- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz SaNyEe #44008 üzenetére
mondanám, hogy a dci-vel körültekintően, mert nagy cumi is lehet belőle, de ezt mindenki maga döntheti el, a benzines kisebb rizikó, de ekkora bódéban jelentősen nagyobb fogyasztás. a nagyobb motorok jobban viszik ezt a nagy és nehéz kasztnit, az 1,5 dci már gyenge is lehet hozzá(igaz az újakban is az 1,5-ös is benne van, csak 110lóval, nem rakéta de elviszi), a legideálisabb, ha dízel, akkor a 2 literes dci, csak ritka és valszeg feláras is, valamint nem fog 5 literes fogyiból ez sem kijönni, de cserébe megbízhatóbb mint a többi(ezzel a kasztnival szerintem az 1,5 sem jönne ki 5 literből).
ennyi km-hez inkább egy kevésbé rizikós benzinest tudnék ajánlani, de mint írtam, úgyis te döntöd el, hogy szeretsz-e kockáztatni!
-
Cane
őstag
válasz SaNyEe #44008 üzenetére
A bódéja ~1450kg. Ezt a kis dízellel nem ajánlanám. Nagyobbal jobb választás lenne de nem ezzel az útitervvel/tervezett kevés éves km-el. A benzines így jobb választás lehet. Hasonló tervezett km mellett én 2.0 16v Espace IV-re vadásztam turbó nélkül. Nem bántam meg.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
WunderKinder
tag
válasz SaNyEe #44008 üzenetére
Általában 40 fokos hűtővíz felett és fél perc után vált át gázra. Ez nekem a Lagunánál 0 fokos külső hőmérsékletnél kb. 500m, beindítás után kb. 1 percet szoktam hagyni járni állóhelyben. Hasonló használatnál mint nálad, kb. 1l benzin fogyott 100 km-re a 10l gáz mellé. Ilyen kicsi futásteljesítményre amúgy nem is éri meg a gázt berakatni.
-
baluka6
aktív tag
válasz SaNyEe #44134 üzenetére
Szia,
én novemberben vettem egy 2004-t, de elég sokat jártam utána, mire meg lett.
1.6 benzin mellett döntöttem, mivel az 1.4-t keveselltem a saját vezetési stílusomhoz. Szerintem kimondottan nagy buktatója nincs, vétel után mindenképp vezérlés kell cseréltetni és "okoskereket" is. Utóbbi ~ 50 ezer forint környékén van, de tud galibát okozni bőven, ha elromlik. Ezen kívül ugyan az igaz rá, mint minden más használt autóra...Esetleg nézegess a jófogáson, van amit nem tesznek fel a hahu-ra, csak oda.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen