Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz bardi #142989 üzenetére

    Sajnos ennyire tobb az idiota. :)
    Kezdesnek venni kell egy 130Le motort. Ugy is kinovi az ember.
    En is gyerekkent 42 cipot vettem, mert ugy is kinottem a 37-et. :D.
    Ez nem szemelyes, nem rolad szol !!

    Erre a tobbsegre nem kell hallgatni. Ennek a tobbsegnek a fejebe fektetnek sok energiat, hogy feny gyuljon bele. :D.

    Igy nehez lesz , mindegy, hogy 1 vagy 5 milio vagy 300 000 ezer.
    Ezt nem innen kell megkozeleteni.
    Tura sport akkor jo, ha kenyelmes. Ha kenyelmetlen, akkor csak sportos marad, a turakat ki iktattod szepen.

    Nekem is a soros motorok jonnek be. De ha szorit, nyom gembergek rajta nem kell.
    Regio fuggo. Itt tura enduro. Olcsobb egyhengeres. Ez kenyelmes. A motorblokk jelleget megszoktam. :)

    Elso motornak 100Ló? Jo lesz. :).
    Nem csak Le van, hanem tomeg is.
    En nem javaslok ekkora le-t. Totalisan felesleges.
    Majd latod, es eldontod.

    Turasport egy millla kornyeke. Sor 4.
    CBF600, Bandit 600, 1200. Frazer 600, 1000.

    Sor2, de ez mar turasabb.
    TDM.
    Tenere, de egy millaba gyari.. feher hollo.

    Tura enduro, egyhengeres allatjai, BMW, Aprilia, Yamaha, Suzuki.

    V2 meg Nt650V, a tobbi milla felett. Ez aszfalt tura.
    A tobbi milla felett.

    Valasztek van. :)

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz bardi #142989 üzenetére

    750 rc36/2 jo valasztas, arban, loeroben, nem egy hulyegyerek motor, nem dobjak le azonnal a kipufogot. A magyarorszagi valasztek 99% ban kintrol behozott motor, ezt tartsd szem elott. Km ora allast ne is nezd.
    800 as csak ugy fer bele, ha te magad hozod be nemetorszagbol, vagy nem vmi neppertol veszed, hanem privat organizalod.
    CBR nel a pc31, cipokanallal a pc35 ferne bele, az mar azert nagyon oreg minden tekintetben. VFR is, de legalabb v4, fogaskerekes, annak megvan a bája.
    600 thundercat ugyanaz mint a cbr tulkepp.
    Zx6R sztm legjobb lenne ezek kozul, de az az igazi hulyegyerek motor volt mar regen is, es akkoriban szupersport volt. Zzr600- igazi takolt szarok manapsag. Gsxf szamomra annyira karaktertelen, hogy nem ismerem egyaltalan.

    Nekem ezek kozul- ugy hogy en sportmotor bzi vagyok, es a hondat annyira nem szeretem- a vfr tunik a legjobb valasztasnak. A hatalmas csapda, hogy mindegyik oreg motor, es semelyik nem magyarorszagon elsore forgalombahelyezett, igy a km biztos nem stimmel. Minel kesobb kerult az orszagba, annal konnyebb dolgod lesz vele, de vmi hozzaerto nelkul nagyon be lehet ezekkel furdeni.

    A turaendurohoz- ezekhez a turaendurokhoz- semmi szukseg olyan terepre, ahol eleve nem mehetsz. Ezek nagy, nehez, gyenge motorok, homokos- foldutra elmesz, mar boven eleg nekik. Viszont teljesen mas a ket motorfajta.
    Ezek a regi turaendurok keveshengeres motorok, nagyobb rugouttal, mint a sportmotorok. Alul tobb erejuk van, nem kell porgeti oket, hogy az osszes nyomatek a rendelkezesre alljon, viszont keves loero. A sor4 ek pedig tobb loerosek, de alul semmi erejuk nincs. Erdekes modon kezdoknek a tobb loeros tunik jobbnak, amennyiben nem forgatja ki nyomatekcsucsig.
    A turaendurok himbilimbi az osszes, fekezel elol osszemegy minden, gyorsitasz, hatul tortenik ugyanez. Fek meg a regi fekekhez kepest is gyenge. Magasan van a sulypont, teljesen mas motorozasi elmeny.

    Melyik 1-2 motortipusra gondolsz ami olcsobb?

    En a fokozatossag elvet tamogatom, de nem loero alapjan, mivel az atbasz. A loero magaban nem arulja el, hogy viselkedik a motor, es mennyire jo kezdesnek.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák