- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netfone
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
Most hogy nincs meg a motor, újjat szeretnék venni. Kb. áprilisban. Ebben kérném a segítségeteket.
A sporttúrát(GSX750F) azért adtam el, mert a csutkakormány és a térdszög miatt már kényelmetlen volt. Ezért vettem a Deauville-t. Ez meg csúnya volt és gyenge. Hiányzott az erő. Így felállítottam néhány kívánalmat.
- Injektor
- Lehetőleg vízhűtés
- 98+ LE
- 2 személynek kényelmes.
-185cm magasságomnak kényelmes.
- max 1,5 millió ft.Három jelöltem van, a képeknél leírom, hogy mi bajom velük. Annak is örülök, ha más típusokat ajánlotok vagy ha ezek közül lebeszéltek valamelyikekről.
Suzuki GSF1250S
- ABS -es, kevés km, ez a legreálisabb választás, kényelmes, van szervíz, alkatrész
- jellegtelen, nem is tetszik különösebben.BMW R1150RT
-Jól felszerelt, kényelmes, jó futómű, pazar túragép
- drága szervíz, sok km-es darabokHonda CBR1100XX
- Gyönyörű számomra. Ha ránézek, akkor libabőrős leszek és megdobban a szívem. Az a motor, amire visszanézel ha leállítod. Hozza az elvárt erőt.
- csutka kormány, hegyes térdszög, nem kevés km.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz norbert1998 #133859 üzenetére
Az a lámpa tök jellegtelen. Nem napi használatra kell már a motor, hanem motorozni, úgymond.... Szerelemből.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz d@vee #133868 üzenetére
Ugyanezt gondolom én is. De tetszik na.
VStrom... Nem is tudom. Nézegetem őket, de akkor már inkább a Bandit.CBF1000 nagyon nem érzem ezt a motort. Fájóan jellegtelen. Ennél a 650es deuville is jobb volt, mert az legalább csúnya volt.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #133884 üzenetére
A feliratok, matricák hiányából gondolod? Nekem is gyanús. Amúgy nem pont azt, hanem hasonlót, csak akartam egy képre szépet linkelni.
Még tetszik a régebbi GSF1200S is, amelyiknek ilyen vetítőlencsés a fényszórója. De hát lég olaj hűtés, karbi... fene tudja. Pedig fele ennyiből kijönnek azok.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Esetleg valakinek van Ducatis tapasztalata? A Multistrada 1000DS mennyire vállalható gép?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #133912 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek.
Jelenleg arra jutottam, hogy már nem szükség a motorozás, hanem hobbi. Ha hobbi, akkor szerelem... Hirdetésfigyelő CBR1100XX -re beállítva.
Most lakásfelújjítást kezdtem, igy 2-3 hónap múlva lesz meg a hiányzó rész ha visszapályáztam... Akkor olyan 1,5 körül tudok majd nézni. Abból azért tudok jót venni. Kérdés pont szezon elején tuti elszállnak az árak.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz LustaDick123 #133951 üzenetére
Nincs uzemanyagszint jelzője. 😉
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Tanácsot kérnék tőletek. Kaptam egy kecsegtető ajánlatot. 1250-es Bandit S, ABS-es, 51ezer km-el.
A sztorija annyi, hogy elcsúsztak vele, a mostani tulaj így vette kereskedésből tavaly, de nem nagyon használja, így eladná és jelentősen olcsóbb lenne a piachoz képest. kb. 1 misi környékén elhozható lehet.
A képek alapján érdemes lenne szerintetek lecsapni rá?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz norbert1998 #134663 üzenetére
Köszi srácok.
Ma voltam megnézni. Le is foglalóztam. Élőben nem olyan vészes a sérülés, mint a képen. Több annak vélt, csak kosz...
És hogy megy..... a 650 dövilen elkényelmesedtem.... ez az 1250 az első pár km-en rendesen meglepett, csak úgy kapaszkodtam.Ami ezen is fos... van rezonanciája 3500 fordulattól felfe már érezni. De b@szni rá. az előző is rezonált. Ezért a pénzért meg tuti nem hagyom ott.... 2007-es, injektor, abs....
Lánc cserés. Abroncsok jók lennének,de 2016-os dot alapján...szóval cserés.... olajcserét, szelephézagot, injektorszinkront, amúgy is kalkuláltam még bele.
Fékeknek szinte semmi válla nincs. Aksi talán cserés, de még azért eltekerte. Telók nem könnyeznek. A fektetett oldalán még az idom se tört, csak csiszolódott, nincs javítva...egy csavarnál egy fél centis repedést láttam csak.
Kicsit alkudthattam is... 1.050.000 lett a vége.
El kellett volna hoznom, de ma reggel fizettem ki a ponyvást és az hiányzott... fene. remélem korrekt lesz a srác.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Nem tudjátok, hogy MRA plexit melyik cegen keresztül lehet rendelni?
6-7 éve rendeltem, de nem találom kin keresztül.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
No, nekem is megvan az új vas. Röpke 130km-t gyorsan beletekertem. Tényleg gyorsan. Eddig mindig feltételesen kezeltem, ezt a "160-as utazóval mentünk". Nagyjából most értettem meg .
A motor teljesen hibamentes eddig. Gumik maradnak, nincs semmi bajuk. Akku cserés.
Asszem ezzel a nagyköbcentis nyomatékkal megérkeztem. úgy érzem ez most tényleg nekem való motor. Erőre, kezelhetőségre, üléspoziciora.
Persze a fék egy rakas szar, de majd foglalkozom vele.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz lumpy92 #134735 üzenetére
Én eldöntöm a vevő alapján, de még soha nem kértem egy fillért sem, hogy kipróbálja. Ha elesik vele, akkor meg is vette..ezt mindig mondom mondjuk. Ha ellopja, akkor nyilván rendőrségi feljelentés lenne.
Most amikor én mentem a Banditért, mondtam a srácnak, hogy figy... utalni szeretnék majd, mert legyen nyoma, egyébként sem fogok egy valag pénzt egy valag költségért felvenni. Itt a kocsim kulcsa, hogy megnyugodjál. Amúgy ha eldobom a vasat, akkor lennék olyan korrekt, hogy kiperkálnám és elvinném a roncsot.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Csomagolós kérdésem lenne. Az új motorhoz is kellene valami dobozféle. Hátulra van, egy bukó belefér, oszt annyi. Nagyobb amúgy annyira most nem is kell. Hanem ha asszonnyal megyünk valahová, akkor csak kellene oldaltáska.
De belegondolva az egy évben (sajnos) 1-2 alkalommal kellene és ezért valahogy nem jön, hogy megint százezres összegeket dobáljak, meg konzol, meg a t.köm.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezekkel a szövetes, kicsit merevebb táskákkal? Ruhaféle menne bele csak.
Kicsit attól aggódom, hogy alul úgy összezárnak V alakba. Tudom, a képeken marha pofásan merevek, de valóságban...A fényezést védeném ilyen átlátszó fóliával.
Van ezekről tapasztalatotok?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki volt Dodor kanyarodás képzésen? Milyen?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Köszi mindenkinek a véleményt.
Valami képzésre beneveznék. Van javaslatotok vagy még mindig a Honda Safety a sláger?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy ki milyen motoros youtube csatornákat követ, néz?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Más.
Az új motorra már a régi GPS-t nem akaródzik feltenni. Valaki használ motoron iPhone-t navigálni? Mennyire bírja a melegedést és a rezgéseket?
Illetve milyen tartót használtok?
A Quad Lock-ot néztem,, ahhoz van rezgéscsillapító, de hátránya, hogy külön tok kell a telefonra, így ha jövőre új telót veszek, akkor új tok kell....
A Ram mount emlékszem nagy sláger volt régen, de ott ez a gumi b@szás olyan fura.
És van ez a magyar Motochargebar vagy mi. Az egész érdekes, mert Quad Lock árban vezetéknélküli töltést is ad. De olyan fura, nem tudom mennyire tartaná meg a mobilt, mert mennyire rezgéscsillapított.
Valakinek valami tapasztalat? Nem olcsó kínai megoldást keresek, hanem amelyiknél tuti nem hagyok és ölök meg egy 200k-s telefont.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Viiktor1989 #135172 üzenetére
Olajat én Kauffertől...a Motul 7100 olyan arban volt most, mint mashol az 5100. Szűrőt meg, ahol van. Legutóbb motoralkatresz.eu -ról.
Leszedni meg vettem leszedő kupakot.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Van arról valami tanulmány, teszt vagy akármi, hogy a szinteres betét eszi a tárcsát vagy ez is csak urban legend?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #135254 üzenetére
Köszönöm mindenkinek az infókat. Végül szinter betét lett, Brembo, aminél azt írták, hogy gyári betét alternatívája. Végülis meg kell állni ezzel a nagy döggel.
Tegnap kész lett a motor. Semmi váratlan nem volt, csak a két első betét ha úgy vesszük. Nem esett ki csontváz a szekrényből. A szerelő szerint minden fasza, jó vétel volt. Oké, hogy nem használták mostanság, de nem is volt karbantartva.
Ilyenek azért voltak.
De most aztán minden cserélve lett. Az első telóolaj amit meghagytam jövőre, hogy foglalkozunk vele. Amúgy amit lehetett, mindent karbantartásra került.
GPS
- Még mindig szkeptikus vagyok. Arról már letettem, hogy telefonnal navigáljak. Külföldi fórumokon is azt olvasom, hogy kinyírja a rázkódás a telefont. Mi több, az iphone-hoz ajánlott magyar fejlesztésű konzol kapcsán, írtam a fejlesztőknek emailt, hogy oké rezgéscsillapítás, meg iphonehoz ajánlják, de hogy mennyire garantált, hogy nem fogja kinyírni. Az, hogy válaszra sem méltattak, számomra elárulja, hogy mennyire garantált....
- Mi legyen helyette? Garmin drága nekem. Marad az xrider... A réginek már minden csatija döglött. A bepattintós háti csatija már vagy két éve ki lett iktatva. Az oldolsó usb-ből meg csúszik ki a csati menet közben. Még átgondolom, hogy egy új xrider smart legyen, amiről megint nem csupa jóságot olvastam.... vagy itt a réginek direktbe beforrasztok egy kábelt, de még ki kell találnom, hogy hogy lesz az kivehető úgy....Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Komolyan mondom, tele a t.köm.
Első fékbetétek a nagyszervízkor a folyadékkal együtt cseréltettem. Megyek vele, de érzem, hogy valami nem stimmel. És tényleg, szorul a fék.
A bánatos pék f@száért nem szól a szerelő, hogy ezt így nem kéne összerakni és többe fog kerülni, mint az, hogy összerakja azt jóvan?!?!
Most itthon szét lett szedve, az egyik dugattyú körbe felolvasztotta az új betéten a festéket, úgy melegedett.
Leszedtem az egészet, szét lett szedve, patyolatba lett most rakva. Holnap megkérdezem mennyi a gyári karmantyú készlet.... aztán össze.A Tourmax készlet nagyon gáz? Alternatívaként azt láttam rakin a motoralkatresz.eu -nál.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz csongi #135432 üzenetére
Köszi. Meg is rendeltem. Nagyon nem volt alternatíva. Valakinél még All Ball lett volna hasonló áron. Illetve a gyári, dupla áron.
Amúgy nem volt kellemetlen, mert amit megbeszéltünk, megcsinálta rendben. Hanem, hogy ha közben látja, hogy valami nem volt, akkor hívjon fel, beszéljük meg. Mindegy, most már megcsinálom magam. Egyre inkább arra jutok, hogy ha rendes munkát akarsz, nem sok választásod akad.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Mennyire bonyolítja a fék légtelenítést az ABS?
Szét lettek bontva a nyergek, összerakva, stb. Vissza a motorra, de rohadtúl nem akar felkeményedni a fék. A nyergeknél már csontra bubi nélküli fékfolyadék jön, de állandóan felpuhul a fékkar. Pumpálásra kemény lesz...elengeded és utána megint fel van puhulva.
Ilyen szuszmákolást hallani az abs-től de nem tudom, hogy ott nem-e valami membránt, szelepet hallok, stb.Esetleg érdemes a féknyeregnél tovább szívni le a folyadékot, fent meg pótolni, hogy hátha egyszer csak megjelenik egy levegős rész?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #135469 üzenetére
Ellenőriztem... Vagy hát van 2 fém darab, 4 csavarral kell összefogni. Mit lehet azon elcseszni? Persze értem a tényállást.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Jó szopóágon vagyok mostanság a Bandittal. Tényleg igazából semmi komoly gondja nincs, de nem komolyakból azért kijut.
Eddig is éreztem, hogy melegen szarul indul, mintha az aksi merülne. De végülis mindig elindult, második elforgásra.
Ma visszavittem a szerlőhőz, mert 36-os kulcs híjján nem tudtam húzni az új láncon, ami már nyúlt egy jó adagot. Búcsúzom a szerelőtől, indítanék, de csak nyekken a motor... nem indul.
Mondja: 'Aha...', hozott egy pici kalapácsot, odakoppintott az önindítónak, majd egyből pöcc röff. Mondta, hogy "szénkefe" nagyvalószínűséggel.
Gondolkodtam,hogy veszek egy kis kalapácsot, de inkább lebeszéltem vele, hogy belefér neki, vegyek ki, felújjítás, majd mehet vissza. Úgyis idegelne, míg nem tökéletes.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Dißnäëß #135780 üzenetére
Nekem NT650-em volt, az NT700 mindenben jobb, de az alapok kb. azok. Szerintem nem rossz motor, a 700-as már normálisan néz ki. A kardánhajtás gondtalan kilóméterei, az esőben való motorozás miatti nem aggódás nagyon faxa. Az NT700 autós műszerfala nekem nagyon bejön. Az első 5 motor műszerfalba nálam benne van. (Hiába, gerjedek a műszerfalakra.)
A beépített dobozok is szerintem az NT felé billentik a mérleget.
Normálisan közlekedni teljesen jó, de nálam a "gyenge sz@r" kategória, ezért adtam el egy idén után.A DL650 más kategória kicsit. Ha magasabb vagy és kicsit lemennél az aszfaltról, akkor az jobb választás.
Kiforrott megbízható technika mindkettő.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Valaki jártas is önindítóban?
A banditom melegen szarul indul, olyan, mintha merülne az akku. De az akku új, mert a régivel is ezt csinálta és rögtön új akkut vettem. Hidegen pöcc röff.
Kiszereltettem, elvitte a szerelő egy kontaktjához aki generátorokat és önindítókat javít neki. Az szétszedte elvileg és azt mondta, hogy minden klappol, csak ki kellett takarítani, nem kellett bele alkatrész.
Visszarakta a szerelő, de nem lett jobb. Néha egyszerűen, mintha szorulna. Ha megkoccantom egy kis kalapáccsal az önindítót, akkor pöcc röff. Tehát a gond tuti ott lesz.Elvileg van egy olyan típusbaj ezeknél, hogy a mágnesek leesnek és attól megszorul. De mivel szétszedték, nem láttak ilyen hibát. Pedig telefonon utólag most meg is kérdezte még a szerelő. Már ha nem baszott át mindkettőnket az ember.
Minden esetre, ha ma lesz időm, akkor kiszerelem este és megnézem minden a helyén van-e.
Ha nincsenek leesve a mágnesek és látszólag minden klappol, arra az esetre valakinek valami ötlete?[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #135856 üzenetére
Kivettem, tök könnyen forgatható kézzel. Kotyogast nem vettem észre.
Azt viszont igen, hogy ez más fajta. Ez Denso és 4 nagy mágnes van benne, nem 8 keskeny es nem mitsuni a márkája. De a cikkszama stimmel... A vége tuti. Fax voltam, mert nem fotóztam le.A bronzkefek egyenletesen kopottak és bőven jók. A széleik elég élesek voltak, azokat lereszeltem kicsit.
Az érintkező résznél a közöket kipucoltam és az érintkezőke5 kicsit polirpapírral megcsiszoltam. Az aranysárga rész kicsit kivilagosodott ettől. Remélem nem tettem kárt vele... A szerelőm is mondta, hogy meg szokták ők is.
Úgy belelendültem, hogy össze is raktam. Indul normálisan. De hidegen nem is volt gond eddig se. Annyit észrevettem, most hogy hétvégén voltmérőt is beszereltem, hogy indításkor a 12, 3 10,8-ra esik egy pillanatra. Bár ugye itt már automata tompitott is világít kozben, gps is indul... Fene tudja, meglatjuk.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #135860 üzenetére
Tűgőrgős csapágy van.
Majd megnézem melegen majd mennyit esik.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #135864 üzenetére
A bronzkefék oldalán csak egy persely van. Az elején meg csak azt az egy csapágyat láttam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Jajj srácok, mekkorát szoppantyúztam ma...
Gondoltuk asszonnyal elmegyünk motorozni innen Pest mellől Keszthely felé, majd vissza. Menet minden oké, megálltunk itt ott, nyújtózkodni, stb. Happy, lamour, minden.
Keszthelyen mondom tankolok, onnan vissza hazafele a másik úton, Zánka környékén ebéd, csupa romantika.
Megtankolok, nyomom az önindítót, nem bírja átfordítani. Hát mi a fax?! Eddig is tudtam, hogy melegen szarakodik, de azért valahogy beindult. Az akkufesz 12,2... próbálkozáskor leesett 10 volt-ra, de láttam 6 voltot is néha... utána mindig visszaugrott a 12-re. Hiába, új exide akku.
Betolom, kis lejtő, 8 km/h-ig felgyorsítottam a bika testemmel. Kettő...kuplunk ki, lóf@sz, estifény.
A kutast kérdeztem, nem volt semmi bika cucca. Végül a Bandit face csoportba beírtam és egy keszhelyi forma odajött kocsival. Próbáltuk bebikázni, de ugyanezt csinálta, nem fordult át, hiába volt rajta a bikakábel, kicsit fordulaton tartotta a kocsit, ugyanaz volt a tünet, mintha gyenge lenne az aksi...nem fordul át.
Közben megállt egy fiatal srác, kérdezte segíthet-e... mondom a szituk...bikázunk vele is... semmi előrehaladás. Mondja toljuk be, de tegyem 4-be. Baz, elsőre beindult. öröm, bódottá, majd jött a felismerés, hogy annyira felkészületlenül ért, hogy a doboz nyitva, cuccok kint feleségemnél.
Mondom, le kell állítanunk, sorry... Basszus, utána egyszerűen nem tudtuk betolni...nem indult be, nem fordult át, faxom tudja...
Végül kb. fél óra szenvedés után megint elkapta és beindult. Respect a srácoknak, nem fogadtak el semmit, csak úgy szimplán megmentették a seggünket.Olyan idegbe voltam, hogy végül a 214km-t letoltam 2,5 óra alatt, úgy ,hogy csak Martonvásárnál jöttem fel a pályára. Kaja meg itthon.
Az önindítót megrendeltem már pár napja a héten. Remélem hamarosan megjön és megoldja. Viszont most kicsit szkeptikus vagyok, hogy másodjára tolásra se akart beindulni.
A fogyasztása viszont meglepően jó. 2 személlyel, lendületesen, előzgetve, pályán min. 130-al... 5,5 liter. 1250ccm-től nem is rossz.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Somatom #135900 üzenetére
A generátor oké. Nemrég volt a dekni cserélve, akkor csekkolva volt. A feszmérő be van építve...látom, hogy jó a töltés, 13 felett, 13,5 -13,7 v.
nem tudom, hogy itt beszéltünk-e róla... a lényeg, hogy hidegen pöcc röff.... melegen meg ezt produkálja... mintha nem lenne kakaó az aksiban.
Egyenlőre gyanús az önindító, hogy nem a belevaló. Típushiba volt a szériánál, hogy elszaródik, a franc tudja mit tettek bele... kód alapján nem belevaló.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Somatom #135907 üzenetére
Csak melegen csinalta eddig. Hidegen pocc roff. Kontakthiba hidegen is lenne. Melegen meg volt, hogy vartam kicsit és utana indult, pedig meg se mozditottam. Volt hogy rakoccantott a szerelő, akkor is indult a koccantas utan. Mechanikai szoppancsnak néz ki. Most viszont már sehogy nem indul.
Meglatom ha megjon az önindító....
De kedden így mi a f@sszal megyek koncertre?
Biqci: Nem tudom. Nincs tapasztalatom motor tologatasban... Legalabbis 1250 ccm-nél. De ettől félek én is.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Valami csoda folytán a pénteken rendelt önindító ma befutott DHL-el a legolcsóbb szállítási móddal.
Kivéve a régit, a lekopott kódott kikutatva kiderült 1000%-ra, hogy a 650-es bandité...
Egyszerűen hova tovább megtanulon, hogy pont ott leszátbaszásárulás, ahol nem is számítanál rá.
Az új lényegesen nagyobb. A helyére betalált, de betenni nem volt olyan egyszerű, mint a másikat...minden útban volt... hőgomba, fesszab konzolja, stb... mindegy, beküzdöttem, összeraktam... pöcc röff... indítózáskor alíg 1V-ot esik a fesz, szóval baba.Boldog vagyok.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Ma már a második motorosnak annyi. Egyik Veresegyházon került autó alá, a másikat most Dabason élesztik épp újra. Legyetek óvatosak.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen