Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz Flashcash #9862 üzenetére

    jó látni, hogy megindult a hivatalos eljárás is.
    mert eddig csak a felelősségáthárítást látja az ember, hogy mindenki magyarázkodik.
    továbbra is a race control-t látom a hibásnak a mentési akcióban, mint akik az alapvető hibát elkövetők, mert ha ők leállítják, a pályabírók nem rohannak és dobálják fel az ágyra meg ejtik el..
    aztán felelős lehet az egész biztonságért felelős személy, hogy a helikopter hol volt, mért nem repülhetett a pályára (ja persze, mert ment a verseny), a mentő miért nem volt ott vagy ment be azonnal etc etc etc..
    szóval megint egy sajnálatos tény hogy a srácot leejtők ellen indul eljárás, mert közvetlenül ők ellen kell, de közvetetten bizony oda a versenybíróság felé kéne kacsingatni.

    elsőre amit én felülvizsgálnék saját tanult biztonságtechnikai dolgaim alapján:
    - versenybíróság működése, döntéshozatal minősége
    - versenybíróság és pályabírók összefüggése
    - pályabírók cselekvési lehetőségei
    - versenybíróság és pályabírók és mentők közötti kommunikáció
    - a kommunikáció irányának működése, utasítások végrehajtása és visszajelzések
    - behajtók a pályára (kell e még több, új helyeken hozzáférési pontokat nyitni kérdéses helyeken
    - gyors reagálású motorosmentő bevetése, mely hamarabb ér oda mindennél, persze a mentő követi, de orvos és felszerelés már helyszínen van.
    - teljes biztonság felszerelés és technika felülvizsgálása

    hirtelen ennyi jutott eszembe és még biztos kihagytam pár dolgot. ezekből lehet tanulni, új szabályokon vitatkozni és elfogadni, változtatni. ez az egy amit lehet tenni. aki meg magyarázkodik, azt kergessék el.

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák