- Mobil flották
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz mAtech #24574 üzenetére
Egyébként 65 kg alatt repülni fog az a Burgi. Elég sok tartalék van
a hajtásában, ezt onnan tudom, hogy nekem is (mint astro12-nek),
egy 400-as Madisonom van és Burgikat reggelizik. De dulván.Mivel gyorsulás esetén az össztömeg a mérvadó, a könnyű pilóta
hatalmas előny. Utassal viszont lomhább lesz, erre számíthatsz...Ui: kcsa 500-as Xcitingje se nagyon ment jobban a Madisonnál, a
gyári hajtásával, mert nehéz volt, mint a dög. Mármint a motor.Papíron a Madison 178 kg, de ha tolni kell, kicsit fárasztó.
Szerk: ez viszont sokat segített annak idején (a "2. nagy tolás"*):
*: abszolút saját hibás történet, üzemanyag rendszer átalakítása.
Az az 5 km volt a tanulópénz, síkon amúgy nem is volt veszélyes,
lejtőn meg már rá is ültem, hadd guruljon: kisebb utak mindig elő
előfordultak, rendszeresen fogytam ki benzinből, ha sokat evett...[ Szerkesztve ]