- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Az OpenAI és az AI segít gyógyszereket fejleszteni
it A francia Sanofi összeállt az OpenAI-val, hogy AI segítségével gyorsítsák fel a gyógyszerek fejlesztését.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
toldy
őstag
válasz Kornel #33519 üzenetére
Azt azért megjegyezném, hogy van ismerősöm minden féle márkából, és a 30k km olaj csere úgy ahogy van egy f***** mindegy hogy olasz, német, francia, japán..... Én évente olajcserélek, lehet az 12k km vagy 21k km.
A másik hogy a nagyszámok törvényét ne kerverjük össze a megbízhatósággal. Valamiből nagyon sok van nem biztos hogy rossz, lehet még jó.
Nekem pl 2003 1.5 dci van. Sokadik tulaj vagyok és garantált hogy nem 273k km van benne hanem több, ettől függetlenül motorikusan semmi gond az autóval ( a turbó nem a motor hibája, csak nem kapta meg a törődést)
Az élet nem habostorta.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen