Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- A Blackview tudja, hol szeret a cápa
- Akciófigyelő: 22 ezer forintos kedvezményt ad a Telekom új szerződés mellé
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Laraxior #42267 üzenetére
Ahogy Bogyó is írta, az alu hajlítgatásával nagyobb a veszélye, hogy csak eltörik. Vagy hagyd úgy, vagy csere; utángyártott már 1.5-3k-ból megvan.
Xaels: nagyon téves alkatrészár-oldalról megközelíteni. Én menekülnék egy aftermarket turbótól. Teljesen más egy szívómotor és egy feltöltős kompressziója. Egy magas kompressziójú szívómotorra még pluszba rakni egy feltöltőt... főleg másfélszeresére növelve a teljesítményt... gyorsan le lesz nullázva.
Archer: nem értem, miért csodálkozol. A Kawa ZX10R a jelenleg kaphatóak közül a legfrissebb ezres sportgép: 2011-ben jött ki teljesen áttervezett, 200 LE-s blokkal, alaposan megpakolva csúcstechnológiával, olyan traction controllal, amit még BSB-ben is használtak (míg az összes többi gyárit nagy ívben hajigálják kifelé). A Bléd blokkján, meg úgy összességében, mikor is fejlesztettek jelentőset (értsd: nem csak új festés) utoljára?... Az már ez az évezred volt?... Viccen kívül, 2008-as, míg az összes többi ezres 2009-es vagy újabb, a Bléd tehát a mezőny legrégebbi és legalacsonyabb teljesítményű gépe, még szép, hogy olcsóbb. Az utóbbi években a Honda igazán nem volt a régi önmaga, ideje lenne már összekapniuk magukat.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest