifejted. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2781 üzenetére
Passz... De ez megint olyan, hogy szétdöntöd, megállapítod, megrendeled,
vársz "ezer évet", majd ha megjött a megfelelő alkatrész, lehet összelapátolni.
Addig meg napok (hetek?) telnek el: tán ezért mondja Gergő, hogy télen kéne.Én meg ugye napi szinten melóbajárásra használom a motort, néha pici túra...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen légkondit a lakásba?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen