Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz #70869248 #10549 üzenetére
Arra akartam utalni, vagyis elgondolkoztatni, hogy Stoner szereplése után, Rossitól (nem mintha csak ő tehetne erről) senki sem ezt a szereplést várta volna..
És nyílván nem csak bennem fogalmazódik meg a kérdés, hogy két szezon közt ennyire el lehet kefélni egy motort, amivel előző években az ausztrál az elején ment.........?
Tényleg ilyen lenne a hipermodern technikai sport világa?
Rossi nem felejthetett el motorozni, úgy mint pl Talmácsi vagy...Mindenesetre ez így nagy fiaskó mind a Ducati, mind Rossi számára és sehogyse jó, hogy náluk így mennek a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Nem hitték sztem, pedig Melandri esete azért nagyon beszédes volt, Marco jó motoros.
Rossi így is úgy is menni akart a Yamaha-tól szvsz, és a Ducati 'elvileg' jó választásnak tünhetett, olasz az olaszon, nyerő technika, gyakorlatilag egy személyes csapatként működhettek volna.
Mindenki jött aki számít, a Ducati sztem nyitottan, (most már meg szupernyitottan) várta a fejlesztési irányt.
..és ha most tudnám mi a baj, akkor sok pénzt kereshetnék, szal innen meg ködös minden.
Van egy csomag ami gyors volt, tehát elvileg nehéz érvelni az mellett hogy teljesen sz@r, és az abba ölt fejlesztést valamint a Ducati hagyományokat, egy szép ívben dobjuk a klotyóba.
Tehát hogy azért senki ne érezze magát rosszul, valahogy el kellett kezdeni átformálni a motort.
Itt azért van egy apró fricska, hogy ezt az olasz motort, egy ausztrál tudta a méltón forgatni...és most egy olasz mondja azt hogy csináljunk egy teljesen másik motort (valszeg 'japánosabbat').
..
Nem tudom mennyire 'kefélték' el, mert ugye Rossi még abban az évben tesztelhette a Ducati-t Valencia-ban, és már látszott hogy baj van.
Hiába a többféle motorblokk, váz..stb. Sztem ahol valamit erősítenek, ott romlik egy másik.
Kicsit hihetetlennek tűnik, hogy nem jönnek rá mi a baj a motor elejével, gondolom kötik őket a beszállító szerződések, ezért nem fűrészelték már le az egészet.
Az erővel nincs nagy gond, a kigyorsa jó és tapad, a féktáv és a kanyarbemenet még csak-csak elmegy, .....a komoly gond a kanyarközép környékén lehet.
Motorozni nem hiszem hogy elfelejtett, az ilyenben én mondjuk nem is annyira hiszek, egyszerűen toporgás van, Igazán azt hiszem hogy ez akkor fog megoldódni amikor annyira leszűkítették a probléma lehetséges forrását, hogy érdemben tudnak a beszállítókkal tárgyalni.
Sok minden lehet, lehet egyszerű...terhelésváltás finomsága ahogy könnyül és terhelődik az első-hátsó rész...ahogy vándorol a terhelés amikor lapján van a motor..
Lehet hogy a terhelés lökésszerűbben tevődik a tapadásra, vagy éppen hogy nem elég gyors, ezekben tényleg segítséget jelenthet egy vázcsere...még akár egy más anyagból mart nyúlvány is.
De lehet ennél jóval összetettebb...és teszem azt a motorfék eletronikájának 'mássága' az ezres gépeken már más lehetőségeket nyit..
bár tudnám
sok pénzt jelenthetne -
mefistofeles
addikt
Az tényleg érdekes, hogy Stoner a leg sikertelenebb évében is jóval eredményesebb volt a Ducatival mint idén a Doki. Persze ezt nem kell (és 100%-ban nem is lehet) Rossi nyakába varrni de elgondolkodtató.....
persuader: szerinted nem kapkodtak fűhöz-fához? Említs még egy csapatot ahol -látszólag teljesen találomra- ennyi lényeges változtatással próbálkoztak egy idényben..... és szerintem nem az a fejlesztés, hogy mindent kipróbálunk hátha egyszer beletalálunk valamibe.....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
senior tag
válasz #70869248 #10552 üzenetére
Itt nyílván arról is szó van, hogy a motor - motoros viszonya is milyen.
Stoner motorozási stílusához illett a Ducati adottsága, (érdekes hogy a Hondáé is..)
és itt meg arról is szó van, hogy Rossi stílusához nem passzol a Ducati.Ilyen viszonylatban el kéne dönteni, hogy a motoros idomuljon jobban a motorhoz, vagy fordítva. (és ebből eredően arra gondolok, hogy ilyen téren is meg kéne vizsgálni kit szerződtetnek egy csapatba.)
Itt ugye arról van szó, hogy a Ducati nem tudja Rossi stílusához formálni, alakítani a motort.
Ennek fényében egyszerűen az következik, hogy nem Rossi a jó választás a Ducatihoz és fordítva itt is.. -
Topiccsendőr
addikt
szerintem ez nem így működik.
Ez egy profi versenyző. Az, hogy átszokjon egy másik motorra, természetes.
Amikor 125 ben mennek, hátsó féket kellett húzni a kanyarban gázadás közben, hogy meg ne ragadjon a túl szegény keveréktől a blokk, eközben figyelni a tapadásra, a fékkel beengedésre, minden másra... 250ben megintcsak máshogy ment, totál más motorral. GP ugyanez. 500as kétüteművel is ment, szinte nulla elektronikával, nem itt keresendő az egész dolog.Egyszerűen van egy metódusa a legideálisabb kanyarodásnak. Itt nem a stílusokkal van baj, hiszen az összes versenyző azt csinálja, hogy fékkel bemegy a kanyarba, majd folyamatosan engedi fel a féket, amint egyre kisebb a tapadás elöl, illetve ahogy az oldalirányú tapadás kiveszi a szeletet a tapadási körből. Rossinál akkor van a gond, amikor felengedi a féket, hogy gázt húzzon. Ez a mozdulatsor ugyanaz mindegyik pilótánál. Ilyenkor Rossinál kiesik az első kerék. Ez nem stílus. Mehetne keresztbe a kanyarokba, akkor lenne más a stílusa, jó lassú is lenne. Mehetne powerslide-al ki, akkor meg 3 kör után kuka lenne a gumija. Ezek egész életüket a motoron töltik, nem a stílus lesz az, amit nem érzenek, vagy hogy ne tudnának a motorhoz idomulni.
A lassúság oka a félelem. Minden kanyarba úgy bemenni, hogy kiesik az első kerék. Egy idő után nem fog akkora lendülettel bemenni, mert nem hülye, és nem akar megnyomorodni ő sem. Vannak kanyarok, ahol nem akkora az életveszély, ott leteszteli a gumi, váz, futómű határait, de alapvetően parával nem fog gyorsan menni.
Rengeteg dologba nem láthatunk bele amíg nem ültünk egy ilyen motoron, és nem présltük ki belőle az utolsó tizedmásodperceketExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mefistofeles #10553 üzenetére
sorry de tényleg ezt hívják fejlesztésnek.
Explosión de dos tiempos
-
mefistofeles
addikt
válasz Topiccsendőr #10556 üzenetére
Amiről te beszélsz azt inkább tapogatózásnak, kísérletezésnek nevezném.
A fejlesztés ritkán szól arról, hogy egy teljesen új dolgot próbálunk alapok nélkül "megcsinálni", "kitalálni" (pl. jövőre az ezresek ilyenek) általában fix, működő alapokon próbálnak csiszolni, javítani. Zömében (pl. az évközi fejlesztések) erről szól a dolog.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
mefistofeles
addikt
válasz Topiccsendőr #10556 üzenetére
Amiről te beszélsz azt inkább tapogatózásnak, kísérletezésnek nevezném.
A fejlesztés ritkán szól arról, hogy egy teljesen új dolgot próbálunk alapok nélkül "megcsinálni", "kitalálni" (pl. jövőre az ezresek ilyenek) általában fix, működő alapokon próbálnak csiszolni, javítani. Zömében (pl. az évközi fejlesztések) erről szól a dolog. Ha a fejlesztés arról szól, hogy "valamikor majd megtalálják a problémát" akkor annak az eredménye egy vesszőfutás. Tökéletesebb példát az idei Ducatinál nem is lehetne erre találni.........Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
mefistofeles
addikt
Nem aludtam, látszik is. Szerkesztés helyett új hsz. lett belőle....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Kroni1
veterán
válasz mefistofeles #10558 üzenetére
Egyet értek, idén ugy tűnt hogy a Ducati csak sötétben tapogatózik..
-
@rglaaf
veterán
Talmácsi Gábor befejezi hát ennyi volt szép volt várható döntést hozott
PSN:BiZzare_0 ️
-
#70869248
törölt tag
Ez egy katasztrófa volt a Team Tóth-nak, Most vagy leigazolnak Balázs mellé egy normális motorost, vagy ennek így nincs értelme...
