- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Magisk
Hirdetés
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
gp A belsős keleti próbák után végre a nagyközönség szerencsésebb része is belenézhet a játékba.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
hardline #105375 üzenetére
Hogy a kérdésedre is válaszoljak: a 150 ezer km-től én bizony aggódnék, nem lehet messze a teljes motorgenerál. Éppen azért, mert a 125-ösöknek épphogy elegendő a sebességük / teljesítményük az országúti tempóhoz, az összes ilyen kis gép az egész életét végig nyélgázon tölti el.
Motorikus alkatrész gyakorlatilag csak a Honda márkaszervizekből beszerezhető, a szokásos kopó / fogyó cuccok természetesen máshonnan is. Én keresnék egy jóval kevesebbet futott példányt...
Laci barátom nagyon megkímélt állapotban, a képen látható 3 dobozzal, bukócsővel, stb. 450 ezerért adta el tavaly a gépét, valós 45 ezer km-rel (2004-es évjáratú volt) - mikor A2 jogsira és Honda NC700X-re váltott.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok