Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Macrodroid
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
alvaro
senior tag
válasz Gaboman #4351 üzenetére
Jaja, nekem a 650 egyhengeren majdnem mindig zavaróan erős a motorfék, csak meredek lejtőn látom értelmét használni, lankásabbakon nem lehet vele menni, hamar lehúz rángatós tartományba, ahelyett, hogy találna valami jó egyensúlyi pont. Néha segít, hogy ötödikben lenyomom a piros kapcsolót, akkor nem rángat 2000 alatt se... még egy darabig. De mindig az se megoldás. Emlékszem, mikor próbáltam az Alpokban motorfékkel lejönni a Gaberlről, és csak így tudtam kivitelezni. Vagy ha nem kanyarog, akkor hagyhatom gyorsulni egy kicsit. Csak ne felejtsem el visszakapcsolni a motort, mielőtt megint fékezni akarok vele, mert elég cudar tud lenni, ha szigorúan álló motorra teszem rá a kuplungot
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen