- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Drágább lett a Pixel 8a
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
gp Az elért eredményeink természetesen ezúttal is megmaradnak.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az AI érdekében von ki egy appot a forgalomból a Meta
it Leállítja a Workplace appot a Meta, hogy az AI és a metaverzum kerüljön a fókuszba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
TEgnap még azon filóztam, és akartam is írni, de aztán ez a szomorú hír elvitte balra a gondolatot.
Szal hogy egy percig sem hiszem hogy a Ducati félseggel készül a jövő évre,...sőt én azt gondolom hogy fullgáz fejlesztés lesz, és ezek a nyilatkozatok csak azért születtek, mert nem sejthető tesztelés nélkül hogy Rossi-nak mit és mennyit kell változtatnia...és mennyi időbe telik, és hogy Burgess egyáltalán jön-e.Mert egyébként ami beszédes, az az hogy a Ducati megszerezvén Rossi-t, gyakorlatilag levadászta a nagy skalpot, és valóra váltotta minden Olasz drukker álmát, és nem mellesleg szvsz a sajátjukat is.
Nem megengedhető hogy átvegetáljanak egy szezont az ezres motorokra készülvén....Rossi-nak futamgyőzelemre alkalmas motort kell adniuk.
Aztán az sem lehet véletlen hogy átsúlyoznak a superbike-ról...ez amióta WSBK az SBK nem fordult meg, a Ducati mindig odakoncentrált.
Oké Haga nagyon nem jött be (bár maradt volna a Yamaha-nál, akkor szvsz akár bajnok lehetett volna Spies helyett...hisz a Yamaha-n nem volt jobb Haga-nál)
DE a superbike-ban a Ducati-nak óriási nevei vannak, és bitang sikerei.
Szal az hogy nem indítanak gyári csapatot, az nálam egyértelműen azt jelzi hogy a MotoGp-re koncentrálnak 150%-ban,...ez mindig így volt, amikor egy gyár csökkenti a büdzsét az egyik versenyága kárára, akkor tuti tervei vannak egy másikban, akár a motokrossz-pályaverseny, akár szimplán a 250cc-s részvétel csökkentése a királykategória javára (mint azt a Honda tette nem is olyan rég (ugye Dovi' ).
Szal én szinte 1005-ban biztos vagyok benne hogy a Ducati igen is piszok erősen készül a jövő évre, és az azt követő váltásra is.
...csak lenyilatkoztak egy kiskaput. -
addikt
válasz #70869248 #9851 üzenetére
Ez is egy verzió, bár ki a fenét akarnak áltatni? A szakemberek úgy is egyből fogják tudni, hogy új fejlesztés vagy toldozott tavalyi.
Más szemszögből úgy is gondolkodhatnak, hogy Rossival egy átszabott egyéves géppel is sikereket érhetnek el, aztán az 1000-es géppel zúznak nagyot!
Amúgy csak mi nyernénk ha három erős vas küzdene hat erős versenyzővel. A 800-as érában más már úgy sem rúg labdába.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #9852 üzenetére
szakembereket szvsz nem is tudják átverni...ezért nem is akarják, akinek csöpp esze van és szakember az számol Rossi-val jövőre is.
Ez alól egy kivétel van, ...ha piszkosul nem jönnek össze a dolgok, és Vale' valami oknál fogva egyáltalán nem passzol össze a Ducati-val, erre én max 5% esélyt adnék, de azért ott van.
Ez a kiskapus nem fejlesztünk nyilatkozat inkább a nagyvilágnak szól, ha beüt a siker, annál jobb, ha nem üt be akkor meg már alapozva van az időnyerés.
Mert hosszútávon mindenképpen működni fog.
...ha én Vale' drukker lennék max az miatt az 5% miatt tartanék a jövő évtől, nincs más épkézláb magyarázat arra hogy kivonulnak a WSBK-ból, mint hogy pénz és energia odazúmol a MotoGp-re. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #9854 üzenetére
..hát Melandri megy a Yamaha-ra, Crutchlow meg a TEch 3-ba..azaz váltják egymást.
Ez a WSBK-nak jó hír...és ezzel nem akarom Carl-t megbántani.
..lelép a gyári Ducati, de ettől még lesz Ducati a mezőnyben ebben biztos vagyok.Én nem aggódom, igen kezd begyűrűzni a Dorna akció...de a WSBK-t nem lehet megenni reggelire
-
Integra
titán
válasz #70869248 #9855 üzenetére
az valszeg nem lesz, hogy a ccm miatt a dorna bármit is tudna a wsbk ellen tenni, hozzácsapnak +1 köbcentit, aztán kapják be.
csak nehogy emiatt a lépés miatt a yamaha, honda és a többiek is elvonják a pénzt wsbk-ból....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
quby
őstag
Na csak megmagyarázzák hogy miért nem volt piros zászló
Bár nem teljesen értem mit is ir pontosan (nem beszélni jól angol ) " A versenyző pályáról való lehozása orvosi döntés" ??? Szerintem ezt a pályapírók eldöntötték maguk gyorsan....nem értem.Mellesleg tényleg leejtették....
Senna óta nem láttam ilyet élöben. Most kezdem felfogni....A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
addikt
Sokan hibáztak sokat, de ha őszintén magunkba nézünk ezt a balesetet valószinüleg akkor sem éli túl ha az aszfaltcsík mellett van a műtő.....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #9860 üzenetére
itt nem erről van szó, nem kell magunkba nézni, hanem teljesen ettől függetlenül olyat műveltek, hogy az bicskanyitogató és mindenki igyekszik elsunnyogni az egészet. és el is lesz, meglátod.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Flashcash
Közösségépítő
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #9862 üzenetére
Nem igen vágom a helikopteren miért nem lehet a légzésfunkcióit biztosítani, ..mi ez valami mezőgazdasági gép??!
Bármit mondhatnak, ezt elcseszték, alapvetően le kellett volna inteni a futamot, és az esés pedig nem jogosította fel a betegszállítókat hogy hordágyra tegyék.
Ez a kettő összekapcsolódik, alap hogy ha látom hogy milyet esett, és mi történt, akkor első dolgom hogy megszakítom a futamot, mert simán benne van egy nyaki vagy gerinc, de akár csípősérülés veszélye, pláne hogy kommunikációképtelen ..nem tudok gyorsan meggyőződni arról hogy milyen sérülései vannak.
'ssza meg a szellő a futamot, egy motoros ott fekszik magatehetetlenül. lenyelhette, elharaphatta a nyelvét...'köm ..egy csomó dolog van amit egy eszméletlen emberrel kezdeni kell mielőtt lecibálom a pálya szélére.
Ahogy egy kőzúti balesetnél mondják, a legsúlyosabb sérüléseket akkor lehet szerezni, ha egy segítő kirángat a kocsiból....ezt egy, azaz egy esetben megengedett meglépni,...ha ég az autó, vagy alapos ok van egy ilyen veszély lehetőségére.
Minden más esetben inkább tessék békén hagyni, mert akár örökre megnyomoríthatom....ez a mentés egyszerűen felelőtlennek látszott.
-
Integra
titán
válasz Flashcash #9862 üzenetére
jó látni, hogy megindult a hivatalos eljárás is.
mert eddig csak a felelősségáthárítást látja az ember, hogy mindenki magyarázkodik.
továbbra is a race control-t látom a hibásnak a mentési akcióban, mint akik az alapvető hibát elkövetők, mert ha ők leállítják, a pályabírók nem rohannak és dobálják fel az ágyra meg ejtik el..
aztán felelős lehet az egész biztonságért felelős személy, hogy a helikopter hol volt, mért nem repülhetett a pályára (ja persze, mert ment a verseny), a mentő miért nem volt ott vagy ment be azonnal etc etc etc..
szóval megint egy sajnálatos tény hogy a srácot leejtők ellen indul eljárás, mert közvetlenül ők ellen kell, de közvetetten bizony oda a versenybíróság felé kéne kacsingatni.elsőre amit én felülvizsgálnék saját tanult biztonságtechnikai dolgaim alapján:
- versenybíróság működése, döntéshozatal minősége
- versenybíróság és pályabírók összefüggése
- pályabírók cselekvési lehetőségei
- versenybíróság és pályabírók és mentők közötti kommunikáció
- a kommunikáció irányának működése, utasítások végrehajtása és visszajelzések
- behajtók a pályára (kell e még több, új helyeken hozzáférési pontokat nyitni kérdéses helyeken
- gyors reagálású motorosmentő bevetése, mely hamarabb ér oda mindennél, persze a mentő követi, de orvos és felszerelés már helyszínen van.
- teljes biztonság felszerelés és technika felülvizsgálásahirtelen ennyi jutott eszembe és még biztos kihagytam pár dolgot. ezekből lehet tanulni, új szabályokon vitatkozni és elfogadni, változtatni. ez az egy amit lehet tenni. aki meg magyarázkodik, azt kergessék el.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
quby
őstag
válasz #70869248 #9863 üzenetére
...ez a mentés egyszerűen felelőtlennek látszott...."
A kemera ugyan Reddinget követte, egészen a hordágyra rakásig, de még az asszony is megjegyezte, aki mellesleg anyit ért a motorsportokhoz mint én a génsebészethez hogy "te jó ég, hogy dobálják szerencsétlent". Reddingnek szerencséje volt, de neki is lehetett volna komolyabb baja. Erre megfogják hónalj+bokánál. Gerincsérülés esetén a legtutibb bénitó fogás....
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
addikt
válasz Integra #9861 üzenetére
Félreértesz.....
Egyáltalán nem akarom mentegetni azokat a kontárokat akik egy ilyen sérült embert ráncigálnak ledobnak, sem a versenybírókat stb. Ha valaki hibázott azt teljes szigorral kell megbüntetni. Pusztán arra céloztam, hogy miközben elhangzott itt már a nagy létszámú futamtól a gyenge vázig, mindenféle magyarázat, szerintem ezt a brutális,balesetet nem élhette túl ember!
Szóval én nem szitkozódok, nem a felelősöket keresem, megvannak arra az emberek. Csak egy tehetséges 19 éves srácra gondolok szomorúan. ....valszeg az lesz, mint Kato halálakor, mikoris még két hét múlva is majdnem elbőgtem magam mikor az esetet meséltem valakinek......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #9864 üzenetére
Az a gubanc, hogy szvsz ebbe a Dorna is sáros, nem csak a pálya. Mert a közvetítési idő, meg jaj a műsorszórásnak megfelelés...Imola nem egy fiatal helyszín, szinte..szinte biztos vagyok benne, hogy a megfelelő emberek ültek a megfelelő helyen.
...és mégsem megfelelő döntést hoztak, miért?
Sztem nem közvetlen beleszólás okán, de biztos hogy létező nyomás alatt döntött rosszul valaki...bár ettől még az ő felelőssége marad..
A legnagyobb baj azon elverni a port, aki leejtette....mert elég baj az neki, és sóderágyban szaladni amúgy sem egyszerű, hát még összehangoltan, figyelve a betegre is...
Csak akkor büntetném, ha utasítás ellenére cselekedtek, egyébként nem rajtuk verném el a port.
Persze nekik is van felelősségük, mert bárki aki oktatást kapott, az a helyszínen dönthet úgy, hogy nem dobja fel a hordágyra, hanem elkezd hadonászni hogy nagy a baj, vége a futamnak, és utána életfunkciók..., ez kb. 5 másodprc....és akkor elindul a mentőautó...mert annak lennie kellet, de helikopternek is.
Szal ott is van felelősség sajna, de a kutya Dorna-nak is hogy a fene enné, mert stresszelik a pályákat a műsor tartásával... -
Integra
titán
válasz #70869248 #9867 üzenetére
teljesen egyetértek. pont ezért nem azt a pár szerencsétlent hibáztatom a pályán.
és talán ezért sem csápolt egyik sem, ki tudja, hogy nekik mit mondanak eligazításkor, valszeg már ők is nyomás alatt dolgoznak....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
G.Zs.
senior tag
Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
addikt
Na ez már nálam is kiveri a biztosítékot! Nyomozás a két pilóta ellen? Gondatlanságból elkövetett emberölés?????
Erre nem találok szavakat....világ barmai.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
quby
őstag
Hátezkééész!......ez no comment....De az is hogy a pálya és a dorna vétlenek....
Bár lehet hogy az olasz tövények értelmében ezt igy kell lefolytatni (Sennánál is volt valami ilyesmi már nemeléxem), de akkoris. Még lehet Redding-et ki sem negedik az országbol amig a nyomozás tart..A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Integra
titán
pffff
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
Elképzelhető, hogy a Ducati azért vonja vissza magát a WSBK-tól hogy Rossival megújulva, abszolút a motoGP-re koncentráljanak, minden pénzt abba beletolva.
Mekkora 'fogás' lenne, ha első évben Rossival, a Ducati élből első lenne a GP-ben.
Szerintem erre mennek rá inkább, és erre összpontosítja a Ducati minden (versenyzési) kapacitását.
-
Integra
titán
gabi 7-ik helyről rajtol
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
gézu
őstag
El se hiszem...Talma 3. ! Hatalmas GRAT!
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
ALI_G
veterán
Talma 3. lett, gratula
fromsport.com-on néztem.
slide-olni akart a pit lane-ben és elesett? egy egyenesben hogy lehet slide-olni?! De szépet egykerekezett a pályán
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Grat neki, végreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-
@rglaaf
veterán
hayden de szépen csinálta a végén bátran be ment szüken lorenzonak
PSN:BiZzare_0 ️
-
Integra
titán
na, upc kinyírta a dsf/sport1-et, legalábbis nem találom...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Flashcash
Közösségépítő
Most néztem meg a motogp-t, mostanában nem nagyon követem őket, de ez most jó futam volt és az új pálya is jól sikerült.
Látom a hírekben, hogy Talma futamát is meg kell majd nézni.
[ Szerkesztve ]
-
SzalaiG
addikt
Gratula Talmának!!!
-
TayRol
veterán
attyaeeg.
aki nem latta, itt az egesz moto2 futam, angolul. (ilyenkor jon ra az ember, hogy milyen gagyi a magyar kozvetites)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- EAFC 24
- Hálózati / IP kamera
- Xbox Series X|S
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Projektor topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs