- Yettel topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Honor Magic V2 - origami
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy A3 (2017) - indulhat a vizes vébén
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mocsanisi
senior tag
Na gyerekek ezennel vége a motorjavítós story-nak, leírom az elejétől pont azért mert sok támadást kaptam hogy rágalmazok, illetve páran gondolom kíváncsiak a dologra.
Vettem egy 400-as Banditot, ami bekerült KawaSzatiékhoz. Otthagytam 120-130ezret (karbipucolás beállítás, illetve szelephézagállítás a lényeges ebből), a motor még mindig nem volt jó, 2100-2200 alapjárat alá nem lehetett tenni mert fulladt, melegen 4-5 másodperc reakcióidő alapjáratról befulladás, 8ezres fordulattól 10ezresig torpanás, 12000 fölé nem forgott. Szatiék azt mondták rossz mind a 4 úszó, vigyek úszót és hibátlan lesz a gép. (itt kaptam a támadást hogy rágalmazok, mert spúr vagyok 4 úszót venni). Felkerestem Taschnert, tudna-e segíteni, ma fogadott. Kis garázs kis faluban. Először mértünk egy kompressziót, 1-2-4 henger 150psi, 3. henger 165 psi. Gyertya a 3-masban szép, 1-2-4 tiszta korom. Hengerek nem dolgoznak együtt. Karbi szétszed és jön a meglepetés, csupa dzsuva, ez nem volt rendesen kitakarítva. Pár O gyűrű hiányzik. Úszók hibátlanok, csak nem voltak beállítva az úszószintek. Karbiszinkron, pilot állítás, tűszelep állítás. Próba, minden gyertya kormos, örülünk legalább egyszerre dolgoznak a hengerek. Újra állítgatás, próbakör. Eredmény: 1500-as fordulaton ketyeg az alapjárat, akármilyen hirtelen gázra se torpan, kiforogja a 15.000-ret, vagyis végre leforog tiltásig. Fordulatot szépen ejti, minden hibátlan. Tasi szerint nagyobb főfúvóka van benne, ezért kellett annyit szórakozni vele (cirka 5 óra). Közben a fia megcsinált apróbb dolgokat, kábelek rendezése, index, idomok rendes illesztése.
Szóval a történek vége az, hogy jelenleg teljes mértékben működik a motor (15.000-ret hagytam tasinál, 1 év gari a munkájára), úszók teljesen rendben voltak szóval feleslegesen dobtam volna ki 60-80ezret úszókra. Hétfőn megyünk haver banditájáért Szatiékhoz, én pedig erre az egészre rá fogok kérdezni, hogy egyáltalán minek fizettem a karbi pucolásért, ha meg se volt csinálva....Itt a vége a kavalkádnak
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő