- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz Shadowbull #147219 üzenetére
Én kis sebességnél jobban félek a borulástól és alig merem dönteni a motort, pont ilyenen kéne nekem a kölcsön motor
'92 Honda VFR 750
-
macilaci78
nagyúr
válasz Shadowbull #147219 üzenetére
Én múlt héten voltam, 125-250 ccm gépeket adtak a többségnek. A legalapabb tréning, amihez jogsi és motoros tudás sem előfeltétel.
Én mondjuk 0 tapasztalattal, friss A-s jogsival a termetemre tekintettel kértem valamit, amin elférek. Egy CB500X volt az.5-en voltunk a csoportban, meg lettünk dicsérve. Senki nem esett el. Persze volt, aki a gázkarban kapaszkodva nem tudta, mit csináljon és első kerékkel felkaptatott a töltésre, vagy épp 5× fulladt le egy elindulásnál. Egy másik kezdő a pályát alapjáraton abszolválta, mindegy volt, hogy gyors szlalom, körözés, vagy lassú menet volt a feladat.
Az SH300-zal mentem a tréningre, 170 kg a CB500X 200 kilója ellenében. Segített, hogy közeli súlycsoport, viszont még így is hasalós nekem. Egyenesen jó, de a kormányt forgatni még kényelmetlenül előre kell dőlni ahhoz, hogy laza legyek válltól előre.bardi: a borulástól én is tartottam. A félelem erős szó: zárt tanpálya, bukókeret, arra van, hogy essünk, keljünk, mint a frontkatona. Viszont pont a termetem miatt talán jobban meg tudom tartani, leér a lábam, meg is tudom támasztani és nem dől el kis sebeségnél, ha pl elcsukom a gázt.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
rottenbull
senior tag
válasz Shadowbull #147219 üzenetére
En mindig a kis sebessegu fordulasokat gyakorlom. Mult hetvegen megprobaltam a Japan rendorfordulast. Meg egy ora utan sem voltam olyan jo, hogy valaki felismerje mit akarok
Mondjuk nekem nagyon motorfuggo ez, van amivel siman megy a szuk fordulo, van amivel meg ugy fordulok mint egy kombajn. -
nagyúr
válasz Shadowbull #147219 üzenetére
Alacsony sebességnél a legkönnyebb elborulni
-
veterán
válasz Shadowbull #147219 üzenetére
Kis sebessegnel tortenik a legtobb borulas. Uj motort biztos nem vinnek ilyenre, halalba stresszelne.
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mini-ITX
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Építő/felújító topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs