Hirdetés
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
gp Alig több mint két hetet kell már csak várnunk és befut a legújabb szereplő.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
válasz #47205632 #58576 üzenetére
Francia autót biztos csak nyugodt embernek szabad venni, de nem bölcs... A tulajdonos lelkét meg tuti átjárja néha valami, de elég egyedi személyiség, akinek ez a nirvána...
A termosztátot meg semmiképp se szabad gyáritól eltérő értékűre cserélni. A motorok maghőmérsékletét jóideje ott próbálják tartani, a hűtővíz ne forrjon fel, meg épp ne égjen meg az olaj. Ennek érdekében vetik be a túlnyomást is a hűtőrrendszerben, kitolják a forráspontot. Ez a jobb hatásfokú égéshez kell. Ha alacsonyabb a hőfok a kelleténél, romlik a hatásfok is, meg a kopások is nőnek ahogy már említésre került.
Ettől persze lehet rossz a termosztát, de azt max sejteni lehet a hőfokmérőből, a diagnosztika ami segít, ott pontosan ki lehet olvasni a vízhőfok értékeket, nyomon lehet követni egész jól a termosztát működését is.
Ingázó hőfokmérőnek nagyon sok oka lehet, csak egyik utolsó a hengerfejes motor. Viszont akkor igencsak szokta legalább színezni a hűtőfolyadékot. Első körben én a jelenség alapján azt nézném meg, nincs-e eltömődve a hűtő, hajlamosak rá sajnos a szorosan egymásra pakolt víz-klíma stb hűtők között a szemét felgyülemleni, kisebb sebességnél ilyenkor a vízhőfok magasabb lehet, a klíma gyenge hatása árulkodó jel lehet.
De lehet akár egyszerűen a műszercsoportot kell kalibrálni. Vagy ezer dolog.Prémium üzemanyagot megint motorja válogatja. Vannak olyan konstrukciós motorok, amelyek olyan jól sikerültek, normál üzemanyaggal nem is képesek működni tartósan hiba nélkül (pl ecotec 1,6); vannak, amelyek fel lettek erre készítve, felismerik a jobb üzemanyagot, és akár lehetnek kicsit erősebbek ilyennel, de ezek többnyire nem alapmotorok alapmodellekben.
A másik ami főleg a modernebb nagynyomású dízelekre jellemző, új korukban szinte semmit nem profitálnak a prémium üzemanyagból, viszont ahogy öregszik a rendszer, pontatlanabb a befecskendezés, rosszabbul porlaszt a fűvóka stb, egy jobb üzemanyaggal szinte megtáltosodnak, de ilyenkor is csak újkori formájukat hozzák, bármit is érez a tulaj..
Persze ha a motorvezérlő nem a gyári paramétereket tartalmazza, megint felülírhatja az egészet. Lehetnek simán olyan üzem/tehelésállapotok, ahol egy jobban adalékolt üzemanyag tud megfelelően működni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- kreténtehén: Műtét #0
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Gitáros topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- BestBuy topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Playseat challenge
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén