- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Mobil flották
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
Hirdetés
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #145669 üzenetére
Az a motor még most, az új tulajnál is alíg 50ezer felett jár. Akkor 35ezer körül volt benne.
Miért kell megosztani? Nem is értelek.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz pepucs #145677 üzenetére
Nem tudom, hogy miért vicces egy valódi, nem hardmadkézből, hanem személyes tapasztalat?
Ez volt...beletettem a Mannol-t és hidegen csúszott a kuplung egy közepesnél kicsit nagyobb gyorsításnál. Lecseréltem az olajat és megszűnt a jelenség. Nem vagyok olaj vallásos, használtam ELF-et, MOL-t, Repsol-t, Motul-t...ami épp ár érték arányban jó volt. És pont ezért vettem mannol-t is, hogy tök mindegy, hisz a specifikáció alapján tök jó lesz. Nem lett.
Aztán jön a fotelfizikus, linkeli a cikket, mormolja a specifikációt. OKÉ, legyen igaza! DE, akkor kérdezem itt a tisztelt társaságot, hogy mi a bánatos pék f@száért nem tesztek bele Mannol-t? Hisz papíron a specifikációja ugyanaz, mint bármelyik márkás olajnak!? Miért reszelitek a répát a Motul 5100, 7100, V300 -ra? Saját pénzeket ellensége vagytok? Hisz a márkabuzdulás az előző pár hsz szerint egy f.szság!
Ugyanígy gondolom a benzinkút is mindegy. Ha egymással szemben van egy Shell, szemben egy noname, ahol 2 forinttal olcsóbb, akkor a noname-t választjátok, mert 1000%, hogy ugyanaz lesz a minőség és a benne lévő adalék és hát az a 2 forint, mégiscsak 2 forint... egy tank benzinnél már vagy 40 forint.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #145683 üzenetére
Mindegy melyik 100-as? A Shell V-Power 100 -as ugyanolyan, mint az Auchan 100-as benyája? Nem kötözködésből, csak hogy érdemes-e erre figyelni.
Amúgy cimborám GSX-F -e pl. ha Repsol-t tett bele, akkor azt csipegette. Bármilyen más olajat tett bele, azt nem csipegette. Neki volt tapasztalata, mert szalonból vette és 150ezer km-el adta be kereskedésbe.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kolondrum #145932 üzenetére
Én mindig ennél a csávónál csináltatom. Kb. 15 perc alatt meg szokott lenni. Próbáld felhívni.
Mit vettél?? Hozta az angyal?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
Zéró tapasztalattal rendelkező, 165cm magas nőnek milyen motort ajánlanátok megtanulni motorozni? Korlátlan jogsira menne.
Legolcsobb megbízható jószágot keresné.
Még mindig CB500 és társai?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #147285 üzenetére
Én pont arra gondoltam, hogy előtte azert kicsit tanitgatom, legalabb a motor kezelésére ne kelljen annyit koncentralni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Alátéteket hogy szoktatok keresni/rendelni/venni?
Már sokadszorra idegelem fel magam, hogy nem találom meg sehol, hogy milyen méretű alátétet kéne rendelnem.
Jelen esetben az R1150RT-ben cserélném le a váltóolajat, amihez két csavar kell kitekerni és normál esetben mindkettőnél alátétet cserélni. Egy robbantott ábrán sem találom, bár biztos én vagyok a béna.
Ezen a rövid videón látszik miről van szó. Esetleg valakinek van javaslata a témában?
Megint legyek "magyar" és rakjam vissza a régit?[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
Ezek már sz@rok a kép alapján?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz pepucs #147387 üzenetére
Nem tudom mitől retkesebb. A bal oldali henger másodlagos gyertyája volt.
De amúgy nem is az a vicc. Hanem a kókler bdskrvnyj...
Szóval mondom lecserélem a gyertyákat, mert a papírok között nem találtam cserére utaló nyomot mostanság.
Megvettem a gyári gyertyákat, csere...nézem az elsődleges gyertyát... Bosch FR6DDC... mondom mi a f.sz, a gyári manula nem is ír alternatívát rá. Igaz ,a secondary sparkra ír Bosch alternatívát.
Mindegy...kicserélem a gyertyákat, indítom...elsőre feltűnik, hogy mennyivel "pattogósabb" az egész járása.
Most nézem, hogy az internet szerint a fenti Bosch gyerta R850 és R1100 -hoz való. Biztos nem csinált akkora drámát, mert eddig is egész jó volt a motort, de bakker, itt a net, minden információ 5 percre. A francért nem szán rá ennyit, hogy rákeressen.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #147391 üzenetére
Köszi az infókat. A gyertyákat a gyári előírásoknak megfelelően cseréltem.
Az olajat ha finoman használod nem eszi. Ha hajtod, akkor csipegeti... De még nincs komoly tapasztalatom vele. Minden esetre annyi már van, hogy nem literek ezer km alatt.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz bacus #147399 üzenetére
Igen, valami nem stimmel most itt az országban.
Pont hogy írtad, meg is néztem. Szerintem egy értelmes választás manapság a Suzuki V-Strom 800 - 4,4 millió. Suzuki Swift 1.2 Mild Hybrid - 5,8 millió. Vicc.
Most, hogy asszony felvetette, hogy motorozna talán, gondoltam rákeresek valami sz@rra... 250ccm -ig, váltós motor, semmi semmi extra. Fél millió alatt nincs semmi, de semmi. Robogókat, endurókat, sportmotorokat skippeltem mondjuk a keresőben, de azért nem nomális, hogy mz-ket meg ilyen vackokat hoz fel csak. Sehol egy SR125 200-ért, amennyit kb ér. Hát mi van itt?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Azokat a részeket, ahol valamilyen mozgó műanyag van - műanyaggal vagy fémmel - szilikon zsírral kenjük?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Zoli bácsi #147767 üzenetére
Szerintem fel kell próbálni és tudni fogod.
Nekem volt HJC, Caberg, Nolan, Grex, Schuberth meg még mit tudom én mi, most eszembe se jut. Mindnek megvan valahogy a saját geometriája belül is. Hiába mondom azt, hogy minőségre tényleg a legfaxább a Schuberth volt, mégis Nolan/Grex lett az új sisak, mert egyszerűen az olyan, mintha a fejemre öntötték volna.
De én mindennel így vagyok. Cipőből is felpróbálok x darabot, de amikor bedugom a lábam az "igaziba", már akkor tudom,hogy megérkeztünk , függetlenül márkától, ártól... És sajnos soha nem a legolcsóbb az "igazi".
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz chess001 #147810 üzenetére
Szerintem rohadtúl túl van árazva. Gondolom azt a rengeteg reklámot ki kell fizetni vmiből.
Én hasonlóból Plus Racing-et vettem, kordura szettet, meg asszonynak farmert. Mindel elégedett vagyok. A szerett viseltem már rohadt melegben és hidegben is betétekkel. Minden téren elégedett vagyok vele, főleg a kabáttal, az nyáron nagyon szellőssé tehető.
Tartósságról még nem tudok beszélni.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Hej!
Szerintetek mennyire érdemes CB125F -et venni?
Lassan 700 forint az üzemanyag, nem lenne rossz azzal ingázni a 17-18 km -re lévő munkahelyem felé. Kérdés, hogy a 110kg-m alatt az 5-ös úton hogy tudnék evickélni vele és pont a súlyom miatt érvényesülne-e az elvileg jó fogyasztása?
Plusz megtaníthatnám vele a feleségem és a gyerekeimet is....
Vagy van valami más helyette? Eleve hülyeség az egész?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Zoli bácsi #148002 üzenetére
Köszi a tapasztalatokat.
Igazából túrázni nem kéne, van nagymotorom. Aminek pont az a hátránya, hogy nagymotor... amikor valamiért Pestre kell szaladgálnom, inkább választom a vonatot, mert nem akarok azzal a nagy döggel eszetlenkedni, meg a fogyasztás is számít ilyenkor, amikor nincs élvezeti faktor.
Az 5-ös út azon része, amit használok, az pont olyan, hogy autóval is inkább 80, mert amúgy kirázza a belem, meg szétrázza a kocsit.
Kamion mellettem? Csak 70-el mehetnek. Nem értem hogy kerül melléd 80-nál.
Ha vennék, használtan vennék, mert olyan 6-7 kiló körül lenne rá. Ami nagyon visszatart, az pont ez az ára, hogy közel 10 éves pöcsküszürű és ennyi pénzt elkérnek értük. Jó pár éve ennyiért vettem a 750-es Suzukimat 12ezer km-el.
Nagyobbat nem vennék, mert akkor bukta a fogyasztási előny. Illetve, akkor már neccesebb tanítani rajta a feleségem, meg a lányaim. (A nagyobbik 11 és már nyaggat, hogy motorozni akar. Nyilván nem lehetne... De azért ismerkedhet vele. Inkább velem csinálja a hülyeséget, mint nélkülem.)
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Zoli bácsi #148019 üzenetére
Átnéztem a kínálatot és pont ezt néztem, hogy egész pofás. De magára a motorra 600-at szánnék. Erre még rájön az átírás és ha valamit kell csinálgatni rajta. Ez, az általad linkelt meg közel 900-ba állna meg.
Hogy milyenek a kínai motorok? szerencsére erről saját élményeim vannak tavalyrol, amikor beruháztam egy új Voge Rally 300 -ra.
Hogy mi a véleményem? Alapvetően jó a konstrukció. A kivitelezés és az anyaghasználat szar. Nálam és másnál is volt olajszivárgás, túlhúzott csavarok, pár hónapos 1000-et futott motorokról van szó... zsírhiány, nálam a telóba ferdén betett csavar, kopó műanyagok... Szóval ezek k.rva jó motorok lennénnek ha még kicsit csiszolnának a gyártáson. De beszéljenek a képek:
Ezek kb 1000km-t futott motornál...[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Zoli bácsi #148024 üzenetére
Az Imperiale egy klassz motor így távolról. Sajnos nem az én árfekvésem. Nekem hasonló, a Royal Enfield Classic 350 vagy Bullet 350 jön be. De nagyon túlárazott az is újonnan és ezáltal használtan is.
Pár napja volt fent egy ilyen Benelli 1,1 millió körül. Szinte azonnal el is vitték.
Tüzi: Már a CB125F -et is kínában gyártják vagy valami kínai szar honda emblémával. Gondolom más a minőségbiztosítás.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz macilaci78 #148029 üzenetére
Azért egy 125-ös, 8 éves motorra, ami 20-30ezret futott, nem hiszem, hogy annyi rászalad, mint a 19 éves BMW-mre.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Van tapasztalatotok ezekkel a kis 125-ös motorokkal? Két típust néztem ki. A YBR 125-öst és a CB125F(CBF125) -öst.
Szerintetek mennyivel jobb a Honda? Legyen egy régebbi, még berugóval is rendelkező ybr-r vagy egy 2010 utána Honda?
A Honda drágább többnyire és kicsit erősebb is, ami itt 10% -ot is jelenthet. Meg Kétdugattyús a fék. A Yamahában tetszik, hogy régebbi típusnál van berugókar. Amúgy kb ugyanolyan puruttya mindkettő.
Ingázni kéne, meg a nejemnek, lányomnak tanulni. Így fontos a fogyasztás is.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Na, közeleg a 2. motor vásárlás. Legalábbis most már 1-2 héten belül meg kéne lépnem.
Szerintetek egy 5 évvel fiatalabb motor megér 150k pluszt? Megnéztem párat a CBF125-ből, leinformálhatóü valós 15-30ezer km-el, 2012-2013 -as modellek. Ilyen 600k-ért lehet elhozni.
Aztán van a következő ugrás, a CB125F 2017-es modell, szintén leinformálható 30ezer km-el, de már ilyen 750k-ért.
Megéri a pluszt az újabb szerintetek?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Pfiucska #148338 üzenetére
Én csak a Michelin-ről tudok nyilatkozni, mert évek óta minden motoromra azt veszek, mert annó a Pilot Road 2 annyira bevált. Most Road 6 van és általánosságban elégedett vagyok vele. Kopásról még nincs tapasztalatom, de a tapadása jó, fékezéskor jól viselkedik a dög nehéz motor alatt, két személlyel is.
A Pilot Road 3 amit nem szerettem. Az első gumi erős fékezéskor furán viselkedett. Nem volt régi, de erősebb fékezéskor, mintha abs-es lett volna a motor (nem volt.), pattogott.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Nem sírásként, hanem kíváncsiságból kérdezném, hogy 125ccm-s Honda motor éves kötelező szervízdíja 40k-ért normális? Még 1 liter olaj se kell bele....
Illetve melyik Honda márkakereskedő vagy gyári szervízt javasoljátok BP-en és környékén?[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Döglött Róka #148407 üzenetére
Garis még 2 évig. Ha nem lenne az, fel se merülne.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
A CB125F manualjaban találtam egy olyat, hogy lánc spray helyett, ha nincs más, kenheted 80as vagy 90es hajtómű olajjal. Ez reális?
Van itthon váltóolajam...kenhetem vele?[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Zoli bácsi #148429 üzenetére
Persze, olajjal. De azert jóval ragacsosabbak a sima olajnál. Van itthon par maradék váltó /hajtómű olajam. Veszek ilyen műanyag spricnis üveget, azt egy két évre meg is vagyok.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz kovacss72 #148432 üzenetére
Pont ezt akartam kérdezni, amit User_2, hogy annak mennyire jó a tapadása? Nem fogja kicsapni az első métereken?
Más:
Ismertek olyan térdmelegítőt, ami nadrág alá fel lehet venni? Tehát csak a melegítés a funkciója főként.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Tudnátok abban segítni, hogy milyen néven és esetleg hol lehetne venni ezeket a gumi biszbaszokat, amik a motor vázában lévő kör alaku lyukakba mennek bele és a műanyag idomok abba rögzülnek a csavarok mellett? Vagy ezekből csak a gyári lesz jó?Motorcyclepartshop-on próbáltam keresni ábrát, de pár évre visszamenőleg nincs fent semmi.
Egy 2023-as Honda CB125F -ről lenne szó. A jobb oldalidom két hátsó gumibiszbasza hiányzik és szeretném pótolni.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Látom ölitek egymást megint. Nyomok egy kis chillezést addig is, némi pöcsköszörű tapasztalattal.
Mivel asszony mondta, hogy megpróbálná a motorozást, ráfeszültem, hogy végre lehet még egy "motor". Amit kitűztem, hogy váltós legyen, de ne körváltós, hanem kuplungos ( az Innova játszott volna), aztán addig addig, hogy végül a CB125F kis Honda maradt.
Némi szerencsével a múlt héten lebeszéltem, a héten megnéztem és megvettem egy 2023.04 -havi példányt, 7230 km-el. Annyi csavar van a dologban, hogy a srác azért vette a motort,mert kitalálták ,hogy bejárják a közeli balkánt ilyen kis köbcentis motorral és vettek 1-1 ilyen talicskát. A motor azért volt olcsó, mert pár oldalidomot a krosszcsizma némileg összekarcolt, a tankot a tanktáska teljesen mattra csiszolta, ahogy a lámpa feletti idom fényezését is szétcseszte a rászerelt túraplexi.
De úgy voltam vele, hogy egy kopott tankot újra tudok poliroztatni, ne adj Isten, fényeztetni, de egy 40ezret futott példány motorkopásával és elhasználódásával nem tudok mit csinálni.
Mivel ismerem már a piacot a 2 hónapos túrás alapján, így elmondhatom, hogy kevesebbért, mint amennyiért 7-8 éves példányokat árulnak átlag 30ezer km-el, kaptam:
- keveset futott, fiatal motort
- még további 2 év gyári garit
- bukócsövet, túraplexit (Givi)
- teljesen lekövethető rövid előélet
- LED fényszóró, digitális kijelző sok infóval (szeretem a sok infót )
- Heidenau fél terep szinte új gumik elől hátul ( pár ezret futott gyári járt hozzá pluszba)
- Házilag csinált oldalcsomagtartó konzolokatAmúgy nagyon fasza kis gép. Ami meglepett, hogy minden olyan finoman jár. Nyilván a 110kg-m alatt a 125ccm nem egy acélos, de M5 bevezetőn alattam simán hozta a 100-at. De az érződik, hogy nagyon az 50-70km/h -ra van belőve. 60km/h alatt simán hozható a 1,5 literes vagy alatti fogyasztás, 70km/h alatt az 1,8 liter alatti fogyasztás. Úgy, hogy 90-100- al jártam párszor a bevezetőn, meg országúton 80-85km/h körül, a többi BP vagy itt a környező települések, most 1.9 átlagot hoz. Nem megy, de legalább nem fogyaszt.
Szóval második motornak, közlekedni nem rossz. Az érzem ,hogy országútra kéne valami 300-as, de akkor dupla lenne a fogyasztás is. Inkább ez.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
A multkor kérdeztem, hogy Dream vagy Karasna. Akitől vettem a motort, mondta,hogy a Karasnába vette, de a törődést addig érezte, amíg a kártyát le nem húzták. Utána leszarták. Így a Dreambe vitte.
Múlt héten ugye kerestem azt a gumi biszbaszt, így írtam a Dreamnek és Karasnának is. Cikkszámmal, fotóval, stb.
A dreamből órákon belül jelentkeztek, pontosítottunk, robbantott ábrát küldtek, fotót küldtem, szóval még aznap egy interaktív kommunikáció volt, miközben két 1500 forintos sz@rról volt szó. Sikerült beazonosítani és megrendelték nekem... péntek délután 17 órakor még válaszolt a srác a dreamből.A Karasna a megkeresésemre azóta se reagált. Ez kb. mindent elárul egy cég hozzáállásáról.
Lehet, hogy most 3000 forintot buktak, de lassan itt vannak a kötelező szervízek, amelyek viszont a Dreamben fognak csengeni.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Adnék egy esélyt a láncolajozónak.
Van valami ajánlott, ami nem kerül 100ezerbe? Nem bonyolítanám az életem már elektromos cuccokal. Ha jól emlékszem, akkor régebb volt valami olyan, amit a kormánynál kellett manuálisan vezérelni.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Cserélem ki?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
A 80/100 - R18 -nak van váltómérete? A kalkulátorok nem nagyon rajongtak ezért a méretért.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sweet.tv - internetes TV
- Spórolós topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Milyen routert?
- Asztalos klub
- Milyen autót vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós kamerák
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs