- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #6900 üzenetére
nem derült ki számomra,hogy jobb-e.
nekem az uccsó fél centis rinya elfogyasztása közben szeret megcsúzni a heide.ha ott is jól tapadna,akkor lehetnék gyorsabb.igy most ledöntöm,érzem meg fog csúszni,kimegy a segge,oszt mék tovább.ha nem csúszna meg,nem kéne elvenni gázt.lehet ám valami köze lehet az első kerék megcsúszásának a fékbetéthez.vörös malossi fékbetétekkel vettem enyémet,úgy stoppyztam,ahogy nem szégyelltem.alig csúszott meg.most csak ennyitől,h fékbetét stage6 lett,valahogy nem megy annyira.nem értem,logikátlan,meg mi köze hozzá,de a gyakorlat ezt mutatja.hamarabb megcsúszik,mit hogy felemelje a seggét.úgyhogy szerintem kicserélem,hátul is hátha malossi van félkopottan
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #7013 üzenetére
most magadat akarod átvágni,hogy 7 éves motorban 15e km van,vagy normális motort akarsz venni.
nekem az a véleményem,hogy hozzáértő simán megvesz robeszt 40e km-el,ha rendben van amugy. barom meg 20ezerrel órában,közben 60at ment.
tök mindegy mi van órájában,állapota a lényeg.meg ha annyira tuningolni akarod,nem érné meg kapásból tuningoltat venni?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Tothgera30
Ármester
válasz golyani #7040 üzenetére
Mit jelentene pontosan? Mert mondjuk az egünél nézehgettem, és ott volt pár cucc hozzá.
Ah, most jut csak eszembe, a 100-as Aerox mégis milyen? Mert annyit tudok hogy hátul dob, és levegős hűtés. De mégis érdemes beugrani egy 50-es ként használlt 100-as ba? Mert van egy eladó, a 3. szomszédomé és neki no lóvé így megvállna tőll, 250kp-ért, ő csak 4500km-t rakott bele, és már nem használlja. Azt hiszem hogy kék, és 2004-es évjáratú, de az ő állítása szerint nem húz úgy mint régen, pedig újonnan szalonból vette.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz golyani #7043 üzenetére
...a 100-as Aerox, szvsz egy haszontalan motor, én mentem már vele, hát vmi iszonyat lomha.
Ráadásul léghűtés, dobfék,... totál fapad.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#35104512
törölt tag
válasz golyani #7057 üzenetére
mindenesetre jó lenne belenézni, hogy mégis milyen van benne...
akkor az mitől lehet még, hogy 2 egyforma motornak a végsebessége között ~20km/h különbség van. az enyém egy sr, de mindkettő fekvő, vizes minarellis
az övén van még egy sportkipufogó, de ezen kívül gyári mindkettő, persze azt leszámítva ami kívülről esetleg nem látszik. -
-
<NewL>
addikt
válasz golyani #7257 üzenetére
Az F15-nek nagyobbak a kerekei? F12hoz kepest
Azt mondja a srac 2 l korul esznek ezek a malagutik. Ez valos? Mert akkor nekem valo es mennek semmi pocok nelkul 80 korul.
70es henger meg ami hozza kell egy ilyenhez plusz egy kipufogo,mennyit ehet szerinted? Sokkal tobbet.
Emlekszek regen amikor robogoztunk(ennek mar 8 eve) a haverom feltuningolt SR jei 10 litert ettek es nem voltak annyira tartosak sem
There's an app for that
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #7262 üzenetére
ha te voltál első tulaja,akkor azért elég esélyes,h semmi baja a főtengelynek.ha kicsit lötyög meg a csapágyillesztés miatt van.
amugy most,h orrom előtt láttam,ahogy Persu kicserélte a hengert enyimen,tényleg könnyen tanulható.van pár trükk.ettől függetlenül én hozzáértőre biznám most is.drága a hengerszett
amugy mai nap eléggé sűrű volt robin:ma volt a bejáratás napja.kissé túl dús volt a keverék(aszittem 6 liter van a tankba,igy 1 decit öntöttem bele pluszba.hát jó ha volt benne 2l,igy brutálisan sok olajat kapott.melegedett is mint ökre a friss uj dugó.meg is akart szorulni. közben megállitott zsaru,papirokat,biztositás akart,meg hogy hány ccm-es.
igazából kurta mindegy volt mi van a gépen,azt hitte el amit mondok,leszarta.biztositásomról viszont semmi papirt nem tudtam mutatni,ezen görcsölt,de meggyőztem,hogy engedjen el.majd diosdrol hazafele elkapott a jég.burkolat nincs a gépen,ehhez képest kb lábtartóig ért a viz,volt,h a sisakomba csapott fel,és számból köptem ki a saras vizet.
robi ekkor már 80-85körül ment,nyikk nélkül. mielőtt hazaértem,meg egy szerencsétlen jogos rugdosta a gépet szakadó esőben.szal aki szidja az olasz gépeket,az nem tudja mit beszél.40km alatt bejárattam,elektromos rendszert átmostam,nyikkja nem volt.zseniális,hibátlan.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
StoneBridge
senior tag
válasz golyani #7341 üzenetére
használt jöhet szóba, mert 400e ft-ot kicsengetni egy új 50-es scarabeora most nincs keretem. melyik éri meg jobban? egy viszonylag drágább, újabb típusú (2006-2007-es) keveset futott scarabeo, vagy egy olcsóbb, régebbi típus több km-el? végülis megfelelő a régebbi is, ha látni, hogy a gazdája foglalkozott vele, szervizelte rendesen?
egyébként köszi a részletes leírást. kicsit kevesebb szervizre számítottam azért. 2 pár fékbetét 9e ft? az autómba olcsóbban veszem.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz golyani #7849 üzenetére
Hopp, akkor te átoperáltattad magad! Most komolyan, azért vannak kivételek, miért nem lehetne éppen az. A Simsonom 89-es volt, és eladása pillanatában 11666km volt benne. Az Etz-m meg 86-os és csak 6713km kandikál vissza a km óráról. Tehát, csak ki kell fogni a jó vételet!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rayoliviero
veterán
válasz golyani #7887 üzenetére
A Malaguti is olasz szerintem. De lehet tévedek. Én azt mondtam, hogy olaszroszágban az olaszok jobban kedvelik a Runnert ( ami olasz), mint a Malagutit ( ami szintén olasz).
Nem verem a nyálam, attól még hogy az jött le neked. És nem vagyok bunkó, senki nem tart annak. Ha személyesen találkoznál velem, nem mondanál ilyet.
Golyani vegyél Kymcot, de majd ha lerobban alattad akkor azért ne lepődj meg. De még ha szerencséd van és nem robban le, akkor se veszi fel a versenyt szépségre az olaz motorokkal.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz golyani #21899 üzenetére
& Lauda! Thx, akkor ez a max amit tud! Ma majdnem megvolt a 100km. Nem deglett meg.
Kérdésem: Itt sok az emelkedő, lefelé tök felesleges a motort beindítani, de olyat szabad, hogy gurul és ráindítok?
Másik: Olaj, nem tudom mi van benne, ha kap újat össze fog keveredni a régivel ugye? Nem gáz? Mint kikísérleteztem akkor villan fel főleg a lámpa ha hirtelen kap egy kövér gázt. Lassan érik az utántöltés.Harmadik: Ha totál hideg a gép és beindítom lefullad, pontosabban éppen, hogy fullad. A kulcs kb 2 másodperc szivató és mint a kisangyal megy. Ha jár tegyük fel 1 percet alapon és leállítom utána már úgy indul mint melegen tenné, pöccre. Ez gázos?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz golyani #22033 üzenetére
Komolyan érdekes a Te varátorod is. Nekem volt egy 3KJ Jog-om, azon kifutott teljesen plafonid, illetve amiben eddig variót cseréltünk, mindnél felfutott. Filccel szoktuk is ellenőrizni. Amíg eltünteti a filcet biztosan kifut.
Az elszineződés egyértelműen hőterheléstől van, meg kell nézni a kuplungpofákat, de ha rendben vannak, én nem foglalkoznék vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!