Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz F1DO #21506 üzenetére

    Jó, azért azt nézd már meg, hogy mennyit pörög egy motorban a főtengely percenként (már amelyikben), és mennyit egy átlagos autóban:) Nem csoda, hogy ekkora teljesítményt tudnak kihozni, ezért is rövidebb az élettartam. Az átlag autónál törekednek az egyenletesebb teljesítményleadásra, tehát a teljesítménygörbe sem olyan meredek, cserébe nem is akkora a teljesítmény. Más a vezérlés, van változó szelepvezérlés (motorban van? - nincs...egyébként volt régen a kawának, de nem használják, mert nincs rá olyan igény, mint az autókban. Ahogyan turbo is volt egyszer gyárilag, de az sincs már). Más az autóban a váltó, ott kell differenciálmű, féltengely stb...

    Na egy szó mint száz, ha már hayabusánál tartunk, akkor ne a sarkon álló swifthez hasonlítsd:)

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák