- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
Anno úgy tanultam, hogy az aksi terheletlen feszültsége magasabb, mint az üzemi, terhelt feszültség. Ezért a terheletlen aksik feszültsége teljes töltöttség mellett 12.6-12.7 Volt. A 12.3 már nagyon lemerült állapotot jelez. (Kivéve a Li-ion akkumulátorok esetében)
Az autó aksimnál így is van, és az előző motor akkumulátoroknál is így volt. Ezért tartom rossz jelnek a 12.3 voltot teljes feltöltöttség mellett.
Ólom akkumulátorok feszültség szintjei:
De nekem gondozásmentes akkumulátoraim vannak, azokra milyen szabály érvényes?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Motoros topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Házi hangfal építés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- További aktív témák...