- Mobil flották
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Magisk
- Yettel topik
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- MIUI / HyperOS topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
ma A 200-as csúcsszéria a Studio Harcourt szakértelmével készít portrékat, a Honor AI négy szinten dolgozik.
-
Hunt: Showdown - Augusztustól csak jelenlegi generációs gépeken játszhatunk vele
gp A PlayStation 4 és Xbox One verziók automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #141569 üzenetére
Ez az egyik kedvencem:
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/01/27/a_rendorseg_valasza_a_241_km_h-s_transit_tulajanak/Ez még 2015-ben volt, azért remélem, hogy így 2023-ra, a vármegyék és főispánok korára már kikopott a rendőrségből az a fajta gondolkodás, hogy bármiféle tévedést elismerjenek. Még tévedésből sem szabad beismerni egy tévedést.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #141897 üzenetére
Egy próbát mindenképp megér.
Mi egyszer egy Pannóniaringes esemény fotósával egyezkedtünk, eleinte ő is 10 euró darabáron kínálta a képeket, aztán haverom addig írkálta neki az emaileket, hogy megkaptuk 15 euróért fejenként az összes képet magunkról Szerintem a csávó már unta az egészet az 5. emailváltás után, látta hogy máshogy ebből nem lesz pénz, amúgy sem ehhez lehetett szokva a Nyugat-európai ügyfelekhez képest
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Speedet szerintem felejtsd el, legalábbis egyelőre, amíg nem nagy pályákon mész túlnyomó többségben. De a Speedből egyébként is inkább a jelenlegi széria lenne megfelelő pályára, a korábbiak kevésbé agilisek, azoknál a V4 Tuono sokkal jobb választás, vagy az S1000R is. A mostani meg elég drága
A Street Triplet nekem is lehordták páran, hogy kicsi, meg gyenge, aztán amikor kigyorsításon mentem el mellettük az egyenesben, akkor a következő szünetben már más véleményen voltak De volt olyan is, aki nem ismerte a típust, és megkérdezte hogy ez ezres-e.
A 2017-19-es szériát már 3 millió megkapni, persze nem túl nagy a kínálat. Odaadnám kipróbálásra, de lejárt róla a műszaki és kéne rá egy szett gumi is, és ezekkel nem mostanában fogok foglalkozni más magánproblémák miatt, de majd egyszer szavamon foghatsz
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
[link] mindig ez a South Park epizód jut eszembe, amikor harlis 50 feletti dagadt bácsikat látok motorosbandásat játszani.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz 3800+ #142698 üzenetére
Nézd, szerintem ne gondold ezt ennyire túl, pláne így a lóerőket hasonlítgatva. A csendőr motorja egy nagyköbcentis V2 lehetett, kevés lóerő, de nyomatékos, plusz az ember motorozni is tud, nyilván máshogy használja. Azt nem tudom te hogyan motorozol a csendőrhöz képest, de a CBR650F ebben a kontextusban egy nyomatékszegény sornégyes motor, messze nem veszel ki a gumiból annyit, mint ő.
Nekem kezdő koromban volt Power 2CT-m a Yamaha FZ6-on, az 98 lóerő, csak ugye 600 köbcentis sornégy, 5-6 ezres fordulatról nem csavart el semmit. Túrázgattam, szerpentinezgettem, párszor Euroringeztem vele. A hátsó 12 ezer km-t ment el.
Utána vettem Rosso Corsa 2-t, és mintha egy új motort kaptam volna. Sokkal jobb volt minden tekintetben, hűvösebb időben is jobban tapadt, hamar bemelegedett, a meredekebb profil miatt pedig sokkal könnyebbé vált a kanyarodás és a motor irányítása. A visszajelzés is sokkal jobb volt, a 2CT csak úgy a semmiből képes volt elforogni vagy beblokkolni elöl.
Abba 6 ezret tettem, akkoriban már főleg Héreg, Mátra, Euroring, meg a budapesti ingázásból állt a repertoárom, a csuklóm is jóval bátrabban működött, aztán eladtam a motort és így volt hátul kb 40-50%-os, elöl meg kb 70.Nyilvánvalóan már csak a 10-15 évnyi technológiai különbség miatt is sokkal jobb volt a Corsa.
"valószínű nem használnám ki a képességeit"
Én úgy gondolom, hogy nem is kell, jobb az, ha a pilóta a szűk keresztmetszet, nem pedig a technika. Különben mindig a technika határait feszegetnéd, aztán abból vannak ám nagy bajok. Épp elég a saját tudásodra figyelni.
Nyilván ezt is bizonyos keretek között értem, mert egy vágott slicket nem fogsz tudni felmelegíteni, szóval nem kell a skála végéig menni, de egy utcai használatra tervezett Rosso IV-et egész nyugodtan feldobhatsz, jobban fogod vele élvezni a motorozást. Már amennyiben a kicsit sportosabb karakterét ki szeretnéd használni.
Ha meg csak a túrázgatós gurulgatás a cél, akkor is inkább valami felsőkategóriás gumit választanék abból a szegmensből, pl Road 5, vagy nem is tudom mik vannak már.A mondanivalóm lényege röviden annyi, hogy az új fejlesztésű gumik sokkal jobban viselkednek minden körülmény között, mint a 10-15 évvel ezelőttiek, én a helyedben ilyet néznék, és nem problémáznék azon, hogy vajon kihasználom-e 100%-ban.
A 2CT meg már a megjelenésekor sem számított egy fú de erős terméknek, el kéne már felejtenie mindenkinekhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #143065 üzenetére
"Pedig hidd el, nincs cikibb, amikor egy tapasztalt motoros egy sokkal szerényebb gépen körbemotoroz a kanyarban."
Fúbazmeg... Nem, ebben semmi ciki nincs. A ciki az, amikor presztizskérdést csinálunk egy előzésből, aztán emiatt belehajszoljuk magunkat meg másokat olyan szituációkba, amikbe nem kéne. Pályán nyíltnapon sem ciki ha megelőznek, akármivel is.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Shadowbull #143172 üzenetére
"biztosan veszélyesebb egy kezdőnek mondjuk egy full extrás, minden létező elektronikával felszerelt erős nagymotor, mint egy full analóg kis 400as szaladgáló?"
Igen, biztosan.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Nem voltam ott, nem láttam, nem tudok az eset részleteiről se semmit, és nyilván alapvetően igazad van a felelősséget illetően.
De!
Így tök látatlanban és nem ezt a konkrét esetet minősítve azért annyit hozzátennék, hogy van különbség előzés és előzés között. Mindig a hátul jövő feladata, hogy biztonságosan oldja meg az előzést, kezdő csoportokban meg aztán pláne figyelni kéne. Egy haladó/gyors csoportban például nem gond ha már rakom rá a kanyarívre a motort és még ott beszúr nekem valaki, csak állítok egy picit a motoron, aztán elférünk mindketten és megyünk tovább. De volt párszor, hogy olyan paraszt és veszélyes módon előztek meg engem, hogy üvöltve anyáztam a sisak alatt. Egyáltalán nem vagyok egy agresszív ember, de ott a pillanat hevében azért szívesen pofozkodtam volna.Az egyik nagyon pozitív hozadéka annak hogy a közepes és gyors csoportokban tudok motorozni, hogy az ott motorozó emberek általában jobban képben vannak, több a pályarutinjuk, ügyesebben kezelik a motort. Okosabban, tisztábban és gyorsabban oldják meg az előzéseket. Nyugisabban és élvezetesebben lehet menni, lehet vele számolni, hogy kb ugyanott fogja elkezdeni a féktávot ahol gondolnád, kb ugyanott kezd gyorsítani, kb azon az íven fog menni, stb, szóval kiszámíthatóbb.
Ha kiállsz egyszer nézni a gyors csoportot mondjuk pancsin, szinte minimális időveszteséggel olyan szépen előzgetik egymást, hogy öröm nézni.A kezdő és lassabb csoportokban ezzel szemben rengeteg az erőlködés, befeszülés, se az aki előz, sem akit előznek nem tudja hogy mit is kéne csinálni, és a legrosszabb amikor egyikük sem engedi el a másikat. Hungaroringen 2:30-as köröknél olyan vérre menő csatákat látni néha, hogy fúú. Gyakran kiszámíthatatlan íveken mennek, hamarabb és emiatt váratlan helyen fékeznek, kigyorsításon nem húzzák a gázt, stb.
Ezeket mind-mind bele kell számolni amikor a lassú csoportban motorozunk és ennek megfelelő távolságot tartva minél tisztábban megcsinálni az előzést.Szóval simán el tudom képzelni, hogy nem teljesen a csaj hibája a dolog (továbbra is csak általánosságban, a részletek ismerete nélkül).
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz Harcipocok84 #143831 üzenetére
Egyrészt a motorod önmagában elég ronda, így a kipufogó kinézete a legkisebb problémája
Másrészt, ilyen kínai olcsó szarokkal ne aggasd már tele a drága motorod, de tényleg...
Nem kell komplett rendszert venned, elég csak egy slip on-t, abból is egy normális, homológ, E jeles, TÜV-ös, street legal darabot valamelyik minőségi gyártótól, és akkor a gázreakcióval meg semmivel sem kell baszakodni, ugyanúgy jó lesz, csak morcosabb szebb hanggal, és szebb kinézettel.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143820 üzenetére
Power Commander, Rapid Bike, stb nem erre valók?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143846 üzenetére
Én úgy tudtam, hogy ezeket a kütyüket állítják be a padon, és ez a cucc kerül be a motorvezérlő és a motorból érkező jel közé, így veri át az ECU-t. Magához az ECU-hoz nem nyúlnak.
A Street RS-eket rendszeresen padozzák Power Commanderrel vagy Rapid Bike-kal. Euro 4 és 5-ös motorok. Gondolom ha nem működne, akkor nem is vennék.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143847 üzenetére
De, más lesz a hangja. Legalábbis az enyémnek egyértelműen más hangja lett, mélyebb, morcosabb, főleg az alsóbb tartományban, 5-6 ezer alatt, ahol a gyárinak semmi hangja sem volt kb. De a dB méréseken hozza a gyári értéket ez is.
Egyszer a Mátrában is megállított a motoros rendőr, hogy neki fülre hangos, aztán látta hogy E jeles, mérés is rendben volt, mehettem tovább.
TÜV-ös, teljesen legális kipufogó. Katalizátor érintetlen.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143859 üzenetére
Elvileg euro 4-ben már mind van, máskülönben nem tudná az értékeket. Ettől függetlenül ezekre a kérdésekre nem tudom a választ
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143861 üzenetére
95 dB 5850-es fordulaton.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz macilaci78 #143867 üzenetére
Értem a kiváltó okot, de az ilyen sima szalagkorlát általában a legnagyobb probléma motorosoknál. Átcsúszni nem tudunk alatta, a tartóoszlopot pedig vagy eltaláljuk vagy nem.
Szalagkorlát nélkül becsúszik a susnyásba ami megfogja, biztos úgy is lett volna sérülése, de nem halál. Pl itt van ez a srác, aki lezuhant a szakadékba, de a bokrok megfogták. Van ennek egy hosszabb verziója is, de most nem találom. Vagy ha mondjuk dupla szalagkorlát van...Én nem is nagyon tudom így hirtelen, hogy mire jó ez a sima szalagkorlát. Esetleg lassú tempónál. Autósok is általában átszakítják, kamionok pláne, az autó utasterébe simán bevág ha úgy van, motorosoknak meg semmi esélyük ellene...
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143877 üzenetére
Ezzel a Bódissal sem lett nagyobb a hangerő, legalábbis nem annyival, hogy én azt fülre megmondjam. Én magam mérni nem tudom, csak a hatóságok, meg a gépátvétel, de azok is csak 6 ezren mértek Ott jó volt az érték. De a kipu hangszíne tök más, az alacsony tartományokban is egyértelműen más, 6 ezer fölött meg pláne.
Szóval nem azt mondom, hogy elkezd üvölteni mint egy nyitott dob, hanem hogy más a hangszín, nincs az a bezárt letompult érzés, mint a gyárinál.Majd ha végre nem leszek egy lusta szar, és elviszem végre leműszakiztatni, akkor úgyis vissza kell raknom a gyárit (mert a műszakiba nem írattam be), felveszem majd a hangját előtte-utána.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz pepucs #144029 üzenetére
Én 2019-essel mentem, nagyon sima motor volt. Semmi vibráció, semmi rázás.
Egyszerű de jól összerakott csomag, a spórolást persze mindenhol tetten lehetett érni rajta, de ettől függetlenül harmonikusan, szépen és jó pozícióban tudtam vele motorozni, nekem nagyon tetszett. Ugyanazon évjáratú MT-09 üléspozíciója szerintem sokkal-sokkal rosszabb.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz martonx #144124 üzenetére
Egy ideig én is így gondoltam, és amíg volt a Yamaha World ott ez tulajdonképpen így is zajlott. Többnyire Kozma Tomi dolgozott a motoromon és tényleg minden szart megnézett rajta minden alkalommal, én gyakorlatilag azt se tudtam hogy a szervizfüzet előírásain kívül még miket kéne nézni. Ilyen szempontból ott fullos volt a kiszolgálás.
Hát a Triumph szerviznél ez baromira nem így ment: ha a munkafelvételnél nem írattam fel külön listára mindent, pl nyikorog a lábtartó, kenjék be itt, kenjék be ott, állítsanak a láncon, stb, akkor az nem volt megcsinálva. Amit a listára leírt a munkafelvevő azt a szerelő maradéktalanul megcsinálta, jól is, de egy mozdulattal sem többet
Az autómnál meg pláne az évek alatt felgyűlt a tapasztalat, hogy nagyon sok mindenbe szarnak bele. Pl fékbetétek cseréjekor a csavarokhoz amin az úszónyereg tud csúszkálni egy körömnyi zsírt odakenni mekkora mutatvány, 2 perc? Mégis baszik rá a szervizek többsége, ha emiatt szorul a betét és félrekopik akkor úgyis viszed megint, ami nekik biztosítja a további bevételt.
Volt hogy azon "vitatkoztam" a szervizvezetővel, hogy a vezérműtengelyjeladónál kéne tömítést cserélni, mert mind a kettőnél szivárog az olaj, majd ő közölte velem, hogy az a főtengelyjeladó és csak az egyik szivárog. Most tényleg én vitatkozzak hozzá nem értő informatikusként valakivel aki 30 éve szerel?
Vagy pl gumicserénél hányszor láttad őket rézsprével fújkálni a kerékcsavarokat, esetleg a kerékagyat? Nyomatékkulcsot is 10-ből 9 gumis nem használ, csak rákúrja légkulccsal ami a csövön kifér azt jólvanaz.Inkább megcsinálom már én is magamnak amihez nem kell nagyon drága célszerszám, mert zavar, hogy dupla annyiért gyengébb minőségű alkatrészeket szerelnek be. Vagy ha kérem a jobb minőségűt, akkor sem biztos hogy az kerül be, ha nehéz ellenőrizni, csak a papírra kerül fel.
A pártízezer ezer Ft-os szerszámokat megveszem, jók lesznek 20 év múlva is, elolvasom a szerviz manuálban a folyamatát a javításnak, megnézek mellé még 4-5 youtube videót, aztán nekilátok. Néha szopás, több idő is megy el vele, de legalább tudom hogy az precízen meg van csinálva.Anyagi oldalról sem mindegy egyébként. Az én motoromba a gyári Brembo fékbetétkészlet elölre márkaszervizben 60 ezer Ft volt még ezelőtt 2 éve, plusz munkadíj. Fele ennyiért vettem Bremboból a még street legal kategóriából a legjobbat, és 30 perc alatt kicseréltem. Mivel 2-3 nap Hungaroringen gatyára lehet egy ilyen szettet rakni, ezért hamar behozza az árát, ráadásul konzisztensebb a fékteljesítmény is felhevült állapotban.
Félreértés ne essék, egy jó szolgáltatásra nem sajnálom a pénzt. A középszar szintet sem megütőre prémium áron viszont sajnálom, mert átbaszás.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #144149 üzenetére
Ha egyszer meghirdeted kiváncsi leszek majd a leírásra.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz pepucs #144606 üzenetére
Most új motorról van szó? Mert ha igen akkor a 765 RS az valamivel kompetensebb pályára még a nakedsége ellenére is, mint a Supersport 950. Bár nem rossz a Ducati felszereltsége sem, de a 765 RS-en még jobb a futómű, még jobb a fék, valamivel erősebb, és jelentősen alacsonyabb a menetkész tömeg.
Oké, a futómű meg a fék az a 950-en is jó, és nem biztos hogy a mi szintünkön érződik a különbség, de ha ugyanazért a pénzért többet adnak akkor miért ne? Ami viszont mindenhol érződik, az a 188 kg vs 210 kg. Ez a különbség onnantól hogy kitolod a garázsból, de főleg a pályanapokon, mindenhol érződik.Egyébként én valószínűleg eladom az enyémet mert idén nem is mentem vele. Ez mondjuk még a 2019-es Street RS, de nincs benne 10 ezer km. Nincs még hirdetve sehol, de ha érdekes lehet neked akkor írj privátban.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #144620 üzenetére
Mondjuk nem írta, hogy 950 vagy 950 S, sem évjáratot, de a sima 950-en 43-as Marzocchi van.
Viszont a Street RS színtől függően 5 millió alatt van, a 950 S meg 8 millió. Valamivel 8 alatt R1-et is kapni, úgyhogy nem értem aki drágábban vesz egy nehezebb és gyengébb motort
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz mokus1 #144877 üzenetére
Scorpiont nem ismerem, de általában szokott lenni dark meg light. Nekem Bell sisakom van dark gold irridium plexivel, nagyon funky nappal, de egy nagyon felhős vagy erősen árnyékos részen is már túl sok nekem.
2-3 alkalommal volt hogy rámsötétedett hazafelé autópályán... hát a tükörben kb semmit nem láttam. Egyébként sem vagyok óvatlan meg nem száguldozom (főleg nem pályanapról hazafele), de elég szar volt, mert ennél a tempónál már a felnyitott plexi élhetetlen, lehajtva meg félig vakon van az ember.Legjobb ilyenkor, hogy csomóan szürkületben még nem kapcsolnak lámpát (pedig lakott területen kívül eleve kéne), csak amikor már tök sötét van, na azokat nagyon nehéz volt észrevenni.
A light verzió is sötétít valamennyit, de közel sem ennyi, éjszaka persze már az sem jó.
Fotokróm plexije egyébként a Shoein kívül a Bellnek is van, 3 éve még 60 ezret mondtak rá a boltban, úgyhogy hanyagoltam a témát Manapság gondolom ez is megdrágult.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bacus #144897 üzenetére
"CSAK MOTOROSOKNAK 40-60-as korlátozások várhatóak"
Ha ez igaz, akkor ez tipikusan megint egy olyan dolog, amikor zsigeri és átgondolatlan megoldást próbál valaki adni egy olyan problémára, amihez kurvára nem ért. Természetesen az évtizedes hazai jó szokás szerint mindenféle szakmai egyeztetést nélkülözve. Ársapka és társaihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz d@vee #144923 üzenetére
A fékkarnál van egy kapcsoló, ami adja a jelet a féklámpának, hogy épp behúztad a kart. Úgy tűnik ott van a gond.
Jó hír, hogy nagy baj nem lett.
Ha minimális dőlésre is már kiment alólad a motor, akkor ott valami folyadék lehetett az aszfalton (vagy a gumidon), hűtővíz, gázolaj. A sódert az út közepén azért láttad volna nem?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #144961 üzenetére
Én mondjuk örülnék, ha nem firkálnák tele mindenféle szarral az utat azok kedvéért, akik ész nélkül mennek be egy beláthatatlan és számukra ismeretlen kanyarba
Mert az egy dolog, hogy most még van olyan állapotban az útburkolat, hogy lehet ideális íven menni. Aztán majd pár év múlva ott lesznek a repedések, lyukak, nyomvájú, stb, amiket lehet kerülgetni. Nem ez lesz az ideális ív, plusz még lehet ezeket a felfestéseket is kerülgetni, mert néhány ember/vállalkozás úgy gondolta ez a legjobb módja a hírverésnek és a nyomulásnak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Zsírkrétamen #144971 üzenetére
C, kormányon rögzítve sosem lesz igazán jó.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Köszönöm ismét mindenkinek aki anno az értelmetlen hisztijével elüldözte geresicset mint topikgazdát.
Úgy néz ki most ha megemlítem egy motoros topikban hogy egyébként árulom a motorom link meg minden egyéb konkrétum nélkül, akkor kapok egy ilyet: Nem linkeltem, nem tukmáltam, se nem konkretizáltam hogy melyik oldalon és miről ismerni fel a hirdetést, tehát nem tudom mit sikerült itt hirdetésként minősíteni.
Mellé leírtam még a tapasztalatomat az MT-09-cel, és hogy a Street Triple mire nem való és inkább mire igen, meg hogy egy parádés motor.Illetve mikor lett ez egy szakmai topik? Azt hittem ez egy IT-s fórum off topikja
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz palfitom #145038 üzenetére
Ez nem szakmai topik, hanem közösségi, aminek régi aktív tagja vagyok. Nem nepperkedem. A hozzászólásom nem hirdetés volt, és az információtartalma kb tízszeresen túlmutatott azon a tényen, hogy épp hirdetem a motorom. Ami egyébként minden motoros életének velejárója (kivéve a csendőr, mert ő csak vesz).
Azt hiszem egy közösségben belefér az, ha valaki megemlíti, hogy épp mi történik a járműparkjával. Engem pl érdekelt, amikor anno geresics is leírta, hogy gondolkozik a KTM eladásán, hogy mi lesz helyette, stb. Most ez csak egy példa, de pár tagot ismerek innen személyesen is, másokat meg nicknévről régóta, úgyhogy igen, érdekelne engem is ha valaki úgy dönt, hogy eladja az aktuális motorját Nem a hirdetés meg az üzlet miatt, hanem mert a témához tartozik.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz macilaci78 #145042 üzenetére
Ha tényleg hirdetni akarnám valóban betenném az aláírásba és mindenféle hozzászólást irkálnék ide az évtized üzletének reményében. Tisztában vagyok a szabályokkal, láthatod hogy nem tegnap regisztráltam a PH-ra
Nem szegtem szabályt, szimplán valakiben túltengett a szorgalom és átsiklott a hsz maradék 90%-án ami az MT-09-cel és a Street Triple-lel kapcsolatos.Most már 7 hozzászólás szól arról, hogy árulom a motorom, ellenben az eredeti 1 említéssel, cserébe az MT-ről és a Streetről nem derült ki semmi.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vihartigris #145045 üzenetére
Igen, 765 RS.
Nem láttam hogy korábban kérdezted volnaRöviden annyi lett volna a mondandóm lényege, hogy 1 napos csapatásokhoz élhető, de nyilván nem egy túramotor. Bár vannak akik évi 20-30 ezret beleraknak, meg túragumira cserélik a Supercorsát, csak nem tudom miért
A felszereltség alapján és a gyártó szerint is inkább sportmotor.
Több tulajtól is hallottam és én is csak megerősíteni tudom, hogy ha csak 1 motorom lehetne akkor az a Street Triple lenne. A legtöbb téren megállja a helyét, emiatt sehol sem kimagasló, viszont a felszereltsége elég magas, könnyű, jó a vázgeometria, magas az összeszerelési minőség, nagyon precízen működik és úgy is használható.Nem azért ajnározom mert ilyenem van, hanem azért lett ilyenem mert ennyire jó. Vétel előtt még a Tuono V4 és a GSXS1000 volt nálam képben, azokat is precíz műszereknek éreztem, de a Street alacsonyabb tömege nagyon sokat számít, meg hát a kinézete is nagyon bejön. Motor és ahhoz kapcsolódó holmik vételénél egyébként is a kinézet az elsődleges szempont
szerk: ja és mentem MT-09 SP-vel is, mert először azt akartam venni, de óriási csalódás volt. Teljesen más kávéház, bár a blokkja és az alacsony tömege szinte ugyanolyan jó annak is, de ennyiben ki is merül. A kérdező szempontjából szerintem az sem jobb.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #145051 üzenetére
Nem merült fel bennem hogy valaki jelentette volna, mert kb fél percre a kommentem beírása után már jött a figyelmeztetés és törölve is volt. Azt gondolom egy moderátor olvassa a topikot és a hozzászólás értelmezése helyett azonnal az első félmondat után intézkedett, ami nem nagyon volt jellemző amíg voltak topikgazdák.
Ha valaki tényleg közülünk jelentette az írjon már egy privátot az ő szemszögéből, hogy mégis miért gondolta hirdetésnek a hozzászólásomat, szeretném megérteni, meg persze egy kicsit kikezdeni az érvelését
Nem rád gondoltam a hiszti résznél egyébként.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #145083 üzenetére
Téged szűr az algoritmus, tudják hogy csak veszel
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Zsírkrétamen #145143 üzenetére
Próba nélkül ne vegyél, mert tuti rossz lesz a méret! Ha még nem volt rajtad bőrruha akkor nem fogod tudni, hogy mennyire kell passzentosnak lennie, és valószínű hogy eggyel nagyobbat fogsz venni, ami esésnél problémás lesz. Általában akik újonnan vesznek fel bőrruhát azok amire azt mondják hogy jó méretben annál 1-gyel kisebb kell. Én is így voltam
Vastagon aláöltözni nem tudsz, ha hűvös időben is mész akkor kell egy téli aláöltöző szett is. De pl 15 fokban egy pályanapon elég a nyári is, mert azt is teleizzadom, miközben sima túrázgatáshoz már 18 fok környékén a télit veszem fel. Egyszer voltam Hungaroringen októberben, 13 fok volt, ugyanúgy vizes lett a nyári aláöltöző is, szóval ha mozogsz rendesen akkor nem fogsz fázni
Hogy melegben ki mit bír az egyénfüggő, az enyém nem perforált, de 35 fokban is elpályázgatok benne, persze nem ideális. Egy cimborám meg 25 fok felett a napra nem bír kiállni mert elájul kb, ő nála csak a perforált ruha játszik.Nem teszi tönkre az eső, nem ázik át, kivéve ha lyukas, illetve a bőrruhák többségén a kevésbé kritikus pontok nem bőrből hanem szövetből vannak, hogy lehessen bennük mozogni, az egy idő után átázik.
Nekem kb 3 teljesen szétizzadós pályanap után tört be a nadrág kényelmesre, úgyhogy kell neki idő mire kényelmes lesz. Utána megszoktam annyira, hogy bőrruha nélkül motorra ülve már furcsán érzem magam.
Én az enyémet sosem tisztíttattam még, a belsejét szoktam fújkálni erre a célra való sprékkel, a külsejét meg sima szappanos vízzel vagy bőrhöz való tisztítókendővel takarítottam. Vannak tisztítók ahol vállalnak bőrruhát.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Zsírkrétamen #145148 üzenetére
Inkább úgy értettem, hogy egyedül jó eséllyel nem fogod tudni eldönteni hogy jó-e az adott méret. Illetve el fogod dönteni, csak valószínűleg nem az lesz a jó döntés
Női ruhában meg pláne nagyobb a variáció, nagyobb a lutri. Ott ugyanannak a modellnek egyik évjáratról a másikra is megváltoztatják a szabását a gyártók ha épp úgy van. Az egyik még jó csipőben és vállban, aztán ugyanannak a modellnek ugyanaz a mérete egy évvel későbbi szabásban már ha jó csípőben akkor lóg a válladon, és ezek számtalan variációja.
Egy normális eladó ilyenkor sokat tud segíteni. Ez nem az aboutyou, hogy visszaküldöd a 10 kilós ruhát ingyen[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Zsírkrétamen #145151 üzenetére
Ez világos, de minél többször van lyukrafutás a rendeléssel, annál jobban drágul a dolog. Illetve 100 ezerből én nem tudom hogy milyen minőséget kapsz, gyanítom a kidobott pénz kategória
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vihartigris #145168 üzenetére
Igen, nyitott kipufogónak hívják
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Oppenheimer #145185 üzenetére
Bizonyítékot is mutattak egyébként? Vagy csak egy mama ezt bejelenti, behívnak, aztán vagy bevallod vagy nem?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
"mult hetvegen mar delutan is jart a segge gazdagon az Euroringen"
Ezt nem igazán értem. Bemelegedve nem tapadt a gumi a hűvösebb idő miatt?
Én voltam Hungaroringen 13 fokos délelőtti menetben, gumimelegítő nélkül, a szokásosnál háromszor lassabban melegedett be a gumi, de semmi gond nem volt vele, utána ugyanúgy csináltam mindent mint 30 fokban. Napközben felment 17 fokra is a hőmérséklet, akkor mentem is egy egyéni legjobbat.Múlt hétvégén azért még elég jó idő volt, 20 fok fölött napközben, teljesen ideális. Szerintem valami más gondod volt, pl guminyomás. Vagy a kivezető körökre gondoltál?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #145194 üzenetére
Voltam ott a múlt hetinél hűvösebb időben, nekem sosem táncolt a motor hátulja Az FZ6-on amíg a Power 2CT volt azzal volt valamennyi bizonytalanság, de az melegen is ugyanolyan szarul viselkedett mint hűvösben, nem a hőmérséklet számlájára írnám
Egy szó mint száz, amikor van napközben 20 fok az még simán jól tapad az Euroringen is. Bár az utóbbi években sokat romlott az aszfaltminőség.#145195 Xero az eleje nem kéne hogy megcsússzon, ott más lesz a baj szerintem, de ezt látatlanban nehéz kitalálni. A hátulja nem a visszaváltások miatt csúszott meg inkább? Ezek az utcai csúszókuplungok azért nem annyira jók, hogy teljesen kisimítsák a dolgokat. Illetve ha tényleg elég keményet fékeztél, akkor elkönnyülhetett annyira a hátulja, hogy kicsit betáncoljon, de az minden hőmérsékletnél minden gumival megtörténhet.
Plusz azon a féktávon már egyre gyűröttebb az aszfalt, nem könnyíti meg a dolgokat, bepumpálja a futóművet is rendesen.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ha ez mind együtt, akkor a visszaváltáskor kicsit jobban csúsztasd a kuplungot. Ha nagyot fékezel és elkönnyül a hátulja az teljesen rendben van, az azt jelenti hogy rendeltetésszerűen használod a féket Azt a kis himbálózást a hátulján amit ilyenkor érezni majd megszokod. Meglepődnél ha látnál róla kívülről egy felvételt, mert amit a motoron elsőre úgy érezni hogy "fúú most mi történik" az kívülről nem is látszik.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Zoli bácsi #145236 üzenetére
A Lidl saját márkás dolgaival általában elégedett vagyok, de a W5-tel pont nem, általában jóval gyatrább minőség, és amennyivel olcsóbb annyival többet vagy többször kell használni őket. A babadolgok (pelenka, popsitörlő) szintén elég gyengék, nem éri meg. Ezekből a dm saját cuccai sokkal jobbak.
A konkrét termékkel nincs tapasztalatom, ezért a hozzászólásom totál zárójeles és persze off
A láncsprékből egyébként általában az a jó, ami megtapad a láncon, azt nem kell 100 km-ként újrafújkálni. Gyanítom ez ennyiért nem olyan.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest