- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #24013 üzenetére
Hát ha megnézed az enyémet akkor látni fogod miért ennyi az ára ennek a gépnek A fehér megane meg ,meg volt törve Ettől függetlenül 4-500k körül mennek a az m1ek amikkel érdemes foglalkozni és nem rohad nem hullik szét.. (persze néha ki lehet fogni olcsón is jót )
Sly189: ebbe ne legyél olyan biztos Nem bántás ként de ott se autószerelők dolgoznak... ráadásula francia autókhoz khm hogy is mondjam van hiányosság ... azt vedd amit itt a dci-s kollégák ajánlottak és akkor nem lesz gond felírod a cikk számot márka /típus bemész a bárdiba oda adod a jó képességű kollégának és így tuti nem ad rosszat
[ Szerkesztve ]
-
ThodEE
őstag
válasz AMD Power #24080 üzenetére
A pápa elhatározza, hogy inkognitóban bemegy Rómába. Beül a sötétített ablakú limuzinba, és megmondja a sofőrnek, hogy irány a város! A sofőr azonban baromira be van rezelve, mert még sosem vitte a pápát egyedül, mindig testőrök sorfala kísérte, és nagyon izgul, nehogy valami történjen, ezért csigalassúsággal vánszorognak.
A pápa rászól, hogy hajtson gyorsabban, de a sofőr 40-nél nem hajlandó gyorsabban menni. A papa megelégeli, és azt mondja:
- Cseréljünk helyet, majd én megmutatom, hogy kell vezetni!
Megtörténik a csere, a pápa padlóig nyomja a gázt. Persze egyből kiszúrja őket egy rendőrautó, és leinti őket. Kipattan az egyik rendőr, odalép a vezető felőli ablakhoz, amelyik hangtalanul letekeredik. A rendőr meglátja a pápát, azután falfehéren elnézést rebeg, és visszarohan a rendőrautóhoz. A társa dühösen kérdi:
- Mi van, miért nem büntetted meg, hülye vagy?
- Te, én nem mertem, olyan fontos személyiség ült abban a kocsiban...
- Csak nem a polgármester? Hát pedig arra igazán ráférne, elég mostohán bánik velünk!
- Nem, nem, sokkal fontosabb személy...
- Csak nem valamelyik korrupt miniszter?
- Nem, nem, fontosabb...
- A miniszterelnök?
- Nem, nem...
- Hát akkor ki a franc, nyögd már ki végre!
- Azt nem tudom, de maga a pápa a sofőrje...http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #24390 üzenetére
Ne csodálkozz olyan mint ha Franciaországban megszűnne a Peugeott és a Citroen.
Mert ugye törököknél csak Renault van és ez látszik is.
Itthon is jó lenne már egy ilyen gyár ahol olcsón be lehetne szerezni a kocsikat.
Mert ott kint Törökországban "bagóért" van a renaultRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
-
mycso
Topikgazda
válasz AMD Power #24799 üzenetére
Az viszont sokat számít, hogy belülről mennyire tiszta az ablak. Ha retkes, akkor jobban párásodik és nehezebben is lehet eltüntetni.
Viszont valóban a klíma az igazi megoldás, azzal bármilyen pára pár másodperc alatt lefújható.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ghandi
aktív tag
válasz AMD Power #25776 üzenetére
Nekem volt a "régi" Loganom,én nagyon meg voltam vele elégedve! Aztán jött a Sandero és azt mondtam az asszonynak hogy ha majd a Logant lecseréljük akkor veszünk egy Sanderot.Hát sajna nem az lett belőle,de azért ez a kis M2-is tökéletes nekem
Az uj logan tényleg szép lett,ez már nem az a kockás forma mint a régi.
Mindenki a Dusterért van oda,nekem pont az nem tetszik........Én Sandero párti vagyok!Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #25974 üzenetére
Tegnap megittam valamit. Ilyenkor taxival jövök-megyek, és oda is vissza is dacia volt a fuvar. Odafelé vatta új Sandero, visszafelé egy évvel öregebb 60 000 km-t futott páldány. Odafelé meg is győzött, de visszafelé már nem. 1 évesen 60 000km-vel a háta mögött(taxis saját autója volt 1 sofőrrel) alapjárat és 2000 fordulat között durrogott, szaggatott, fölötte ment szépen. Mondom a tulajnak, ezzel mi történt? Azt mondja nem tudja, 3x volt vele szervizben, még nem jöttek rá a hibára, pedig már a fél autót kicserélték.
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #26418 üzenetére
Nézd meg az 5ös bmw-ét (98-as e39-es) 2 csillagos szintén és még én nem sűrűn láttam olyat hogy az 5 csillagos suzuki találkozásuk után a bmw-ést kell kórházba vinni. Amúgy ez még a régi b5 törést tesztje nekem a faceliftes verziója van annak kicsit jobb
Rob/AMD: Alkatrész terén két dolog drága hozzá bár ez is nézőpont kérdése az első lengőkaros futómű ami 80-150k ig vannak a szettek..és a magyar utakat imádják... illetve mivel pneumatikus a zár rendszere így a kis "kompresszor" egység szokott egy idő után megfáradni az új megfizethetetlen így marad a bontott de az meg max egy 20-as. Egyedül a vezérlés amit én is most fogok csináltatni egy kicsit macerásabb az átlagnál így nem nyúlok hozzá még nem látom a trükkjét. De példának okáért ugyan az vagy márkásabb alkatrészeket olcsóbban kapom hozzá mint a rönomhoz pl vízpumpa Majd Jan elején megcsináltatom és kiderül mibe fáj összességébe egy ilyen műtét rajta.
Ettől függetlenül A8 hoz havi 400k kereset nem lesz elég az nem ez a kategória..én úgy gondolom a "régi" a4 ekből megfizethető áron lehet találni szép állapotú megkímélt autókat és a fenntartásuk nem lesz drágább mint egy átlag japán/francia autónak. Nekem is nem egy nem kettő francia/japán autó volt szóba hogy az lesz a következő de mindenképp a diesel volt a cél egyéb okok végett és sajnos csalódott voltam amiket láttam az viccnek is rossz volt...a benzines japok órái már 4 szer átfordultak (a digitális is), a francia részen lett volna egy kettő jó de valaki eladni szeretne valaki árulni így nem lett bolt belőle pedig majdnem elhoztam az 1.9dci megane 2 öt .De mivel tudtam hogy felezve van benne a km mint amit valójában futott ( jó ha van német kapcsolata az embernek) és a turbó is lógott már így rá hagytam . Aztán aznap kaptam havertól egy hívást hogy gyorsan hamar ugorjak el egy címre áll egy a4 sedan 99 év végi afn-es 1.9 TDi ódi és nézzem meg mert tuti el fogják vinni annyira patika. Hát elmentem körbenyálaztam a gépet és miután mínuszba pöcc röff indult nem füstölt gázadásra se a futómű stb rendbe volt így elhoztam. Ja és igen ebben 280Km volt ami már inkább hihetőbb mint társai 150ezre Így hát Ódi lett és olajkályha és bár tudom hogy Rob gyűlöli a dieselt de az enyém nem fűstől nem büdös ,nem kormol így bátran meg merek majd melletted állni járó motorralGiigz: [link] < az index problémádra Komfort index
-
Laraxior
titán
válasz AMD Power #26520 üzenetére
Ha megveszed az enyém, akkor én meg tudnám venni a V8-as álmom...mondjuk ezt: [link]
Na, mit mondasz?[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Sly189
senior tag
válasz AMD Power #26544 üzenetére
mycso
"A 88 ezer kilométeres futás sem a kuplungnak, sem a váltónak nem volt megterhelő, utóbbi pontos, előbbi nem kemény. Az 1.5 dCi 86 lóerősével nincs sok gond, itt sincs semmi, lendkereke hagyományos"
ui.: A chio sajtos popcorn a legfinomabb mikróban elkészítve, miután kivetted ( jól össze kell rázni )
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz AMD Power #27317 üzenetére
Amúgy ilyen hidegben meddig érdemes pörgetni? 2000 körül azért érdemes megállni nem, vagy legalábbis elváltani.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rob210
Topikgazda
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #27910 üzenetére
Ha nincs semmi baja, akkor tudja eladni a kereskedő 350k-ért. 380-390-ért meghirdeti, és még azzal is számolnia kell, hogy mi van akkor, ha 300-ért veszi meg valaki, ezért 260-290-nél többért nem számolja be. A Xsara-t lealkudja 550-re, 250-et rádob, és mindenki boldog, legalábbis ez a legjobb eset lenne. Ha magának hirdeti meg, akkor talán el tudja adni 350-ért, és akkor rádob 200-at, nyilván ez lenne a legjobb, csak az megint kérdés, hogy mikorra adja el, és meglesz-e akkor a Xsara...
A kereskedőnek az is számít még, hogy minél jobban nézzen ki az autó, tehát a külső makulátlan legyen, ha meg nem az, akkor simán azt mondja, hogy vagy 300-350-et ad, vagy nincs biznisz...
Szerk.: Egyébként sokat is írtam...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #28017 üzenetére
Amilyen jó volt az egyes laguna olyan szar lett a II-es.
A IIIas meg már csak izzadtségszagú.
Annak ellenére, hogy nekem tetszik mind a III széria csak az egyest tudnám megfizetni és fentartani, de nem kell akkora autó, a Laguna nagy autó az alá illik a 1.9 DCI DTIHolnap meglesznek a képek, csak ma hozták haza a fotó masinériát majd privátban küldöm.
nem vagy elfelejtve[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #28365 üzenetére
Az első azért olyan olcsó mert Thalia, ha ültél már benne tudod, milyen autó. Nézegettem én is de aztán amikor beültem el is menekültem azonnal a gondolatot is kiűztem a fejemből, hogy ilyenem legyen.
Szvsz ha a Thalia butaságait és kényelmetlenségét el tudod fogadni, az egy megbízható autó.
De a lámpái kritikán aluliak, A csomagtér beázik a jó 30%-nál. A futóműve kényelmes de billeg az autó a kanyarban.
Tudom friss élmény, a vezethetősége elég sz@r, a megane hoz képest sehol nincs.
Bátyám apósa is most vett 310.000.- egyet.A másodikra pedig azt tudom mondani nézd meg honnan van, és a motortér fénykép egy tanulmány.
Azt az autót akkor se venném meg, ha az utolsó autó lenne a földön.
Egyébként a kombik jó 90-100ezerrel olcsóbbak, mert a hátsó hidjuk előbb tönkremegy amit viszont egy jó 70
- es felújítani.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #28367 üzenetére
Nálam minden rendben, ma voltam öröm autókázni.
Elmentem a régi kerekeiért.Szépen 90 es tempóval ahogy kell csendesen utazgattam, olyan komfortosan viszi a 90-et 4.-ben is 5.-ben is.
A pillanatnyi fogyasztásmérőt sasolgatom most ezerrel, mert tegnap be lett rakva a fogyasztás csökkentő, kíváncsi leszek a fizikális mérésre mert komputer szerint 0.4-0.5 öt csökkent a fogyasztás.
Most 6.7-et mutat. Eddig gép szerint 7.2 volt.Elégedett és mosolygós a vezetésem, szeretek benne ülni és ennél nem fontosabb semmi szerintem, mint , hogy valaki jól érzi-e magát az autójában.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #28375 üzenetére
Köszönöm szépen
Majd ma lövök képet fent vannak agyári aluk meg ma megyek nyári gumiért rá remélem nem viszik el előlem a kiszemelt gumikat. Most nagyon pofás lett a gép. A héten még elugrok vele egy motortartó bak cserére mert sajnos csápos emelő kell hozzá. Utána kap egy komplett nagy takarítást belülről és kész a gép
Új hozzászólás Aktív témák
- Babzsákfotel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs