- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- iPhone topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #2309 üzenetére
Ami jó ötvenesre az olyan szinten jó hetvenesre, hogy annak a kipufogónak is lyuk van a végén. De egy párszor már neked is leírtam, hogy egy motort egy egységként kell kezelni, ha bármit kicserélsz benne az magával vonzza a többi alkatrészek cseréjét egészen a kihajtásig.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #2315 üzenetére
Aha, és hol marad a főtengely, a kuplung, meg a végáttétel, meg stb? Ha beraksz egy hetvenes hengert kipuffal, és nem cserélsz a kihajtásnál semmit, akkor hanyatt fogod vágni állandóan magad vele. Nomeg a kuplungot is gyakran meg fogod égetni, mivel eléggé játékszer az is. Minimum egy nyitott kuplungfedél. Persze nem az otthon kifurkált, hanem a szűrős gyári. De még sorolhatnám a többit.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #2325 üzenetére
Akkó, ha ötvenes marad mit akarsz rajta cserélni? Az úgy jó ahogy van. A sok okos japán szemüveges neked számolta ki, hogy hogyan jó így, ötvenesként. Ha meg más görgőt raksz bele csak a végsebesség/gyorsulás arányt változtatod meg, jön egy nagyobb emelkedő, és átkozni fogod a nehezebb röpsúlyokat.. A gyári légszűrő bárminél jobb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #2332 üzenetére
20%? Szerintem az egy kicsit sok csupán a kipufogó érdeméhez írni. Persze lehet lóerőt növelni. A következő képpen: Még több tüzelőanyag elégetéssel, amit ugyebár két módon tudsz megcsinálni. Fordulatszámnöveléssel, vagy lökettérfogatnöveléssel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Den
veterán
válasz golyani #2337 üzenetére
igen az télleg jó. Egy kétütemünél a kipufogó sokat számít. A hsz-em lényege annyi volt csak hogy, bár sokat segít csodát tenni azért nem tud, másrészt ez egy nagyon bonyolult működésű dolog ami csak akkor működik jól ha egy rakás paraméter megfelelő,ezért nincs olyan kipufogó ami hetvenesre is ugyanúgy jó mint 50-esre (változtatás nélkül).
És azért új hsz.-ként írtm mert nem címeztem direkte senkinek, csak úgy leírtam ismeretterjesztés gyanánt.www.simson4t.hu
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #2337 üzenetére
Azért vakon nem kell elhinni semmit.
Ha a gyári adatból indulunk ki, akkor ott kisebb fúvokával, gyári kipufogóval persze, hogy jóval kisebb a teljesítménye. Szóval ez továbbra sem csak a kipufogó. Mindent hozzáállítanak. Szerintem a légszűrőtől kezdeve a fúvókáig, subertűig, mindent átraknak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #2371 üzenetére
Nézd, ha jól dolgoznak, nem vernek át, akkor miért ne kérhetne el ennyi pénzt? Szerintem ezzel minden rendben van. Ahhoz, hogy szétszedd a variót, nem olajszűrőszorító szíj kell, hanem légkulcs, vagy egy célszerszám. Ha elkezded otthon csinálni a vadonatúj Aeroxodat szerszám nélkül, akkor az egyre kevesebbet fog érni, mivel igen sérülékeny dolgok vannak ott, ráadásul nem egy új motoron kéne megtanulni szerelni. Félrecsúszik a szíj és egyből köszönhetsz néhány variátorlapátodnak. Nem azt a tíz percet fizeted ki, hanem a szakértelmét. Rengeteg ember így áll hozzá minden dologhoz, hogyha nem látja, hogy a belét kidolgozza az ember, nem is hajlandó fizetni érte. Nem semmi.
Jó úton haladsz a gányolások felé. De tényleg, ha van rajta garancia, azt is inkább elhajítanád? Szerintem gondolkozz el ezen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #2375 üzenetére
Hát épp erről van szó, hogy nem tudod megcsinálni. Szóval annyira számodra ez nem világos.
A blokk oldalán van tizenakármennyi csavar, amit igen könnyű beletépni az aluöntvénybe. Szóval igenis szakértelem kell ehhez is. Csak ugyebár az olyan önjelölt szerők, mint te, pont azért vagy ilyen véleménnyel erről, mert nem látod át.
Azonkívűl csak annyit tudsz, hogy ki kell venni valamit, valahonnan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #2378 üzenetére
Na akkor fogd fel úgy, hogy nem kell venned egy kompresszort, egy légkulcskészletet, és nem kell ezeknek az eszközöknek a felkutatásával foglalkoznod, hanem odaviszed és megcsinálják neked. De ha így szerelgeted akkor garanciának annyi nem?
Ez azért igan nagy arculköpés a motorszerelő szakmának, hogy ugyanmá' ezt én is meg tudom csinálni otthon apuval.
Ez számomra még azért furcsa, mert egy vadonatúj robogót miért kell otthon szerelgetni? Egy szervizkönyvvel sokkal könnyebben és jobb áron eladhatod a robogódat, ha arra kerülne a sor. De az otthon szerelgetési faktor igencsak ront az árán is, meg a motor minőségén is.
Nektek nincsenek meg a megfelelő célszerszámaitok, és ugyebár nem azzal szétszedni valamit, az annak az alkatrésznek a károsodásával fog járni. Legtöbbször ezért is vannak olyan állapotban a használt robogók. Az ilyen gányolások miatt. Érdekes módon egy svájci átlagembernek eszébe sem jutna ilyesmi. És ott megélnek a motorszerelők is, meg egy hatéves robogót úgy kapsz meg, hogy nem gányoltak rajta semmit.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz golyani #2383 üzenetére
Golyani!
Az Aerox, ha minden folytas ki van belole szedve, valos 70-80 kozott megy, nagyon jo kis Minarelli blokk van benne. Nem kell bele semmi tuning. Hidd el.
Hasonlo mocink van, ha rafertem volna kenyelmesen az Aeroxra, lehet, azt veszek, de nem. Szerintem ne kontarkodj bele, gyertya cseret, legszurot, olajat, hutofolyadekot, aksit csinalhatod otthon, tobbit bizd szakemberre."önmagam hite vagyok magamban"
-
vtechun
veterán
válasz golyani #2453 üzenetére
nem lehet összehasonlítani folytva a kettőt, 15 sec alatt fent volt 50-en, nem is megy többel, lehet enyemnek tobb folytva a végsebessege mint a tiednek folytva, és ez nem a motor teljesítményétől függ, hanem a folytás milyenségétől. Tehát mostani folytás nem a motorban, hanem a váltóban van - nekem. Tehát motor ugynolyan mintha nem lenne folytva, igymegy mint amugy 53 ig utana meg semmi
-
GodHeart
senior tag
-
-
(Kolombusz)
veterán
válasz golyani #2656 üzenetére
Ami engem az a1-ben vonz, az az, hogy 2 év után egyszerűen megkaphatom a korlátlant.
De, hogy őszinte legyek nem állatkodásra, meg rohanásra kéne a robogó, hanem városi közlekedésre.
Azt meg nyilván te is tudod, hogy Miskolcon a négysávosokon legalább 60at kell menni, hogy tartani tudd a forgalom ritmusát.
Megpedzegettem anyámnak a rég elfeledett ötletet, miszerint le szeretném tenni a jogsit a motorra. Annyira nem is volt vészes az elhajtás, mint amire számítottam, szerintem köv nyáron már valami kis döggel fogok járni a városban. Remélem...