...ha csapattársat raknak Imre mellé, akkor az tuti elporolja, és aztán mindenféle magyarázattal elködösítik...de még véletlenül sem őszintén.
Ez a csapat azért szenved, most és mindig, mert nincs két normális versenyzőjük. Imi bebetonozva hozza a nullát, a másik versenyző meg próbálja eltartani a csapatot.
...és én nem kérek elnézést mint a közvetítő...lehet hogy nem ő volt hibás a balesetnél...nem is érdekel, mert már unom ennek a csapatnak ezt a melléfogását állandóan elnézni...katasztrófa. Már azóta hogy Loca'-t elküldték csak hogy Imi maradhasson a csapatban Barbera mellett, azóta alig bírok az unszimpátiámmal
Locatelli-vel és Barbera-val megalapozhatta volna magát ez a csapat, így meg maradt a 'futassuk Imi-t Apú csapata...'
Maga a futam jó volt..majd elolvassuk hogy Bazsi motorján mi romlott el..[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz boogie84 #10564 üzenetére
..ha meg nem élvezi, akkor miért csinálja?
Biztos mindennek meg van a magyarázata...sztem még a komolyabb politikai szrakodásnak is, de engem nem kell mindenről informálni...Imi nagyon régen csinálja minden eredmény nélkül, ahogy annak idején az ifjabb Kenny is ott tudta hagyni apja csapatát, és másik csapatnál próbálkozni (nem is rosszul), úgy ez a lehetőség az Imi előtt is nyitott, nem hinném hogy futamok közt egy kamrába zárják.
Neki sem jó, a csapatnak sem jó...és mivel ennyire a kirakatban van a semmi, így nekünk sem. -
boogie84
veterán
válasz #70869248 #10565 üzenetére
Ok. Imi hányik a motorozástól, sztem fater annyit mondott neki anno, hogy motorozol vagy nem kapsz pénzt. Röviden ennyi. Ergo nincs élete a gyereknek, még ha töménytelen pénze is van. Így már érthető? Fater akar mindent. Fényben lenni, motoroztatni valakit, de Imike is legyen benne... Ergo egy horror lehet. A kamrás vízió picit erős, de majdnem!
(#10566) TayRol: Imi bácsi leszarja a teljesítményt, kül egy épeszű ember már rég máshogy csinálná..
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-
#70869248
törölt tag
válasz boogie84 #10569 üzenetére
Na ezt pont jónak mondod
..mert én megcsináltam, bár nem tartok ott ahol voltam...de a milliomos élet meg a nulla megvolt
...bár nem én dobtam el, de előtte sem tettem semmi olyat ami nem fért bele nálam...tök mindegy mit nyerhettem volna vele, sztem egyébként semmit, ha az embernek van önbecsülése akkor csak akkor adja el magát, ha az az ő érdekeit szolgálja,..persze van gerinc, és morál és becsület is.
De valaki másért odadobni az életed egy részét rövid távon sem jó, hosszabb távon pedig tragikus.
...és soha nem leszel tőle több, soha.
Jó dolog néha a pofon, ezt már fiatal koromban megtanultam, jobb kapni mint adni, ...ezt kifejteni több mint egy oldal lenne, de a filozófiám egy része,..az üzletben azt alkalmaztam, hogy látszat előnyt adtam, hogy lássam mi rejlik a másikban, az életben két dolog formál:
- a nem kezelt pofonok (fizikálisan és az életben kapott)
- és az adott pofonok (fizikálisan és az életben adott).
De a legnagyobb baj az ha semmit nem csinálsz.Iminek nem opció a megalkuvás, mármint ha megbecsülést szeretne.
...ha nem szeretne akkor oké, ő élete...de én nálam nem lesz jó polcon az ziher. -
mefistofeles
addikt
Ki a francot érdekel az "Imi"?Én azon izgulok, hogy az idei MotoGP szezon legalább 3-5 versenyzős legyen ne pedig 2 mint tavaly.....
...ja és vigyorogva várom a két öreg, Checa és Biaggi csatáját!!! (superbike, ...bár kinek kell ezt kiírni... )Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
boogie84
veterán
válasz mefistofeles #10572 üzenetére
Fel kell nőniük a Hondahoz és nem 2 esélyes a vége!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
mefistofeles
addikt
válasz boogie84 #10573 üzenetére
A Yamahának fel kell nőnie a Hondához, Pedrosának pedig Stonerhez és már jó is a buli!
...mondjuk a hab a tortán egy jó Ducati lenne de én ezzel kapcsolatban szkeptikus vagyok....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
TayRol
nagyúr
válasz mefistofeles #10574 üzenetére
yamaka jolesz. legalabbis szerintük.
-
boogie84
veterán
válasz mefistofeles #10574 üzenetére
Sajnálom Pedrosat hogy nem sikerül egy VB cím. Ugyan az a szitu, mint Massa az F1-ben.
(#10575) TayRo: Cinkes lenne ha már a szezon elején azt tudnák csak mondani h gáz van. És majd a szezon közepe felé majd javulunk..
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
mefistofeles
addikt
-
boogie84
veterán
válasz mefistofeles #10579 üzenetére
Meglátjuk, de sajnos igazad lehet.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
SzalaiG
addikt
No. Ki lesz idén Rossi ellenfele?
-
boogie84
veterán
válasz mefistofeles #10585 üzenetére
Úgy van...
(#10584) SzalaiG: Nem tudom melyik GP-t nézed... 2012 van. Évszám stimmel? Tavalyi szezont már láttad?
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #70869248 #10568 üzenetére
Nem mintha ismerném minden tényezőjét a sztorinak, de az embereket ismerve sokkal könnyebb a faterra is rákenni egy kicsit a gyenge szereplésből. Ilyen a világon nincs. Akkor lelépek 3 nővel mexikóba fater bankszámlájának a felével. Szóval ez fura.
Explosión de dos tiempos
-
-
mefistofeles
addikt
válasz Topiccsendőr #10588 üzenetére
Ennek az igazságtartalma az első futamon már lemérhető lesz.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
mefistofeles
addikt
válasz SzalaiG #10590 üzenetére
ez annyira fájdalmas duma........
Rossi hatalmas pilóta de hagyjuk már kérem ezt az "altat" szöveget! Mióta nem világbajnok azóta mindig csak altat! Még altat 3-4 évig aztán szögre akasztja a bukót...... Lehet, hogy fénykorában egy gyengébb szezonkezdést még be lehetett tudni altatásnak, de most már szarik ő arra ki szundikál ki nem! A győzelem a lételeme és odaadná az üdvösségét egy győzelemért!!! ...még, hogy altat.......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
Néztem, főleg a Panigale miatt a Superstock-t...nem volt gyenge
-
mefistofeles
addikt
APA kezdőőőőőőődik!!!!!!!!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
mefistofeles
addikt
Az időmérőt várom nagyon. A szabadedzések alapján nagyon jó idén a Yamaha (a monster is!) és persze ott van Stoner.... Az borítékolható, hogy ha nem lesz sérülés akkor idén is róla és Lorenzórol fog szólni a VB!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
quby
őstag
válasz mefistofeles #10593 üzenetére
Nem kisfiam... már elkezdődött....
Eddig nem ugy tünik hogy a dukik nagyot javultak volnaA legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
quby
őstag
válasz mefistofeles #10596 üzenetére
Pfff!!! A dukik nagyon kikaptak! És Rossi Hayden-től is nagyon kikapott.
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
mefistofeles
addikt
Én is meglepődtem, hogy elverte Hayden Rossit! Az pedig igencsak ígéretes a szezonra nézve, hogy Lorenzo elkapta Stonert! Persze ettől még lehet sima Stoner futam, de remélem nem lesz az!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
mefistofeles
addikt
Bármi lehet a futamon de azért az érdekes, hogy a jó teszteredmények után a Honda most sehol sincs! Stoner oké második de a következő hondás Pedroza a 7. 1,2 sec lemaradással!!!! Az durva! Rossi szintén érthetetlen. Abban szerintem a leg elvakultabb Hayden hívők is egyetértenek, hogy Rossi minimum olyan időre képes! Erre most a csapattársától kapott 1.1 sec-et az éltől pedig több mint 2 sec! a lemaradása! ha azt mondjuk versenyre optimalizálta a gépét azzal lehet magyarázni 1-2 tizedet de ezt!? Sérülésről nem tudunk a boxban készűlt videofelvételek alapján elég motiváltnak is tűnik de ez magyarázhatatlan! Valami nagyon komoly gondok vannak a Rossi, Burges, Ducati hármas körül....
Ha nem megy a Doki másik csapathoz jövőre akkor legjobb ha befejezi a pályafutását. Az eredményeit senki sem veheti el tőle de azért egy ekkora bajnoknak ilyen karriervég.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #10599 üzenetére
azért mert széttekerték a vázat és a futóművet. rossz irányban
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
- Tripltek 9 Pro masszív drónos táblagép 1300 nit tartós fényerővel!
- Addiesdive AD2101 automata karóra
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
- DJI Mavic 3 Classic FMC drón táska, koffer (Skyreat)
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest